SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Werkgelegenheid is belangrijk in deze donkere tijden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
En dan moet ik ze zeker gaan bezorgen
Ik heb zulks van Harry Potter,quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Werkgelegenheid is belangrijk in deze donkere tijden!
En speciaal voor Bob.: Ja, er is een boek.![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat zal ik even doen. Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef teigan het volgende:
Oh, dat is wel fietsbaar.. PM je adres maar, dan kijk ik even of ik ze zaterdag in de bus mik...
Als je nog chips of bier over hebt... Ik had ze vanavond voor het eerst, je mag ze allemaal hebben, ik doe er niets meequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Held! Wil je nog wat ruilen? Of spaar je zelf niet?
quote:
Balen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef 2cv het volgende:
100% zeker dat ik er de rest van mijn leven aan vast zit LD. Maar goed ook, soms ontdekken zij zaken die ik niet door heb waardoor er preventieve maatregelen genomen kunnen worden.
toen ik 9 jar geleden voor het eerst de IQ test deed van BNN, had ik een IQ van 144. Daarna ging het ieder jaar met een paar punten omlaag... En dit jaar ineens weer 144quote:
Ik ken iemand die bewezen zwakbegaafd is en in een sociale werkplaats werkt en voor de BNN test 135 haaldequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik 9 jar geleden voor het eerst de IQ test deed van BNN, had ik een IQ van 144. Daarna ging het ieder jaar met een paar punten omlaag... En dit jaar ineens weer 144![]()
Bedtijd
Succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Bob. het volgende:
Aah, zo mijn eerste tentamen!
En msn werkt niet meer Jops.
Presentatie van 2uur over theater en mime moest erbij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
Waarom moet je dingen over mime weten dan?
Het zijn niet eens de buren die er weer met routers vandoor zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Bob. het volgende:
Aah, zo mijn eerste tentamen!
En msn werkt niet meer Jops.
Volgens mij heb ik geen bier meer in huis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Als je nog chips of bier over hebt... Ik had ze vanavond voor het eerst, je mag ze allemaal hebben, ik doe er niets mee.
Het is altijd een complot!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef teigan het volgende:
ik moet nog bellen,laatst geprobeerd maar hij was in gesprek
ik vond het hier koud, doet de verwarming het gewoon niet...
En terwijl ik in de wacht hang en dit postte doet hij het ineens wel weer... Het is vast een complot...
In dat geval..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg 'm toch nooit vol.
Ik heb nog niet één keer plaatjes gehad, als ik al naar de Appie ga blijf ik meestal toch onder de tien euro.
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg 'm toch nooit vol.
Ik heb nog niet één keer plaatjes gehad, als ik al naar de Appie ga blijf ik meestal toch onder de tien euro.
Jammer Alexxxxxquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Voor degenen die gister de IQ-test hebben gedaan:
Fout bij scoreberekening IQ-test
quote:
Waar is het voor?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef 2cv het volgende:
Ook een rekening gekregen van de gemeente Hilversum. ¤1213,-. Joepie. Die kan ik gelukkig doorsturen naar mijn verzekering. Daarover heb ik gebeld met de verzekering en gemeld dat kort na het ongeval de Noodweg er uit getrokken is voor herinrichting en het daarom best mogelijk kan zijn dat er posten op de rekening staan die -wegens die herinrichting- onterecht zijn. Daarom doe ik bij die rekening ook nog even een briefje zodat ze niet vergeten om dat uit te pluizen. Die rekening van de gemeente is op zich terecht, maar als 2 dagen later alles toch neergemaaid wordt en richting schroothoop gaat, dan lijkt het mij een beetje misbruik maken van de situatie. Ik heb echter gebeld met de gemeente Hilversum en het lijkt allemaal wel terecht te zijn. Nouja, we zien wel.
Dat ongelukje met Oude Criezel 25 oktober vorig jaar.quote:
ah je hebt een berucht verhaal gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef LoudGirl het volgende:
Heb je toen nog iets anders gesloopt dan je auto?
Is dat alweer zo lang geleden?quote:
Ja, dat las ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef 2cv het volgende:
25 oktober 2008.
Het is naar mijn idee ook niet zo lang geleden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat alweer zo lang geleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Deel van je lichaam, verbindt je hoofd met je rompquote:
Tududum tjing!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Deel van je lichaam, verbindt je hoofd met je romp.
Feliquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef JH87 het volgende:
Na twee-en-een-half jaar en vier pogingen eindelijk het grootste gruweltentamen gehaald.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef JH87 het volgende:
Na twee-en-een-half jaar en vier pogingen eindelijk het grootste gruweltentamen gehaald.
Ik heb altijd last van mn buik als ik superzenuwachtig ben... dat werkt niet echt goed als jeje wilt concentreren...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:33 schreef Bob. het volgende:
Ben ik een paar honderd meter van mijn huis, valt mijn ketting er ook nog eens af. En ik bleek mijn rekenmachine vergeten te zijn.Maar ik ben uiteindelijk wel aangekomen en het ging echt schokkend goed!
Maar dit voelt echt niet goed, elke keer heb ik het gevoel dat iemand me in maag trapt en sta ik echt naar adem te happen. En dan trekt het weer weg en is het na 10 minuten weer feest.![]()
En gefeliciteerd Jops.
Mwah nee inderdaad het ging niet echt goed met hem, en de ambulance was dan ook snel weer weg en het witte laken verscheen. Gelukkig niets van gezienquote:
Neuh, daar merk ik nooit iets van.quote:
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor een tentamen, ook niet ideaal want dan krijg je dus ook dat ik niet echt ga studeren ofzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van mn buik als ik superzenuwachtig ben... dat werkt niet echt goed als jeje wilt concentreren...
Ja hoor! En beterschap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:23 schreef LadyDanae het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik kan de kaartjes ook wel ergens afgeven? Wordt dan wel volgende week want deze week ben ik ziek
Ik heb dat ook wel eens hier om de hoek meegemaakt, toen was iemand van vierhoog gesprongen, gewoon uit een rijtjeshuis. Ik fiets daarlangs, 'Goh, waar staan die agenten nu toch overheen gebogen' en de volgende dag lees ik dat er iemand zelfmoord had gepleegd. Hetzelfde als voor treinen springen, je zadelt een hoop andere mensen met ellende op. Maar volgens mij kun je je toch nooit voorstellen wat er in die mensen omgaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:40 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Mwah nee inderdaad het ging niet echt goed met hem, en de ambulance was dan ook snel weer weg en het witte laken verscheen. Gelukkig niets van gezien
Heb je blindedarm nog? Zo ja, dan zou het dat dus wel eens kunnen zijn misschien. Dat ineen krullen van de pijn herken ik namelijk wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:25 schreef Bob. het volgende:
Ja.En ik heb ook al de hele nacht niet geslapen door de pijn.
![]()
Maar ik ga toch maar, als ik halverwege in foetushouding op krul heeft de rest van de zaal ten minste ook nog een leuke ochtend gehad.
Nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:48 schreef JH87 het volgende:
En onderwerp III, ik krijg altijd een vette adrenalinekick bij belangrijke dingen zoals belangrijke presentaties of deadlines. Ik vind 't altijd wel mooi.
Het zit een stukje onder mijn borst, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Heb je blindedarm nog? Zo ja, dan zou het dat dus wel eens kunnen zijn misschien. Dat ineen krullen van de pijn herken ik namelijk wel.
Stom genoeg had ik dat altijd 's avond en/of 's nachts en heb ik er ook nog eens een scoutingkamp door gemist
Dat lijkt me inderdaad ook iets te hoog. Tot zover de mening van lekendokter captain.lefteyequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het zit een stukje onder mijn borst, dus ik denk het niet.
Gelukkig.Dat lijkt me echt erg, moet je opeens geopereerd worden.
En als het wel aan je borst ligt dan zegt de dokter Show them to me!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het zit een stukje onder mijn borst, dus ik denk het niet.
Gelukkig.Dat lijkt me echt erg, moet je opeens geopereerd worden.
Hmm, waar woon jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedenmorgen!
Zoals ik laatst al melde was er hier verderop iemand gaan springen van de twaalfde verdieping, met het tragische gevolgd dat hij of zij dit niet heeft overleefd.
Kom ik vanacht thuis en ga even pilsen met de buurjongen, blijkt er gister weer een mannelijk persoon een sprong gewaagd te hebben en dit keer wel van onze flat . . .
Laten we hopen dat het geen wedstrijd word hier
quote:
Augustinus.quote:
idem.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou geloof ik zo nog wel een paar uur kunnen slapen
Als je de mijne nog nodig hebt, ik ben vanavond gewoon in de flatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb gefietst en gefietst en ben naar de IBG geweest en heb een voetbalplaatjesruilmeet gehad en nu heb ik weer 21 nieuwe.
Ja, een stuk beter! Net zowaar wat druiven gegeten en ik kan nog overeind zitten.quote:
Ik moet er nog steeds 100 ofzo hoor. En het zal nu wel steeds minder snel gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef Bob. het volgende:
En Jop, als je zo door gaat heb je mijn plaatjes heel niet meer nodig.
Lego bouwsels van anderen bekijken (wereldwijd): http://www.brickshelf.com en http://www.mocpages.comquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Inkomen het volgende:
Ik doe even mee: ik vond een tijd terug een website met volgens mij zo goed als alle (moderne?) series, http://www.peeron.com/inv/theme/LEGO/SYSTEM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Je bedoelt de actuele tijden oid? Of weet je dat zelf ook niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef 2cv het volgende:
Dank voor de link, maar ik heb de 'maaninterval' nodig.
Hij heeft al een topic lopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef maok het volgende:
Vraag het eens in De Elementen: Onstuimige Aarde
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft al een topic lopen.
Is nu al de eerste hit bij google voor maaninterval.!
Vind je dat niet grappig?quote:
Admiraal de Ruyterlaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Augustinus.
Tenminste, iemand zei dat iemand () het over de Admiraal nog iets had. qua straat
Goh, ik wist niet dat jij het met Moemoe deed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:03 schreef JH87 het volgende:
En Inkomen, geen voetbalplaatjes meer vanavond, moemoemoemoe ik ga naar bed.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat jij het met Moemoe deed.
jamaar ze zitten op onze frequentie dus WIJ horen hun kippenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:43 schreef Bob. het volgende:
Zodat je de kippen gezellig kan horen tok-en?
Goede morgen!
Ja ik weet dat mijn school daar staat.quote:
Zei ik toch,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef JH87 het volgende:
De strijd was zwaar tegenover vijf medesollicitanten, maar JH87 heeft een afstudeerstage. Nu nog 't onderzoek afbakenen.![]()
In het kader van 't afstuderen 'moet' ik trouwens naar Oeganda. Vervelend.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef JH87 het volgende:
En uit de reeks schoonmaakmiddelen misschien wat wasmiddel? Mijnes is op.
Totaal niet gezien. Waar dat dan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef teigan het volgende:
Als het goed is liggen er twee voetbalplaatjes in je brievenbus Jop..
En wij zagen Tara, freecell en kind nog in de stad, maar ze wilden ons niet zien geloof ik...![]()
Huuu? Waarom zeg je dan niet even wat? (of wilde je mij niet zien, haha, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef teigan het volgende:
In de Scholtens... Wij liepen een meter achter jullie ofzo..
Ik heb ze ingeplakt! Superdankjewel!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:08 schreef teigan het volgende:
Als het goed is liggen er twee voetbalplaatjes in je brievenbus Jop..
Is misschien heel stom, maar ik heb zelf eerst vijf keer moeten kijken of je het wel was.... Iets met missende krullen en niet zulk rood haar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Huuu? Waarom zeg je dan niet even wat? (of wilde je mij niet zien, haha, dat kan natuurlijk ook) Als je mij tussen de boeken zet zie ik zelfs mijn moeder niet
Maar als ik je gezien had had ik je heus wel begroet hoor, je doet nu net of ik willekeurig altijd allerlei mensen negeer![]()
daarom twijfelde ik ook, ik dacht dat je je krullen net weer terug had...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
Mja, het is ook wel een krullen-weg-dag vandaag
Dat denk ik soms ook 2 weken. En dan zijn ze weer even wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:22 schreef teigan het volgende:
[..]
daarom twijfelde ik ook, ik dacht dat je je krullen net weer terug had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |