Je zusje is er ook jaquote:
die had ik dichtgegooidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Laptop. het volgende:
Ik wilde net al in het andere topic posten, maar dat bleek opeens dicht te zijn![]()
Weet iemand hoe dat kan?
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
Dat zou ik ook wel eens willen weten mien jong. Berigies plaatsen daar lukt nou niet meer ja. Het is maar goed dat ik deze toopik gevonden heb ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Laptop. het volgende:
Ik wilde net al in het andere topic posten, maar dat bleek opeens dicht te zijn![]()
Weet iemand hoe dat kan?
die vind ik ook zo leuk!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Bieslookjoch het volgende:
Liefde, dat kan iedereen wel gebruiken
vooral van mijn levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef Laptop. het volgende:
[..]
Liefde is een van de geneugten van het leven
zodat jij weer alle ruimte hebtquote:
Gelukkig dat jij ook bijgedraaid bentquote:
Ik ook. Overtuig jij Misstique even ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef JH87 het volgende:
Ik stem voor een reeks STA / Groningen voor kloons.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Alien het volgende:
Ik denk dat deze stad ideaal is voor een invasie. Denk je niet broertjes?
quote:
Broertjes... Jullie líjken niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef Extra-Terrestrial het volgende:
Ah, eindelijk weer eens aan de slag. Onze laatste invasie was alweer een poosje geleden
leven in de brouwerijquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:41 schreef 2cv het volgende:
Maok/Koam/Amok is weg en het topic valt weer stil. Maok wat doe je ! ?
welkom bij deze woensdagmiddagquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Inkomen het volgende:
Nou, poging drie, ik denk dat ik nu maar eens echt aan mijn dag ga beginnen.
Was ook al veel eerder opgestaan hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teigan het volgende:
morgen? voor mijn gevoel is de dag alweer bijna om....
Dat klinkt niet zo mooiquote:net even wezen hardlopen, was een slecht idee, mijn luchtwegen trekken het nog niet helemaal na die griep geloof ik.... Dus nu doet het pijn...
Verre broertjes dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Broertjes... Jullie líjken niet eens op elkaar.
Tuurlijk Marvin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Martian het volgende:
Alsof dat gaat helpen.
We hebben onze UFO al geparkeerd in het Stadspark, nog even en Groningen is van ons
Waarom niet dan mien jong. Hoe moeten jullie dan ploegen ja?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Extra-Terrestrial het volgende:
Hij heet geen Marvin
En we hebben geen trekkers
Spannend. Ik ga straks eens even naar het stadspark. kijken waar de toffe aliens uithangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef Martian het volgende:
Alsof dat gaat helpen.
We hebben onze UFO al geparkeerd in het Stadspark, nog even en Groningen is van ons
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:38 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk.
Heb je zoveel bijverdiend? Of is dat omdat je zo'n rare constructie had oid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Bob. het volgende:
En ik moet opeens ruim 200 euro terug betalen aan zorgtoeslag en ik snap er niks van.
quote:Fietsster overleden na aanrijding met vrachtwagen
DVHN | Gepubliceerd op 11 februari 2009, 13:01
Laatst bijgewerkt op 11 februari 2009, 15:41
GRONINGEN -
Bij een aanrijding tussen een vrachtwagen en een fietsster is aan het begin van de middag een jonge vrouw overleden. De fietsster en de vrachtwagen kwamen beiden uit de richting W.A. Scholtenstraat in Groningen. Het slachtoffer werd door nog onbekende oorzaak door de vrachtwagen aangereden, kwam onder een wiel terecht en is vervolgens tientallen meters over de Oostersingel meegesleurd. De Oostersingel is momenteel afgesloten voor alle verkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |