Even een compilatie van de posts met hints van fendt.
Foto 1
Foto 2![]()
quote:
Voorkant van het bord, Stokkie ligt vast aan de linkse poot van het bord
Foto 3![]()
quote:
foto van de achterkant van het bord waar stokkie aan ligt heb ik niet maar dit is de achterkant van het bord waar de sleutel ligt.
Rechts een bekertje..... links de sleutel
quote:
dat is geen tijdelijk bord maar dat geeft de richtingen aan naar de omliggende dorpen/steden.
Als je voor het bord staat waar Stokkie aan ligt, met je gezicht daar naar toe, dan moet je ongeveer 20m achteruit lopen en dan de straat oversteken.
Ik wilde hem eerst ergens anders inleggen maar langs komende fietsers zouden hem zo kunnen zien.
quote:
Als je goed kijkt zie je dat je 'omgevouwen' randjes blauw zijn. Tijdelijke borden zijn meestal geel, het is dus wel degelijk een bord wat gewoon blijft staan
Foto 4![]()
quote:
omgevingsfoto
Foto 5![]()
quote:
deze foto geeft wel een hint waar ik bijna in lag toen ik uitgleed met de fokstok bevestigen
Foto 6![]()
quote:
Dit bord staat dus aan de andere kant van de weg, recht tegenover Stokkie's "slaapplaats"
en een paar meter achter het plaatsaanduidingsbord (waarop eigenlijk al te zien is waar ie ligt)
Op alle foto's is te zien dat hij bij water in de buurt ligt.
Foto 5 is een hele sterke hint, aangezien je op het verkeersbord ziet dat er een brug is met over de brug een weg naar links die naar 2 plaatsen leidt, waarvan de laatste met een korte plaatsnaam.
Even kijken op Google maps leert dat er een brug is in Leerdam met daarna een weg naar links naar Asperen en Acquoy.
De onderkant van pootjes van de A van Asperen kun je met enige fantasie nog wel uit de foto halen.

Op foto 6 zijn 2 rondvaartboten te zien bij een steiger.
Even googlen op "rondvaart leerdam" en je komt uit op
www.rederijleerdam.nl waaruit blijkt dat het de MPS Kroon van Leerdam en de MPS Parel van de Linge zijn. Volgens de site hebben die als ligplaats:
quote:
LIGPLAATS SCHEPEN: LOSWAL, VEERSTOEP 2 TE LEERDAM (hier geldt een parkeerverbod)
wat ook weer overeenkomt met het bord op foto 6.
De Fok!stok ligt dus
hier in de buurt. De rondvaartboten zijn zelfs te zien op Google maps.
Sommigen willen bijna direct bij het van plaatsen van de foto's een google-maps linkje zodat ze die in kunnen tikken op hun navigatiesysteem lijkt het wel.
Het zoeken hoort bij het spel en uit de laatste foto's van Fendt is voldoende informatie te halen.
Het is dat Leerdam mij iets te ver is vanuit Zwolle en dat ik er 8 januari pas in de buurt kom anders was ik hem wel gaan halen.