Nee, Leander krijgt een flesje dus moet zijn mama ook een flesje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
Maar ik drink nooit alleen
ahahaha.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef 2cv het volgende:
TPV. Ik heb de OP lekker verklooid zo te zien
Leander krijgt helemaal nóóit een flesje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, Leander krijgt een flesje dus moet zijn mama ook een flesje.
Mag dat? Alcohol als je borstvoeding geeft?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander krijgt helemaal nóóit een flesje!![]()
Dat hebben we wel eens geprobeerd met wat water, maar hij vindt het héél stom.
Niks flesje, BORST!
Je kan niet vroeg genoeg beginnen he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag dat? Alcohol als je borstvoeding geeft?
Balen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef 2cv het volgende:
Hele dag weinig last, nu hartritmestoornis
Als je borstvoeding geeft mag je geen alcohol drinkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag dat? Alcohol als je borstvoeding geeft?
Pompeblêdes duhhhh.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef 2cv het volgende:
TPV. Ik heb de OP lekker verklooid zo te zien
Het promillage in de moedermelk ligt gelijk aan het promillage in je bloedquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef JH87 het volgende:
Zo ver zal die alcohol toch niet doorwerken? Of je moet een rasechte alcoholist zijn.
Ik zei 't gewoon op de gok!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Welja
Ik heb me wel ingelezen hoor, voor ik me aan de alcohol waagde
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stopt 'ie er echt mee, JH?. En ik had zo gehoopt nog eens de kans te krijgen een concert te bezoeken.
Weet je, ik denk dat het op een gegeven moment wel weer móet gaan kriebelen. Hij is pas 34, heeft in de afgelopen paar jaar stapels aan muziek uitgebracht, dit kan-ie nooit erg lang vol gaan houden. Maar, het klinkt erg serieus.quote:i am excited to step away. i lost more than anyone will ever know (hearing, someone i loved, my sense of dignity, a never ending losing battle with stage fright and now my hearing and balance due to an inner ear issue- people accusing me of not being sober when i am suffering tremendous pain and nausea from my inner ear symptoms- people accusing me of theft (THEFT- ….awful) and this is not much of a life, not glamorous like those ridiculous video’s a long time ago television played and no it is not monetarily as rewarding as people would like you to believe and yes, it is soul destroying. especially when you spend your life trying to write about the really difficult stuff and you stand there losing your way and people yell at you like you were in a circus. when it was your dream to matter and you realize one day, it never mattered- i mean, i am a punch-line and a footnote in what is worse to yell at someone besides “free-bird”. i mean, i lost. and it’s okay because i seriously snuck some pretty neat idea’s in there in the work when i was making those mistakes or they were being made by others. this business is no science.
Dat is ze dan ook gewoonquote:
Ja, maar ik heb nog geen inspiratie maar leuk dat je aan mij dacht. Wie weet dat er nog iets in mij op komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
maok, heb je mn mail gekregen?
Die reclamequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef freecell het volgende:
://video.google.com/videosearch?q=%2Begel+%2Bspons&emb=0&aq=f&feature=player_embedded
En ik word weer tanteHoezee!
18e keer, pleegkinderen (en dan pleegkinderen de blijven tot ze 18 zijn) meegerekend 20e keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef teigan het volgende:
[..]
Die reclame
En gefeliciteerd freecell, de hoeveelste keer wordt dit?
wow, dat is best wel veel... Maarja, met zo'n groot aantal broers en een zus wil het natuurlijk ook wat makkelijker...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef freecell het volgende:
[..]
18e keer, pleegkinderen (en dan pleegkinderen de blijven tot ze 18 zijn) meegerekend 20e keer
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP enzulks
En zomaar een naaktfoto van mij aan het eind van vorig topique![]()
Tara, heb jij wellicht bij de KPN rondgewandeld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP enzulks
En zomaar een naaktfoto van mij aan het eind van vorig topique![]()
Gewandeld? Ik doe dat nog steeds. Eerst MPHD en THD, nu zit ik bij Briljant (Oud Glas)quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef Rored het volgende:
[..]
Tara, heb jij wellicht bij de KPN rondgewandeld?
Is ook niet zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Rored het volgende:
Ah, tof. Ik heb ook MPHD gedaan, daarna als 1 van de eersten naar Glas gegaan. Wist niet dat het nu Briljant heette. Vanaf 1 oktober ben ik gestopt. Diegenen die daar nog van over zijn kennen me ook nog wel denk ik.
Eurosonic gratis optredens:quote:
Laatste pauze overslaan en die tijd eerder van je werk vertrekken. Zo doe ik het ook altijd als ik haast heb. En anders ga je gewoon terug.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef maok het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee of het morgen zin heeft om naar dat optreden om half 1 op de Grotemarkt te gaan als je maar 10 minuten van te voren aanwezig kunt zijnt? Ik zag namelijk dat het een binnen lokatie (soort houten tent) is dus daar zullen wel een maxium aantal mensen in kunnen.![]()
Ach, ik kijk wel, ik werk er toch vlak bij.
Mijn lunchpauze is mijn laatste pauze (en tevens eerste), ik heb maar 1 pauze van een half uur op een dagquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laatste pauze overslaan en die tijd eerder van je werk vertrekken. Zo doe ik het ook altijd als ik haast heb. En anders ga je gewoon terug.
Soms ... moet je gewoon de gok wagen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn lunchpauze is mijn laatste pauze (en tevens eerste), ik heb maar 1 pauze van een half uur op een dag. Opzich kan ik wel nog eerder gaan maar ik neem al langer pauze dan normaal (en als het niet nodig blijkt te zijn is het zo zonde van de tijd). Als ik de verloren tijd van de pauze later op de dag in haal is het einde van de dag zo saai als ik er nog in mijn eentje overblijf.
Ik deel wel het faculteitsgebouw met zequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Mark_Boelen het volgende:
Niemand hier studeert rechten zeker?
checkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een gespotte-fokkers kwartet! Uit de categorie Groningers:
Wiets ergens deze week bij de AH op het zuiderdiep
Nietz dinsdag in de buurt van Zernike
Vikingnogwat gister op de vismarkt
en G gister nacht bij de spieghel!
Of nouja, ze leken er op.![]()
Hoi!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Grulez het volgende:
Maakte jij deel uit van dat overdreven zoenende stel bij de vrouwen wc?![]()
ooh,quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, gapske, ik was alleen met vriendinnen. Geen sexy kerels om in het openbaar mee te vozen.
Gaat niet zo lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen weer een hartritmestoornis. Lichte versie dit keer. Ben maar thuis gebleven.
heb je die 2 nog wel gezien dan. ik vond het iets teveel van het goede...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, gapske, ik was alleen met vriendinnen. Geen sexy kerels om in het openbaar mee te vozen.
Kan niemand helpen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef MRTT het volgende:
VRAAG:
In het weekend van 27 februari ga ik eens kijken wat Groningen te bieden heeft...
Hebben jullie nog tips?
Kloten dat je hart zo op de hobbel is, 2CV. Hopen dat het morgen wat beter gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen weer een hartritmestoornis. Lichte versie dit keer. Ben maar thuis gebleven.
PM werkte niet? Das apart. Ik kan het niet in- of uitschakelen volgens mij. Met namen strooien in dit topic is inderdaad niet slim denk ik, wie weet welke TM'ers/KPN'ers hier meelezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wilde je een PM sturen, lukte niet
Ik wilde wat namen gaan smijten, en dat toch maar niet via het topic
Sí.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Bob. het volgende:
En woont Inkomen nou bij Jops in de flat?
http://messages.fok.nl/settings.phpquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Rored het volgende:
Goedemiddag allen. En weer een dag programmeren op Zernike achter de rug. Begint wel een beetje eentonig te worden zo
.
[..]
Kloten dat je hart zo op de hobbel is, 2CV. Hopen dat het morgen wat beter gaat.
[..]
PM werkte niet? Das apart. Ik kan het niet in- of uitschakelen volgens mij. Met namen strooien in dit topic is inderdaad niet slim denk ik, wie weet welke TM'ers/KPN'ers hier meelezen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/settings.php
in en uitschakelen van PM.
Vunzigheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
heb je die 2 nog wel gezien dan. ik vond het iets teveel van het goede...
Daarvoor ga je naar computercabines?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah daarvoor ga ik niet naar de spieghel
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef JH87 het volgende:
Sex in computercabines?
Dat denk ik niet, maar je kan er wel vunzigheid vinden!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef JH87 het volgende:
Sex in computercabines?
Ik ben ook nog nooit in een computercabine geweest,quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:53 schreef JH87 het volgende:
Op dat soort plaatsen ben ik echt nog nooit geweest. Dat zie ik alleen in foute schietfilms als er weer zo'n vies mannetje wordt doodgeschoten in een cabine.
ik voel een date voor je aankomen jopquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in een computercabine geweest,.
Wel in de Christine Le Duc, maar daar is niets spannends aan!![]()
Dus, Jopj. Wanneer ga jij naar een computercabine en breng je ons een review van wat er daar gebeurd?
Romantisch met z'n tweeen in de cabine.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik voel een date voor je aankomen jop
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik voel een date voor je aankomen jop
Zal n half uurtje later zijn geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Romantisch met z'n tweeen in de cabine.
En ik heb die twee niet gezien G, boven bij de vrouwen wc? Want daar zaten we wel naast, maar ik ging dan ook om 1 uur ofzo al naar huis.
Vraag je me mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Romantisch met z'n tweeen in de cabine.
En ik heb die twee niet gezien G, boven bij de vrouwen wc? Want daar zaten we wel naast, maar ik ging dan ook om 1 uur ofzo al naar huis.
Ik date niet met Jop! (hoewel 'ie lief is, hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Janee, jij en Chips! Ik zie de romance opbloeien.
Nou, met mij ook een tijdje al niet.quote:
Misschien liep je iets te hard van stapel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb Bob. al zovaak de liefde verklaard, het werkt gewoon niet.
Dat zijn videocabines lijkt me (inmiddels vast DVD)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar je kan er wel vunzigheid vinden!
Anders loop je even de eerste sekswinkel aan het begin (schuin tegenover de Pathé) van de Folkingestraat in en dan weet je wat er gebeurd in een computercabine.
Er staat 'Computercabine's 'quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zijn videocabines lijkt me (inmiddels vast DVD)
Sinds mijn 16e al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en CZ, de Christine Le Duc mag je toch nog maar sinds kort naar binnen
Ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds mijn 16e al.
Erotiekshop mag je vanaf je 16e binnen, en een seksshop van je 18e, meen ik.
Ja, er schijnt verschil te zijn.
Anywho ben ik d'r al vaak genoeg geweest, ook zelfs voor mn 16e (15 ofzo), en ik werd er nooit uitgestuurd.
Dat is in ieder geval wat mij ooit eens verteld is, maargoed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
En wat het verschil zou moeten zijn, geen idee
Wie weet. Geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien liep je iets te hard van stapel?
Of dacht je dat het wederzijds was?
Nouja, jammer dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, even gespeurd op de site van Christine:
Leeftijd
Hoe oud moet je zijn om bij Christine le Duc te mogen winkelen?
Wil je bestellen op onze site, dan moet je 18 jaar zijn. Wil je een bezoekje brengen aan één van onze Christine le Duc winkels, dan moet je eveneens 18 jaar zijn.
Ach, maakt niet meer uit sinds deze week toch?quote:
Ik ga naar café Koster, spelen ook goede vrienden van mequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef LadyDanae het volgende:
Gaat er nog iemand naar Eurosonic vanavond? Ik ga naar Simplon, Platform en misschien nog De Zolder (spelen vrienden van me).
Nu niet meer,quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, maakt niet meer uit sinds deze week toch?
Ik heb weinig tijd gehad om in te luisteren, maar een maat van me heeft een lijstje voor me samengesteld. Vanavond zal 't iets zijn richting Declan de Barra, Russian Red, The Ghost, John & Jenn, Billie the Vision & The Dancers en daarna ligt het er een beetje aan hoe druk 't is bij Vera (Triggerfinger) of de afterparty in de Spieghel met Roosbeef enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ik heb geen polsbandje![]()
Waar ga je allemaal heen vanavond?
"Wat deed u daar jongedame?"quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar stel je toch eens voor dat ik gepakt was! beetje fout in deze context wellicht, maargoed.
*grin*quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu niet meer,.
Maar stel je toch eens voor dat ik gepakt was! beetje fout in deze context wellicht, maargoed.
'Maar meneer de agent, wat doet u nu?'quote:
Vergeet Beardyman niet!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd gehad om in te luisteren, maar een maat van me heeft een lijstje voor me samengesteld. Vanavond zal 't iets zijn richting Declan de Barra, Russian Red, The Ghost, John & Jenn, Billie the Vision & The Dancers en daarna ligt het er een beetje aan hoe druk 't is bij Vera (Triggerfinger) of de afterparty in de Spieghel met Roosbeef enzo.
"Daar zijn die handboeien achterin uw auto dus voor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef JH87 het volgende:
"Komt u maar even mee de cabine in."
Denk 't ook wel! Zijn altijd wel leuke artiesten, net als Soko (O+) vorig jaar in de Spieghel.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Daar zijn die handboeien achterin uw auto dus voor?"
Er is geen ingangscontrole of zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
En wat het verschil zou moeten zijn, geen idee
Die kraspanda heb ik hoogst persoonlijk begraven. Die heeft nu geen tuintje maar een kunstmatig meer op haar buik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is geen ingangscontrole of zoEn ik ben er wele eens moeders met jonge kinderen tegen gekomen, ook geen probleem hoor... En een keer een groep giechelende meisjes van een jaar of 12... Die het oh zo stom vonden... Commentaar van de kassiere ten ze weer buiten waren: "In de loop van de maand komen ze één voor één allemaal terug"
![]()
![]()
Dangel word vandaag 19
Omdat je daarmee de afdruk nog niet van de deur hebt verwijderd. Like duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef maok het volgende:
Bloederige afdruk vermoorde vrouw onverwijderbaar
Waarom zetten ze er niet gewoon een nieuwe deur in
Of overschilderen na een flinke schuurbeurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef maok het volgende:
Bloederige afdruk vermoorde vrouw onverwijderbaar
Waarom zetten ze er niet gewoon een nieuwe deur in
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie een huis???? Echt waar?? Wat tof!
Dicht bij je werk?.
Ik wil hem wel halen maar heb geen autoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef maok het volgende:
En ik heb de verplaatsing er voor gedaan, dus ik laat hem nog even een weekje liggen om anderen de gelegenheid te geven.
Ik kwam net trouwens je vrouw en zoon tegen TARA (samen met de vrouw van kleiduif), even thee mee gedronken in mijn lunchpauze.
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.
Wat denk je zelf? Ik ben maar een arme student.quote:
Vaste posters, zie OPquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef teigan het volgende:
DaD, we gaan ons verplaatsen naar de hoofdstad van Drenthe....
Maar jij woont wel in de stad. En RZ zoekt er iets.quote:
Doe ik ook, maar wel heel dicht tegen Drenthe aan....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!.
Doet ze ook, maar haar werk locatie is vanuit Assen beter bereikbaar dan vanuit Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
jups, diegene die ik had laten zien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar he![]()
Gefeli Teigan, dat huis wat je me had laten zien?
Vanmiddag na mijn werk nog even een optredentje me gepikt, een ijslands bandje en ze zongen ook in het ijslands
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef JH87 het volgende:
Die heb ik gisteravond ook even gezien in de stadsschouwburg. Ik ben er na 15 min weggegaan omdat ik 't allemaal net niet vond, maar hoor er heel veel lyrische verhalen over. Misschien had ik toch wat meer geduld moeten hebben.
Volgens mij zit die er nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
Ah, oké! Leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef maok het volgende:
[..]
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)
veel plezierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, oké! Leuk.
Ik ga nu weer voor een volgende ronde. Prettige avond nog allemaal.
Ja hoor, de Praxis. En er zit er ook eentje aan het einde van het Damsterdiep.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mij een stuk in je BX laat rijden kan ik wel post uit Leeuwarden voor je regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |