quote:Sittard (Limburg)
Roermond (Limburg)
Ulvenhout (Noord-Brabant)
's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Aalten (Gelderland)
Groenlo (Gelderland)
Enschede (Overijssel)
Denemarken (Groningen)
Scheemda (Groningen)
Nieuweschans (Groningen)
Hoogezand (Groningen)
Lellens (Groningen)
Middelbert (Groningen)
Kolham (Groningen)
Peizermade (Drenthe)
Roderwolde (Drenthe)
Roden (Drenthe)
Kijk maar op het Groningen kaartjequote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef MrBean het volgende:
Waarom gaat die route naar Slochteren?
Denenmarken.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Denenmarken ... daar is hij dus ook geweest? Was dat voor Hoogezand?
Voor Scheemda was hij in Denemarken. Mien-Moeke heeft hem daar weggehaald en toen naar Scheemda gebracht.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
er staan cijfertjes bij de plaatsnamen, 8. Denemarken, was de eerste plek in Groningenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Ach johquote:Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voor Scheemda was hij in Denemarken. Mien-Moeke heeft hem daar weggehaald en toen naar Scheemda gebracht.
Ik heb hem uit Enschede gehaalt en in Denemarken neergelegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wie heeft hem uit Enschede gehaald toen? Ik had hem toen naar Duivendrecht kunnen meenemen.![]()
Moet je dan wel foto's maken natuurlijk .....quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef gelly het volgende:
Als ie er morgen nog ligt breng ik hem naar Den Haag
dat programma waarmee ik het kaartje heb gemaakt berekend alleen de snelste route enzo per autoquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb hem uit Enschede gehaalt en in Denemarken neergelegd.
Maar ik ben niet door Duitsland gekomen hoorgewoon over Zwolle in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |