De plaatsen van de tweede ronde:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 3:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 4!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 5!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke
3: Kimswerd
4: Westerein
5: 't Loo
6: Het Schouw
7: Jisp
8: Nijmegen
9:
De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
OP iets aangepast, de plaastnamen in spoilers geplaats (m.u.v. de huidige ronde) alleen de linkjes naar de topics kunnen niet in spoilers dan komen er foutmeldingen helaas.quote:foto Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef gohan16 het volgende:
Respect voor de FokStok VI. De OP is wel erg vol aan t worden, misschien maar een linkje naar de wiki. Maar goed, ik als ie een beetje in de buurt van utrecht komt, zal ik m eens proberen te halen.
Hij is nu onderweg hé....dus je hoeft niet nu naar Nijmegen te gaan want dan kom je voor niksquote:foto Op zondag 2 november 2008 17:40 schreef vogelkooi het volgende:
Hmmmm Nijmegen, ga deze ff volgen.
Nee, ik zei niet dat ik op weg was, maar als ie in de buurt van Nijmegen blijft dan volg ik dit deel.quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg hé....dus je hoeft niet nu naar Nijmegen te gaan want dan kom je voor niks
Haha oke ik denk ik zeg he teven voor de zekerheid.quote:foto Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet dat ik op weg was, maar als ie in de buurt van Nijmegen blijft dan volg ik dit deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop