Onder Jan Diederick?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik maak ook een keer een naamtopique zeg. Waar is de naam van het naamtopique?!!
1) Nope.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:47 schreef fransbreda het volgende:
1 Wie gaat er carnavallen? (zoja , zie vraag 2,3,4)
2 Hoeveel dagen ga je?
3 En hoeveel geld reserveer je ervoor?
4 Hoe groot is de kans dat ik je bezopen tegen ga komen?
Bvd
Kiwi hoopt dan lekker in de alpen te zitten. Skiwiquote:1 Wie gaat er carnavallen?
7quote:2 Hoeveel dagen ga je?
Genoeg om terug te kunnen komenquote:3 En hoeveel geld reserveer je ervoor?
Nihil.quote:4 Hoe groot is de kans dat ik je bezopen tegen ga komen?
Kuukske!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh veldmuis! Wat ben je toch een dotje..
Ik hoorde het hier nagalmen. Kan je nagaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef JDude het volgende:
Duurde nog 10 minuten, dat roepen. Zoeen kasteel wonen wij in.
Ik was film aan het kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef JDude het volgende:
Duurde nog 10 minuten, dat roepen. Zoeen kasteel wonen wij in.
Ik was hem kwijtquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:30 schreef fransbreda het volgende:
Ik vind dit topic met m'n ogen dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik was hem kwijt
Maaaarrrrrrrrrrrrrrrrr..En de TT was nog wel zo leidend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat had ik ook niet door eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Het was meer dat ik niet door had dat de oude dicht was
Ik ben er heel blij mee. Vooral omdat.. nouja.. Omdat jij 'm hebt gemaakt.quote:
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee. Vooral omdat.. nouja.. Omdat jij 'm hebt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |