Ik dacht even Morra, dan had ik best wel even willen gaan. Zuidwest Friesland is me net wat te verquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Komop! Verplaats dat ding!
Ik mag alweer zie ik. Misschien later in de maand ergens.
2026-2006 = 10 jaar inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht even Morra, dan had ik best wel even willen gaan. Zuidwest Friesland is me net wat te verlang geleden trouwens dat ik dit ding eens heb verplaatst
![]()
70 - 17-05-2006 - Rinsumageest - Fryslân - SpeedyGJ
Alweer bijna 10 jaar geleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
De Stok is weer opgefrist en weggelegd.
[ afbeelding ]Wie brengt 'm naar Texel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mooi want dat tape was een tijdelijk lapmiddel van mij... Had helaas geen lijm liggen voor een permanente fix.quote:Op woensdag 18 februari 2026 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Stok opgehaald. Zal hem ergens komende dagen wegleggen, eerst even slot smeren en wat tape vervangen/lijmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |