SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Werkgelegenheid is belangrijk in deze donkere tijden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
En dan moet ik ze zeker gaan bezorgen
Ik heb zulks van Harry Potter,quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Werkgelegenheid is belangrijk in deze donkere tijden!
En speciaal voor Bob.: Ja, er is een boek.![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat zal ik even doen. Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef teigan het volgende:
Oh, dat is wel fietsbaar.. PM je adres maar, dan kijk ik even of ik ze zaterdag in de bus mik...
Als je nog chips of bier over hebt... Ik had ze vanavond voor het eerst, je mag ze allemaal hebben, ik doe er niets meequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Held! Wil je nog wat ruilen? Of spaar je zelf niet?
quote:
Balen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef 2cv het volgende:
100% zeker dat ik er de rest van mijn leven aan vast zit LD. Maar goed ook, soms ontdekken zij zaken die ik niet door heb waardoor er preventieve maatregelen genomen kunnen worden.
toen ik 9 jar geleden voor het eerst de IQ test deed van BNN, had ik een IQ van 144. Daarna ging het ieder jaar met een paar punten omlaag... En dit jaar ineens weer 144quote:
Ik ken iemand die bewezen zwakbegaafd is en in een sociale werkplaats werkt en voor de BNN test 135 haaldequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik 9 jar geleden voor het eerst de IQ test deed van BNN, had ik een IQ van 144. Daarna ging het ieder jaar met een paar punten omlaag... En dit jaar ineens weer 144![]()
Bedtijd
Succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Bob. het volgende:
Aah, zo mijn eerste tentamen!
En msn werkt niet meer Jops.
Presentatie van 2uur over theater en mime moest erbij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
Waarom moet je dingen over mime weten dan?
Het zijn niet eens de buren die er weer met routers vandoor zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:18 schreef Bob. het volgende:
Aah, zo mijn eerste tentamen!
En msn werkt niet meer Jops.
Volgens mij heb ik geen bier meer in huis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Als je nog chips of bier over hebt... Ik had ze vanavond voor het eerst, je mag ze allemaal hebben, ik doe er niets mee.
Het is altijd een complot!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef teigan het volgende:
ik moet nog bellen,laatst geprobeerd maar hij was in gesprek
ik vond het hier koud, doet de verwarming het gewoon niet...
En terwijl ik in de wacht hang en dit postte doet hij het ineens wel weer... Het is vast een complot...
In dat geval..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg 'm toch nooit vol.
Ik heb nog niet één keer plaatjes gehad, als ik al naar de Appie ga blijf ik meestal toch onder de tien euro.
Dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik krijg 'm toch nooit vol.
Ik heb nog niet één keer plaatjes gehad, als ik al naar de Appie ga blijf ik meestal toch onder de tien euro.
Jammer Alexxxxxquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Voor degenen die gister de IQ-test hebben gedaan:
Fout bij scoreberekening IQ-test
quote:
Waar is het voor?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef 2cv het volgende:
Ook een rekening gekregen van de gemeente Hilversum. ¤1213,-. Joepie. Die kan ik gelukkig doorsturen naar mijn verzekering. Daarover heb ik gebeld met de verzekering en gemeld dat kort na het ongeval de Noodweg er uit getrokken is voor herinrichting en het daarom best mogelijk kan zijn dat er posten op de rekening staan die -wegens die herinrichting- onterecht zijn. Daarom doe ik bij die rekening ook nog even een briefje zodat ze niet vergeten om dat uit te pluizen. Die rekening van de gemeente is op zich terecht, maar als 2 dagen later alles toch neergemaaid wordt en richting schroothoop gaat, dan lijkt het mij een beetje misbruik maken van de situatie. Ik heb echter gebeld met de gemeente Hilversum en het lijkt allemaal wel terecht te zijn. Nouja, we zien wel.
Dat ongelukje met Oude Criezel 25 oktober vorig jaar.quote:
ah je hebt een berucht verhaal gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef LoudGirl het volgende:
Heb je toen nog iets anders gesloopt dan je auto?
Is dat alweer zo lang geleden?quote:
Ja, dat las ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef 2cv het volgende:
25 oktober 2008.
Het is naar mijn idee ook niet zo lang geleden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat alweer zo lang geleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Deel van je lichaam, verbindt je hoofd met je rompquote:
Tududum tjing!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Deel van je lichaam, verbindt je hoofd met je romp.
Feliquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef JH87 het volgende:
Na twee-en-een-half jaar en vier pogingen eindelijk het grootste gruweltentamen gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |