quote:eeej ik heb me kei verslapen, daarom heb ik hem maar in m'n eigen woonplaatsje gelegd in plaats van in een leuk klein schattig dorpje midden in de Peel. Het is dus niet zover als ik had gewild, maar ik zou het niet netjes vinden als ik hem pas vanmiddag ergens neer zou leggen. Hoe dan ook het is niet zo lastig te vinden deze keer... (volgens mij dan)
deel 7quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zet deel 9 ook even in de OP
-edit-
die staat er in. Toch staan er maar 8 andere topics
-nog een edit-
deel 7 mist in de lijst
Ja dat klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:18 schreef kree het volgende:
ja vaag maar ik snap niet waarom de URL's niet worden omgezet in de topic-namen,
normaal gaat dat toch automatisch
deel 7 staat erin nu.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Ik heb geen idee
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
deel 7 staat erin nu.
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederlandquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:18 schreef kree het volgende:
ja vaag maar ik snap niet waarom de URL's niet worden omgezet in de topic-namen,
normaal gaat dat toch automatisch
Vanaf hier ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
Hey, die lokatie ken ik.
Alleen vanuit Groningen is het net iets te ver weg
quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:43 schreef Klonk het volgende
yess, ik heb vervoer gevonden, ik kom vanuit Venlo die kant uit, dus svp de stok niet weghalen ofzo, hij ligt vandaag dan al een stuk verder
Ja doe het brabantse land maar of zo.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef misterDre het volgende:
Leuk 2 man onderweg![]()
Go kasper...haal de stok terug naar het westen![]()
Ja, maar is dit eigenlijk de lol van het spel. Ik bedoel, speciaal vanuit A'dam of Venlo naar Noord-Brabant rijden om de stok ....quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef misterDre het volgende:
Leuk 2 man onderweg![]()
Go kasper...haal de stok terug naar het westen![]()
Doe maar niet dan duurt het weer een dag voor die gevonden wordt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja doe het brabantse land maar of zo.
Is ook een invalshoekquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar is dit eigenlijk de lol van het spel. Ik bedoel, speciaal vanuit A'dam of Venlo naar Noord-Brabant rijden om de stok ....
Het spel is toch om een van Fok!ker naar Fok!ker te laten gaan, en erheen te gaan omdat ie dichtbij is ....
Naja, zal mijn "romantische" insteek wel zijn .....![]()
Jep..we volgen de stok nu met GPS!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef R-Mon het volgende:
Zie ik het goed en heeft iemand een zendertje op de stok geplakt?http://www.punksquad.nl/P1010008.JPG
Nee dat is een bierdopje is erop gezet door een user toen de stok ergens bij zeeland in de buurt lag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef R-Mon het volgende:
Zie ik het goed en heeft iemand een zendertje op de stok geplakt?http://www.punksquad.nl/P1010008.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |