wat klopt er volgens jou niet aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef Bruce117 het volgende:
@JortK: Mooie cijfertjes weer, maar weet je zeker dat de cijfers van de subforums kloppen ?
Meestal komen de cijfers die jij post en die ik post in de verschillende subforums redelijk goed overeen.quote:
heb je wat gedetailleerdere info voor me, waar zie je verschillen en hoeveel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Meestal komen de cijfers die jij post en die ik post in de verschillende subforums redelijk goed overeen.
Soms een klein verschil, maar dat is wel te verklaren. Zag nu alleen nogal forse verschillen.
Dit hoeft natuurlijk niet te beteken dat jouw cijfers niet kloppen, kan ook zijn dat die van mij bagger zijn.
Maar dat was dus de reden van de vraag.
Sport-forum: de Stats #4quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
heb je wat gedetailleerdere info voor me, waar zie je verschillen en hoeveel?
Post even wat voorbeelden
Edit: ik gebruik echter nog altijd me originele scripts, dus zou raar zijn als die nu opeens fout gaan.
Er zijn 30 topics niet geindexeerd, lijkt me niet dat daar die grote verschillen vandaan komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sport-forum: de Stats #4
't VBL-forum: de stats #7
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef JortK het volgende:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0016 Misstique
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:08 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 10 topic openers in KLB
[ afbeelding ]
005. 0015 Silaz
[ afbeelding ] Top 50 posters in KLB
[ afbeelding ]
040. 0452 Silaz
[ afbeelding ] Top 100 topic openers
[ afbeelding ]
012. 0027 Silaz
Ik ben de boel al geruime tijd aan het indexeren, maar fok is een beetje traag waardoor het nog niet klaar isquote:
Maar ze komen dus vandaag?quote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben de boel al geruime tijd aan het indexeren, maar fok is een beetje traag waardoor het nog niet klaar is
Ik plaats er vandaag wel een paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik plaats er vandaag wel een paar.
Let op.
Komen ze he.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ik weet t nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |