SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke
3: Kimswerd
4: Westerein
5: 't Loo
6: Het Schouw
7: Jisp
8: Nijmegen
9:De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 02-11-2008 17:28:36 ]![]()
fipoOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
ben benieuwd of hounietje m al heeftzo moeilijk was t niet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Die zit nu lekker te genieten van z'n kan koffie
(tvp)Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...![]()
Respect voor de FokStok VI. De OP is wel erg vol aan t worden, misschien maar een linkje naar de wiki. Maar goed, ik als ie een beetje in de buurt van utrecht komt, zal ik m eens proberen te halen.I used to be schizofrenic, but we're okay now.![]()
Gasten dat ding is zwaar![]()
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
De winkels waren natuurlijk open, ik in mijn zondags trainingspakchill modus die stok pakken, iedereen kijken.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
Hier met de 106 op de parkeerplaats in Nijmegen, bij de Praxis.
En hier de FOK! stok.
OP iets aangepast, de plaastnamen in spoilers geplaats (m.u.v. de huidige ronde) alleen de linkjes naar de topics kunnen niet in spoilers dan komen er foutmeldingen helaas.quote:Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef gohan16 het volgende:
Respect voor de FokStok VI. De OP is wel erg vol aan t worden, misschien maar een linkje naar de wiki. Maar goed, ik als ie een beetje in de buurt van utrecht komt, zal ik m eens proberen te halen.![]()
Ik ben nummer 9 in de OP rene.
al een idee waar die naartoe gaat houniet?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
TVP van een Nijmegennaar.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.![]()
Nee, ik zei niet dat ik op weg was, maar als ie in de buurt van Nijmegen blijft dan volg ik dit deel.quote:Op zondag 2 november 2008 18:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg hé....dus je hoeft niet nu naar Nijmegen te gaan want dan kom je voor niks
Fear is the grease of society.![]()
Haha oke ik denk ik zeg he teven voor de zekerheid.quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet dat ik op weg was, maar als ie in de buurt van Nijmegen blijft dan volg ik dit deel.![]()
Hmmmm waar zal ik hem eens heen brengen.
quote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Had je dat niet al lang moeten doen?quote:Op zondag 2 november 2008 21:30 schreef Houniet het volgende:
Hmmmm waar zal ik hem eens heen brengen.
Daarom heb ik 'm laten liggen, had geen idee voor 'n nieuwe bestemming.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Morgen of uiterlijk overmorgen ga ik hem plaatsen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
haha leuk topicsBuy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Ik ben benieuwd waar die terecht komt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
wat een leuk topic zegEen oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
Daar heeft 'ie al een keer gelegen. Eén van de vorige stokken heb ik daar gedumpt.quote:Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Ah, leeft dat kreng nog steeds? Althans, zijn nazaten. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
hier niet haten.
tevens een tering vind stok.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik haat niet!quote:Op maandag 3 november 2008 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
hier niet haten.
tevens een tering vind stok.
Mijntes:
17: Roderwolde (Drenthe)
En nog eentje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: