quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
Zaterdag ook? Dan ga ik misschien naar de Lush in Amsterdam.
Moet zaterdag ook werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
Zaterdag ook? Dan ga ik misschien naar de Lush in Amsterdam.
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
Moet zaterdag ook werkenGa je dan hoi zeggen
Ja toch?
ja maar dat doet iedereen, je gaat geen hoi ik ben wyccie zeggen ofwel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
ja maar dat doet iedereen, je gaat geen hoi ik ben wyccie zeggen ofwel?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.
Maar je hoeft het ook niet letterlijk te zeggenquote:
Mijn moeder in de lente, met de Paashaas als link. Want die bestaat immers ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders waren slim: die hebben m'n zus en mij in de zomermaanden de waarheid over Sinterklaas verteld
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:20 schreef Soempie het volgende:![]()
Vandaag zit ik de hele dag achter SPSS.![]()
![]()
Hopelijk hebben we dan wel de opdracht af en hoeft het niet maandag nog eens.En dan is er nog maar één opdracht te gaan voor dit vak.
Bedrijfs Hulpverlening. Brandje blussen, EHBO, Reanimatie etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:28 schreef Soempie het volgende:
Waar staat BHV voor?
quote:
En ik ga de auto in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:35 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier vandaag. Ik ga richting trein.
Ik weet zo ff niet wat dat was, maar Ethan is wel echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook
LB: aflevering 3Het einde
![]()
Ethan
Maar die sexscene hadden ze mogen houden
makkelijk zat. Gewoon naar een tattoo zoeken bij een meisje met een steile afro.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je zal dan vast niets tegen haar zeggen mocht je haar zien
Pi = 3.14nogwat. Afgerond 3.15quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zin om pi-o'clock te gaan googlen.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik toch twijfel over de Lush, na al die geldbespaartips.![]()
quote:
Vast wel, toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:36 schreef LadyBlack het volgende:
Vet irritant, mijn bril ligt klaar bij de Hans Anders, maar nu moet ik wachten op mn salaris voor ik m op kan gaan halen
Of zou je ook met creditcard kunnen betalen daar?
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
Heel verstandig
Aan de andere kant help je een mens in nood. En dat is een goed doel
Het leger Des Heilsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geweldig!
Tim, je bent een held!
[..]
![]()
En wie helpt mij dan?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef wyccie het volgende:
En drinken. Iets gezonds.
Heb de laatste week echt de gruwelijkste honger als ik wakker word. Gister 6 boterhammen naar binnen gewerktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
Sssiiiieeeekk.
Lijkt me inderdaad verstandig. Lekker onder de wol blijven
En niet vergeten iets te eten
Goh dit is echt de eerste keer dat iemand die opmerking maaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef wyccie het volgende:
Lintworm!
Oeh, jij wordt later een fröbeltante!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, dan moet ik zelf wel het goede voorbeeld geven. Nog niks gegeten en gedronken.![]()
Weet je wat ik voortaan ga doen? Geen nieuwe kaarten meer kopen, gewoon zelf kaarten maken om op te sturen. Mijn eigen foto's.
Dat lijkt me een hele gezonde ontwikkelingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb de laatste week echt de gruwelijkste honger als ik wakker word. Gister 6 boterhammen naar binnen gewerkt![]()
heb er nu 2 van de 4 op. En Yoki
Ik ook niet zo vaak. Toevallig onlangs nog maar verder niet zoveel. En je hebt ziek en je hebt ziekquote:
Ik krijg weer een buikjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele gezonde ontwikkeling
Ik doel niet op het feit dat je zo mager bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef MaJo het volgende:
Goh dit is echt de eerste keer dat iemand die opmerking maakt![]()
Niks mis met een buikje hoorquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak. Toevallig onlangs nog maar verder niet zoveel. En je hebt ziek en je hebt ziek
Ja hoor..ik weet wat jij een buikje noemtquote:
Fotografe dan neem ik aan?quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doel niet op het feit dat je zo mager bent.
Normaal eet je toch heel weinig en altijd heel langzaam?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor..ik weet wat jij een buikje noemt
Half Nederland zit te smachten om z'n "buikje"
Daarbij is er helemaal niets mis met "buikjes"
En dat werd tijd. Wordt ook tijd dat je dat niet erg gaat vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh zoja eet me echt een breuk op het moment
Je hebt nog wat in te halen van de afgelopen tijd. Een beetje energie opbouwen kan echt geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]maar op het moment voel ik me echt heel opgeblazen
vind je het gek als je zoveel vreet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef wyccie het volgende:
God, we gaan toch niet weer zeuren over buikjes, hè?
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:maar op het moment voel ik me echt heel opgeblazen
vind je het gek als je zoveel vreet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.
Ja, wij stinken ookquote:
Nou vooruit, omdat het vrijdag is. Slaap ze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een paar uur tukken. Gewoon, omdat het kan
Ik ben de afgelopen 2 dagen netjes op tijd naar bed gegaan en dat bevalt toch prima/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vrijdag is. Slaap ze.
Ik ben vannacht om half vijf gaan slapen. Om half negen werd ik wakker vol ongeloof. Heb mijn ogen weer gesloten omdat ik vanmiddag wakker wil zijn tijdens het werken. Toen ik opstond was het opeens half tien.
Vandaag gaat veel sneller dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |