De plaatsen van de tweede ronde:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 3:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 4!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 5!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
De verplaatsing van 29/11 is de laatste die er in staatquote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is de wiki eigenlijk voor het laatst geupdate?
en kan ik hem ook updaten?
Hoe bedoel je? de foto's? die waren nog niet geupdate?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:05 schreef swollywood het volgende:
Je bent vergeten de OP te updaten.
Dat zou iedereen eigenlijk zelf moeten doen na een verplaatsing maar in de praktijk doet bijna niemand dit.quote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:05 schreef swollywood het volgende:
Je bent vergeten de OP te updaten.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef maok het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk zelf moeten doen na een verplaatsing maar in de praktijk doet bijna niemand dit.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is de wiki eigenlijk voor het laatst geupdate?
en kan ik hem ook updaten?
wiki weet ik ook niet. Maar je kunt toch in de OP van dit topic de link naar topic 80 en de plaatsen er bij gooien?quote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? de foto's? die waren nog niet geupdate?
of bedoel je de plaatsen waar hij is geweest?
ik weet niet hoe dat moet op die wiki ..
Het is handiger om dan gelijk de wiki's bij te werken, dan kun je de tekst gewoon copiëren.quote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
wiki weet ik ook niet. Maar je kunt toch in de OP van dit topic de link naar topic 80 en de plaatsen er bij gooien?
Ik ga ff bijwerke nu. (wiki) maar waar staat die algemene wiki dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:09 schreef maok het volgende:
Dagoduck, ga jij de wiki's bijwerken? Als het niet lukt wil ik het ook wel doen.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stokquote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga ff bijwerke nu. (wiki) maar waar staat die algemene wiki dan?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef swollywood het volgende:
Even een compilatie van de posts met hints van fendt.
>Op alle foto's is te zien dat hij bij water in de buurt ligt.
>Foto 5 is een hele sterke hint, aangezien je op het verkeersbord ziet dat er een brug is met over de brug een weg naar links die naar 2 plaatsen leidt, waarvan de laatste met een korte plaatsnaam.
Even kijken op Google maps leert .....
Op foto 6 zijn 2 rondvaartboten te zien bij een steiger.
Even googlen op "rondvaart leerdam" en je komt uit op.........
wat ook weer overeenkomt met het bord op foto 6.
De Fok!stok ligt dus ...... De rondvaartboten zijn zelfs te zien op Google maps.![]()
Sommigen willen bijna direct bij het van plaatsen van de foto's een google-maps linkje zodat ze die in kunnen tikken op hun navigatiesysteem lijkt het wel.![]()
Het zoeken hoort bij het spel en uit de laatste foto's van Fendt is voldoende informatie te halen.
Ik heb hem meteen even in de OP gezetquote:foto Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de OP WIKI gewijzigd tot/met leerdam
ik ga nu de algemene wiki doen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen even in de OP gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop