Ik deel wel het faculteitsgebouw met zequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Mark_Boelen het volgende:
Niemand hier studeert rechten zeker?
checkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een gespotte-fokkers kwartet! Uit de categorie Groningers:
Wiets ergens deze week bij de AH op het zuiderdiep
Nietz dinsdag in de buurt van Zernike
Vikingnogwat gister op de vismarkt
en G gister nacht bij de spieghel!
Of nouja, ze leken er op.![]()
Hoi!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Grulez het volgende:
Maakte jij deel uit van dat overdreven zoenende stel bij de vrouwen wc?![]()
ooh,quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, gapske, ik was alleen met vriendinnen. Geen sexy kerels om in het openbaar mee te vozen.
Gaat niet zo lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen weer een hartritmestoornis. Lichte versie dit keer. Ben maar thuis gebleven.
heb je die 2 nog wel gezien dan. ik vond het iets teveel van het goede...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, gapske, ik was alleen met vriendinnen. Geen sexy kerels om in het openbaar mee te vozen.
Kan niemand helpen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef MRTT het volgende:
VRAAG:
In het weekend van 27 februari ga ik eens kijken wat Groningen te bieden heeft...
Hebben jullie nog tips?
Kloten dat je hart zo op de hobbel is, 2CV. Hopen dat het morgen wat beter gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen weer een hartritmestoornis. Lichte versie dit keer. Ben maar thuis gebleven.
PM werkte niet? Das apart. Ik kan het niet in- of uitschakelen volgens mij. Met namen strooien in dit topic is inderdaad niet slim denk ik, wie weet welke TM'ers/KPN'ers hier meelezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wilde je een PM sturen, lukte niet
Ik wilde wat namen gaan smijten, en dat toch maar niet via het topic
Sí.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef Bob. het volgende:
En woont Inkomen nou bij Jops in de flat?
http://messages.fok.nl/settings.phpquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Rored het volgende:
Goedemiddag allen. En weer een dag programmeren op Zernike achter de rug. Begint wel een beetje eentonig te worden zo
.
[..]
Kloten dat je hart zo op de hobbel is, 2CV. Hopen dat het morgen wat beter gaat.
[..]
PM werkte niet? Das apart. Ik kan het niet in- of uitschakelen volgens mij. Met namen strooien in dit topic is inderdaad niet slim denk ik, wie weet welke TM'ers/KPN'ers hier meelezen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/settings.php
in en uitschakelen van PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |