Sinds mijn 16e al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en CZ, de Christine Le Duc mag je toch nog maar sinds kort naar binnen
Ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds mijn 16e al.
Erotiekshop mag je vanaf je 16e binnen, en een seksshop van je 18e, meen ik.
Ja, er schijnt verschil te zijn.
Anywho ben ik d'r al vaak genoeg geweest, ook zelfs voor mn 16e (15 ofzo), en ik werd er nooit uitgestuurd.
Dat is in ieder geval wat mij ooit eens verteld is, maargoed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
En wat het verschil zou moeten zijn, geen idee
Wie weet. Geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien liep je iets te hard van stapel?
Of dacht je dat het wederzijds was?
Nouja, jammer dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, even gespeurd op de site van Christine:
Leeftijd
Hoe oud moet je zijn om bij Christine le Duc te mogen winkelen?
Wil je bestellen op onze site, dan moet je 18 jaar zijn. Wil je een bezoekje brengen aan één van onze Christine le Duc winkels, dan moet je eveneens 18 jaar zijn.
Ach, maakt niet meer uit sinds deze week toch?quote:
Ik ga naar café Koster, spelen ook goede vrienden van mequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef LadyDanae het volgende:
Gaat er nog iemand naar Eurosonic vanavond? Ik ga naar Simplon, Platform en misschien nog De Zolder (spelen vrienden van me).
Nu niet meer,quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, maakt niet meer uit sinds deze week toch?
Ik heb weinig tijd gehad om in te luisteren, maar een maat van me heeft een lijstje voor me samengesteld. Vanavond zal 't iets zijn richting Declan de Barra, Russian Red, The Ghost, John & Jenn, Billie the Vision & The Dancers en daarna ligt het er een beetje aan hoe druk 't is bij Vera (Triggerfinger) of de afterparty in de Spieghel met Roosbeef enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Ik heb geen polsbandje![]()
Waar ga je allemaal heen vanavond?
"Wat deed u daar jongedame?"quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar stel je toch eens voor dat ik gepakt was! beetje fout in deze context wellicht, maargoed.
*grin*quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu niet meer,.
Maar stel je toch eens voor dat ik gepakt was! beetje fout in deze context wellicht, maargoed.
'Maar meneer de agent, wat doet u nu?'quote:
Vergeet Beardyman niet!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd gehad om in te luisteren, maar een maat van me heeft een lijstje voor me samengesteld. Vanavond zal 't iets zijn richting Declan de Barra, Russian Red, The Ghost, John & Jenn, Billie the Vision & The Dancers en daarna ligt het er een beetje aan hoe druk 't is bij Vera (Triggerfinger) of de afterparty in de Spieghel met Roosbeef enzo.
"Daar zijn die handboeien achterin uw auto dus voor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef JH87 het volgende:
"Komt u maar even mee de cabine in."
Denk 't ook wel! Zijn altijd wel leuke artiesten, net als Soko (O+) vorig jaar in de Spieghel.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Daar zijn die handboeien achterin uw auto dus voor?"
Er is geen ingangscontrole of zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
En wat het verschil zou moeten zijn, geen idee
Die kraspanda heb ik hoogst persoonlijk begraven. Die heeft nu geen tuintje maar een kunstmatig meer op haar buik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is geen ingangscontrole of zoEn ik ben er wele eens moeders met jonge kinderen tegen gekomen, ook geen probleem hoor... En een keer een groep giechelende meisjes van een jaar of 12... Die het oh zo stom vonden... Commentaar van de kassiere ten ze weer buiten waren: "In de loop van de maand komen ze één voor één allemaal terug"
![]()
![]()
Dangel word vandaag 19
Omdat je daarmee de afdruk nog niet van de deur hebt verwijderd. Like duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef maok het volgende:
Bloederige afdruk vermoorde vrouw onverwijderbaar
Waarom zetten ze er niet gewoon een nieuwe deur in
Of overschilderen na een flinke schuurbeurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef maok het volgende:
Bloederige afdruk vermoorde vrouw onverwijderbaar
Waarom zetten ze er niet gewoon een nieuwe deur in
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie een huis???? Echt waar?? Wat tof!
Dicht bij je werk?.
Ik wil hem wel halen maar heb geen autoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef maok het volgende:
En ik heb de verplaatsing er voor gedaan, dus ik laat hem nog even een weekje liggen om anderen de gelegenheid te geven.
Ik kwam net trouwens je vrouw en zoon tegen TARA (samen met de vrouw van kleiduif), even thee mee gedronken in mijn lunchpauze.
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna alleen maar stad en een paar verdwaalde friezen.
Wat denk je zelf? Ik ben maar een arme student.quote:
Vaste posters, zie OPquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat me zo te binnen schoot, zitten hier alleen mensen uit de stad groningen of uit de hele provincie? en hoeveel ''vaste posters'' hebben jullie ?
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef teigan het volgende:
DaD, we gaan ons verplaatsen naar de hoofdstad van Drenthe....
Maar jij woont wel in de stad. En RZ zoekt er iets.quote:
Doe ik ook, maar wel heel dicht tegen Drenthe aan....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar gedacht dat jij in Friesland werkte!.
Doet ze ook, maar haar werk locatie is vanuit Assen beter bereikbaar dan vanuit Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
jups, diegene die ik had laten zien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Drenthe en friesland grenst aan elkaar he![]()
Gefeli Teigan, dat huis wat je me had laten zien?
Vanmiddag na mijn werk nog even een optredentje me gepikt, een ijslands bandje en ze zongen ook in het ijslands
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef JH87 het volgende:
Die heb ik gisteravond ook even gezien in de stadsschouwburg. Ik ben er na 15 min weggegaan omdat ik 't allemaal net niet vond, maar hoor er heel veel lyrische verhalen over. Misschien had ik toch wat meer geduld moeten hebben.
Volgens mij zit die er nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
Ah, oké! Leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef maok het volgende:
[..]
Het optreden was al begonnen toen ik binnen kwam en dat nummer vond ik ook niet super geweldig. Maar toen speelden ze daarna een nummer met een ijslandse tekst en dat was wel tof (komt ook wel een beetje door het toffe taaltje) en het laatste nummer begon heel swingend en er zaten hele toffe (tempo) wisselingen in. Ik zou ze nog wel vaker willen zien. De band stond er alleen wel een beetje suf bij, pas bij het laatste nummer begonnen ze een beetje te swingen. (ik heb dus maar een kwartiertje gezien ofzo, maar veel langer was het geloof ik ook niet)
veel plezierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, oké! Leuk.
Ik ga nu weer voor een volgende ronde. Prettige avond nog allemaal.
Ja hoor, de Praxis. En er zit er ook eentje aan het einde van het Damsterdiep.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, zit die bouwmarkt nog bij julie op t plein? Morgen gaan we verf en meubels kopen, meubels bij ikea, en dan is t hanig als er ook een verfwinkel in de buurt is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mij een stuk in je BX laat rijden kan ik wel post uit Leeuwarden voor je regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |