Ik vrees dat het nodig isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef veldmuis het volgende:
De volgende tt moet een Rossdalewegwijzertt worden dus!
Helaas? Dude, daar moet jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:Ik vrees dat het nodig is
Dit jaar helaas geen carnaval voor Rossdale
Mijn allereerste gemiste carnavalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helaas? Dude, daar moet jeom zijn!
Oh gets. Ik weet niet wat erger is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Mijn allereerste gemiste carnaval
Maarja ik krijg er wintersport voor terug
quote:Ha Veldmuis!
Ik kan me herinneren dat ik je al eens eerder voor mijn radiouitzending heb gevraagd, weet niet meer wat je toen hebt geantwoord.
Anyway, weer 1 schitterende controv. topic over Wakker Dier! Kan ik je vanmiddag even bellen voor in onze talkradio-achtige radiouitzending? Ben benieuwd wat de lieve luisteraars hier weer van vinden.
Groeten,
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Ehh .. Ben jij niet heel schuw?quote:
Geen idee, nog nooit eerder gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Dus hoe laat ben je op de radio FM?
@Ross, keuze tussen wintersport en carnaval? Dat is zo makkelijk. Heerlijk van de pistes af op je boardje, in 't zonnetje
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef Swiffer het volgende:
Ik ben vanavond ziek. En maandag vrij
Hah, mijn ouders staan daarin, richting Winterberg. En ik ga misschien zaterdagavond/zondagochtend ook die kant uit. HOEZEE!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef JDude het volgende:
Er staan nu al flinke files in Duitsland.
Ik voorzie een productieve dag voor de leerplichtambtenaren in Midden en Noord-Nederland.
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond ziek? Dat weet je nu al?
Geloof me, het is echt heerlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit eerder gedaan
Oh wat vervelend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef Swiffer het volgende:
Ja.
Gisteren om 4 uur mijn bed ingedoken met migraine, en t is nog niet helemaal over, word tegen het eind van de middag dan weer erger..
Klere preferentiebeleid, met hun B merk medicijnen...
Je mag niet eens met Tam mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geloof me, het is echt heerlijk.
om 8:00 op de piste, je gaat er rond 16:00 / 16:30 er vanaf om rustig naar je appartement te gaan om te eten enzulks. Dezelfde avond ga je flink stappen tot ongeveer 2:00 / 3:00 en de volgende ochtend sta je weer om 8:00 op de piste.
Heerlijke ontkatering.
@Tam, je gaat zondagochtend maar, kan ik tenminste nog zaterdagavond bij je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |