zucht... het zijn altijd mensen zonder fotoboek die zulke opmerkingen maken he.. held !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef RTB het volgende:
Nou ja, als ik zo je fotoboek eens bekijk kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat wat ie ook gaat doen, het er alleen maar beter op kan worden.
Welkom in klaagbaak, waar kuttopics kutreakties krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
zucht... het zijn altijd mensen zonder fotoboek die zulke opmerkingen maken he.. held !
Vooruit, dat ben ik wel met je eens, maar het zou je sieren als je een originele reactie zou verzinnen die niet al te hypocriet over komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:08 schreef RTB het volgende:
[..]
Welkom in klaagbaak, waar kuttopics kutreakties krijgen.
Dan zou het geen kutreactie meer zijn eh.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:10 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Vooruit, dat ben ik wel met je eens, maar het zou je sieren als je een originele reactie zou verzinnen die niet al te hypocriet over komt.
je bent lelijk!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:10 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Vooruit, dat ben ik wel met je eens, maar het zou je sieren als je een originele reactie zou verzinnen die niet al te hypocriet over komt.
De uitslag van het onderzoek wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:30 schreef Specularium het volgende:
Kanker krijg je nooit op vrijdag de 13e.
weet je... Het is Friday The 13th en eindelijk is mijn kiespijn over. lucky number man!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:42 schreef 2cv het volgende:
Ik moet morgen (feitelijk vandaag) naar de dokter. Jawel, op vrijdag de 13e. Het was fijn jullie te leren kennen. RIP aan de nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |