Ik vrees dat het nodig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef veldmuis het volgende:
De volgende tt moet een Rossdalewegwijzertt worden dus!
Helaas? Dude, daar moet jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:Ik vrees dat het nodig is
Dit jaar helaas geen carnaval voor Rossdale
Mijn allereerste gemiste carnavalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helaas? Dude, daar moet jeom zijn!
Oh gets. Ik weet niet wat erger is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Mijn allereerste gemiste carnaval
Maarja ik krijg er wintersport voor terug
quote:Ha Veldmuis!
Ik kan me herinneren dat ik je al eens eerder voor mijn radiouitzending heb gevraagd, weet niet meer wat je toen hebt geantwoord.
Anyway, weer 1 schitterende controv. topic over Wakker Dier! Kan ik je vanmiddag even bellen voor in onze talkradio-achtige radiouitzending? Ben benieuwd wat de lieve luisteraars hier weer van vinden.
Groeten,
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Ehh .. Ben jij niet heel schuw?quote:
Geen idee, nog nooit eerder gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Dus hoe laat ben je op de radio FM?
@Ross, keuze tussen wintersport en carnaval? Dat is zo makkelijk. Heerlijk van de pistes af op je boardje, in 't zonnetje
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef Swiffer het volgende:
Ik ben vanavond ziek. En maandag vrij
Hah, mijn ouders staan daarin, richting Winterberg. En ik ga misschien zaterdagavond/zondagochtend ook die kant uit. HOEZEE!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef JDude het volgende:
Er staan nu al flinke files in Duitsland.
Ik voorzie een productieve dag voor de leerplichtambtenaren in Midden en Noord-Nederland.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?
Geloof me, het is echt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit eerder gedaan
Oh wat vervelend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef Swiffer het volgende:
Ja.
Gisteren om 4 uur mijn bed ingedoken met migraine, en t is nog niet helemaal over, word tegen het eind van de middag dan weer erger..
Klere preferentiebeleid, met hun B merk medicijnen...
Je mag niet eens met Tam mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt heerlijk.
om 8:00 op de piste, je gaat er rond 16:00 / 16:30 er vanaf om rustig naar je appartement te gaan om te eten enzulks. Dezelfde avond ga je flink stappen tot ongeveer 2:00 / 3:00 en de volgende ochtend sta je weer om 8:00 op de piste.
Heerlijke ontkatering.
@Tam, je gaat zondagochtend maar, kan ik tenminste nog zaterdagavond bij je zijn
Oh mán, dat was in Oostenrijk ook, in Saint Anton, Tirol. Beetje jammer dat ik er voor werk was. Maar alleen al de hele dag buiten zijn daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt heerlijk.
om 8:00 op de piste, je gaat er rond 16:00 / 16:30 er vanaf om rustig naar je appartement te gaan om te eten enzulks. Dezelfde avond ga je flink stappen tot ongeveer 2:00 / 3:00 en de volgende ochtend sta je weer om 8:00 op de piste.
Heerlijke ontkatering.
@Tam, je gaat zondagochtend maar, kan ik tenminste nog zaterdagavond bij je zijn
Tuurlijk mag 'ie dat wel!quote:
Skiën is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag niet eens met Tam mee?
Mijn schoonouders hebben me haast verplicht om mee te gaan. Wintersport is hun 'ding' waar ik ook aan moet gelovenIk ben erg benieuwd. Op van die indoorbanen vond ik skien ook wel grappig, dus ik vermaak me vast wel
Verzet je dat niet eens voor je vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Skiën is voor mietjes
Ik heb zondag wat verplichtingen dus ik kan niet mee
Slap hoor.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Mèhn, in Engeland is een jongetje van 13 vader geworden.
Joh, ik heb allang weer weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |