Zeker wel, maar ik had er nog geen invulling aan gegevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar de optie dat de hele regeling op de schop gaat, is niet in je opgekomen?
Trolleybussen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
Ik vond een tram eigenlijk maar achterhaald als ik in Den Haag of Amsterdam was
Ik geloof vanaf de euroborg naar het UMCG, leek me hilarisch. Hoef ik niet meer te fietsen naar de sportschool.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef JH87 het volgende:
Da's toch dat skigordel-achtige idee dat je vanaf de P+R met een skigordel naar de grote markt ging ofzoiets? Werkelijk, de persoon die dat heeft verzonnen.
Doet me denken aan dit plaatje:quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik geloof vanaf de euroborg naar het UMCG, leek me hilarisch. Hoef ik niet meer te fietsen naar de sportschool.
Metro is nog weer een stuk duurder in aanlegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef maok het volgende:
in Barcelona is ook een gondel.![]()
Maar ik snap niet dat die tram zo duur is, kunne ze voor dat geld niet beter een metro aanleggen?
Voor dat meisje wat is aangereden?quote:
Ai, bluspoeder is superstatisch en erg laxerendquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het waren poederblussers. Verhaal is afkomstig van mijn zwager, die onder meer poederblussers verkocht in het bedrijf waar hij toen werkte. Er kwam een man binnen, helemaal wit die 2 poederblussers wilde bestellen. Mijn zwager zei dat hij ze pas gaf als die man vertelde wat er was gebeurd.
Die man reed in een auto van de zaak, met direct achter hem een collega in precies zo'n auto. Beide auto's waren uitgerust met een poederblusser. Wat er precies gebeurde weet ik niet meer, maar die man moest remmen, de poederblusser schoot los, kwam ergens (onder het pedaal?) terecht en werd volledig in de auto leeggespoten. Met al die poeder kun je niets zien, niet ademhalen, dus hij naar de vluchtstrook, raam open, hangt naar adem happend uit het raam. Collega ziet het gebeuren, gaat achter hem staan, sprint naar hem toe, vraag wat er is gebeurd. Hij: 'poederblusser' en nog een keer 'poederblusser' terwijl hij naar adem hapt en witte rookwolkjes uit zijn auto komen. Collega bedenkt zich niet, sprint naar zijn eigen auto, grijpt zijn poederblusser, sprint weer terug en spuit de auto van die man door dat openstaande raampje nogmaals vol, denkend dat er brand oid was.
Inderdaad. De bussen in Groningen houden zich nooit aan de verplichte 1,5 meter afstand bij het voorbijrijden van een fietser, en er is ook niemand die de chauffeurs heeft verteld dat de 'gemotoriseerd verkeer gaat voor'-regel is afgeschaft. (Denk maar niet dat een bus voor de haaientanden gaat staan wachten als jij met je fiets een voorrangskruispunt nadert!)quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef LoudGirl het volgende:
Bussen wijken trouwens ook niet uit voor fietsers, dus wat dat betreft maakt het niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |