Dat gebeurt dan ook nog wel eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diederick, in 't weekend kan je wel tanken
Gekkie. Bush! Nu! Insect Skin.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:34 schreef veldmuis het volgende:
Oow. Ik dacht al, Kuukske krijgt opeens een toffe muzieksmaak.
Is daar ook al bier van?quote:
Jij hebt wel een hele rare fetisj K.quote:
Helden zijn het!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef veldmuis het volgende:
"JACOBS VAN DE POLITIE BRABANT ZUID OOST"
Veldmuis, heb je ons iets te vertellen jongen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef veldmuis het volgende:
WELKE OS KAN ONS IETS LEREN
BOES BOES BOES BOES
EN EEN FIETSBAND REPAREREN
BOES BOES BOES BOES
(uit mn hoofd.)
PS. ik heb net een doos tissues klaargezet. Dadelijk Jos en Ger weer op TV.
"JACOBS VAN DE POLITIE BRABANT ZUID OOST"
Verder lezen. Het gaat over een andere Bushquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij hebt wel een hele rare fetisj K.
[ afbeelding ]
Jij zou graag met die kalkoen ruilen?
Oh, en dat ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:18 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh. Godsamme wat heb ik slecht geslapen zeg.
Ik hoefde niet te krabben vanmorgenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:41 schreef Tammeh het volgende:
Ik ben d'r weer vandoor, ijs van m'n autoramen krabben en naar m'n werk.
Geen bed/bank om even een tukkie te doen?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, nog wel tot een uurtje of 18.00.
Jaweeel, maar d'r liggen boven 2 kids.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:34 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Geen bed/bank om even een tukkie te doen?
Als ik jou was zou ik even een afspraak maken bij de tandarts.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Rossdale het volgende:
TandpijnHeb nu al 4 ibuprofen op maar het helpt nauwelijks
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een afspraak maken bij de tandarts.
Wat ist, lieve Tamaraquote:
Heb je toch voor de hooilaan gekozen?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ist, lieve Tamara. Ik ben al bijna helemaal over, ik heb alleen nog geen gordijnen en dat slaapt kut.
Hm ja, dat heb ik nog nooit gehad, dus geen flauw idee wat normaal is, wat betreft naweeën.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordt
HET LEEEFT!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ist, lieve Tamara. Ik ben al bijna helemaal over, ik heb alleen nog geen gordijnen en dat slaapt kut.
als t gehecht is, grote kans dat er al een ontsteking onder zit, die er alsnog niet uitkan..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee... ik ben vrijdag naar de tandarts geweest en heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Heb er sinds die tijd al last van. Heb er nu medicijnen voor maar ik heb niet het idee dat het minder wordt
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet gehecht of wat dan ook, het was/is mijn voortand. Ze heeft er gewoon een gat ingeboord en de zenuw er uitgevijlt. Deed op zich niet zo erg veel pijn, heb het zonder verdowing laten doen. Maar ik denk dat het gewoon heel erg geirriteerd is geraakt door al het duwen en trekken. En misschien toch wel wat gaan ontsteken, want zo voelt het wel iig...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:29 schreef Swiffer het volgende:
[..]
als t gehecht is, grote kans dat er al een ontsteking onder zit, die er alsnog niet uitkan..
heb ik ook gehad, mag je gaan bruisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |