Onder Jan Diederick?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik maak ook een keer een naamtopique zeg. Waar is de naam van het naamtopique?!!
1) Nope.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:47 schreef fransbreda het volgende:
1 Wie gaat er carnavallen? (zoja , zie vraag 2,3,4)
2 Hoeveel dagen ga je?
3 En hoeveel geld reserveer je ervoor?
4 Hoe groot is de kans dat ik je bezopen tegen ga komen?
Bvd
Kiwi hoopt dan lekker in de alpen te zitten. Skiwiquote:1 Wie gaat er carnavallen?
7quote:2 Hoeveel dagen ga je?
Genoeg om terug te kunnen komenquote:3 En hoeveel geld reserveer je ervoor?
Nihil.quote:4 Hoe groot is de kans dat ik je bezopen tegen ga komen?
Kuukske!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh veldmuis! Wat ben je toch een dotje..
Ik hoorde het hier nagalmen. Kan je nagaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef JDude het volgende:
Duurde nog 10 minuten, dat roepen. Zoeen kasteel wonen wij in.
Ik was film aan het kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef JDude het volgende:
Duurde nog 10 minuten, dat roepen. Zoeen kasteel wonen wij in.
Ik was hem kwijtquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:30 schreef fransbreda het volgende:
Ik vind dit topic met m'n ogen dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik was hem kwijt
Maaaarrrrrrrrrrrrrrrrr..En de TT was nog wel zo leidend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat had ik ook niet door eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Het was meer dat ik niet door had dat de oude dicht was
Ik ben er heel blij mee. Vooral omdat.. nouja.. Omdat jij 'm hebt gemaakt.quote:
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee. Vooral omdat.. nouja.. Omdat jij 'm hebt gemaakt.
Ik vrees dat het nodig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef veldmuis het volgende:
De volgende tt moet een Rossdalewegwijzertt worden dus!
Helaas? Dude, daar moet jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:Ik vrees dat het nodig is
Dit jaar helaas geen carnaval voor Rossdale
Mijn allereerste gemiste carnavalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helaas? Dude, daar moet jeom zijn!
Oh gets. Ik weet niet wat erger is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Mijn allereerste gemiste carnaval
Maarja ik krijg er wintersport voor terug
quote:Ha Veldmuis!
Ik kan me herinneren dat ik je al eens eerder voor mijn radiouitzending heb gevraagd, weet niet meer wat je toen hebt geantwoord.
Anyway, weer 1 schitterende controv. topic over Wakker Dier! Kan ik je vanmiddag even bellen voor in onze talkradio-achtige radiouitzending? Ben benieuwd wat de lieve luisteraars hier weer van vinden.
Groeten,
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Ehh .. Ben jij niet heel schuw?quote:
Geen idee, nog nooit eerder gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Dus hoe laat ben je op de radio FM?
@Ross, keuze tussen wintersport en carnaval? Dat is zo makkelijk. Heerlijk van de pistes af op je boardje, in 't zonnetje
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef Swiffer het volgende:
Ik ben vanavond ziek. En maandag vrij
Hah, mijn ouders staan daarin, richting Winterberg. En ik ga misschien zaterdagavond/zondagochtend ook die kant uit. HOEZEE!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef JDude het volgende:
Er staan nu al flinke files in Duitsland.
Ik voorzie een productieve dag voor de leerplichtambtenaren in Midden en Noord-Nederland.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?
Geloof me, het is echt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit eerder gedaan
Oh wat vervelend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef Swiffer het volgende:
Ja.
Gisteren om 4 uur mijn bed ingedoken met migraine, en t is nog niet helemaal over, word tegen het eind van de middag dan weer erger..
Klere preferentiebeleid, met hun B merk medicijnen...
Je mag niet eens met Tam mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt heerlijk.
om 8:00 op de piste, je gaat er rond 16:00 / 16:30 er vanaf om rustig naar je appartement te gaan om te eten enzulks. Dezelfde avond ga je flink stappen tot ongeveer 2:00 / 3:00 en de volgende ochtend sta je weer om 8:00 op de piste.
Heerlijke ontkatering.
@Tam, je gaat zondagochtend maar, kan ik tenminste nog zaterdagavond bij je zijn
Oh mán, dat was in Oostenrijk ook, in Saint Anton, Tirol. Beetje jammer dat ik er voor werk was. Maar alleen al de hele dag buiten zijn daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt heerlijk.
om 8:00 op de piste, je gaat er rond 16:00 / 16:30 er vanaf om rustig naar je appartement te gaan om te eten enzulks. Dezelfde avond ga je flink stappen tot ongeveer 2:00 / 3:00 en de volgende ochtend sta je weer om 8:00 op de piste.
Heerlijke ontkatering.
@Tam, je gaat zondagochtend maar, kan ik tenminste nog zaterdagavond bij je zijn
Tuurlijk mag 'ie dat wel!quote:
Skiën is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag niet eens met Tam mee?
Mijn schoonouders hebben me haast verplicht om mee te gaan. Wintersport is hun 'ding' waar ik ook aan moet gelovenIk ben erg benieuwd. Op van die indoorbanen vond ik skien ook wel grappig, dus ik vermaak me vast wel
Verzet je dat niet eens voor je vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Skiën is voor mietjes
Ik heb zondag wat verplichtingen dus ik kan niet mee
Slap hoor.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Mèhn, in Engeland is een jongetje van 13 vader geworden.
Joh, ik heb allang weer weekend.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef fransbreda het volgende:
Jep
Het grote FC Limburg topic #1
Mijn topic.![]()
Ik zie net dat het de KMA flat is. Even voor de volledigheid, hè.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef JDude het volgende:
Cool, die twee torens zo! Nu ga ik nog even proberen die flat op de achtergrond te herkennen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zie net dat het de KMA flat is. Even voor de volledigheid, hè.
Tsja daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik doe liever iets anders met je
Nee, ik drink enkel koffie bij haar en dan ga ik meteen weer naar huis, we hebben nog niet eens aangeraakt.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, ik drink enkel koffie bij haar en dan ga ik meteen weer naar huis, we hebben nog niet eens aangeraakt.
Kwaliteit Jan Diederick, geen kwantiteit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef JDude het volgende:
De Tukkers () halen ons bijna in!
En Tilburg heeft een Raad-de-straat-topic in het spelletjesforum, moeten wij ook eens doen.
My thoughts exactly!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:10 schreef fransbreda het volgende:
don't imitate innovate
Woz binnen gehad vandaag, blijft toch aardig doorstijgen zeg.
Wij 400 bijna 500 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:49 schreef Swiffer het volgende:
Hier ook, gewoon bijna 700 ballen.. Damn..
Bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk Kuuks.
Je moet haar ook niet wakkerswaffelen Ross.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Opstaan met ruzie. Altijd fijn
Een uur later op mijn werk als gehoopt, dus ik mag lekker nog tot een uur later werken ook. Joy
Ik zal het onthouden!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je moet haar ook niet wakkerswaffelen Ross.
Maak ons maar weer jaloers.quote:
INDERDAAD.quote:
quote:Nederlands meisje omgekomen tijdens wintersport
Uitgegeven: 16 februari 2009 12:31
Laatst gewijzigd: 16 februari 2009 13:37
EMMEN - Een 17-jarig meisje uit Emmen is zondagmiddag overleden als gevolg van een ski-ongeluk in Frankrijk. Dit zei een woordvoerder van hulpdienst Eurocross maandag.
Het ongeluk gebeurde bij het Franse Châtel, vlakbij de Zwiterse grens.
Het meisje zou met hoge snelheid tegen een boom zijn gebotst. Het slachtoffer was al overleden toen hulpdiensten ter plaatse kwamen. Eurocross wil de identiteit van het meisje nog niet bekendmaken.
Dood ligt ook in Breda op de loerquote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef JDude het volgende:
Nog een reden om maar gewoon in Breda te blijven.
Waar woon jij?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef veldmuis het volgende:
In welke straat? Dan zorg ik dat ik daar niet kom!
Thanksquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Tammeh het volgende:
[..]
HEERLIJK! Have fun, echt genieten!
Sorry, maar ik moest even lollenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, is het in ieder geval een snelle dood geweest
Ik snap de lollers ervan niet zo?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest even lollen
quote:...Het meisje zou met hoge snelheid tegen een boom zijn gebotst...
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, is het in ieder geval een snelle dood geweest
En de dinsdag is ook al weer begonnen..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef Ritchie het volgende:
zo, de maandag al weer bijna overleefd..
Zullen we hem er maar gewoon in houden dan ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ja. Komt vast door de TT. Die is zo leuk.
Let's!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Ritchie het volgende:
Zullen we hem er maar gewoon in houden dan ?
Krijgen we ook, maar dan nog is het balen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Swiffer het volgende:
K zou wel compensatie willen, voor als je 1 juli toch evt dakloos zou zijn!
Ik zit stiekem in een heleboel andere topics zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef bassieVL het volgende:
Zit Breda stiekem in een ander topic?
Wat fijn dat je al zo vroeg aan me denkt, maar ik slaap rond dat tijdstip nog even door hoor.quote:
Rock BAnd 2 is uit vandaagquote:
Ga je trouwen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Swiffer het volgende:
Moggel!
Gisterenavond proefkapsel laten maken, echt gaaf!!!
Zo moest ik f fkwijt![]()
![]()
Heeft de mijne ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 05:18 schreef fransbreda het volgende:
Zit mijn kat op de wc pot te pissen.gek beest.
Zou doortrekken ook te leren zijn.Of is dat weer teveel gevraagd.
Het is toch logisch als jouw poes op de wc zit?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook wel eens gedaan
-1.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is toch logisch als jouw poes op de wc zit?
K., let eens op muts![]()
Was vannacht om 3 uur, word ik wakker door een pisgeluid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heeft de mijne ook wel eens gedaan
Ik ben er maandag en dinsdag niet. Net als de rest van de hele school.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
K., op welke dagen ben jij niet op school aanwezig? Ik zal je namelijk proberen te ontwijken als ik bezig ben met heel die kloteschool af te maken.
Zit dankzij school al bijna vier weken nutteloos thuis en nu mag ik spontaan wel op stage, terwijl er verdomme niks veranderd is sinds freaking november. Ik had een negatief advies en deze is vandaag spontaan veranderd naar een positief advies.
Dit terwijl ik vandaag ben begonnen met sollicitatiebrieven te schrijven naar bedrijven voor een half jaar te werken.
Ik ben heel die kloteschool zat!
Heusdenhout aan de foto te zien?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef veldmuis het volgende:
http://www.hartvannederla(...)l_slaat_toe_in_Breda
PAS OP MET LOSLOPENDE KINDEREN!!@1343253225 EINZ
Strak plan want vanaf de 23ste wordt het hier een chaos met auto'squote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef moby92 het volgende:
Ik ben bezig met een ontwerp voor een Tram in Breda
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Hij is nog niet af hoor. Ik had nog een eventuele Groene Lijn (Etten-Leur - Breda - Oosterhout).
Een tram die niet over de Tramsingel gaat IS geen tram. Simpel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef moby92 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Hij is nog niet af hoor. Ik had nog een eventuele Groene Lijn (Etten-Leur - Breda - Oosterhout).
Ik stem voor, zeker als er een nachttram naar E-L gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef moby92 het volgende:
Havermarkt lijkt me technisch gezien niet haalbaar (Vismarktstraat en Reigerstraat zijn natuurlijk hartstikke smal). Maar als we er nou is een Premetro van maken met een ondergronds station op de Havermarkt, vlak voor Bruxelles?
Dude. Kom gewoon in een echte stad wonen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik stem voor, zeker als er een nachttram naar E-L gaat.
Toch de Ginnekenweg er maar uit gehaald?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef moby92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, vanaf volgende heb ik daar toch niets meer te zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Ik zag dat de parkeerplaats aan de achterkant van het station vanaf volgende niet meer bereikbaar is. Hopenlijk blijft de voetgangerstunnel wel bereikbaar.
quote:
den deze:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Waar hadden jullie ook alweer een huis gekocht Ritch? HB??
Mooi huis! Lekker ruim.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef Ritchie het volgende:
den deze:
http://www.ehp-makelaardij.nl/details.php?menu=1&oid=1209033&limit=15&offset=0&sort=0&order=0&zoeken=zoeken&straat=kortendonk&plaats=BREDA
Vanaf de 23ste idd, gaat eruit zien denk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Ik zag dat de parkeerplaats aan de achterkant van het station vanaf volgende niet meer bereikbaar is. Hopenlijk blijft de voetgangerstunnel wel bereikbaar.
Niet alleen in Breda hoor. Heel Brabant is bezig nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef resque het volgende:
is er vanavond nou carnaval in breda of niet?
Gister ook al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:25 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Niet alleen in Breda hoor. Heel Brabant is bezig nu.
Wat cool! Mogen we weten waarheen?quote:
Je hebt PM, ik wil t nog niet aan iederen laten weten hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat cool! Mogen we weten waarheen?
Niet gaan dan hè!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef Tammeh het volgende:
Ik heb afgesproken om te gaan carnavallen, maar ik heb heul geen zin.
Helaas laat mijn financiële situatie het niet toe. Gister wel geweest! Tussen de Rotterdamse meuk.quote:
Carnaval en Rotterdam in 1 zin. Dat is nep.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef moby92 het volgende:
Helaas laat mijn financiële situatie het niet toe. Gister wel geweest! Tussen de Rotterdamse meuk.
1329quote:
Er zijn 11840 OP's waar jouw naam in voorkomt...quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er zijn 11840 OP's waar jouw naam in voorkomt...
gooi het in de groepquote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Tammeh het volgende:
hai
chaggerijniger kan een mens niet zijn.
Heeft dat gezeik iets met wildplassen te maken?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Carnaval zorgt inderdaad alleen maar voor een hoop gezeik en ruzies tussen vrienden.
Ik gisteravond ook al, bij de Mezz.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef JDude het volgende:
Vanmiddag kwamen we ook al een ruziënd en tevens ladderzat stelletje tegen. Nee, tof feest joh
.
Hebben ze je cavia doodvermoord?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Tammeh het volgende:
[..]
NEE DANKJEWEL. IK BEN INTENS VERDRIETIG. HOOP OP BEGRIP DAARVOOR NATUURLIJK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |