Irritant hè? Jeuk aan je ballen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:48 schreef Swiffer het volgende:
Heeeeel langzaam inderdaad... zodadelijk krabben
Naar de kroeg?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:30 schreef Dalamar het volgende:
Tering, gisteravond weer stroomstoring, 2e keer in een jaar tijd, irritant
WTF moet je een hele avond doen zonder PC, TV, etc?
En voor de slimmerikken onder ons, m'n vrouw is al zwanger.
Luie donder, ik ben al vanaf half 5 wakker.quote:
Verschil moet er wezen hè.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Luie donder, ik ben al vanaf half 5 wakker.
@Dal, niet elke vrouw is zwanger hoor.
Het is dat ik eruit moest voor de hondjes.. Maar morgen mag ik ook weer gewoon om 6.20 naast m'n bedje staan hoor.quote:
Ik heb nog steeds geen medelijden met jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Het is dat ik eruit moest voor de hondjes.. Maar morgen mag ik ook weer gewoon om 6.20 naast m'n bedje staan hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
@Dal, niet elke vrouw is zwanger hoor.
2 zo voor de hand liggende oplossingen. Ik word oud ende traag.quote:
Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Irritant hè? Jeuk aan je ballen.
Breda is met de zon meteen stukken mooier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Zou het niet weten
Ontopic nu even: Het is al beter weer hier in het moooie Breda
Regen, zon, wind, sneeuw, Breda is toch altijd mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:59 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Breda is met de zon meteen stukken mooier.
Pasta met gamba's en rivierkreeftjes, in een saus van o.a. tomaten, champignons, knoflook, slagroom, sambal, oregano, bouillon (de rivierkreeftjes zitten in de saus, de gamba's niet).quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Pasta met gamba's en rivierkreeftjes, in een saus van o.a. tomaten, knoflook, slagroom, sambal, oregano, bouillon (de rivierkreeftjes zitten in de saus, de gamba's niet).
Ook in saus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Slagroom doe je op een appeltaart, verder vind ik het goed klinken. Hoe laat kan ik aanschuiven?
Dan komt die kaas van afgelopen zondag vast weer aan bod.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zal Tam nog wel even een privélesje koken geven.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef veldmuis het volgende:
Dan komt die kaas van afgelopen zondag vast weer aan bod.
Hahaha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef fransbreda het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-over-kakkerlak.html
Is goed hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zal Tam nog wel even een privélesje koken geven.
aan het kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef veldmuis het volgende:
JOS EN GER KOMEN DADELIJK WEL WEER OP TEEVEE!
NED1
quote:
Ik ben niet boos op je veldmuis, alleen teleurgesteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef veldmuis het volgende:
KUT ER WAREN GEEN JOS EN GER![]()
WAT EEN KUTPROGRAMMA
![]()
Sorry, kiwi.
En je zou maar tot max. 2 gaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Tammeh het volgende:
Zwanger kind van 15 is grappig.Vraagt aan mij wat ik van bevallingen weet, en wat in godsnaam een pedagogisch leidster is?
![]()
'Ik heb 5 kinderen, dat weet ik van bevallingen.'
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Tammeh het volgende:
Zwanger kind van 15 is grappig.Vraagt aan mij wat ik van bevallingen weet, en wat in godsnaam een pedagogisch leidster is?
![]()
'Ik heb 5 kinderen, dat weet ik van bevallingen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |