Als de vinder hem te groot vind zo met die lamp, dan sloopt ie hem er maar gewoon af... 2 spijkers slechts...quote:De mijne was al groot! Maar met een lamp erop
zonder was ie erg zielig... maarja, ben bang dat er weinig meer ge-fok!-stokt wordt....quote:Ik vond hem zonder versieringen mooier hoor emme-r-tje
quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:12 schreef Mereltje het volgende:
volgens mij kunnen jullie beter ophouden, de 3e fokstok al, het was leuk maar om nou elke keer bij het verdwijnen een nieuwe te maken, het is leuk geweest ..
en wat is dan dichterbij? welke richting in?quote:Het is dat hij weer te ver weg ligt anders was ik hem gewoon gaan halen en zo zijn er echt nog wel een aantal die dat ook zouden doen...
Ja maar volgens de foto's light hij in Dommelen en volgens de kaart in Terneuzen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vrees toch echt dat ie dood gaat vallen, hij ligt nu al een paar dagen op dezelfde plek en nog niemand heeft ook maar een beetje initiatief getoond om em te gaan halen.
hij ligt in Dommelenquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar volgens de foto's light hij in Dommelen en volgens de kaart in Terneuzen.
Waar ligt hij nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |