quote:Op zondag 29 maart 2009 23:08 schreef Atlanticus het volgende:
Groningen Stad #328 - Waar studentes met korte rokjes en topjes niet zijn.![]()
![]()
Dan hossen wij zo over Zernike:quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wacht maar tot het een graad of 20 wordt
quote:
Welterusten.quote:
Juicy lake ouder?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zwaai ff naar mijn Juicy-lake ouder clablegun!
Dat is toch allang gedempt ?quote:
Het dorp heet nog steeds zo natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is toch allang gedempt ?moest al nadenken ... nee ik ben een Hoogezander geen sappemeerder!
![]()
een geboren bedumer!![]()
Nee, niet echt.quote:
Ik ben niet op school vandaag,quote:Op maandag 30 maart 2009 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe de groeten van Cablegunmaster aan Wolfeh
tenminste als je vandaag op school bent![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
TARA heeft een nieuwe kleuraanduideing:
CZ-roze! Als iets écht roze isHij bedoelt het over het algemeen trouwens wel positief
En dat van een man over roze
Hij moest zich schamenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Het kleine meneertje hier werd uiteindelijk om 10:15 nog een keer wakkerDe luilak!
Hij is vast een B-mens.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Het kleine meneertje hier werd uiteindelijk om 10:15 nog een keer wakkerDe luilak!
Ik ben ook voor.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef Bob. het volgende:
Vanaf de zomer woon ik een half jaartje in Denemarken, en daar hebben ze het al ingevoerd toch? Cool.![]()
Met steentjeshak,quote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef Bob. het volgende:
Oeh, je schoenen met steentjeshak? Of andere mooie?
Ik heb een mooi jurkje aan.
Een beetje een jaren 50 jurkje met heel mooie bloemen.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met steentjeshak,.
Ooh leuk, hoe ziet 'ie eruit?
Ik vind je dan ook zo'n typische bodywarmerdrager.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:23 schreef Dangel het volgende:
Ik heb geen jurkje aan
Wel een bodywarmer
Was jij die dronken blonde jongen die op het trapje van de Vera lag te nekken?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand nog naar breakfast geweest dit weekend? Als iemand me gezien heeft kan diegene me dan vertellen wat ik allemaal gedaan heb want ik weet er niks meer van.
Ah jammerquote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef Dangel het volgende:
@Gollumrulez|: verplichte bedrijfskleding
Highsand- Juicelake.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Juicy Lake = Sappemeer
Boem was de laatste keer dat ik hem zag niet blond.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was jij die dronken blonde jongen die op het trapje van de Vera lag te nekken?
Dan was het hem nietquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Boem was de laatste keer dat ik hem zag niet blond.
In ieder geval niet je keuze maken op basis van economische omstandigheden.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef JH87 het volgende:
Wat adviseren jullie trouwens ten tijde van deze kredietcrisis? Toch werk zoeken of kiezen voor een premasterjaar en daarna een master er achteraan?
Zal ik ook niet echt doen, want om die master te doen zal ik toch ook werk moeten vinden om 't te bekostigen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
In ieder geval niet je keuze maken op basis van economische omstandigheden.
Krijg je niet nog 1 jaar basisbeurs omdat je met een master begint? Of werkt dat niet zo...?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zal ik ook niet echt doen, want om die master te doen zal ik toch ook werk moeten vinden om 't te bekostigen.
Nee.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Krijg je niet nog 1 jaar basisbeurs omdat je met een master begint? Of werkt dat niet zo...?
Da's waar.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee.
En lenen bij de IB-groep is goedkoper
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee.
En lenen bij de IB-groep is goedkoper
Als JH dus in 3 jaar een bachelor heeft gehaald krijgt hij nog wel 1 jaar basisbeurs voor de master...quote:Als je gaat studeren aan een universiteit of hogeschool krijg je studiefinanciering voor
de duur van je studie plus drie jaar. Dat betekent dat je voor een vierjarige studie in
totaal maximaal zeven jaar studiefinanciering krijgt. De eerste vier jaar ontvang je een
prestatiebeurs. De laatste drie jaar kun je alleen nog lenen.
Als hij zijn hbotje in vier jaar gedaan heeft kan hij nog steeds de basisbeurs krijgen alleen dan als een leningquote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
[..]
Als JH dus in 3 jaar een bachelor heeft gehaald krijgt hij nog wel 1 jaar basisbeurs voor de master...
Maar voor een pre-master jaar denk ik niet dat hij het krijgt.
Volgens mij niet, ik had hem toen een keer geleend en later weer terug gegeven. Toen was ik het cdtje nog vergeten maar dat heb ik later nog terug gegeven. Ik heb hem toch geen 2e keer geleend?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef teigan het volgende:
maok, heb jij toevallig onze gps nog liggen?
Dat ding weet zelf precies waar hij is.... alleen wij weten het nietquote:
zou best kunnen ja, wij konden hem alleen zo snel niet vinden, en nou ja, het is zo iets wat je ook nog wel eens kan vergeten zeg maar..quote:Op maandag 30 maart 2009 19:10 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik had hem toen een keer geleend en later weer terug gegeven. Toen was ik het cdtje nog vergeten maar dat heb ik later nog terug gegeven. Ik heb hem toch geen 2e keer geleend?
Dat doet mij er aan denken dat ik toch echte eens nieuwe wielen moet gaan halen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef teigan het volgende:
[..]
zou best kunnen ja, wij konden hem alleen zo snel niet vinden, en nou ja, het is zo iets wat je ook nog wel eens kan vergeten zeg maar..
Wij zijn dus maar zonder GPS een rondje wezen skaten.... Heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op m'n werk geweest, papier geschredderd, moe.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
ik zat onderweg nog aan jouw wielen te denken..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:12 schreef maok het volgende:
[..]
Dat doet mij er aan denken dat ik toch echte eens nieuwe wielen moet gaan halen.
Inderdaad, ik heb straks vier jaar over m'n hbo gedaan. Wel redelijk nominaal dus, maar beurs krijg ik niet meer. En ik heb de afgelopen vier jaar al geleend, heb misschien naar verhouding niet zo'n hoge schuld, maar voel niet zo voor een verdubbeling ervan.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als hij zijn hbotje in vier jaar gedaan heeft kan hij nog steeds de basisbeurs krijgen alleen dan als een lening
Inderdaad, als je master ook van een 4 jarige opleiding is heb je geen basisbeurs meer maar je kunt nog wel lenen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb straks vier jaar over m'n hbo gedaan. Wel redelijk nominaal dus, maar beurs krijg ik niet meer. En ik heb de afgelopen vier jaar al geleend, heb misschien naar verhouding niet zo'n hoge schuld, maar voel niet zo voor een verdubbeling ervan.
Jawel.quote:
Lanseloet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Tangarine het volgende:
ik zit bij college 'helden van de ridderroman' en het is saaihoera voor mijn laptop
W00t. En dan te bedenken dat sommige mensen dit hebben:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Tangarine het volgende:
ik zit bij college 'helden van de ridderroman' en het is saaihoera voor mijn laptop
quote:- Dimensional analysis and scaling
- The continuum description: densities, fluxes, conservation laws and constitutive relations
- Waves, vibrations and light: wave reflection and refraction, acoustic waves, electromagnetic waves, linearization, perturbation, soliton, group velocity, wave front, shock waves
- Elastic deformations, stretching, shear and torsion
- Heat flow, natural and forced convection
- Nonlinear models in science and technology
– Network modeling of large-scale engineering systems: modeling of complex multi-physics systems by interconnection of components, DAE systems. Passivity and small-gain theorems for interconnection.
– Black-box and grey-box modeling. System identification. Model reduction by balancing.
Lanseloet en het hert met de witte voet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef Tangarine het volgende:
Lanseloet van der Meer!Maar het is nu vooral Arthur
Wel in het Middle-English he!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lanseloet en het hert met de witte voet!
Arthurroman.
Typ me een stukje.quote:
Aanwezigheidsplicht ftwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
Mensen die met laptops in de collegezaal zitten
Mensen die dan ook nog eens andere dingen zitten te doen
Ga gewoon naar huis
Cool.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Tangarine het volgende:
Random stukje uit de Alliterative Morte Arthure
"Idrous," quod Arthur, "ayer thee behooves!
I see Sir Ewain over-set with Sarazenes keen!
Redy thee for rescues, array thee soon!
Hie thee with hardy men in help of thy fader!
Set in on the side and succour yon lordes!
But they be succoured and sound, unsaught be I ever!"
Ehm, nee?quote:
Nee, maar het zegt me ook vrij weinigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
hee ben jij trouwens van de band tangarine?
hoezo kan je hem nooit aantrekken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef freecell het volgende:
Ik heb een te mooie jurk gezien... en ik kan hem betalen.,.. en hij past.... en ik kan hem nooit aantrekken....
En nu
* freecell dispereert
nou...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zeg ik: kopen.
Je vind wel een gelegenheid.
Nu begrijp je dus waarom ik hem niet kan dragenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wanneer dacht je die eens te dragen? op wat voor festival / bal ?
Isn'tquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef Jesse_ het volgende:
Om je beslissing wat makkelijker te maken: die jurk is foeilelijk.
Maar wij weten het wel, dus, das genoeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kon haar niet vinden in KPD , dus weet niet of het haar wel goed past.
Ze mag best in die jurk langskomen op de EFF.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:35 schreef Jesse_ het volgende:
Als je nou aan LARP deed had je hem daarbij goed kunnen dragen
Daar misstaat hij ook zeker nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze mag best in die jurk langskomen op de EFF.
Los....quote:
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja idd, dat kapsel past erbij.
Kom je langs op de EFF?
Pics?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:46 schreef 2cv het volgende:
Als ik zin heb om een prachtige baljurk te dragen dan doe ik dat gewoon.
quote:
Sorry, ik heb helaas voor jullie nog geen zin gehad om een prachtige baljurk te dragen.quote:
Hij is prachtig, die kleur is precvies goed voor jou. Gewoon kopen, er komt idd gewoon een gelegenheid. Die groene zijden jurk die ik op jullie bruiloft aanhad, hing al een jaar in de kast te wachten op het juiste moment. Mijn galajurk heb ik nog nooit gedragen, maar dat geeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Los....
Pijpekrullen....
Half vast én pijpekrullen...
Volgens mijn spellingschecker is het pijpeNkrulDat weiger ik te tikken
Dat ligt er toch aan waar je heen gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat pak je in als je op reis gaat.
Dingen die zegmaar niet van belang zijn maar eigenlijk toch wel.
Zulke dingen bedoel ik, dus niet tandpasta ofzo want nogal wiedes dat je dat meeneemt.
- Pakje kaarten of een ander spelletjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat pak je in als je op reis gaat.
Dingen die zegmaar niet van belang zijn maar eigenlijk toch wel.
Zulke dingen bedoel ik, dus niet tandpasta ofzo want nogal wiedes dat je dat meeneemt.
Oh en freecell; dit dus !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hij is prachtig, die kleur is precvies goed voor jou. Gewoon kopen, er komt idd gewoon een gelegenheid. Die groene zijden jurk die ik op jullie bruiloft aanhad, hing al een jaar in de kast te wachten op het juiste moment. Mijn galajurk heb ik nog nooit gedragen, maar dat geeft helemaal niet.
Een beetje hotelkamer heeft wel een föhn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ipv een spelletje dacht ik aan een boek en tijdschrift idd.
WCpapier heb ik niet nodig.
Een fohn echter wel !
En ik ga niet naar Tanzania.![]()
Ik ga naar Noord-Ierland dus dat valt allemaal wel mee qua bush bush.
Hmmmm, piekerpiekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hij is prachtig, die kleur is precvies goed voor jou. Gewoon kopen, er komt idd gewoon een gelegenheid. Die groene zijden jurk die ik op jullie bruiloft aanhad, hing al een jaar in de kast te wachten op het juiste moment. Mijn galajurk heb ik nog nooit gedragen, maar dat geeft helemaal niet.
Het gaat hier alleen niet om een mooie jurk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef Bob. het volgende:
Gewoon doen, mooie jurken zijn altijd goed. Zelfs als je ze de meeste tijd gewoon in de kast hebt hangen.
Jurken.
Noord-Ierland? Ik zou een regenpak en paraplu mee nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ipv een spelletje dacht ik aan een boek en tijdschrift idd.
WCpapier heb ik niet nodig.
Een fohn echter wel !
En ik ga niet naar Tanzania.![]()
Ik ga naar Noord-Ierland dus dat valt allemaal wel mee qua bush bush.
Gelukkig gaat het hier helemaal niet om wat jij wel of niet mooi vind.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen niet om een mooie jurk!
Nooit een gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een beetje hotelkamer heeft wel een föhn.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het hier helemaal niet om wat jij wel of niet mooi vind.
De zon scheen d'r vandaag hoor, geen spatje regen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Noord-Ierland? Ik zou een regenpak en paraplu mee nemen.
Freecell lief aankijken, misschien mag jij hem dan ook eens aan. Ik heb trouwens een boekje voor je.quote:
Mreng hem wel eens ofzo. Moet even kijken wanneer. Maar als je het tof vindt mag ophalen ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ah, boekje, moest even denken. Neem hem maar een keer mee 2cv
Oh ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Om mijn naaktheid mee te bedekken?
Dat is het idee van kleren namelijk.
Onderwerp? Bètavakken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb vandaag praktische toetsen van examenklassen beoordeeld... Was eigenlijk best humoristisch, de fouten die sommigen maken!
* 2cv nieuwsgierig wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb vandaag praktische toetsen van examenklassen beoordeeld... Was eigenlijk best humoristisch, de fouten die sommigen maken!
Scheikunde.quote:
ik doe geen wiskunde, leek mij wel leuk om eens te gaan doen, maar ik ga eerst maar eens goed worden in het docent zijn..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Scheikunde.
Doe je ook wiskunde, teigan? Ja toch?
In ieder geval wel scheikunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben mijn hele middelbare schooltijd doorgekomen zonder één prakticum te doen. Mijn vriendinnetje deed de proefjes en ik schreef keurig de resultaten op. Kwestie van taalverdeling
Ik was in de tweede klas ook nog een beetje bang voor die gasbranders (vooral het aansteken).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen ik de theorie erachter kende en ervaring had, ging ik leuk met vuur spelen.
Wat vond je dan van wiskunde?There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
Klopt, ik heb mijn schoenen net uit gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 02:10 schreef Bob. het volgende:
Scheikunde was altijd leuk! En Natuurkunde. Maar vooral wiskunde. En economie natuurlijk.
Eigenlijk alles waar cijfers bij kwamen kijken.
Oh en! Jullie veters zitten los! Bij iedereen!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben mijn hele middelbare schooltijd doorgekomen zonder één prakticum te doen. Mijn vriendinnetje deed de proefjes en ik schreef keurig de resultaten op. Kwestie van taalverdeling
Ha! Ik was zo'n vriendinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judith schreef, ik speelde met toffe dingen
Toch leuk, taakverdeling.
Oja, ik heb 40,- geboden op de jurk en mag hem nu voor 56 hebben![]()
loodnitraat met natriumjodide oid waarschijnlijk. Loodjodide is inderdaad knalgeel..quote:Op woensdag 1 april 2009 08:36 schreef maok het volgende:
die wuppies toch![]()
en 2cv titreren doe je met zo'n hoog geval waar je vloeistof in stopt en dan druppel je net zo lang tot de vloeistof die er onder staat verkleurd en dan weet je de consentratie ofzoiets (waarschijnlijk iets met klok en klepel want het is alweer een tijdje terug)
Wij mochten met scheikunde tijdens opendagen altijd oefenen voor practica en als we dan klaar waren gingen we dingen verzinnen die wat spectacurairder waren om naar te kijken. Bijvoorbeeld stofjes met loodionen mengen met een andere (geen idee mee waarmee) zodat het kuikentjes geel neersloeg. Of magnesium poeder in de fik steken. Of van die ontploffingen veroorzaken die het geluid van scheten maaken. Scheikunde, ik vond het altijd heel tof, maar ik doe er niets meer mee.
Die bunker mag ik hopenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:04 schreef maok het volgende:
Ik had het nog best goed onthouden met dat titreren![]()
Is er dit jaar trouwen nog een FOK! 1 april grap?
doen btw,quote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Ik was zo'n vriendinnetjeJudith schreef, ik speelde met toffe dingen
Toch leuk, taakverdeling.
Oja, ik heb 40,- geboden op de jurk en mag hem nu voor 56 hebben
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:04 schreef maok het volgende:
Ik had het nog best goed onthouden met dat titreren![]()
Is er dit jaar trouwen nog een FOK! 1 april grap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik was in de tweede klas ook nog een beetje bang voor die gasbranders (vooral het aansteken).
Maar toen ik de theorie erachter kende en ervaring had, ging ik leuk met vuur spelen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snapte niets van al die posts over scheikunde..
Ik vind de jurk ook niet echt mooi eigenlijk, maar ik denk wel dat 'ie je goed staat freecell!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Toen had hij rossig haar , een bril en een baard. En nee, die mevrouw ken ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Is Steenbeek die met rood haar?
En ken jij mevrouw Tjemkes ?
Dan weet ik het zo niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen had hij rossig haar , een bril en een baard. En nee, die mevrouw ken ik niet.
Hahahaha.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Toen ik nog op het Augustinuscollege zat hadden wij een toffe natuurkundeleraar die ook wel wist hoe het werkte. Hij pakte een ijzeren kruis, zette de gasbrander er onder en begon uit te leggen dat ijzer warmte geleidt. Binnen een paar minuten sloeg hij een kreet en liet dat kruis op de vloerbedekking flikkeren.
Zijn redenatie klopte dus wel, maar er heeft nog jaren een kruis op de vloer van lokaal 11 gestaan.
Hij had al gauw een eigen natuurwet:
De wet van Steenbeek: als een proef lukt is er iets mis gegaan.
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Hou het topic ff aan de gang>>Bevrijdingsfestival: Groningen #1 Met identeit als thema
De trein naar Zwolle is 1 ding... Maar Wageningen is mij te ver.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.
Eens. Mijn eerste paar jaren 'bevrijdingsfestival' waren altijd in Wageningen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.
Jawelquote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef maok het volgende:
Eerst maar eens uitzoeken of ik vrij ben. Ik werk bij de overheid ik denk dus haast van wel, maar ik weet het niet zeker.
Site?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zwolle was vorig jaar erg tof, alleen dit jaar is de line up een stuk minder zo te zien.
Ben jij die bradley vent? Je verandert je avatar steeds of niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Atlanticus het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl/
Wombats, Ilse DeLange en Guus Meeuwis (en die is pas om 22:30u)... De rest ken ik niet.
Ik blijf mooi hier.
Vent.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben jij die bradley vent? Je verandert je avatar steeds of niet?
Topvent is dat.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Martin Martin Martin Martin DREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTStond een uur lang te dansen bij mij voor de deur
![]()
Typische bewering.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Jah, jullie gaan nooit uit. Dan ken je dat soort mensen niet.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:19 schreef 2cv het volgende:
Is uitgaan dan een verplichting ofzo ?
Daar volgt niet uit dat wij niet uitgaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar bij?
Het is toch gewoon een constatering dat als je niet uitgaat, je deze man niet kent naar alle waarschijnlijkheid.
De beste man zit 'nachts namelijk altijd naast de FEBO liedjes te zingen.
Ik weet niet wanneer jij je bodem legt, maar na 5 uur lang zuipen moet ik echt wat vreten. Hoewel ik ook nooit bij de FEBO eet.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Daar volgt niet uit dat wij niet uitgaan.
's nachts kom ik niet bij de FEBO, ik zorg van tevoren voor een stevige bodem.
Bovendien is er meer dan de Poelestraat/Grote Markt.
Ok.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij je bodem legt, maar na 5 uur lang zuipen moet ik echt wat vreten. Hoewel ik ook nooit bij de FEBO eet.
En natuurlijk is er meer, maar hij zit er al jaren en als je hem dan nog niet kent kom je daar dus nooit langs.
Oh ja?quote:
Ga je veters 's strikken!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:18 schreef Atlanticus het volgende:
9/11 Complotplannen gevonden op oude White House harddrive
Alleen op fok.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Bob. het volgende:
1 april is voorbij! Hoera!
Zijn er met jullie nog grappen en grollen uitgehaald?
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk tweequote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Bob. het volgende:
1 april is voorbij! Hoera!
Zijn er met jullie nog grappen en grollen uitgehaald?
Nee, gewoon een paar flauwe topics.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Heeft fok! zelf eigenlijk nog dingen uitgehaald?
Bij mij hebben ze me een peper laten eten. Au.
Vertel.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk twee
Vertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk twee
Ze hadden een bakje met cherrytomaatjes neergezet en daar een rond mini pepertje tussen gedaan. (En de tomaatjes waren ook een beetje deukig dus je zag het verschil niet echt.)quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar flauwe topics.
Hoe ben je daar ingetrapt?
Best een goeie..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:43 schreef Bob. het volgende:
Ze hadden een bakje met cherrytomaatjes neergezet en daar een rond mini pepertje tussen gedaan. (En de tomaatjes waren ook een beetje deukig dus je zag het verschil niet echt.)
Hi-la-risch.
Vragen naar meneer De Leeuw toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik had iemand het telefoonnummer van de dierentuin in Emmen gePM'd, omdat daar meer inlichten te krijgen zouden zijn
Nee, dat had ik dit keer juist achterwege gelaten, omdat het niet in de grap pastequote:Op donderdag 2 april 2009 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vragen naar meneer De Leeuw toch?
Haha! Verwachtte die gast geen dierentuin?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik had iemand het telefoonnummer van de dierentuin in Emmen gePM'd, omdat daar meer inlichten te krijgen zouden zijn
Daarnaast heb ik een sportbericht geplaatst waar een onzin alinea in stond. Deze is inmiddels weggehaald
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vragen naar meneer De Leeuw toch?
nopequote:Op donderdag 2 april 2009 00:48 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Haha! Verwachtte die gast geen dierentuin?
technische onzin die het grappig maaktequote:Grappige onzin btw?
Clubavond?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Is wel grappig altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Misschien kun je Bob. jouw nummer geven en dan kunnen haar vriendinnen jou het nummer van de dierentuin sms'sen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:50 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...![]()
NL Elftal geweest he. En een aanrijding gehad op de heenwegquote:Op donderdag 2 april 2009 01:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, spannende dingen gedaan in Amsterdam?
Meer water drinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
En ik wil slapen, maar ik heb elke zoveel minuten kramp in mijn benen waardoor ik weer een tijd lang door mijn koude kamer moet gaan strompelen. Voor de zoveelste nacht.
Ik vind het niet leuk meer.
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Heeft fok! zelf eigenlijk nog dingen uitgehaald?
Bij mij hebben ze me een peper laten eten. Au.
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
Oja, dat was waar ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Banaan etenKomt vaak door gebrek aan kalium
Spill it!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
Ik postte gister een foto van hem, zie de vorige pagina van het topic.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
Hallo Groningers![]()
Ik heb een vraagje over die beste man die altijd inderdaad daar naast de FEBO zit in kleermakerszit, die als je dan geld gooit altijd een sinterklaasliedje gaat zingen( of tenminste dat deed hij eerder altijd)
Maargoed ik hoorde laatst van verschillende mensen,dat deze beste man gewoon een goed leven heeft, een baan, en zelfs een groot huis heeft, en het allemaal goed voor elkaar heeft..en die zelfde mensen kijken mij dan ook nog dom aan ( zo van wist je dat niet?) en een tijdje terug zag ik hem ook fietsen.
En ik wist voor 200% zeker dat het hem was, En hij zag er ook vrij netjes uit in pak etc. Maar weet iemand hier iets van af? Van deze man ? Want ben dan wel benieuwd waarom hij nachts dan daar altijd zit, als het verhaal waar is he..
Ik ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |