quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:31 schreef quattro het volgende:
woei.. deeltje zeven alweer!
oei.. ik loop te hard van stapelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:31 schreef River-X het volgende:
[..]
6om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk nou maar uit dat je niet van je stokkie gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:32 schreef quattro het volgende:
[..]
oei.. ik loop te hard van stapelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb een steunstok nodig ...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:33 schreef River-X het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat je niet van je stokkie gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha oke zal ik doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:36 schreef Ayaxola het volgende:
River-X, je moet je avater ook weer veranderen nu de Fok!-stok veranderd is van kleurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maagdelijk witquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:33 schreef woeeiiii het volgende:
Rmon kun je misschien wat aan de layout doen, hij is erg witom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., framepje dr bij ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aha, nou ja ik laat het maar staan in de OP omdat er natuurlijk ook sgop op is gezet, dus hij is toch veranderd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef harrie1 het volgende:
hij was al goud kleurig hoor
ik wilde eerst een goudstaaf maken maar
heb daar maar vanaf gezien
De stok ligt al op een nieuwe lokatie, we wachten alleen nog op de foto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:43 schreef Gert het volgende:
Waar is die stok nu dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat mij betreft wordt de doorlooptijd wat snellerder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maakt me niet uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
aha, nou ja ik laat het maar staan in de OP omdat er natuurlijk ook sgop op is gezet, dus hij is toch veranderd.
Of zal ik het maar weer weghalen al die reclame voor sgop...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zonder Sgop zat je nou niet al in deel 6 van dit topiekjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef kree het volgende:
Of zal ik het maar weer weghalen al die reclame voor sgop...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een link naar jou site gezet, vind je vast niet erg tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef R-Mon het volgende:
[..]
maagdelijk witom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben je btw op msn net zo afwezig als ik (niet dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ? bespreken we het daar ffJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik laat het wel staanquote:Zonder Sgop zat je nou niet al in deel 6 van dit topiekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop