O ja das waar ook, ik ga het gelijk even doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:54 schreef harrie1 het volgende:
Prijzen? Helaas
Alleen eeuwige roem voor de vinder ,die dan ook met de FOK!stok op de foto kan gaan en er mee kan "pronken"
De 100e krijgt van harrie1 een kratje bier of een FOK!shirt
nou die kan dus aan gepast worden
hoogeveenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer komt ie nou richting oohooosten???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, dit is een tvp'tjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OP is aangepastquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef harrie1 het volgende:
nou die kan nu wel weg toch?
straks gaan ze nog mee doen voor de prijzen
Dan moeten we helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
en als ie nou kwijtraakt op een of andere wijze, wat dan?
Zwartkijker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
dan zagen we een boom om en gaan gewoon verderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
Hij heb al een gijzeling overleefd, dus dat komt vast goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
Als de stok dan in Deventer is geweest.. paas hem daarna ff door naar vaassenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef lurf_doctor het volgende:
Volgens mij was het al 2 topics geleden, dat ik zei dat die naar het oosten moest komen. Deventer om precies te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
paas jij hem dan door naar apeldoorn??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Mafkaas het volgende:
[..]
Als de stok dan in Deventer is geweest.. paas hem daarna ff door naar vaassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop