quote:Top 10 van de actiefste subfora in september 2008
De afgelopen maand zijn er in de volgende 10 subfora het meest gepost:
Plaats / aantal / Subforum
Zijn moet daar is zijn. Verder wat Bio zegt!quote:e afgelopen maand zijn er in de volgende 10 subfora het meest gepost:
quote:Top 10 subfora met de meest geopende topics de afgelopen maand:
Plaats / aantal / subforum
001. 0990 Klaagbaak
quote:Top 10 subfora met de meest gesloten topics de afgelopen maand:
Plaats / aantal / subforum
001. 0980 Klaagbaak
Statistisch gezien erg interessant.quote:Top 10 subfora met de meest geopende topics de afgelopen maand
005. 0340 Onzin voor je leven!
Top 10 subfora met de meest gesloten topics de afgelopen maand
002. 0687 Onzin voor je leven!
fixed.quote:
fixed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn moet daar is zijn. Verder wat Bio zegt!
Helemaal top. Dank!quote:
Ik heb geen idee, misschien dat een FA of een devver dat hier kan komen vertellenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef BrandX het volgende:
Top Jort!
Maarreh, wat is het verschil tussen de PI op 1 en de PI op 2?
Dat laat ik zo staan, ere wie ere toekomt hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:47 schreef BrandX het volgende:
Oh, en een toevoeging:
wellicht ook een top 10 van de snelst volgebaggerde topics, minus VBL.
want VBL zal altijd wel de top 10 beheersen. Lijkt me ook leuk om het andere te zien
Hoe zie je dat voor je, percentages hoeveel door een mod zijn gesloten en hoeveel er gewoon volgepost zijn ofzo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:48 schreef DaMart het volgende:
Maak je bij de fora met meeste gesloten topics ook onderscheid tussen topics die zijn gesloten door mods en topics die zijn volgepost?
Daar duik ik even in.quote:
Ik bedoelde eigenlijk of de gesloten topics alleen door mods gesloten topics betreft, of ook topics die zijn volgepost (ik vermoed dat laatste).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, percentages hoeveel door een mod zijn gesloten en hoeveel er gewoon volgepost zijn ofzo?
[..]
ja prima, maar een top 10 daarnaast bedoel ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef JortK het volgende:
Dat laat ik zo staan, ere wie ere toekomt he
Er zit in ieder geval geen verschil tussen die PI en die van de mobiele lay-out (waarbij die standaard wordt toegevoegd)...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien dat een FA of een devver dat hier kan komen vertellen
Ik denk dat het met de layour te maken heeft
[..]
Dat laatste inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of de gesloten topics alleen door mods gesloten topics betreft, of ook topics die zijn volgepost (ik vermoed dat laatste).
Privefora tellen niet mee, want daar kan ik niet bijquote:En hoe zit het met privéfora, tellen die ook mee voor de userstats?
Ik zal er eens over denken, maar ik ben bang dat het snel teveel is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja prima, maar een top 10 daarnaast bedoel ik
Wellicht foksilver ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval geen verschil tussen die PI en die van de mobiele lay-out (waarbij die standaard wordt toegevoegd)...
Ah, verhouding open - gesloten ziet er een stukkie beter uit zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |