quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie een huis???? Echt waar?? Wat tof!
Dicht bij je werk?.
Ik wil hem wel halen maar heb geen autoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef maok het volgende:
En ik heb de verplaatsing er voor gedaan, dus ik laat hem nog even een weekje liggen om anderen de gelegenheid te geven.
Ik kwam net trouwens je vrouw en zoon tegen TARA (samen met de vrouw van kleiduif), even thee mee gedronken in mijn lunchpauze.
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.
Wat denk je zelf? Ik ben maar een arme student.quote:
Vaste posters, zie OPquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef teigan het volgende:
DaD, we gaan ons verplaatsen naar de hoofdstad van Drenthe....
Maar jij woont wel in de stad. En RZ zoekt er iets.quote:
Doe ik ook, maar wel heel dicht tegen Drenthe aan....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!.
Doet ze ook, maar haar werk locatie is vanuit Assen beter bereikbaar dan vanuit Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
jups, diegene die ik had laten zien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar he![]()
Gefeli Teigan, dat huis wat je me had laten zien?
Vanmiddag na mijn werk nog even een optredentje me gepikt, een ijslands bandje en ze zongen ook in het ijslands
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef JH87 het volgende:
Die heb ik gisteravond ook even gezien in de stadsschouwburg. Ik ben er na 15 min weggegaan omdat ik 't allemaal net niet vond, maar hoor er heel veel lyrische verhalen over. Misschien had ik toch wat meer geduld moeten hebben.
Volgens mij zit die er nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
Ah, oké! Leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef maok het volgende:
[..]
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)
veel plezierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, oké! Leuk.
Ik ga nu weer voor een volgende ronde. Prettige avond nog allemaal.
Ja hoor, de Praxis. En er zit er ook eentje aan het einde van het Damsterdiep.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mij een stuk in je BX laat rijden kan ik wel post uit Leeuwarden voor je regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |