Dude, wat een panische avatar.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Brave hond
Hij heeft 'm gekwoot.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef JDude het volgende:
Iets ging niet helemaal goed met de OP geloof ik.
Kek.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef fransbreda het volgende:
De wiki was vannacht nog offline.
Ik was ook een bietje offline.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef fransbreda het volgende:
De wiki was vannacht nog offline.
Ik was ook een bietje offline.
Edit: hij is er nog steeds niet.
En verdomd veul werk ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef DutchieBre het volgende:
Damn, zoveel verf hek nie eej kul ..
Ik zou jou nooit een sukkel noemen. En jij zou zoiets toch echt anders aanpakken als je 't mij vraagt.quote:
Hoe weet jij dat??quote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef Tammeh het volgende:
Ik zou jou nooit een sukkel noemen. En jij zou zoiets toch echt anders aanpakken als je 't mij vraagt.
Haha, heb ik gemerkt ja!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, vergis je niet in mij. Ik ben heel scherp.
Veul denk.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel Bredanaars zouden dit topic lezen zonder dat ze geregistreerd zijn.. of al maanden niets posten?
Ah, welkom bij de alcohollozenclub.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Tammeh het volgende:
Good!![]()
Allejezus ik ben brák. Ik drink nooit, vannacht dus een uitzondering gemaakt.
Ik hou meer van die club dan van de alcoholclub, moet ik zeggen. Is me nu weer eens duidelijk waarom.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, welkom bij de alcohollozenclub.
Bwhehehe. Ja, ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Tammeh het volgende:
Ik hou meer van die club dan van de alcoholclub, moet ik zeggen. Is me nu weer eens duidelijk waarom.
Maar opzich is het wel makkelijk en goedkoop; 4 wijntjes en je voelt 'm hangen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ja, ik weet precies wat je bedoelt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef JDude het volgende:
Mijn alcoholinname ligt ook wat lager dan een paar jaar geleden.
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef JDude het volgende:
Mijn alcoholinname ligt ook wat lager dan een paar jaar geleden.
Ik heb naast Michiel V gestaan. Mijn god. Wat een goddelijkheid die man.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...
@K. Veestra Veenstra
Dan zit ik vlot zonder werk denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...
Dat gebeurt dan ook nog wel eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diederick, in 't weekend kan je wel tanken
Gekkie. Bush! Nu! Insect Skin.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef veldmuis het volgende:
Oow. Ik dacht al, Kuukske krijgt opeens een toffe muzieksmaak.
Is daar ook al bier van?quote:
Jij hebt wel een hele rare fetisj K.quote:
Helden zijn het!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef veldmuis het volgende:
"JACOBS VAN DE POLITIE BRABANT ZUID OOST"
Veldmuis, heb je ons iets te vertellen jongen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef veldmuis het volgende:
WELKE OS KAN ONS IETS LEREN
BOES BOES BOES BOES
EN EEN FIETSBAND REPAREREN
BOES BOES BOES BOES
(uit mn hoofd.)
PS. ik heb net een doos tissues klaargezet. Dadelijk Jos en Ger weer op TV.
"JACOBS VAN DE POLITIE BRABANT ZUID OOST"
Verder lezen. Het gaat over een andere Bushquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij hebt wel een hele rare fetisj K.
[ afbeelding ]
Jij zou graag met die kalkoen ruilen?
Oh, en dat ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:18 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh. Godsamme wat heb ik slecht geslapen zeg.
Ik hoefde niet te krabben vanmorgenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:41 schreef Tammeh het volgende:
Ik ben d'r weer vandoor, ijs van m'n autoramen krabben en naar m'n werk.
Geen bed/bank om even een tukkie te doen?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, nog wel tot een uurtje of 18.00.
Jaweeel, maar d'r liggen boven 2 kids.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:34 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Geen bed/bank om even een tukkie te doen?
Als ik jou was zou ik even een afspraak maken bij de tandarts.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Rossdale het volgende:
TandpijnHeb nu al 4 ibuprofen op maar het helpt nauwelijks
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een afspraak maken bij de tandarts.
Wat ist, lieve Tamaraquote:
Heb je toch voor de hooilaan gekozen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ist, lieve Tamara. Ik ben al bijna helemaal over, ik heb alleen nog geen gordijnen en dat slaapt kut.
Hm ja, dat heb ik nog nooit gehad, dus geen flauw idee wat normaal is, wat betreft naweeën.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordt
HET LEEEFT!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ist, lieve Tamara. Ik ben al bijna helemaal over, ik heb alleen nog geen gordijnen en dat slaapt kut.
als t gehecht is, grote kans dat er al een ontsteking onder zit, die er alsnog niet uitkan..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordt
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet gehecht of wat dan ook, het was/is mijn voortand. Ze heeft er gewoon een gat ingeboord en de zenuw er uitgevijlt. Deed op zich niet zo erg veel pijn, heb het zonder verdowing laten doen. Maar ik denk dat het gewoon heel erg geirriteerd is geraakt door al het duwen en trekken. En misschien toch wel wat gaan ontsteken, want zo voelt het wel iig...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Swiffer het volgende:
[..]
als t gehecht is, grote kans dat er al een ontsteking onder zit, die er alsnog niet uitkan..
heb ik ook gehad, mag je gaan bruisen
quote:
Hé, ik naar de Wilhelminasingel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:04 schreef DutchieBre het volgende:
Sjoow ik mag nog 4 dagen op en neer naar de Coolsingel hoor
oooh, KEES!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Tammeh het volgende:zit op de hoek, vanaf wilhelminapark richting mezz, links.
Maar ik niet!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ohnee, dat zit niet op de hoek.
Maar Christ wel!
Best wel. Nee, ik zit in een riante ruimte met hoekbank, flatscreentelevisie, pc enzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Lijkt me ook klote, hele dagen op de hoek zitten.
Dat klinkt als een ruimte voor een biermeet.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Best wel. Nee, ik zit in een riante ruimte met hoekbank, flatscreentelevisie, pc enzo.
Dát zullen we maar niet doen daar. 3 kids krijg je d'r bij dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ruimte voor een biermeet.
Jij weet nu al dat je eerste kind een drieling is?!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dát zullen we maar niet doen daar. 3 kids krijg je d'r bij dan.![]()
NOOIT dat ik 3 kids krijg/wil/moet.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat je eerste kind een drieling is?!
Goed dat ik niet snel was met reageren en eerst andere stomme topics ging lezen, want anders had ik nu een hele andere tekst gekwootquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
NOOIT dat ik 3 kids krijg/wil/moet.
Een 5ling past niet in mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed dat ik niet snel was met reageren en eerst andere stomme topics ging lezen, want anders had ik nu een hele andere tekst gekwoot.
Maare, stel dat je een 5ling opwekt. Wat dan? 3 abortussen?
Ik denk niet dat de natuur daar in de eerste instantie rekening mee zal houden.quote:
Ik mag toch hopen van wel. Anders ben ik bang dat 't niet goedkomt.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de natuur daar in de eerste instantie rekening mee zal houden.
Waar zijn JDuukske trouwens?
Truste!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel. Anders ben ik bang dat 't niet goedkomt.
Misschien zijn zij een 5ling aan het opwekken.
Ik ga d'r iig vandoor! Fijne avond nog VM!![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef veldmuis het volgende:
Daar zit ik dan.
Moederziel alleen achter mijn computer. Het Bredatopic was mijn enige hoop..
Oke een wortelkanaal/zenuwbehandeling dus, ja als ze je zenuw eruit hebben gevijld, zal er wel een ontsteking onder zitten vanwege de afgestorven zenuw..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet gehecht of wat dan ook, het was/is mijn voortand. Ze heeft er gewoon een gat ingeboord en de zenuw er uitgevijlt. Deed op zich niet zo erg veel pijn, heb het zonder verdowing laten doen. Maar ik denk dat het gewoon heel erg geirriteerd is geraakt door al het duwen en trekken. En misschien toch wel wat gaan ontsteken, want zo voelt het wel iig...
Zo jammer dat mijn tandarts een uur rijden hiervandaan woontquote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oke een wortelkanaal/zenuwbehandeling dus, ja als ze je zenuw eruit hebben gevijld, zal er wel een ontsteking onder zitten vanwege de afgestorven zenuw..
gewoon nog eens bellen naar je tandarts, misschien kunnen ze de druk verlagen door nogmaals open te maken en te spoelen meej chloorspul
Sterkte in ieder geval!
Irritant hè? Jeuk aan je ballen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:48 schreef Swiffer het volgende:
Heeeeel langzaam inderdaad... zodadelijk krabben
Naar de kroeg?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Dalamar het volgende:
Tering, gisteravond weer stroomstoring, 2e keer in een jaar tijd, irritant
WTF moet je een hele avond doen zonder PC, TV, etc?
En voor de slimmerikken onder ons, m'n vrouw is al zwanger.
Luie donder, ik ben al vanaf half 5 wakker.quote:
Verschil moet er wezen hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Luie donder, ik ben al vanaf half 5 wakker.
@Dal, niet elke vrouw is zwanger hoor.
Het is dat ik eruit moest voor de hondjes.. Maar morgen mag ik ook weer gewoon om 6.20 naast m'n bedje staan hoor.quote:
Ik heb nog steeds geen medelijden met jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Het is dat ik eruit moest voor de hondjes.. Maar morgen mag ik ook weer gewoon om 6.20 naast m'n bedje staan hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
@Dal, niet elke vrouw is zwanger hoor.
2 zo voor de hand liggende oplossingen. Ik word oud ende traag.quote:
Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Irritant hè? Jeuk aan je ballen.
Breda is met de zon meteen stukken mooier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Zou het niet weten
Ontopic nu even: Het is al beter weer hier in het moooie Breda
Regen, zon, wind, sneeuw, Breda is toch altijd mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Breda is met de zon meteen stukken mooier.
Pasta met gamba's en rivierkreeftjes, in een saus van o.a. tomaten, champignons, knoflook, slagroom, sambal, oregano, bouillon (de rivierkreeftjes zitten in de saus, de gamba's niet).quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Pasta met gamba's en rivierkreeftjes, in een saus van o.a. tomaten, knoflook, slagroom, sambal, oregano, bouillon (de rivierkreeftjes zitten in de saus, de gamba's niet).
Ook in saus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Slagroom doe je op een appeltaart, verder vind ik het goed klinken. Hoe laat kan ik aanschuiven?
Dan komt die kaas van afgelopen zondag vast weer aan bod.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zal Tam nog wel even een privélesje koken geven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef veldmuis het volgende:
Dan komt die kaas van afgelopen zondag vast weer aan bod.
Hahaha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef fransbreda het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-over-kakkerlak.html
Is goed hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zal Tam nog wel even een privélesje koken geven.
aan het kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef veldmuis het volgende:
JOS EN GER KOMEN DADELIJK WEL WEER OP TEEVEE!
NED1
quote:
Ik ben niet boos op je veldmuis, alleen teleurgesteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef veldmuis het volgende:
KUT ER WAREN GEEN JOS EN GER![]()
WAT EEN KUTPROGRAMMA
![]()
Sorry, kiwi.
En je zou maar tot max. 2 gaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Tammeh het volgende:
Zwanger kind van 15 is grappig.Vraagt aan mij wat ik van bevallingen weet, en wat in godsnaam een pedagogisch leidster is?
![]()
'Ik heb 5 kinderen, dat weet ik van bevallingen.'
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Tammeh het volgende:
Zwanger kind van 15 is grappig.Vraagt aan mij wat ik van bevallingen weet, en wat in godsnaam een pedagogisch leidster is?
![]()
'Ik heb 5 kinderen, dat weet ik van bevallingen.'
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Als ze nou echt vervelend word krabbel ik die naar d'r op Hyves.
OMFGWTFBBQLOLLERCOPTEREINZ!1!!!!!!11!!!1!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Tammeh het volgende:
vandaaG 9 weken zwanger dus moet nog wel een tijdje. Richard en ik hebben er niet voor gekozen.. maar wel bewust gekozen om het te houden Je kunt niet zomaar een leventje stoppen.. en zeker niet als het al armpjes en beentjes heeft.. het is al een wezentje een mensje met een hartje met een ziel.. wat de rest van de wereld ook denkt en vind.. richard en ik gaan er voor.. Hoe moeilijk we het ook zullen krijgen.. dit is ons kindje en daar wil ik voor gaan.. ookal is het niet gepland.. is het dan ook niet welkom.. Voor mij zit het zo niet in elkaar. dus zal nog veel gezeik om me heen krijgen zal gekeken worden of uitgelachen.. maar de mensen denken wel anders als het kindje er is.. en daarom vind ik dat je achter je doel moet staan.. en je met man en macht in moet zetten voor het geen wat je wilt bereiken.. als dat je lukt kun je je toekomst in.. @ met me sGatje 15 jan, 23:54
![]()
![]()
Ja. Kansenjongere bevalt van kansenjongerequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Tammeh het volgende:
wat een huilie dat kind. vermakelijk als een kind van 15 zegt bewust te kiezen om een kind te houden. HMHM.
Gisteren al die stroomstoring in de Haagse Beemden...nou geen gas / stadsverwarming meer! Dat de politiek hier eens wat aan deed!!1213456734quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie pakt de koran er even bij voor de zekerheid..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja. Kansenjongere bevalt van kansenjongere
Wat voor honden ontmoet jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Ik wou dat ik ook een hond had. Om uit te laten dus.
Verder moet ik er niks van hebben, je hele huis gaat ervan stinken.
Als je hier binnen komt ruik je ook absoluut geen hond. Mijn honden ruik je niet en ze hebben geen haaruitval.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat voor honden ontmoet jijIk had een vrij reukloze hond. Ze gaat niet eeuwig mee, maar toch. *
* ikbeneenkiwi kan niet bevestigen of reukloze honden een kortere levensduur hebben dan stinkhonden
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef JDude het volgende:
Nu maar hopen voor Rizzo dat zijn haar niet uitvalt.
Z'n mooie haar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef JDude het volgende:
Nu maar hopen voor Rizzo dat zijn haar niet uitvalt.
-0quote:
Hé hallo, Pebbles wordt vrijdag a.s. gesteriliseerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn ze ook zwanger?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hé hallo, Pebbles wordt vrijdag a.s. gesteriliseerd.
ben jij nog niet bezwangerd door rizzeau?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
M'n HOND word gesteriliseerd, ik niet.
Ik tienermoeder? Nah, thanks!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ben jij nog niet bezwangerd door rizzeau?
Mogguh! Vanuit Tilburg dit keer.quote:
Nog geen reactie dus hm?quote:
Dan is het alweer donderdag! Week vliegt voorbij.quote:
Zekersquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is het alweer donderdag! Week vliegt voorbij.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]!
Even kijken of er nu ineens weer wat mensen actief worden
Dan nog.quote:
Limbabwequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Een salade van Sodexo is niet veel beter
Ziekenhuis in Sittard is stiekem best mooi geworden, echter ga ik alsnog niet graag naar Sittard
Heel vies klinkt het niet. Eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Tammeh het volgende:
Pistoletje kip-walnootsalade van de Delifrance
Misschien eet ik jou wel op ja.quote:
een veldkiwiquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef Kuuks het volgende:
[..]
ieks! Veldmuis heeft kiwi opgegeten!
Wat ben jij braaf JD. Je doet ook alles wat iedereen je opdraagt.quote:
Collega.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef veldmuis het volgende:
HALLO
Nee, gij danquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Kuuks het volgende:
VELDMUIS. SEXIE MOUSE!
Dat doe ik wel als ik uitlog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:35 schreef veldmuis het volgende:
Kuuks, heb je al de Kuukskes van je browser gewist? Dan kun je misschien weer mooi inloggen.
Sowisda!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:38 schreef veldmuis het volgende:
b͚͖͖͕͔͓ͣͤͥͦͧͨͩͫͪͬͭͫͪͬͮͯͭͭ͛͗͗͒͑͐̀́͂̓̈́͘͘͢͟͜͠͠͡͡͡͠͠͞͝ͅ
o nooo̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐ wat ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋
h ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚e ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔lp no ̕̚̕̚t ̔̕̚̕̚҉good ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡withcomp ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ uters҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔
i just accide̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔
Ik kijk op twee verschillende en op beiden is het ontroerende verhaal niet zichtbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef Kuuks het volgende:
Koop dan ook een goeie browser.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik kijk op twee verschillende en op beiden is het ontroerende verhaal niet zichtbaar
Jij bent een man. Jij ziet dat niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik kijk op twee verschillende en op beiden is het ontroerende verhaal niet zichtbaar
Deze vrouw ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:04 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Jij bent een man. Jij ziet dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |