Vandaag uit bed gebeld door het ziekenhuis. Of ik morgen langs kan komen voor een 24-uurs ECG. Aangezien ik zaterdag een feestje heb, heb ik gevraagd of het ook een andere dag kon. Dat kon, dus maandag weer naar Groningen.
Ook heb ik weer eens post gekregen van het bedrijf dat invloed meent te hebben op mijn verzuimproces. Oftewel: WijBemoeienOnsMetJouwZaken BV. Ze waren er achter gekomen dat ik gister in het ziekenhuis lag en ik moet maar even opgeven waarom dat was en wanneer ik ontslagen bent. Mijn dag van ontslag kunnen ze wel ontcijferen denk ik, maar voor het probleem heb ik mooi de Latijnse term opgeschreven. Ik denk dat ze dan toch wel even mogen studeren wat het probleem nou precies is. Tevens was hun retourenvelop niet voorzien van een antwoordnummer of postzegel. Nou, dan ga ik er ook geen postzegel op plakken. ZIJ willen dingen weten en dan moet IK daarvoor een postzegel gaan plakken ? Ja doei !
Ook een rekening gekregen van de gemeente Hilversum. ¤1213,-. Joepie. Die kan ik gelukkig doorsturen naar mijn verzekering. Daarover heb ik gebeld met de verzekering en gemeld dat kort na het ongeval de Noodweg er uit getrokken is voor herinrichting en het daarom best mogelijk kan zijn dat er posten op de rekening staan die -wegens die herinrichting- onterecht zijn. Daarom doe ik bij die rekening ook nog even een briefje zodat ze niet vergeten om dat uit te pluizen. Die rekening van de gemeente is op zich terecht, maar als 2 dagen later alles toch neergemaaid wordt en richting schroothoop gaat, dan lijkt het mij een beetje misbruik maken van de situatie. Ik heb echter gebeld met de gemeente Hilversum en het lijkt allemaal wel terecht te zijn. Nouja, we zien wel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/