quote:
Nah, zo houden we de vervanger van JortK, Tim dus, wel alert.quote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef Adelante het volgende:
Kan deze niet gewoon dicht tot het nieuwe topic er is?
Wil je zodra je het topic voor de stats voor maart hebt geopend, dan even een seintje geven in [GC Feedback] Verboden toegang voor Paul ? Dan kan deze namelijk op slotquote:Op zondag 12 april 2009 20:15 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zou de stats vandaag doen, maar ben te druk geweest met paaseieren zoeken.. Morgen komen ze echt! Misschien vanavond nog.. Goed?
Is goed hoorquote:Op zondag 12 april 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wil je zodra je het topic voor de stats voor maart hebt geopend, dan even een seintje geven in [GC Feedback] Verboden toegang voor Paul ? Dan kan deze namelijk op slot![]()
thanks.
Prima, we wachten vol smartquote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef JortK het volgende:
Hier een bericht van mij.
Ik ben op dit moment stats aan het genereren.
Door een crash bij mijn host ben ik veel data kwijt geraakt, maar nu ben ik weer up to date.
Geef me een half uur voor het posten
Ah is goed joh, doe jij maar. Ik had toch geen tijdquote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef JortK het volgende:
Hier een bericht van mij.
Ik ben op dit moment stats aan het genereren.
Door een crash bij mijn host ben ik veel data kwijt geraakt, maar nu ben ik weer up to date.
Geef me een half uur voor het posten
haal je de topics met bagger op?quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef JortK het volgende:
Kleine update.
Door een verandering in de layout zijn bepaalde topics niet goed geindexeerd, het gaat om 8500 stuks.
Die ben ik nu aan het indexeren opnieuw, de stats komen nog wel vandaag maar iets later.
Kan volgens mij niet anders, dat is de standaardlayout als je niet bent ingelogdquote:
Zie boven, maar als iemand een oplossing heeft wil die ook wel wetenquote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je toch veel beer in textonly doen
Nee.quote:
Dat doe ik dus ook.quote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je toch veel beer in textonly doen
mijn script werkt met silverquote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet anders, dat is de standaardlayout als je niet bent ingelogd
[..]
Zie boven, maar als iemand een oplossing heeft wil die ook wel weten
Hoezo niet lang meer?quote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat van mij ook al jaren.
Maar niet lang meer
Nog 5000 topics, tergend traag weer.quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
FOK!silver gaat weg toch? Binnenkort alleen Bagger geloof ik.
Hoe lukt het indexeren?
Waarom in de bunker ?quote:Op maandag 13 april 2009 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
In een topic genaamd "Maandcijfers - Februari 2009" wordt wanhopig gewacht op de cijfers van maart, terwijl het inmiddels al half april is.![]()
DBO-cijfers mogen eventueel ook hierheen: De Stats #01
Oude layouts gaan er uit!quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog 5000 topics, tergend traag weer.
Maar verdwijnen alle layouts behalve bagger?
Waar staat dat?
FOK!Silverquote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Weet niet meer precies welk topic, maar het kwam van Danny af.quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar staat dat?
zie mijn topic, een paar posts naar bovenquote:Op maandag 13 april 2009 20:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet niet meer precies welk topic, maar het kwam van Danny af.
misschien even in zijn posthistory zoeken
Nee, die bedoelde ik niet.quote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zie mijn topic, een paar posts naar boven
quote:Op maandag 13 april 2009 22:17 schreef JortK het volgende:
Nog 2300 topics te gaan.
Ik zal morgenochtend voordat ik naar me werk ga direct de stats posten.
jaja. blafte ze vorige keer ook.quote:
Werk, werk? Cijfers willen we.quote:Op maandag 13 april 2009 22:17 schreef JortK het volgende:
Nog 2300 topics te gaan.
Ik zal morgenochtend voordat ik naar me werk ga direct de stats posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |