Dude, wat een panische avatar.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Brave hond
Hij heeft 'm gekwoot.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef JDude het volgende:
Iets ging niet helemaal goed met de OP geloof ik.
Kek.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef fransbreda het volgende:
De wiki was vannacht nog offline.
Ik was ook een bietje offline.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:19 schreef fransbreda het volgende:
De wiki was vannacht nog offline.
Ik was ook een bietje offline.
Edit: hij is er nog steeds niet.
En verdomd veul werk ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:26 schreef DutchieBre het volgende:
Damn, zoveel verf hek nie eej kul ..
Ik zou jou nooit een sukkel noemen. En jij zou zoiets toch echt anders aanpakken als je 't mij vraagt.quote:
Hoe weet jij dat??quote:Op zondag 25 januari 2009 18:23 schreef Tammeh het volgende:
Ik zou jou nooit een sukkel noemen. En jij zou zoiets toch echt anders aanpakken als je 't mij vraagt.
Haha, heb ik gemerkt ja!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja, vergis je niet in mij. Ik ben heel scherp.
Veul denk.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Kuukske het volgende:
Hoeveel Bredanaars zouden dit topic lezen zonder dat ze geregistreerd zijn.. of al maanden niets posten?
Ah, welkom bij de alcohollozenclub.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Tammeh het volgende:
Good!![]()
Allejezus ik ben brák. Ik drink nooit, vannacht dus een uitzondering gemaakt.
Ik hou meer van die club dan van de alcoholclub, moet ik zeggen. Is me nu weer eens duidelijk waarom.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, welkom bij de alcohollozenclub.
Bwhehehe. Ja, ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef Tammeh het volgende:
Ik hou meer van die club dan van de alcoholclub, moet ik zeggen. Is me nu weer eens duidelijk waarom.
Maar opzich is het wel makkelijk en goedkoop; 4 wijntjes en je voelt 'm hangen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ja, ik weet precies wat je bedoelt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef JDude het volgende:
Mijn alcoholinname ligt ook wat lager dan een paar jaar geleden.
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:09 schreef JDude het volgende:
Mijn alcoholinname ligt ook wat lager dan een paar jaar geleden.
Ik heb naast Michiel V gestaan. Mijn god. Wat een goddelijkheid die man.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...
@K. Veestra Veenstra
Dan zit ik vlot zonder werk denk ikquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Prutser, tijd om die weer omhoog te hijsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |