Cijfers van maart zullen een stuk vlotter komenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
JortK we hebben er even op moeten wachten maar je bent geweldig.
Echt waar!
Nice!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef JortK het volgende:
Statistieken per subforum zal ik morgenochtend posten hier, daar heb ik nu geen tijd meer voor.
Daar houd ik je aan.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Cijfers van maart zullen een stuk vlotter komen
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Lauriette91 het volgende:
Jeeee!
Ben benieuwd naar de cijfers van PUB.
Ruime achterstandquote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef Paul het volgende:
Top 100 topic openers
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0127 tong80
002. 0062 Paul
003. 0058 Pacmaniac
![]()
![]()
![]()
We staan niet in de top, dat is al positiefquote:Op maandag 23 maart 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken hoeveel ik in SES heb zitten posten
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef JortK het volgende:
De afgelopen maand hebben deze 50 mensen het meest gepost:
009. 2851 SuperwormJim
Dat dus. Al staan Nijn & Hyman al genoemd, dus het zullen wel erg hoge cijfers wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Lauriette91 het volgende:
Jeeee!
Ben benieuwd naar de cijfers van PUB.
wat klopt er volgens jou niet aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef Bruce117 het volgende:
@JortK: Mooie cijfertjes weer, maar weet je zeker dat de cijfers van de subforums kloppen ?
Meestal komen de cijfers die jij post en die ik post in de verschillende subforums redelijk goed overeen.quote:
heb je wat gedetailleerdere info voor me, waar zie je verschillen en hoeveel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meestal komen de cijfers die jij post en die ik post in de verschillende subforums redelijk goed overeen.
Soms een klein verschil, maar dat is wel te verklaren. Zag nu alleen nogal forse verschillen.
Dit hoeft natuurlijk niet te beteken dat jouw cijfers niet kloppen, kan ook zijn dat die van mij bagger zijn.
Maar dat was dus de reden van de vraag.
Sport-forum: de Stats #4quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
heb je wat gedetailleerdere info voor me, waar zie je verschillen en hoeveel?
Post even wat voorbeelden
Edit: ik gebruik echter nog altijd me originele scripts, dus zou raar zijn als die nu opeens fout gaan.
Er zijn 30 topics niet geindexeerd, lijkt me niet dat daar die grote verschillen vandaan komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sport-forum: de Stats #4
't VBL-forum: de stats #7
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef JortK het volgende:
001. 0016 Misstique
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 10 topic openers in KLB
[ afbeelding ]
005. 0015 Silaz
[ afbeelding ] Top 50 posters in KLB
[ afbeelding ]
040. 0452 Silaz
[ afbeelding ] Top 100 topic openers
[ afbeelding ]
012. 0027 Silaz
Ik ben de boel al geruime tijd aan het indexeren, maar fok is een beetje traag waardoor het nog niet klaar isquote:
Maar ze komen dus vandaag?quote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben de boel al geruime tijd aan het indexeren, maar fok is een beetje traag waardoor het nog niet klaar is
Ik plaats er vandaag wel een paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik plaats er vandaag wel een paar.
Let op.
Komen ze he.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ik weet t nietquote:
Vraag niet wat voor éénquote:
boehoehoe ik heb een kuttopic geopend en ben het niet eens met mn slotjequote:
Pak zelf jouw loopautoquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
boehoehoe ik heb een kuttopic geopend en ben het niet eens met mn slotjega buitenspelen man
Respecteer de swarmaswaquote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:10 schreef RacerDKB het volgende:
JortK is al 2 dagen en 17 uur niet op FOK! geweest, dus waarschijnlijk heeft hij wel wat nuttigers te doen.
Stop nou gewoon met zeiken en wacht netjes tot hij ze post.
Definieer leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:06 schreef rene90 het volgende:
Om de tijd even te breken, een leuk liedje:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:06 schreef rene90 het volgende:
Om de tijd even te breken, een leuk liedje:
Nee...quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen dan wachten op de stats?![]()
En wie ben jij dan?quote:
Hij is undercover.quote:
Ja, want Tim en Jort lijkt nogal op elkaarquote:
Die t doet het hem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want Tim en Jort lijkt nogal op elkaar
Jort had er geen zin meer in, dus hij vroeg mij of ik de stad wilde posten maar ik heb vandaag niet zoveel tijd dus doe ik dat morgen welquote:
Gast.. 2 minutenquote:
Paul heb jij ze?quote:
Waar dan mamsie ?quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef BrandX het volgende:
Zo, Paul en Porsche1-bagger verwijderd.
Nu zegt mama BX dus dat jullie allebei moeten kappen.Jullie mogen ergens anders spelen jongens!
Ga maar wat leuks zoeken samen in ONZ. Liefst een reeds bestaand topic.quote:
Okay mama.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef BrandX het volgende:
Zo, Paul en Porsche1-bagger verwijderd.
Nu zegt mama BX dus dat jullie allebei moeten kappen.Jullie mogen ergens anders spelen jongens!
quote:
Nah, zo houden we de vervanger van JortK, Tim dus, wel alert.quote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef Adelante het volgende:
Kan deze niet gewoon dicht tot het nieuwe topic er is?
Wil je zodra je het topic voor de stats voor maart hebt geopend, dan even een seintje geven in [GC Feedback] Verboden toegang voor Paul ? Dan kan deze namelijk op slotquote:Op zondag 12 april 2009 20:15 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zou de stats vandaag doen, maar ben te druk geweest met paaseieren zoeken.. Morgen komen ze echt! Misschien vanavond nog.. Goed?
Is goed hoorquote:Op zondag 12 april 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wil je zodra je het topic voor de stats voor maart hebt geopend, dan even een seintje geven in [GC Feedback] Verboden toegang voor Paul ? Dan kan deze namelijk op slot![]()
thanks.
Prima, we wachten vol smartquote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef JortK het volgende:
Hier een bericht van mij.
Ik ben op dit moment stats aan het genereren.
Door een crash bij mijn host ben ik veel data kwijt geraakt, maar nu ben ik weer up to date.
Geef me een half uur voor het posten
Ah is goed joh, doe jij maar. Ik had toch geen tijdquote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef JortK het volgende:
Hier een bericht van mij.
Ik ben op dit moment stats aan het genereren.
Door een crash bij mijn host ben ik veel data kwijt geraakt, maar nu ben ik weer up to date.
Geef me een half uur voor het posten
haal je de topics met bagger op?quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef JortK het volgende:
Kleine update.
Door een verandering in de layout zijn bepaalde topics niet goed geindexeerd, het gaat om 8500 stuks.
Die ben ik nu aan het indexeren opnieuw, de stats komen nog wel vandaag maar iets later.
Kan volgens mij niet anders, dat is de standaardlayout als je niet bent ingelogdquote:
Zie boven, maar als iemand een oplossing heeft wil die ook wel wetenquote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je toch veel beer in textonly doen
Nee.quote:
Dat doe ik dus ook.quote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je toch veel beer in textonly doen
mijn script werkt met silverquote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet anders, dat is de standaardlayout als je niet bent ingelogd
[..]
Zie boven, maar als iemand een oplossing heeft wil die ook wel weten
Hoezo niet lang meer?quote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat van mij ook al jaren.
Maar niet lang meer
Nog 5000 topics, tergend traag weer.quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
FOK!silver gaat weg toch? Binnenkort alleen Bagger geloof ik.
Hoe lukt het indexeren?
Waarom in de bunker ?quote:Op maandag 13 april 2009 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
In een topic genaamd "Maandcijfers - Februari 2009" wordt wanhopig gewacht op de cijfers van maart, terwijl het inmiddels al half april is.![]()
DBO-cijfers mogen eventueel ook hierheen: De Stats #01
Oude layouts gaan er uit!quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog 5000 topics, tergend traag weer.
Maar verdwijnen alle layouts behalve bagger?
Waar staat dat?
FOK!Silverquote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Weet niet meer precies welk topic, maar het kwam van Danny af.quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar staat dat?
zie mijn topic, een paar posts naar bovenquote:Op maandag 13 april 2009 20:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet niet meer precies welk topic, maar het kwam van Danny af.
misschien even in zijn posthistory zoeken
Nee, die bedoelde ik niet.quote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zie mijn topic, een paar posts naar boven
quote:Op maandag 13 april 2009 22:17 schreef JortK het volgende:
Nog 2300 topics te gaan.
Ik zal morgenochtend voordat ik naar me werk ga direct de stats posten.
jaja. blafte ze vorige keer ook.quote:
Werk, werk? Cijfers willen we.quote:Op maandag 13 april 2009 22:17 schreef JortK het volgende:
Nog 2300 topics te gaan.
Ik zal morgenochtend voordat ik naar me werk ga direct de stats posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |