Gelukkig dat ik bagger'09 gebruik, maar wel schokkend nieuws voor de hardcore-FOK!kers die zijn blijven hangenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
och, het is beter om nu te wennen aan verandering dan later
eerstvolgende layout betekent het einde van de oude layouts en die gaat ws nog dit jaar plaatsvinden.
Eensquote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef wise het volgende:
zolang fok-silver er niet uitgaat maakt het niks uit
dat is een oudequote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef wise het volgende:
Wat begrjip je niet aan:quote:Op maandag 23 maart 2009 17:12 schreef wise het volgende:
?quote:het einde van de oude layouts
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Meddo het volgende:
Nee toch![]()
Ik ga naar de rijdende rechter, ik ben oud en kan niet meer tegen zoveel verandering
Mja, dat ligt er maar weer aan wat je definitie van "oud" is kwa layouts.quote:
quote:
Ik neem aan alles wat niet de meest nieuwe layout is.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, dat ligt er maar weer aan wat je definitie van "oud" is kwa layouts.
Foksilver hoort voor mij (en veel andere Fok!kers vermoed ik) nog steeds bij de nieuwe layouts.
Nou, dan is dus iedereen aan de baggerlayout.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:23 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan alles wat niet de meest nieuwe layout is.
Maar daar kan Danny uitsluitsel over geven. Het lijkt me echter wel het meeste logische.
Danny is de baas en mag zelf weten wat hij met zijn site doet. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:08 schreef Meddo het volgende:
Ik ga naar de rijdende rechter, ik ben oud en kan niet meer tegen zoveel verandering![]()
Ja maar is het niet zijn maatschappelijke taak om aan het welzijn van zijn users denken?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef isogram het volgende:
[..]
Danny is de baas en mag zelf weten wat hij met zijn site doet. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
En wie was jij ook al weer?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:38 schreef Furia het volgende:
Als dat bruine wat ik nu heb plaats moet maken voor dat rare, onduidelijke nieuwe, dan zoek ik wel een ander forum om mijn kennis te delen en gal te spuwen.
Allebei.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
is text only ook een layout of een instelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |