Nog steeds te ver weg...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef YggY het volgende:
Klonk heeft gesmst...en hij woont in Venlo...
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef mazaru het volgende:
Gaan met die banaanstok/balk!!!! dingus
whehehe, Limburg wint, ik had de stok om 10.30 gevonden, met dank aan een lieve mevrouw bij de Shell in Beek en Donk die precies wist waar ik moest zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:49 schreef Razor21 het volgende:
Arme Casper die is toch ook onderweg vanuit Amsterdam?
ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:55 schreef -Eddow- het volgende:
Ik ga hem niet halen
onder venloquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef Jump het volgende:
waar ligt dat boerendorpje ?
de buitenkantquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef YggY het volgende:
Klonk aan welke kant van Reuver ligtie?
klompen hebben we hier niet, het is wel kantje boord Nederland, een kilometer of drie verderop en je zit in Duitslandquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Gert het volgende:
Reuzel in de gemeente Bever?
Ik hoor het geluid van klossende klompen.
Kan dat ding niet weer gewoon naar Nederland komen?
das lullig, het was inderdaad een kutplek, ik heb hem bij die fabriek neergezet, maar die weg oversteken was lichtelijk riskant.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Geen stok (balk), wel een bekeuring voor het ongeoorloofd parkeren in de berm.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Whahaha LOLquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Je moet dan richting het noorden rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef YggY het volgende:
okeej, nu moet iedereen met zijn poten van die stok(die eigenlijk een balk is) afblijven, want ik ga er naartoe
(nb: moet k naar t noorden of t zuiden lopen? spaart wat tijd en is mijn vriendin niet zo ongerust)
Is dat die rode Fiat die in zuidelijke richting rijdt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:10 schreef Klonk het volgende:
ik weet niet waar je woont, kan dus oost, zuid, noord of west zijn, maar als je daar woont dan herken je de plek wel
Oh god lopend gaat ie, dat betekend zeker dat je geen auto hebt en dat die stok niet veel verder zou komen. ben bang dat de stok richting zuid limburg gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef YggY het volgende:
okeej, nu moet iedereen met zijn poten van die stok(die eigenlijk een balk is) afblijven, want ik ga er naartoe
(nb: moet k naar t noorden of t zuiden lopen? spaart wat tijd en is mijn vriendin niet zo ongerust)
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:06 schreef Jump het volgende:
vonden ze het niet raar toen jij zei "ik zoek een stok-die-eigenlijk-een-balk-is" ?
op die momenten komt altijd wel de politie langs
joh, zoek dat zelf maar uit, ik heb het ook moeten bedenken hoe ik in een vreemd dorp de fokstok zou moeten vinden (en de lieve mevrouw van de shell herkende de foto), dus een beetje creativiteit kan geen kwaadquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef YggY het volgende:
ik bedoel ligtie in t noorden, oosten, westen of zuiden van reuver....(vanaf t station gezien dan)
lol een echt 'durp' ... nieuwkomers/rommelaars vallen gelijk op ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.
Dachten ze dat ik dat was.
whehehehe, dat was ik dan waarschijnlijk, verdomme dan heb je er net naast gegrepen, wat voor auto heb je ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.
Je was toch ook aan het rommelen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef Klonk het volgende:
whehehe, sorry Mazaru, ik heb net mijn reactie veranderd, en daardoor is je quote naar de kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |