Je zusje is er ook jaquote:
die had ik dichtgegooidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Laptop. het volgende:
Ik wilde net al in het andere topic posten, maar dat bleek opeens dicht te zijn![]()
Weet iemand hoe dat kan?
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Dat zou ik ook wel eens willen weten mien jong. Berigies plaatsen daar lukt nou niet meer ja. Het is maar goed dat ik deze toopik gevonden heb ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Laptop. het volgende:
Ik wilde net al in het andere topic posten, maar dat bleek opeens dicht te zijn![]()
Weet iemand hoe dat kan?
die vind ik ook zo leuk!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Bieslookjoch het volgende:
Liefde, dat kan iedereen wel gebruiken
vooral van mijn levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef Laptop. het volgende:
[..]
Liefde is een van de geneugten van het leven
zodat jij weer alle ruimte hebtquote:
Gelukkig dat jij ook bijgedraaid bentquote:
Ik ook. Overtuig jij Misstique even ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef JH87 het volgende:
Ik stem voor een reeks STA / Groningen voor kloons.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Alien het volgende:
Ik denk dat deze stad ideaal is voor een invasie. Denk je niet broertjes?
quote:
Broertjes... Jullie líjken niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef Extra-Terrestrial het volgende:
Ah, eindelijk weer eens aan de slag. Onze laatste invasie was alweer een poosje geleden
leven in de brouwerijquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef 2cv het volgende:
Maok/Koam/Amok is weg en het topic valt weer stil. Maok wat doe je ! ?
welkom bij deze woensdagmiddagquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Inkomen het volgende:
Nou, poging drie, ik denk dat ik nu maar eens echt aan mijn dag ga beginnen.
Was ook al veel eerder opgestaan hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teigan het volgende:
morgen? voor mijn gevoel is de dag alweer bijna om....
Dat klinkt niet zo mooiquote:net even wezen hardlopen, was een slecht idee, mijn luchtwegen trekken het nog niet helemaal na die griep geloof ik.... Dus nu doet het pijn...
Verre broertjes dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Broertjes... Jullie líjken niet eens op elkaar.
Tuurlijk Marvin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Martian het volgende:
Alsof dat gaat helpen.
We hebben onze UFO al geparkeerd in het Stadspark, nog even en Groningen is van ons
Waarom niet dan mien jong. Hoe moeten jullie dan ploegen ja?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Extra-Terrestrial het volgende:
Hij heet geen Marvin
En we hebben geen trekkers
Spannend. Ik ga straks eens even naar het stadspark. kijken waar de toffe aliens uithangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Martian het volgende:
Alsof dat gaat helpen.
We hebben onze UFO al geparkeerd in het Stadspark, nog even en Groningen is van ons
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:38 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk.
Heb je zoveel bijverdiend? Of is dat omdat je zo'n rare constructie had oid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Bob. het volgende:
En ik moet opeens ruim 200 euro terug betalen aan zorgtoeslag en ik snap er niks van.
quote:Fietsster overleden na aanrijding met vrachtwagen
DVHN | Gepubliceerd op 11 februari 2009, 13:01
Laatst bijgewerkt op 11 februari 2009, 15:41
GRONINGEN -
Bij een aanrijding tussen een vrachtwagen en een fietsster is aan het begin van de middag een jonge vrouw overleden. De fietsster en de vrachtwagen kwamen beiden uit de richting W.A. Scholtenstraat in Groningen. Het slachtoffer werd door nog onbekende oorzaak door de vrachtwagen aangereden, kwam onder een wiel terecht en is vervolgens tientallen meters over de Oostersingel meegesleurd. De Oostersingel is momenteel afgesloten voor alle verkeer.
Ik heb geen idee.. Ik weet zeker dat ik in 2007 niks heb verdient, maar misschien gaat het om mijn zorgtoeslag partner? Die ik niks kan vragen omdat ze nog 2 maanden in India zit.quote:Heb je zoveel bijverdiend? Of is dat omdat je zo'n rare constructie had oid?
Ik wilde hem niet posten omdat er zo'n vrolijk sfeertje heerste in dit topic, maar inderdaad. +- 1/2 uur nadat het was gebeurd fietste ik erlangs*, alles was toen al afgezet incl. brandweer, politie en ambulance. Dat het ongeval letterlijk naast het UMCG plaatsvond heeft helaas niet geholpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef kikoooooo het volgende:
Jonge vrouw omgekomen bij verkeersongeluk aan de oostersingel vanmiddag. volgens de telegraaf... Zit mobiel te fokken, link plaatsen lukt niet echt.
Dan woon je vlakbijquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Bob. het volgende:
In mijn straat.Ik vroeg me al af waarom het afgelsoten was..
Zij moet dan haast wel veel hebben bijverdiend ofzo? Moet je 't maar op haar verhalen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Ik weet zeker dat ik in 2007 niks heb verdient, maar misschien gaat het om mijn zorgtoeslag partner? Die ik niks kan vragen omdat ze nog 2 maanden in India zit.
Hey buurtgenotenquote:
quote:
Respect.quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ik lag er om 21.30 al in, maar ben er ook alweer ruim een uurtje uit. Kut kut kut
Wát? Hoezo geldverspilling? Ben jij zo'n zuunige kniepert?quote:
De meerwaarde zie ik niet helemaal, maar tis wel leuk voor het aangezicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wát? Hoezo geldverspilling? Ben jij zo'n zuunige kniepert?
Zo'n tram is toch prachtig man.
Heb in Amsterdam gewoond... briljant vervoermiddel
Knap dat je dat allemaal al weetquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zo afgeladen vol zitten de bussen nu ook weer niet. Alleen maar op bepaalde tijdstippen van de dag en je bent straks vanaf het CS een stuk langer onderweg naar Zernike, omdat het grootste deel van de studentenlijn 15 wel zal sneuvelen.
Nou, ik wel. Een tram kan veel meer mensen hebben dan een bus. Eindelijk es zitten. En wat dacht je van de Grote Markt... wat heerlijk straks, geen bussen meer langs de terrassen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
De meerwaarde zie ik niet helemaal, maar tis wel leuk voor het aangezicht.
Jawel, dat zitten ze wel. Kom op man, de reden dat ik niet met de bus ga is omdat die muffe fuckbussen altijd afgeladen vol zitten, zeker 's morgens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zo afgeladen vol zitten de bussen nu ook weer niet. Alleen maar op bepaalde tijdstippen van de dag en je bent straks vanaf het CS een stuk langer onderweg naar Zernike, omdat het grootste deel van de studentenlijn 15 wel zal sneuvelen.
Maar gaan de trams daar dan niet ook langs?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Een tram kan veel meer mensen hebben dan een bus. Eindelijk es zitten. En wat dacht je van de Grote Markt... wat heerlijk straks, geen bussen meer langs de terrassen!
Nee, die gaan zo te zien door de Oosterstraat, heen en terug deze keer. Dus niet meer via de Gelkingestraatquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar gaan de trams daar dan niet ook langs?
Toch wel hoor. Zijn nog genoeg lijnen die nog wel over de Grote Markt gaan hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Een tram kan veel meer mensen hebben dan een bus. Eindelijk es zitten. En wat dacht je van de Grote Markt... wat heerlijk straks, geen bussen meer langs de terrassen!
Ah, dat is mooi, want ik had ook tracés gezien die dwars over de grote markt heen gingen enzo? Maar waar staat dan welke het uiteindelijk is geworden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, die gaan zo te zien door de Oosterstraat, heen en terug deze keer. Dus niet meer via de Gelkingestraat
http://www.regiotram.nl/quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi, want ik had ook tracés gezien die dwars over de grote markt heen gingen enzo? Maar waar staat dan welke het uiteindelijk is geworden?
Het waren poederblussers. Verhaal is afkomstig van mijn zwager, die onder meer poederblussers verkocht in het bedrijf waar hij toen werkte. Er kwam een man binnen, helemaal wit die 2 poederblussers wilde bestellen. Mijn zwager zei dat hij ze pas gaf als die man vertelde wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey freecell, vertelde jij niet ooit een verhaal over brandblussers of zo? M'n huisgenootje kwam daar weer mee (ik had het ook aan haar verteld, omdat ik het zo'n grappig verhaal vond), maar we weten allebei niet meer precies hoe het ging!
Dan ook nog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Zijn nog genoeg lijnen die nog wel over de Grote Markt gaan hoor
Dat was het ja. Ik heb daar toen zo om moeten lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het waren poederblussers. Verhaal is afkomstig van mijn zwager, die onder meer poederblussers verkocht in het bedrijf waar hij toen werkte. Er kwam een man binnen, helemaal wit die 2 poederblussers wilde bestellen. Mijn zwager zei dat hij ze pas gaf als die man vertelde wat er was gebeurd.
Die man reed in een auto van de zaak, met direct achter hem een collega in precies zo'n auto. Beide auto's waren uitgerust met een poederblusser. Wat er precies gebeurde weet ik niet meer, maar die man moest remmen, de poederblusser schoot los, kwam ergens (onder het pedaal?) terecht en werd volledig in de auto leeggespoten. Met al die poeder kun je niets zien, niet ademhalen, dus hij naar de vluchtstrook, raam open, hangt naar adem happend uit het raam. Collega ziet het gebeuren, gaat achter hem staan, sprint naar hem toe, vraag wat er is gebeurd. Hij: 'poederblusser' en nog een keer 'poederblusser' terwijl hij naar adem hapt en witte rookwolkjes uit zijn auto komen. Collega bedenkt zich niet, sprint naar zijn eigen auto, grijpt zijn poederblusser, sprint weer terug en spuit de auto van die man door dat openstaande raampje nogmaals vol, denkend dat er brand oid was.
Het voorkeurstracé gaat gewoon nog langs de grote markt staat daar hoor..quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
http://www.regiotram.nl/
Heeft echt alle info over de nieuwe tramlijn.
je haalt in principe alleen de lijnen 3,6 en 11 weg. (En misschien een deel van lijn 1/52). Wat ze dan met lijn 15 gaan doen weet ik niet.quote:
Maar de optie dat de hele regeling op de schop gaat, is niet in je opgekomen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je haalt in principe alleen de lijnen 3,6 en 11 weg. (En misschien een deel van lijn 1/52). Wat ze dan met lijn 15 gaan doen weet ik niet.
Oh grapje, hij gaat dan natuurlijk niet langs de terrassen nee. Snuggere.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het voorkeurstracé gaat gewoon nog langs de grote markt staat daar hoor..
Jaja, maar niet meer bij de terrassen langs, zoals nu. De bussen gaan nu vanaf de halte op de GM met een bocht achter de terrassen langs naar de Gelkingestraat. De tram gaat dan "rechtdoor" de Oosterstraat in, daar komt dan dubbelspoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het voorkeurstracé gaat gewoon nog langs de grote markt staat daar hoor..
Geen idee... de straten zullen wel extra gefundeerd moeten worden, dus dat kan inderdaad wat overlast opleveren ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh grapje, hij gaat dan natuurlijk niet langs de terrassen nee. Snuggere.![]()
Maar dit zal allemaal nog wel jaren duren, dus veel lol zal ik er in ieder geval niet van hebben.. En zouden de wegen lang open liggen om die dingen aan te leggen of gaat dat allemaal wel vlot?
Zeker wel, maar ik had er nog geen invulling aan gegevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar de optie dat de hele regeling op de schop gaat, is niet in je opgekomen?
Trolleybussen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
Ik vond een tram eigenlijk maar achterhaald als ik in Den Haag of Amsterdam was
Ik geloof vanaf de euroborg naar het UMCG, leek me hilarisch. Hoef ik niet meer te fietsen naar de sportschool.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef JH87 het volgende:
Da's toch dat skigordel-achtige idee dat je vanaf de P+R met een skigordel naar de grote markt ging ofzoiets? Werkelijk, de persoon die dat heeft verzonnen.
Doet me denken aan dit plaatje:quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf de euroborg naar het UMCG, leek me hilarisch. Hoef ik niet meer te fietsen naar de sportschool.
Metro is nog weer een stuk duurder in aanlegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef maok het volgende:
in Barcelona is ook een gondel.![]()
Maar ik snap niet dat die tram zo duur is, kunne ze voor dat geld niet beter een metro aanleggen?
Voor dat meisje wat is aangereden?quote:
Ai, bluspoeder is superstatisch en erg laxerendquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het waren poederblussers. Verhaal is afkomstig van mijn zwager, die onder meer poederblussers verkocht in het bedrijf waar hij toen werkte. Er kwam een man binnen, helemaal wit die 2 poederblussers wilde bestellen. Mijn zwager zei dat hij ze pas gaf als die man vertelde wat er was gebeurd.
Die man reed in een auto van de zaak, met direct achter hem een collega in precies zo'n auto. Beide auto's waren uitgerust met een poederblusser. Wat er precies gebeurde weet ik niet meer, maar die man moest remmen, de poederblusser schoot los, kwam ergens (onder het pedaal?) terecht en werd volledig in de auto leeggespoten. Met al die poeder kun je niets zien, niet ademhalen, dus hij naar de vluchtstrook, raam open, hangt naar adem happend uit het raam. Collega ziet het gebeuren, gaat achter hem staan, sprint naar hem toe, vraag wat er is gebeurd. Hij: 'poederblusser' en nog een keer 'poederblusser' terwijl hij naar adem hapt en witte rookwolkjes uit zijn auto komen. Collega bedenkt zich niet, sprint naar zijn eigen auto, grijpt zijn poederblusser, sprint weer terug en spuit de auto van die man door dat openstaande raampje nogmaals vol, denkend dat er brand oid was.
Inderdaad. De bussen in Groningen houden zich nooit aan de verplichte 1,5 meter afstand bij het voorbijrijden van een fietser, en er is ook niemand die de chauffeurs heeft verteld dat de 'gemotoriseerd verkeer gaat voor'-regel is afgeschaft. (Denk maar niet dat een bus voor de haaientanden gaat staan wachten als jij met je fiets een voorrangskruispunt nadert!)quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef LoudGirl het volgende:
Bussen wijken trouwens ook niet uit voor fietsers, dus wat dat betreft maakt het niets uit.
Of waar ze wel mochten fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
In Groningen wijken ze zeker niet uit. Zeker niet als het 18 meter lange bussen zijn. Heb wel fietsers gezien die halsoverkop aan de kant moesten springen, omdat een bus op hun pad kwam waar ze niet mochten fietsen
en is die catheterisatie er dan straks voor dat jij je beter gaat voelen? Of is het voor hun een manier om alles wat beter te bekijken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef 2cv het volgende:
Net een telefoontje gehad van het ziekenhuis. Die catheterisatie is op 26 februari. Das mooi snel. Jammer dat ik er een afspraak voor af moet zeggen.
Bedankt voor de sterktwensen ! En over het algemeen is het zo dat ik 1 keer per jaar naar het ziekenhuis moet. ECG, babbeltje met de dokter en wegwezen. Laatste keer dat ik zo vaak in het ziekenhuis was, was in 2001. Nouja ... Vorig jaar ook veel, maar dat was omdat ze die catheterisatie toch al wouden doen en ze wat voor-onderzoeken moesten doen daarvoor.
Die aan de Eikenlaan zeker? Die ouwe flat ging toch al tegen de grond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef teigan het volgende:
Ok, duidelijk....
Hm, ik lees net dat de eerste mensen bericht hebben gekregen dat hun huis afgebroken gaat worden voor de regiotram...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Zijn nog genoeg lijnen die nog wel over de Grote Markt gaan hoor
quote:Waar blijven de bussen als Lijn 1 door de binnenstad rijdt?
Als straks Lijn 1 van de RegioTram gaat rijden, verdwijnen alle bussen van de Grote Markt.
Nou ja zeg. Heb je het nummerbord kunnen zien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Er werd zonet voor mijn neus iemand aangereden op de plek waar gisteren dat meisje is omgekomen. En de auto reed gewoon door.
Ik stond vandaag op de Oostersingel voor dat stoplicht en tot mijn ergernis ging er toch weer een fietsster vóór de stopstreep voor de auto's staan. De plek dus waar je de kans hebt geraakt te worden door een uitzwenkende bus die de hoek om komt, en waar je volgens de verkeersregels ook helemaal niet mag staan. O, wat leren we toch veel van zulke ongevallen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
Er werd zonet voor mijn neus iemand aangereden op de plek waar gisteren dat meisje is omgekomen. En de auto reed gewoon door.
Alleen stond zij daar nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op de Oostersingel voor dat stoplicht en tot mijn ergernis ging er toch weer een fietsster vóór de stopstreep voor de auto's staan. De plek dus waar je de kans hebt geraakt te worden door een uitzwenkende bus die de hoek om komt, en waar je volgens de verkeersregels ook helemaal niet mag staan. O, wat leren we toch veel van zulke ongevallen.
Ja pff we zijn hier niet op het platteland hoor. In de stad moet je voorrang gewoon afdwingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Inderdaad. De bussen in Groningen houden zich nooit aan de verplichte 1,5 meter afstand bij het voorbijrijden van een fietser, en er is ook niemand die de chauffeurs heeft verteld dat de 'gemotoriseerd verkeer gaat voor'-regel is afgeschaft. (Denk maar niet dat een bus voor de haaientanden gaat staan wachten als jij met je fiets een voorrangskruispunt nadert!)
Met een tram heb je tenminste nog de zekerheid dat 'ie op z'n rails rijdt en niet op de fietsstrook.
Daar sta ik ook, tenzij ik daar zoals gebruikelijk door rood rij en linksaf de W.A.Scholtenstraat inrij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op de Oostersingel voor dat stoplicht en tot mijn ergernis ging er toch weer een fietsster vóór de stopstreep voor de auto's staan. De plek dus waar je de kans hebt geraakt te worden door een uitzwenkende bus die de hoek om komt, en waar je volgens de verkeersregels ook helemaal niet mag staan. O, wat leren we toch veel van zulke ongevallen.
Uit welk dorp kom jij joh?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Daar mag je, als de tram er straks is, niet meer fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
De Oosterstraat zit heel ergens anders maok
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef MaxMark het volgende:
Waarschijnlijk niet eens vernomen..
In dat geval is het een klootzak die opgepakt moet worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrikt, en reed door.
Nee, maar je hoopt toch dat mensen als zoiets gebeurt weer even na gaan denken bij hun eigen verkeersgedrag.quote:
Ik heb verschillende versies van de toedracht gehoord, maar die zat er niet bij. In alle verhalen komt de vrachtwagen uit de W.A. Scholtenstraat, en komt het meisje ofwel uit dezelfde straat of van een andere kant.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:09 schreef maok het volgende:
Dat meisje gister reed van de W.A. scholtenstraat de Oosterstraat in, de vrachtwagen kwam van de andere kant en wilde ook de Oosterstraat in.
Achteraan rennen/fietsen of er een stten achteraan smijten. Als z'n ruit aan diggels ligt stopt 'ie vast wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wel. Het was nogal een klap. Die automobilist hield even in, keek verschrikt, en reed door.
Alleen een (deel van de) flat aan de Eikenlaan en de sigarenzaak op de hoek Herestraat/Zuiderdiep.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, welke huizen gaan tegen de vlakte voor die tram dan?
Ik blijk haar dus via mijn ouders te kennen, niet persoonlijk, maar eigenlijk dus wel, hoorde ik vandaag.. te bizar..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef teigan het volgende:
Dat was waarschijnlijk het ongeluk waar kikoooooo het ook over heeft..
is een jonge vrouw bij omgekomen, is een tiental meters meegesleurd door een vrachtwagen..
[..]
Dat dus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
Die tram
En dat alleen voor die spoorknorren uit Friesland
Echt he? Vandaag fietste ik vanaf het Sontplein naar huis, op de brug stond een ambulance en het was net als gister een paar minuten geleden gebeurd. Dit keer iemand met een scooter onder een auto.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef LoudGirl het volgende:
langs de eikenlaan die portiekflatjes, aan de kant van de middelbare school/het zwembad..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, welke huizen gaan tegen de vlakte voor die tram dan?
Ja, heb nog wel wat avonden open staan. Als jij de volledige financiering voor je rekening neemt, want ik heb geen rooie cent meer. Ik ben daarom al m'n avonden aan 't volplannen met bij andere mensen eten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef teigan het volgende:
tvdleur, je zit er jammergenoeg wel iets naast, het meisje was 22, en studeerde farmacie volgens mij....
Fietser zwaargewond in Stadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Inkomen het volgende:
Vanochtend weer een ongeval, Nieuwe Kijk in 't Jat? Daar ergens.
Enfin, weekend, heb ik wel verdiend.
Daar vond het ook plaats, de W.A. Scholtenstraatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fietser zwaargewond in Stad
Maar waarom zeggen ze nou dat het ongeluk van woensdag plaatsvond in de Scholtensstraat?
Fiets stond er al een week en was niet bepaald nieuw meer. Als die dit weekend niet weg was, was die wel in de sloot gekiepperd die onder de brug door loopt waar de fiets op stond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef MaxMark het volgende:
Mensen die fietsen stelen mogen van mijn part ook wel een ongeluk krijgen..
Er staat nog één euro op m'n bankrekening. Daar zou ik wel één roos voor kunnen kopen toch? Maar wat ik daar dan weer mee moet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef Bob. het volgende:
En hoi Groningers, al romantische dingen geplant voor morgen?
Aan de liefde van je leven geven!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Er staat nog één euro op m'n bankrekening. Daar zou ik wel één roos voor kunnen kopen toch? Maar wat ik daar dan weer mee moet.
Yup. Maar 1 onderzoek wordt vervroegd. De rest niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bezoek aan de dokter overleefd 2cv? Against the odds?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:33 schreef nietzman het volgende:
Hee Jopje ben je nog in stad dit weekend?
Ik moet om 2u in de stad zijn! Dus ik kan niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:40 schreef nietzman het volgende:
Komen Jopje en Stridje nou thee drinken?
tsk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:58 schreef JH87 het volgende:
Fijne valentijn allemaal.
Artikel is geüpdate; die heeft het niet gered.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fietser zwaargewond in Stad
Maar waarom zeggen ze nou dat het ongeluk van woensdag plaatsvond in de Scholtensstraat?
Spannend, kan niet wachten!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef 2cv het volgende:
Maok haar uitlaat is kapot. Die bestaat nu uit 2 losse delen. Meer updates vanavond.
quote:
Ik had een hele toffe PI, maar die faaldequote:
Hoe laat precies? Dan probeer ik zo te timen dat ik thuis ben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef 2cv het volgende:
Maok haar uitlaat is kapot. Die bestaat nu uit 2 losse delen. Meer updates vanavond.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef maok het volgende:
Als de fiets trouwens al als gestolen staat opgegeven en de fiets wordt bij een controle een keer gecontroleerd door de politie, heeft ze wel een probleem.
Waarom is iedereen zo negatief over valentijnsdag! Ik vind het een snoezige dag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Valentijn is kut maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Wie dus een zeehond ziet zwemmen moet niet raar opkijken...quote:Drie zeehonden ontsnapt uit Pieterburen
Uitgegeven: 14 februari 2009 12:38
Laatst gewijzigd: 14 februari 2009 14:10
PIETERBUREN - Uit de zeehondencrèche Pieterburen zijn zaterdagochtend drie zeehonden ontsnapt. Zij verbleven in een van de buitenbaden op het terrein.
De medewerkers van de crèche zijn met man en macht op zoek naar twee van de vermiste dieren. Eentje is al gevonden.
Dat heeft Lenie 't Hart zaterdag gemeld. Het is de eerste keer in het bijna veertigjarig bestaan van de instelling dat er dieren zijn ontsnapt. Seppe, Emma en Ulbe zijn alle drie een half jaar oud.
Hek
De zeezoogdieren zijn vermoedelijk weggekropen door een open hek. Maar wie er verantwoordelijk is voor het openen van het hek, is niet duidelijk. De politie is ingeschakeld en onderzoekt de zaak.
De ontsnapte dieren bevinden zich in een van de sloten of kanalen landinwaarts in de provincie Groningen. Ulbe is in zo'n sloot aangetroffen en ingesloten. Hij moet nog worden gevangen.
Ik kan allemaal roze gadgets kopen,quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo negatief over valentijnsdag! Ik vind het een snoezige dag.
Omdat het mijn verjaardag is en jarig zijn is kut!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo negatief over valentijnsdag! Ik vind het een snoezige dag.
Heb je die zelf gemaakt? Wow! Vulling?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:12 schreef Bob. het volgende:
Sokelaatjes voor iedereen!
[ afbeelding ]
Zo erg is je verjaardag ook weer niet toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat het mijn verjaardag is en jarig zijn is kut!!!
Ik heb er een hekel aan..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef teigan het volgende:
[..]
Zo erg is je verjaardag ook weer niet toch?
Dank je.quote:Maareh,Gefeliciteerd
Omdat mijn brievenbus niet uitpuilt van de Valentijnskaarten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Zin in een verjaardagstopic?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat het mijn verjaardag is en jarig zijn is kut!!!
Dat verklaart de politie door de straat en niet lang daarna de traumaheli heel laag overquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Gaat lekker in grun. Man neergestoken in paddepoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |