abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 21:41:20 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65007057
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, 'moslims zijn kut' en 'bush moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof
En even ter herinnering : FAQ

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 01:33:48 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65007230

As the pain sweeps through
Makes no sense for you
Every thrill he's caused
Wasn't too much fun at all
But I'll be there for you
As the world falls down

As the pain sweeps through
Makes no sense for you
Every thrill he's caused
Wasn't too much fun at all
But I'll be there for you
As the world falls down

[ Bericht 22% gewijzigd door paddy op 13-01-2009 21:55:42 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65009768
sp3c, zou het zinvol zijn om een stukje van de FAQ van Fok! over hoe je je als user dient te gedragen hier neer te zetten? Dus je gewoon aan de wet te houden, geen rascisme, respect voor andere users etc. Ontopic reageren, niet op de persoon spelen etc.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 22:54:45 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65010601
ja misschien wel nodig ja

ik zal er morgen is naar kijken want, wekker etc. maar mijn collega's kunnen dat ook goed!
pi_65012188
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef capricia het volgende:
sp3c, zou het zinvol zijn om een stukje van de FAQ van Fok! over hoe je je als user dient te gedragen hier neer te zetten? Dus je gewoon aan de wet te houden, geen rascisme, respect voor andere users etc. Ontopic reageren, niet op de persoon spelen etc.
Dat staat nu toch ook in jouw post?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:36:31 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65012525
- edit -

Natrappen is nergens voor nodig. NWS feedback is geen bashtopic.

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 01:18:04 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:39:54 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65012660
- edit -

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 01:18:17 ]
pi_65013863
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat staat nu toch ook in jouw post?
Eens, maar ik ben geen mod, en ik kan wel van alles roepen, maar dat heeft geen consequenties naar de users toe
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65016271
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens, maar ik ben geen mod, en ik kan wel van alles roepen, maar dat heeft geen consequenties naar de users toe
Op een klein beetje gewijzigd en een link naar de FAQ gezet. De rest lezen ze maar uit de link
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:41:19 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65016361
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
- edit -

Natrappen is nergens voor nodig. NWS feedback is geen bashtopic.
sorry:D
ik gaf een reactie op iemands post. is dat al verboden? en ik schelde niet eens.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:20:30 #11
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65020625
Is het een idee om heel onevenredig streng te zijn in het NWS forumgedeelte? Met name in de Israël-Hamas topics loopt het altijd uit de hand en lijken de topics als twee druppels water op elkaar. Er is geen progressie in discussie of argumenten. Alles komt weer voorbij. Het lijkt wel een draaimolen.
Dasvidanja
pi_65020903
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Verluste het volgende:
Is het een idee om heel onevenredig streng te zijn in het NWS forumgedeelte? Met name in de Israël-Hamas topics loopt het altijd uit de hand en lijken de topics als twee druppels water op elkaar. Er is geen progressie in discussie of argumenten. Alles komt weer voorbij. Het lijkt wel een draaimolen.
Wat bedoel je daar concreet mee? Dat we als mods elke opmerking verwijderen die ook maar enigszins blijk geeft van partijdigheid? Dat we users met Palestijnse of Israëlische vlaggetjes uit het topic weren?

Ik kan me best iets voorstellen bij je ongenoegen, maar als mods kunnen we discussies ook kapot-modden. En dat wil ook niemand. Het lijkt me het beste dat we ingrijpen waar het nodig is. En dat dan graag op basis van concrete klachten en zonder een pagina met commentaar van andere users in NWS-feedback...
pi_65020961
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef Verluste het volgende:
Onevenredig?Of evenredig?
En ja, herhaling van zetten voorkom je niet. En mijn geheugen loopt ook niet zo ver terug dat ik nog weet wat je (of alle andere users) in topic 1 hebt gepost en of dit een gelijkwaardige post is als wat je in topic 40 post. Bovendien (door feest) ook wel eens een topic afwezig geweest.

Ik erger me meer aan die volledig offtopic filmpjes daar over of Israël of Hamas. Zit er zelfs aan te denken daar een apart topic voor te openen zodat ze elkaar daar met die filmpjes dood kunnen gooien.

Ik moet nu weg, maar zal nog even een blik werpen daar

Heb 1 ander topic gesloten.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 10:47:29 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:47:04 #14
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65021381
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Onevenredig?Of evenredig?
En ja, herhaling van zetten voorkom je niet. En mijn geheugen loopt ook niet zo ver terug dat ik nog weet wat je (of alle andere users) in topic 1 hebt gepost en of dit een gelijkwaardige post is als wat je in topic 40 post. Bovendien (door feest) ook wel eens een topic afwezig geweest.

Ik erger me meer aan die volledig offtopic filmpjes daar over of Israël of Hamas. Zit er zelfs aan te denken daar een apart topic voor te openen zodat ze elkaar daar met die filmpjes dood kunnen gooien.

Ik moet nu weg, maar zal nog even een blik werpen daar
Mmm ik zeg onevenredig, ik neem aan dat jullie nu in de Fok! mentaliteit evenredig aan het modden zijn in NWS. Ik zou het graag onevenredig willen zien, ordnung muss sein! Beetje zoals op Tweakers, waar je voor je het weet een ban aan je broek hebt, wat de topics wel ten goede komt imho. Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Dasvidanja
pi_65021514
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Verluste het volgende:

[..]

Mmm ik zeg onevenredig, ik neem aan dat jullie nu in de Fok! mentaliteit evenredig aan het modden zijn in NWS. Ik zou het graag onevenredig willen zien, ordnung muss sein! Beetje zoals op Tweakers, waar je voor je het weet een ban aan je broek hebt, wat de topics wel ten goede komt imho. Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
We zijn nu eenmaal FOK! en gaan niet over bans. Maar goed ook

Ik vind trouwens het deel 40 nog wel redelijk lopen. Het is niet alleen maar technisch daar. Met gevoelens hou ik wel rekening

Ik zou zo niet weten welke post ik dan volgens jou zou moeten weghalen. Herhalen van zetten kun je niet voorkomen in ieder geval Op die herhaaldelijke c/p's na dan

Een schoner riool !
Mag ik die gebruiken als sig?

Hell, ik doe het gewoon. Er zit geen copyright op je getypte woorden toch?
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:57:23 #16
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65021755
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef paddy het volgende:

[..]

We zijn nu eenmaal FOK! en gaan niet over bans. Maar goed ook

Ik vind trouwens het deel 40 nog wel redelijk lopen. Het is niet alleen maar technisch daar. Met gevoelens hou ik wel rekening

Ik zou zo niet weten welke post ik dan volgens jou zou moeten weghalen. Herhalen van zetten kun je niet voorkomen in ieder geval Op die herhaaldelijke c/p's na dan

Een schoner riool !
Mag ik die gebruiken als sig?

Hell, ik doe het gewoon. Er zit geen copyright op je getypte woorden toch?
Mag je doen hoor
Ik kan me nog herinneren dat ik eens geband werd van tweakers omdat ik oude koeien uit de sloot scheen te halen en oude argumenten gebruikte in een topic waarin ik net nieuw was. Best wel rigoureus achteraf, maar ook wel verstandig voor de kwaliteit van het forum me dunkt Maar ok.. je moet natuurlijk rekening houden met het karakter van het Fok! forum.
Dasvidanja
pi_65021950
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Verluste het volgende:

[..]

Mag je doen hoor
Ik kan me nog herinneren dat ik eens geband werd van tweakers omdat ik oude koeien uit de sloot scheen te halen en oude argumenten gebruikte in een topic waarin ik net nieuw was. Best wel rigoureus achteraf, maar ook wel verstandig voor de kwaliteit van het forum me dunkt Maar ok.. je moet natuurlijk rekening houden met het karakter van het Fok! forum.
Ik vind die ban dan ook niet terecht, want in een ander topic, met misschien weer nieuwe users kun je dan nooit op je tegenargument, eerder gegeven, terug vallen. Dus soms is een herhaling van zetten niet anders dan logisch.

De topics gaan soms zo snel, en soms lezen users al dan niet bewust over je uitleg heen. Nah, ik denk echt dat dit moet kunnen, maar dan niet in een c/p . Ik vind ook dat je als mod rekening moet houden met emoties, want die lees ik ook echt wel. Wanneer sommigen even doordraaien ga ik daar geen ban voor vragen, maar mod die post gewoon

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 14-01-2009 11:08:39 ]
pi_65022219
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Verluste het volgende:
Ik vind dat je bij het modden rekening moet houden met het topic waarin je modereert; heb ik laatst ook al een keer gemeld. In topics als Israël-Hamas kunnen de emoties hoog oplopen. Daar houden we wat rekening mee, omdat het anders een stille boel zou worden op NWS, omdat de helft van de users geband is.

Users bannen is geen hoger doel ofzo. Kunnen we als mods trouwens ook niet; we kunnen alleen gedrag van users onder de aandacht brengen bij Forum Admins. Ik vind nog steeds dat we er als moderators zijn om discussies mogelijk maken en in goede banen te leiden, niet om users te bannen of weg te jagen.
pi_65022253
En we zeggen zo ongeveer hetzelfde, ELF
pi_65022488
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef Verluste het volgende:
Fok! is Tweakers niet en omgekeerd. Sterker nog: ik denk dat je zelfs binnen het Fok! Forum nog wel verschillen tegenkomt. Heeft ook te maken met het karakter van het betreffende subforum. In ONZ zullen de grenzen wat anders liggen dan in POL, bijvoorbeeld.

Nieuws heeft een vluchtig karakter en kent een hoge diversiteit aan onderwerpen. Dat trekt dus ook veel users aan. En om eerlijk te zijn: die komen hier niet altijd voor de diepgang. Wat niet wegneemt dat we die diepgang graag zien en dus ook mogelijk proberen te maken. Maar een stringent banbeleid rondom het Israël-Hamas-topic gaat niet automatisch voor diepgang zorgen.

Ik denk dat je als user zelf veel kunt doen om topics overzichtelijk te houden. Bijvoorbeeld door niet te reageren wanneer iemand een policy-overschrijdende opmerking plaatst, maar dit bij ons aan te kaarten. Ik zie nog te veel reactie in de topics op dat soort troll-gedrag. Kun je weer een half topic opschonen, zie je weer 10 posts achter elkaar met - edit - en is iedereen de draad kwijt. Hoe minder woorden je vuil maakt aan irritante posts en users, des te meer kan de aandacht uitgaan naar de echte discussie.
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:48:14 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65023807
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
- edit -
- edit - off-topic
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
- edit -
- edit - .... wier PM ook regelmatig overuren draait om mijn virtuele 'afscheid' te bewerkstelligen. Maar het blijft treurig om dat keer op keer toch weer bevestigd te zien worden.

Oh, en GoT, oftewel 'tweakers', is dood. Compleet kapot gemodereerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 13:16:46 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:47:56 #22
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65025923
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Lemmeb het volgende:
- edit - ... wier PM ook regelmatig overuren draait om mijn virtuele 'afscheid' te bewerkstelligen. Maar het blijft treurig om dat keer op keer toch weer bevestigd te zien worden.

Oh, en GoT, oftewel 'tweakers', is dood. Compleet kapot gemodereerd.
Nou, ik kan me wel voorstellen waarom ze je weg willen hebben, je gedraagt je totaal niet respectvol tegenover andere users. Maar dat is meer voor een ander topic in klaagbaak ofzo en niet voor feedback in mijn ogen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 13:17:15 ]
Dasvidanja
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:54:16 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65026170
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Verluste het volgende:

[..]

Nou, ik kan me wel voorstellen waarom ze je weg willen hebben, je gedraagt je totaal niet respectvol tegenover andere users.
Ik gedraag me alleen niet respectvol tegen andere users die zich niet respectvol gedragen hebben tegenover mij. Users die mij om mijn mening herhaaldelijk uitschelden, flamen, mij woorden in de mond leggen, achter m'n rug PM'en om me weg te krijgen etc. etc. En dat zijn er nogal wat, want bepaalde meningen mogen volgens sommigen nu eenmaal niet geuit worden. Maar wees gerust: tegenover alle andere users gedraag ik me voorbeeldig.

Overigens heb jij het door deze post ook definitief bij mij verbruid. Op al te veel respect van mijn kant hoef je dus ook niet meer te rekenen. Dat lijkt mij wel zo eerlijk, aangezien jij mij en mijn mening ook niet respecteert.
pi_65027179
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik gedraag me alleen niet respectvol tegen andere users die zich niet respectvol gedragen hebben tegenover mij. Users die mij om mijn mening herhaaldelijk uitschelden, flamen, mij woorden in de mond leggen, achter m'n rug PM'en om me weg te krijgen etc. etc. En dat zijn er nogal wat, want bepaalde meningen mogen volgens sommigen nu eenmaal niet geuit worden. Maar wees gerust: tegenover alle andere users gedraag ik me voorbeeldig.

Overigens heb jij het door deze post ook definitief bij mij verbruid. Op al te veel respect van mijn kant hoef je dus ook niet meer te rekenen. Dat lijkt mij wel zo eerlijk, aangezien jij mij en mijn mening ook niet respecteert.
We hebben het hier laatst via PM ook over gehad. Het stelt me dan ook teleur dat je nu WEER hier andere users gaat lopen bashen. Ik heb dat dan ook allemaal weer verwijderd. NWS-feedback is NIET de plek om andere users zwart te maken en ook geen arena waar de kemphanen met elkaar de strijd aangaan.

En je reactie op Verluste vind ik ook typisch. Die zegt op een heel fatsoenlijke manier dat je niet al te respectvol reageert naar andere users. En die heeft het dan meteen 'verbruid' bij jou. Strookt niet echt met je opmerkingen die ik hierboven cursief heb gezet. Korte samenvatting: doe normaal en vertrouw erop dat wij gewoon ons werk doen als mods.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:32:01 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65027562
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We hebben het hier laatst via PM ook over gehad. Het stelt me dan ook teleur dat je nu WEER hier andere users gaat lopen bashen. Ik heb dat dan ook allemaal weer verwijderd. NWS-feedback is NIET de plek om andere users zwart te maken en ook geen arena waar de kemphanen met elkaar de strijd aangaan.
Wie maakt er nu eigenlijk wie zwart? Wie klaagt er over wie? Ik reageer alleen maar op al die aantijgingen en ban-aanvragen aan mijn adres. Moet ik dat soms allemaal maar gewoon over mijn kant laten gaan? Je kunt toch niet ontkennen dat het gewoon walgelijk, achterbaks gedrag is van zo'n SCH om een beetje achter m'n rug om met moderators en admins te PM'en om me geband te krijgen?
quote:
En je reactie op Verluste vind ik ook typisch. Die zegt op een heel fatsoenlijke manier dat je niet al te respectvol reageert naar andere users. En die heeft het dan meteen 'verbruid' bij jou. Strookt niet echt met je opmerkingen die ik hierboven cursief heb gezet. Korte samenvatting: doe normaal en vertrouw erop dat wij gewoon ons werk doen als mods.
Verluste heeft me al veel vaker lopen flamen, allerlei ranzige, niet onderbouwde beschuldigingen geuit aan mijn adres en mij woorden in de mond gelegd. Deze jankpost van hem in FB was voor mij gewoon de spreekwoordelijke druppel.
pi_65028149
Ja, Lemmeb, dat kun je beter over je kant laten gaan. En dat heb ik je laatst ook al uitgelegd. Al die zwartmakerij en al die reactie die daarop volgt, bepaalt echt niet of iemand een ban krijgt. Het werkt eerder in je nadeel dan in je voordeel (geldt voor iedereen), want er komt telkens weer een lading gebash en gescheld uit voort, die dan weer notes oplevert, wat dan weer eerder tot een ban leidt. Jij roept hier dat user X 'achterbaks' is, user X leest dat en gaat hier weer lopen schelden op jou. Jij moet daar natuurlijk weer op ingaan, enzovoort.

Maar goed... ik denk dat ik het nu duidelijk heb uitgelegd: NWS-feedback is niet bedoeld voor flames en userbashes. Wie dat toch doet, verzamelt notes.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:55:45 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65028316
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, Lemmeb, dat kun je beter over je kant laten gaan.
Het verleden heeft geleerd van niet. Maar goed, we wachten het wel weer af. Ik heb wel weer zo'n donkerbruin vermoeden wat er hier op korte termijn gaat gebeuren.
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:13:03 #28
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65044432
Het niveau in deel 42 is weer terug op af en zelfs modjes doen er hard aan mee.
Here we are now, entertain us.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 20:38:04 #29
8781 crew  Frutsel
pi_65045487
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef voyeur het volgende:
Het niveau in deel 42 is weer terug op af en zelfs modjes doen er hard aan mee.
Viel bijna niet tegenaan te modden inderdaad
Meeste is er nu weer tussenuit, ongelofelijk hoe dat daar kan ontsporen
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:27:33 #30
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65047789
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Viel bijna niet tegenaan te modden inderdaad
Meeste is er nu weer tussenuit, ongelofelijk hoe dat daar kan ontsporen
Ik zie dat jullie hard gewerkt hebben. Volgens mij kan je al die edits wel laten en gewoon zo nu en dan wat mensen een bulk pm sturen met een waarschuwing. Lijkt mij minder werk en effectiever. De heethoofden die doorposten merken niet eens dat hun posts geedit zijn.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:14 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65047918
ja dat werkt alleen helaas niet

mensen gaan erop reageren en dan gaat het weer van kwaad tot erger, en dan kunnen mensen die wel normaal doen er niet meer tussenkomen
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:42:11 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65048590
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef sp3c het volgende:
ja dat werkt alleen helaas niet

mensen gaan erop reageren en dan gaat het weer van kwaad tot erger, en dan kunnen mensen die wel normaal doen er niet meer tussenkomen
Danny vragen of er een speciaal one-way pm adres kan komen. Alle reacties die daarop binnenkomen worden automatisch als note toegevoegd, maar bereiken nooit een mens

Ach, jullie doen je best en ter troost zij opgemerkt dat het op andere forums in de wereld niet beter gaat. De emoties lopen kennelijk nog veel hoger op dan bij het gemiddelde M-bashen.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:43:06 #33
8781 crew  Frutsel
pi_65048637
Ben ik trouwens te laat voor Paddy's magic dance?
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ach, jullie doen je best en ter troost zij opgemerkt dat het op andere forums in de wereld niet beter gaat. De emoties lopen kennelijk nog veel hoger op dan bij het gemiddelde M-bashen.
Als het op andere foruma niet beter gaat, zijn wij dus het beste forum
En ach, emoties lopen idd hoog op bij zon gevoelig onderwerp. Ik zat net een oorlogsspel te spelen op de pc, ging even op fok kijken en je ziet midden in het volgende conflict
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:45:14 #35
8781 crew  Frutsel
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:46:06 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65048806
ja zeg op
pi_65048935
Topickapen met overduidelijke posts die enkel de bedoeling lijken te hebben om aandacht te trekken.

En ik erger me uiteraard aan de schrijfstijl.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:51:28 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65049074
topickapen vind ik niet maar dat laatste begint me ook wat te hinderen
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:53:45 #39
8781 crew  Frutsel
pi_65049210
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Topickapen met overduidelijke posts die enkel de bedoeling lijken te hebben om aandacht te trekken.

En ik erger me uiteraard aan de schrijfstijl.
Wat zeg je het NETJES! We PROBEREN er wat aan te doen THX!
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef sp3c het volgende:
topickapen vind ik niet maar dat laatste begint me ook wat te hinderen
Guttegut, zeker geen bier gehad van Dwaynie
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 21:59:52 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65049495
ik heb van jouw ook nog geen bier gehad
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 22:03:57 #41
8781 crew  Frutsel
pi_65049672
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb van jouw ook nog geen bier gehad
egwel, in SC vorige week
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:21:15 #42
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65057092
Ik weet dat het geen houden is, maar al dat op de man/vrouw spelen in de Gaza topics verziekt de sfeer zo. Met een leuke postsmiley wordt het niet beter als je mensen associeert met NSB families. Zeker users die het VMBO wel afgemaakt hebben, zouden zich moeten onthouden van dit soort getroll.
pi_65057487
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef voyeur het volgende:
Ik weet dat het geen houden is, maar al dat op de man/vrouw spelen in de Gaza topics verziekt de sfeer zo. Met een leuke postsmiley wordt het niet beter als je mensen associeert met NSB families. Zeker users die het VMBO wel afgemaakt hebben, zouden zich moeten onthouden van dit soort getroll.
Ik was er al bang voor, gelukkig betreft het een usual suspect.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65057544
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor, gelukkig betreft het een usual suspect.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er kunnen studenten psychologie op haar afstuderen.
pi_65057635
Bash maar weer raak voor een knaak
pi_65057669
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Neehoor, wiedewiedewiet, het is goede raad, om niet!

En nu ga ik slapen, eenieder een goede alsmedeverkwikkende nachtrust toegewenst
pi_65061043
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, je laat het hier nu weer leuk staan, met het risico dat er weer andere mensen op gaan reageren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65065819
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, je laat het hier nu weer leuk staan, met het risico dat er weer andere mensen op gaan reageren.
Het is weg hoor. Blijft staan dat ik moussie een zeer eenzijdige user met m.i. onfrisse opvattingen vind, welnu dat mag toch?
pi_65067883
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt. Ik heb geen zin om kleuterjuf te spelen. Als users hele topics willen volbaggeren met persoonlijke flames en ons werk willen bemoeilijken, moeten ze dat maar mooi doen. Moeten ze alleen niet van mij verwachten dat ik tussen die bagger nog ga zoeken naar echte klachten of daar op ga reageren. Als NWS een slagveld moet worden in plaats van een discussieforum, dan is dat maar zo.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:45:14 #50
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65071119
Er is een beperkt aantal users die keer op keer zeer persoonlijk uithalen naar andere posters. One strike and you're out vanaf nu? Van een 24 uurs ban leren mensen vast wel wat en het maakt jullie leven een stuk makkelijker.

Mag ik tevens vragen om wat bescherming voor Meki. Hij krijgt ontzettend veel naar zijn hoofd geslingerd, maar m.i. onterecht. Hij heeft een duidelijke en eenzijdige mening, maar dat hebben meer mensen in deze topic reeks. De kritiek op de geplaatste nieuwsberichten en links naar videos komt mij vreemd voor. Er wordt herhaaldelijk over gezeurd 'dit is een discussieforum en geen plek voor nieuws'. Dat is een vreemd idee want in ieder actueel topic wordt voortdurend nieuws gepost om de discussie op koers te houden.
Zonder input van nieuwsberichten waaronder video's valt er niet meer te discussieren dan in deel 1 van deze reeks. Dan kan er net zo goed een slotje op.
pi_65072787
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef voyeur het volgende:
Er is een beperkt aantal users die keer op keer zeer persoonlijk uithalen naar andere posters. One strike and you're out vanaf nu? Van een 24 uurs ban leren mensen vast wel wat en het maakt jullie leven een stuk makkelijker.
Ik ken zat users die ook van een 48-uurs ban of een weekban niks leren. Verder gaan wij als mods niet over bannen. Dit soort opmerkingen kun je het beste onder de aandacht brengen van Forum Admins.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef voyeur het volgende:
Mag ik tevens vragen om wat bescherming voor Meki. Hij krijgt ontzettend veel naar zijn hoofd geslingerd, maar m.i. onterecht. Hij heeft een duidelijke en eenzijdige mening, maar dat hebben meer mensen in deze topic reeks. De kritiek op de geplaatste nieuwsberichten en links naar videos komt mij vreemd voor. Er wordt herhaaldelijk over gezeurd 'dit is een discussieforum en geen plek voor nieuws'. Dat is een vreemd idee want in ieder actueel topic wordt voortdurend nieuws gepost om de discussie op koers te houden.
Zonder input van nieuwsberichten waaronder video's valt er niet meer te discussieren dan in deel 1 van deze reeks. Dan kan er net zo goed een slotje op.
We modden actief op allerlei beledigingen; ook die aan het adres van Meki. En omgekeerd trouwens net zo. Verder hebben we er als mods zeker geen probleem mee dat er foto's, video's en nieuwsberichten worden geplaatst; integendeel. We willen alleen een stortvloed aan onzinnige foto's en video's voorkomen. Zo nu en dan een foto is prima, maar sommigen posten hele rijen foto's, waarbij op foto 2, 3, 4, 5 en 6 eigenlijk hetzelfde te zien is als op foto 1...
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:36:37 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65075853
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is weg hoor. Blijft staan dat ik moussie een zeer eenzijdige user met m.i. onfrisse opvattingen vind, welnu dat mag toch?
Tja, jij bent ook niet vies van eenzijdige en ongenuanceerde blikken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65094063
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, jij bent ook niet vies van eenzijdige en ongenuanceerde blikken.
Ik ben de nuance zelve hoor. Dat jij dat nu niet ziet... Vind ik een beetje ongenuanceerd standpunt van je, ik had toch beter van je verwacht.
pi_65096118
sp3c je vergat de neger.
Man die zijn vrouw slaat bij beurs.
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 03:22:02 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65096185
0w man die neger had ik idd gemist

dat is de coolste gast ter wereld na chuck norris!
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 08:20:45 #57
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65097446
Zouden jullie de post van Twerk aka "de leukste thuis" willen verwijderen?

Fotos en videos uit Gaza en Israel

bvd
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 08:39:25 #58
8781 crew  Frutsel
pi_65097654
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef NorthernStar het volgende:
Zouden jullie de post van Twerk aka "de leukste thuis" willen verwijderen?

bvd
is weg
pi_65099145
Graag even een extra oogje in het zeil houden in topic: Moszkowics vs van Bommel - Glokalisering in de polder Het begint al redelijk negatief te worden zo op de vroege morgen.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 10:17:45 #60
8781 crew  Frutsel
pi_65100162
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef buachaille het volgende:
Graag even een extra oogje in het zeil houden in topic: Moszkowics vs van Bommel - Glokalisering in de polder Het begint al redelijk negatief te worden zo op de vroege morgen.
Ben dr dus mee bezig, maar jouw opmerking zoals Mutant die aanhaalt, was ook overbodig.
pi_65102788
Hoe lang mag Lambiekje nog z'n BNW onzin in NWS blijven spuwen eigenlijk?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_65103074
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:

Ben dr dus mee bezig, maar jouw opmerking zoals Mutant die aanhaalt, was ook overbodig.
Ik geef toe dat die opmerking buitengewoon onverstandig was.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:08:49 #63
89730 Drugshond
pi_65104275
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef Monolith het volgende:
Ik zal niet gauw ergens over klagen. Maar Lambiekje begint me nu heel erg de strot uit te hangen, met zijn beschuldigingen en uitspraken die hij niet waar kan maken.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:21:45 #65
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65104607
Waarom is DesiredBard nog steeds niet geband? Enkel schering en inslag met die jongen.
Heb nog geen post van hem gezien waar hij niet opzettelijk reacties mee uit wou lokken.
Dasvidanja
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 13:42:52 #66
8781 crew  Frutsel
pi_65107284
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef Monolith het volgende:
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef verita het volgende:

[..]

Ik zal niet gauw ergens over klagen. Maar Lambiekje begint me nu heel erg de strot uit te hangen, met zijn beschuldigingen en uitspraken die hij niet waar kan maken.
Is gezien, wordt over gesproken. Bepaalde dingen kunnen idd niet. Dank voor het melden.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:21 schreef Verluste het volgende:
Waarom is DesiredBard nog steeds niet geband? Enkel schering en inslag met die jongen.
Heb nog geen post van hem gezien waar hij niet opzettelijk reacties mee uit wou lokken.
Bepaalde dingen heb ik weggehaald en zal verder worden bekeken. Hij provoceert graag, negeren is een goede optie, maar dat werkt niet bij iedereen. En trouwens, vragen om een ban kan ook een ban opleveren
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef Drugshond het volgende:
Ghe, sommige dingen in [NWS] veranderen nooit.
So you have some skill
Wel meer dan sommige dingen
pi_65122184
Waarom wordt ik het STegeman topic voor trol uitgemaakt en mijn post ge-edit wanneer ik mijn standpunt ventileer dat ook journalisten onder het strafrecht vallen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:11:21 #69
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65123359
Beste mods, van mij uit de vraag iets meer mee te kijken met het topic over de oorlog Israel-Hamas. Bij voorbaat dank.
Waiting for This is it!
pi_65128662
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Beste mods, van mij uit de vraag iets meer mee te kijken met het topic over de oorlog Israel-Hamas. Bij voorbaat dank.
Als het goed is heb ik nu het nodige gemod
pi_65128944
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt ik het STegeman topic voor trol uitgemaakt en mijn post ge-edit wanneer ik mijn standpunt ventileer dat ook journalisten onder het strafrecht vallen?
Ik moest de post boven die van jou hebben. Sorry
pi_65129010
quote:
Heeft een medemod al gesloten
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:49:11 #73
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65150345
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Idem.
Dasvidanja
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:03:05 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65150854
wat du fuck!

fa die misschien wel inziet dat het teruggeplaatst kan worden?
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 20:06:33 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65150971
ik ben bang dat er niet meer tijd inzit

we zijn echt ontzettend druk met die topics maar geen van ons is 24 uur per dag online en geen vanons gebruikt 100% van de tijd dat we online zijn aan Israel/Gaza, jammer maar helaas

er zijn verschillende manieren om posts waar je niet vrolijk van wordt aan te geven bij ons en ik stel voor dat jullie er meer gebruik van gaan maken als de huidige gang van zaken je niet aanstaat ipv dan maar op dat soort posts te gaan reageren
Daarnaast moet je ook niet puur op personen gaan reageren

en dit geval maakte zoalshetis een redelijke post die gewoon moet kunnen waarna jij (verluste) hem door verwijst naar geenstijl vanwege islambashen en de volgende roept dat zoalshetis vind dat mohammed een pedofiel is, dat zal wel maar daar is in de post in kwestie geen sprake van

dus van mij uit ook de vraag aan jullie (iedereen die daar post) om de Israel/Gaza topics zelf ook een beetje op de rails te houden simpelweg door zelf ook een beetje op te letten en je te gedragen
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 20:07:01 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65150989
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
wat du fuck!

wat?
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 20:10:48 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65151130
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
wat du fuck!

snel want ik ga zo weg
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:28:22 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65151783
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

snel want ik ga zo weg
zo erg is het niet. ik geef jou en wat mods de tijd.
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 20:31:43 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65151892
maar ik zie verder geen probleem en volgens mij is er niemand

later vannacht ben ik weer weer
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:39:21 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65152149
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:31 schreef sp3c het volgende:
maar ik zie verder geen probleem en volgens mij is er niemand

later vannacht ben ik weer weer
dít dus. affirmative, but unlogical. Israël - Hamas deel 47 Israël en Hamas onbuigzaam

veel plezier
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:23:35 #81
89730 Drugshond
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:25:13 #82
89730 Drugshond
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:33:57 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65153941
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hoi Klaagmuur... and fuck off (veel verbruiker van FB).
hoi zakkenwasser. ! (veelgebruiker van fok!)

of is jouw gescheld ineens beter of integerder?

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 18-01-2009 13:31:58 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:34:32 #84
89730 Drugshond
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:35:12 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65153995
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer.
je mist een edit. fuck off!
pi_65154012
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer.
Je weet wel snel de ware aard van een user naar boven te krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:38:50 #87
89730 Drugshond
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:42:38 #88
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65154242
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:06 schreef sp3c het volgende:
ik ben bang dat er niet meer tijd inzit

we zijn echt ontzettend druk met die topics maar geen van ons is 24 uur per dag online en geen vanons gebruikt 100% van de tijd dat we online zijn aan Israel/Gaza, jammer maar helaas

er zijn verschillende manieren om posts waar je niet vrolijk van wordt aan te geven bij ons en ik stel voor dat jullie er meer gebruik van gaan maken als de huidige gang van zaken je niet aanstaat ipv dan maar op dat soort posts te gaan reageren
Daarnaast moet je ook niet puur op personen gaan reageren

en dit geval maakte zoalshetis een redelijke post die gewoon moet kunnen waarna jij (verluste) hem door verwijst naar geenstijl vanwege islambashen en de volgende roept dat zoalshetis vind dat mohammed een pedofiel is, dat zal wel maar daar is in de post in kwestie geen sprake van

dus van mij uit ook de vraag aan jullie (iedereen die daar post) om de Israel/Gaza topics zelf ook een beetje op de rails te houden simpelweg door zelf ook een beetje op te letten en je te gedragen
Het is belediging en opruiing wat zoalshetis post. Klaar. Ik vind dat jullie véél strenger moeten zijn. Ban mij dan ook maar, kan me niet schelen, ik verlang orde.
Dasvidanja
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:46:43 #89
89730 Drugshond
pi_65154390
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:42 schreef Verluste het volgende:
Het is belediging en opruiing wat zoalshetis post. Klaar. Ik vind dat jullie véél strenger moeten zijn. Ban mij dan ook maar, kan me niet schelen, ik verlang orde.

Let ff niet op de vlaggen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:47:57 #90
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65154437
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Let ff niet op de vlaggen.
Dies meer voor KPD
Dasvidanja
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 21:57:02 #91
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65154730
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij begint stinksnol. nu niet gaan janken. gruiskut.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ga ff lekker aan je zure klit rukken dan ons lastig vallen met je persoonlijke, ongefundamenteerde gebash.
Zoalshet is, kun je je punt niet duidelijk maken zonder continu gebruik te maken van die ordinaire straattaal ?
Je kan allemaal een andere mening hebben in kwesties maar dit soort postings voegen niets toe.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:01:48 #92
89730 Drugshond
pi_65154871
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Zoalshet is, kun je je punt niet duidelijk maken zonder continu gebruik te maken van die ordinaire straattaal ?
Je kan allemaal een andere mening hebben in kwesties maar dit soort postings voegen niets toe.
Schijnt des FOK!'s te zijn. Spraaktaal nieuwsberichten. En oldbies hebben meer rechten. (suck it).
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 22:08:17 #93
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65155053
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Drugshond het volgende:

Schijnt des FOK!'s te zijn.
O.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:14:23 #94
89730 Drugshond
  zondag 18 januari 2009 @ 00:56:12 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65160376
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

waarom spreek je mij aan alsof ik slechts de spiegel ben? eigenlijk kan je jouw eigen vuiligheid wel uitwringen. zeker in je eigen straatje. en zo niet, wring harder!
  zondag 18 januari 2009 @ 01:12:44 #96
89730 Drugshond
pi_65160764
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
waarom spreek je mij aan alsof ik slechts de spiegel ben? eigenlijk kan je jouw eigen vuiligheid wel uitwringen. zeker in je eigen straatje. en zo niet, wring harder!
Puisten moet je uitknijpen. En met een spiegel gaat dat makkelijker.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 03:53:01 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65162818
fegtuh!
pi_65170399
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:06 schreef sp3c het volgende:

Dit dus. En het is echt al eerder aangegeven.
  zondag 18 januari 2009 @ 17:12:36 #99
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65177521
Gasveld voor de kust van Israel gevonden:

Onbetamelijke en weinig toevoegende bijdrage.
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 17:17:40 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65177714
Geweldig, we vegen af en toe de gevolgen weg maar de oorzaak pakken we niet aan instelling ?
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 17:24:46 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65177984
tot op zekere hoogte wel ja en als het krediet op is kan de oorzaak in kwestie weer even op de strafbank zitten

als we iedereen na 2 of 3 notes laten permbannen dan wordt het nogal leeg hier
pi_65178558
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig, we vegen af en toe de gevolgen weg maar de oorzaak pakken we niet aan instelling ?
Wat sp3c zegt. Verder moeten we natuurlijk ook iets te modden houden.
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 17:44:27 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65178729

Is alweer naar de kloten met propaganda en geouwehoer.

Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
  zondag 18 januari 2009 @ 17:50:05 #104
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65178934
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat zij zegt.
Dasvidanja
  zondag 18 januari 2009 @ 17:52:35 #105
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_65179028
Stalin was een pedofiel

Schopje C&H? Ik heb overigens niet de illusie, dat TS dit als een serieus topic beschouwt, gezien zijn reactie op een kul-post.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 17:53:51 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65179076
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:50 schreef Verluste het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Wat ik al eerder zei
  zondag 18 januari 2009 @ 18:04:11 #107
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65179410
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten posten Dat is wat rattenvangers ook doen en deden
Dasvidanja
pi_65179781
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:

Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.

Die post van Teletubbies staat er echter nog steeds. Kan die dan ook weggehaald worden? Is immers geen foto!

Foto's waarop met kindertjes wordt gezeuld schaar ik trouwens ook onder propaganda. Kan daar ook naar gekeken worden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 18:15:17 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65179789
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:

[..]

Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten posten Dat is wat rattenvangers ook doen en deden
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:24 schreef sp3c het volgende:
tot op zekere hoogte wel ja en als het krediet op is kan de oorzaak in kwestie weer even op de strafbank zitten

als we iedereen na 2 of 3 notes laten permbannen dan wordt het nogal leeg hier
pi_65180052
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:

Ik heb een paar beelden verwijderd en nog even een herinnering geplaatst.
pi_65180517
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:
Wij gaan niet over bans. Het is echt al vaker uitgelegd, zelfs nog in dit topic, volgens mij.
pi_65181205
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.

Die post van Teletubbies staat er echter nog steeds. Kan die dan ook weggehaald worden? Is immers geen foto!

Foto's waarop met kindertjes wordt gezeuld schaar ik trouwens ook onder propaganda. Kan daar ook naar gekeken worden?
Ahum...

Doe het dan goed of doe het helemaal niet.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 januari 2009 @ 19:00:54 #113
66444 Lord_Vetinari
pi_65181396
Ik weet dat Israel en gaza en zo heeeeeeeeeeel belangrijk is, maar er wordt ook nog steeds Fb over andere topics gedaan. Zou leuk zijn als mods ook daarop reageren...

[NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
pi_65181924
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet dat Israel en gaza en zo heeeeeeeeeeel belangrijk is, maar er wordt ook nog steeds Fb over andere topics gedaan. Zou leuk zijn als mods ook daarop reageren...

[NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
We zijn het achter de schermen even aan het bespreken. Relax. Neem een biertje, of een kopje koffie.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 19:37:59 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65182498
we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS
  zondag 18 januari 2009 @ 19:42:35 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_65182629
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:

Stalin is al 50 jaar dood (C&H)
Het gaat over een gebeurtenis uit 1920 of zo (C&H)
Het staat in een boek (TTK)

Maar ja. De koninkrijkjes gedachte leeft hier nog steeds. Men leeft nog steeds in de veronderstelling, dat het weggeven van een topic de belangrijkheid van het eigen subforum vermindert, dus houdt men krampachtig topics vast, ook al ziet een blinde met braille-leesblindheid, dat het ergens anders hoort.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 20:03:57 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65183451
laat je ons weten of dat aspirientje effect heeft of niet?
  zondag 18 januari 2009 @ 20:15:32 #118
89730 Drugshond
pi_65183970
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:

Stalin is al 50 jaar dood (C&H)
Het gaat over een gebeurtenis uit 1920 of zo (C&H)
Het staat in een boek (TTK)

Maar ja. De koninkrijkjes gedachte leeft hier nog steeds. Men leeft nog steeds in de veronderstelling, dat het weggeven van een topic de belangrijkheid van het eigen subforum vermindert, dus houdt men krampachtig topics vast, ook al ziet een blinde met braille-leesblindheid, dat het ergens anders hoort.
Eens.

Stalin was een buitenlander . Dan zal het wel bij [NWS] horen.
pi_65184053
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
Of je gaat er inhoudelijk op in?
  zondag 18 januari 2009 @ 20:18:04 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_65184068
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 20:20:06 #121
236264 crew  capricia
pi_65184154
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
Wat zijn de argumenten daarvoor?
Vind het niet een direct NWS topic namelijk...dus vraag ik me dat af.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65184448

Kan deze post dan ook verwijderd worden? Ik postte 2 plaatjes (en dat is blijkbaar niet de bedoeling volgens de OP, waar ik overheen gelezen had) en die zijn verwijderd. Waarom blijft dit plaatje dan wel staan? Het is immers geen foto en geen video.

-edit: de post (#27) van de user Teletubbies bedoel ik dan. Met het linken naar zijn post gaat iets fout zie ik.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 20:35:37 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65184881
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.
nou je mag me idd ook wel god noemen ja, niet helemaal correct maar dat vind ik niet zo heel erg

je vroeg alleen niet om argumenten of motivatie je reageerde op een nogal denigrerende toon op de beslissing en dan krijg je idd een dergelijke reactie terug ja.

maar goed, persoonlijk is het me om het even ... ik heb niet zo heel veel problemen met dat topic in NWS aangezien het een nieuw onderzoek lijkt te zijn
wat de rest ervan vind is nog niet 100% duidelijk en aangezien jij zat te trappelen om een antwoord vond ik het wel handig om je te laten weten dat het topic voorlopig even blijft waar het is ... misschien wordt later nog besloten het te verplaatsen, misschien niet
mij maakt het in dit geval iig niet zo heel veel uit
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 20:37:37 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65184968
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Of je gaat er inhoudelijk op in?
op zijn koninkrijkjes vol aspirientjes?

lijkt me niet nodig
  zondag 18 januari 2009 @ 20:43:31 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_65185214
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar goed, persoonlijk is het me om het even ... ik heb niet zo heel veel problemen met dat topic in NWS aangezien het een nieuw onderzoek lijkt te zijn

Het is een nieuw historisch onderzoek, ja. Het heeft totaal geen impact op de wereld van vandaag, uitsluitend op de geschiedschrijving van de communistische / stalinistische USSR.
pi_65185509
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

op zijn koninkrijkjes vol aspirientjes?

lijkt me niet nodig
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef sp3c het volgende:

wat de rest ervan vind is nog niet 100% duidelijk en aangezien jij zat te trappelen om een antwoord vond ik het wel handig om je te laten weten dat het topic voorlopig even blijft waar het is ... misschien wordt later nog besloten het te verplaatsen, misschien niet
mij maakt het in dit geval iig niet zo heel veel uit
Als je dat de eerste keer nou had gezegd dan had je waarschijnlijk die reactie ook niet gekregen.
En sinds wanneer moet een heel mod team een mening geven voor een topic verplaatsen? Ik nam die beslssing toch wel zelfstandig aangezien de aarde echt niet vergaat.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:53:00 #127
66444 Lord_Vetinari
pi_65185634
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

[..]

Als je dat de eerste keer nou had gezegd dan had je waarschijnlijk die reactie ook niet gekregen.
En sinds wanneer moet een heel mod team een mening geven voor een topic verplaatsen? Ik nam die beslssing toch wel zelfstandig aangezien de aarde echt niet vergaat.
Sterker nog: Als C&H mod had ik dat topic waarschijnlijk zelf al gehaald, met een PM naar de NWS-mods
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 21:06:37 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65186254
quote:

[..]

[..]

beetje de omgekeerde wereld, als hij uitleg wil dan kan hij daar normaal om vragen en dan krijgt hij dat ook.
quote:
nou als ik geen mening heb dan vraag ik het liever aan de rest ipv te gaan lopen gokken
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 21:07:25 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65186293
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is een nieuw historisch onderzoek, ja. Het heeft totaal geen impact op de wereld van vandaag, uitsluitend op de geschiedschrijving van de communistische / stalinistische USSR.
ik vind Stalin toch wat groter dan de USSR eerlijk gezegd
  zondag 18 januari 2009 @ 21:11:04 #130
66444 Lord_Vetinari
pi_65186456
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

beetje de omgekeerde wereld, als hij uitleg wil dan kan hij daar normaal om vragen en dan krijgt hij dat ook.

Niks omgekeerde wereld. Ik heb aangegeven dat het topic volgens mij een schopje naar C&H verdiende. Niks meer, niks minder. De enige reactie, het enige antwoord dat ik kreeg is 'We hebben besloten, dat het voorlopig in NWS blijft'. DAAR had je dus gewoon een motivatie bij kunnen zetten, dan was de hele opvolgende discussie niet nodig geweest. Nogmaals: Ik heb verder in mijn oorspronkelijke vraag geen gekke dingen gezegd. Het antwoord daarentegen getuigde van een minachting van de mods voor de users van ongekende omvang, door er een zinnetje van 9 woorden aan te wijden, met als ondertoon 'en wij weten het beste wat goed is voor NWS en die arme usertjes'.

Je mag best vinden dat een user geen goed punt heeft met een FB-opmerking, maar ik heb altijd geleerd (en dat ook in de praktijk gebracht, ook toen ik zelf mod was) om mijn beslissingen te motiveren in de richting van degene die de issue aanbracht.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:12:11 #131
66444 Lord_Vetinari
pi_65186520
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind Stalin toch wat groter dan de USSR eerlijk gezegd
Het is misschien een schok voor je, maar Stalin is al 55 jaar dood, hoor. En de USSR bestaat ook al een paar maandjes niet meer. Wat voor nut heeft een topic dan in NWS?
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 21:20:03 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65186915
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niks omgekeerde wereld. Ik heb aangegeven dat het topic volgens mij een schopje naar C&H verdiende. Niks meer, niks minder. De enige reactie, het enige antwoord dat ik kreeg is 'We hebben besloten, dat het voorlopig in NWS blijft'.
nee het antwoord was " we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS "

niet meer niet minder
quote:
DAAR had je dus gewoon een motivatie bij kunnen zetten, dan was de hele opvolgende discussie niet nodig geweest.
lol!

helemaal alsof jij in welke hoedanigheid dan ook genoegen had genomen met 'het blijft hier'
quote:
Nogmaals: Ik heb verder in mijn oorspronkelijke vraag geen gekke dingen gezegd. Het antwoord daarentegen getuigde van een minachting van de mods voor de users van ongekende omvang, door er een zinnetje van 9 woorden aan te wijden, met als ondertoon 'en wij weten het beste wat goed is voor NWS en die arme usertjes'.
minachting van de users???

hoe in vredesnaam?
we laten het voorlopig in NWS, dekt de lading

ik heb er verder geen motivatie voor want het maakt mij in dit geval niet zoveel uit en ik spreek niet voor anderen
quote:
Je mag best vinden dat een user geen goed punt heeft met een FB-opmerking, maar ik heb altijd geleerd (en dat ook in de praktijk gebracht, ook toen ik zelf mod was) om mijn beslissingen te motiveren in de richting van degene die de issue aanbracht.
0w ik vind dat je best een goed punt hebt hoor, anders had ik het uberhaupt niets meegedaan
ik weet het gewoon niet, kan ik motiveren waarom niet maar daar kom je ook niet verder mee, er is geen beslissing genomen en daarom dus VOORLOPIG
  zondag 18 januari 2009 @ 21:24:57 #133
89730 Drugshond
pi_65187176
Ehhhmmmm.... Waarom niet ff vragen aan de TS. Het is nog wel een beetje zijn topic.
Dat een topic over een hamster niet in [NWS] thuishoort lijkt me vrij triviaal. Behalve als het gaat over die doorgedraaide hamsters van de AH.
Hier zit je al iets meer in een grijsgebied van wat te doen. Niet zozeer het topic of de inhoud... maar eerder omdat het topic al op stoom is.
Voordeel van verplaatsen is wel een beetje dat C&H weer een beetje onder de aandacht komt (met een gevulde inhoud). Je kunt topics namelijk ook te snel verplaatsen.
Heeft NWS een dergelijk topic nodig...mwah het staat wel leuk.
C&H kan hem veel beter gebruiken...
Alternatief is dubbel draaien. Maar daar vul je vanuit C&H nog geen topics mee.

Nou.... er zijn voor en tegens. Het kan altijd nog over als de rek er bijna uit is.

Zoiets deed ik vroeger... maar dat mocht opeens niet meer.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 21:32:15 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65187552
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is misschien een schok voor je, maar Stalin is al 55 jaar dood, hoor. En de USSR bestaat ook al een paar maandjes niet meer. Wat voor nut heeft een topic dan in NWS?
neeeee echt?????
Nou ik zoek daar even een bronnetje voor en als het echt klopt wat je zegt dan verplaats ik het meteen!!!!

communisme bestaat nog en dat heeft nogal wat te maken met een aantal lopende onderwerpen in NWS, dan vind ik dat een onderwerp over iemand die aan de wieg heeft gestaan van het communisme best belangrijk ja
pi_65188642
Het zou fijn zijn als een mod ook even op mijn posts kan reageren
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 21:59:43 #136
8781 crew  Frutsel
pi_65188933
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
Zo bedoel je?
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 22:02:41 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65189071
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
done

ik heb die post verwijderd omdat dat topic (zoals ook beschreven in de OP) puur en alleen is bedoelt voor foto's en video's, er staat ook duidelijk in de OP dat er geen cartoons gepost moeten worden.
nu was dit technisch gezien geen cartoon maar een logo van een of andere hulporganisatie maar het is ook geen foto dus om een ietwat gladde weg bergafwaarts te voorkomen heb ik het toch maar verwijderd

in de hoop U allen voldoende geinformeerd te hebben met vriendelijke groet,

sp3c
pi_65189158
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zo bedoel je?
Yep!
A murky, forgotten land.
pi_65189239
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

done

ik heb die post verwijderd omdat dat topic (zoals ook beschreven in de OP) puur en alleen is bedoelt voor foto's en video's, er staat ook duidelijk in de OP dat er geen cartoons gepost moeten worden.
nu was dit technisch gezien geen cartoon maar een logo van een of andere hulporganisatie maar het is ook geen foto dus om een ietwat gladde weg bergafwaarts te voorkomen heb ik het toch maar verwijderd

in de hoop U allen voldoende geinformeerd te hebben met vriendelijke groet,

sp3c
Dat in de OP had ik trouwens over het hoofd gezien toen ik de plaatjes postte.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 22:07:08 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65189299
maakt verder niet uit hoor, ik heb voorlopig nog geen notes gezet want het is best een nieuw ding voor NWS

maar repeat offenders krijgen er van langs!
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 22:12:05 #141
8781 crew  Frutsel
pi_65189535
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef sp3c het volgende:
maakt verder niet uit hoor, ik heb voorlopig nog geen notes gezet want het is best een nieuw ding voor NWS

maar repeat offenders krijgen er van langs!
notes zetten? hoe doe je dat dan?
talk normal sp3crib!!
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 22:16:03 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65189697
heb jij geen kladblokje naast je computer?
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 22:28:01 #143
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65190310
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef sp3c het volgende:

een onderwerp over iemand die aan de wieg heeft gestaan van het communisme best belangrijk ja
Verleden tijd zoals je zelf al aangeeft en geen NWS in dit geval.
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 22:34:26 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65190568
ja maar dit is nieuw, ik wist het iig nog niet

maar zoals gezegd, mij maakt het niet zo heel erg veel uit, voor mij kan het in NWS maar naar C&H gaat vind ik het ook best, maar drugshond zijn suggestie is nog wel goed
maar dat wordt voor morgen
  zondag 18 januari 2009 @ 23:02:40 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_65191680
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

communisme bestaat nog en dat heeft nogal wat te maken met een aantal lopende onderwerpen in NWS, dan vind ik dat een onderwerp over iemand die aan de wieg heeft gestaan van het communisme best belangrijk ja

Wat een zeldzame hoop mannelijke koeiepoep...

Dit is echt zoeken, hoor. Met deze redenatie kunnen we topics over Julius Caesar gvd nog wel in NWS openen, want ja, de Romeinen hebben toch best een grote invloed gehad op Europa en een heleboel van hun wetten, uitvindingen en instituten bestaan nog steeds.

Maar je zoekt het maar uit. De knopjes zijn je blijkbaar naar je hoofd gestegen.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:28:52 #146
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65192612
Ik vind het wel consequent zo. Alle pedofielen worden immers in NWS bespuugd, dus waarom nou gek doen omdat ze al een tijdje dood zijn Mohammed's zonden met een jong meisje worden ook nog vrijwel dagelijks aangehaald in NWS.

Of een subforum PAT (pedofielen aller tijden)?
pi_65194755
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar je zoekt het maar uit. De knopjes zijn je blijkbaar naar je hoofd gestegen.
Anders doe je even normaal ofzo. Zoals al aangegeven, hebben we nog even overleg over het topic. Dus als sp3c hier meldt dat het voorlopig in NWS blijft, is er geen reden om meteen hysterisch te gaan doen. Of om te gaan schelden op mods.
quote:
Fijn voor je. In dit geval wilden we even met elkaar overleggen, erg hè? Zoals je zelf al zegt: de wereld vergaat niet. De wereld vergaat dus ook niet als dat Stalin-topic nog een dag of wat in NWS overnacht.
pi_65194987
Israël - Hamas #49 - Hamas staakt het vuren!

Sarqon probeert steeds leugens te vespreiden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65195283
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:56 schreef Meki het volgende:
Israël - Hamas #49 - Hamas staakt het vuren!
Sarqon probeert steeds leugens te vespreiden
Ik heb het nodige opgeruimd, maar je doet zelf ook volop mee. Jullie jutten elkaar op. Dat moet van beide kanten stoppen, door minder op de man te spelen.
  maandag 19 januari 2009 @ 01:31:07 #150
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65195566
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
  maandag 19 januari 2009 @ 02:03:38 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65195894
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
pi_65197573
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
We houden rekening met emotie.. We maken er geen drama van, maar laten userbash niet staan. Voor jou zijn de posts van Meki misschien weer emotieposts en voor een ander die van ZHI (als voorbeeld).

Dus we begrijpen het wel, maar modereren het wel gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 19-01-2009 08:45:58 ]
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:07:43 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65202935
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat een zeldzame hoop mannelijke koeiepoep...
moeten we jouw eigenlijk niet eens god gaan noemen??
quote:
Dit is echt zoeken, hoor. Met deze redenatie kunnen we topics over Julius Caesar gvd nog wel in NWS openen, want ja, de Romeinen hebben toch best een grote invloed gehad op Europa en een heleboel van hun wetten, uitvindingen en instituten bestaan nog steeds.
ja maar vind maar is een bestaand onderwerp in NWS waar de romeinen, hun wetten, uitvindingen en instituten nog wat mee te maken hebben

het is overigens ook niet dat ik het per se in NWS wil hebben, het doet me niet zoveel. Van mij mag het in NWS maar het hoeft niet per se, daar kan ik hele boeken over volschrijven maar dan heb ik nog steeds nix gezegd ... had ik eigenlijk meteen moeten doen want met minder dan 'ja meester' neem jij toch geen genoegen

post je die vraag nog een keer of 10 en dan zal het topic wel gezakt zijn
quote:
dus omdat ik niet het bij het minste geringste op mijn extra knopjes begin te drukken zijn ze naar mijn hoofd gestegen?

raar verhaal ... en Geert Wilders is zeker dol op moslims
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:38:59 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65203870
staat nu iig in C&H

edit: erm ... geen argumentatie of motivatie!!!!
Ik heb dat topic over Stalin dus idd naar het subforum Cultuur & Historie verplaatst dit ondanks het feit dat het wat mij betreft ook best in NWS past. Maar aangezien ik een beetje twijfelde of het daar niet beter op zijn plek was heb ik het toch even achter de schermen besproken en de conclusie was dat we het beter konden verplaatsen.
Vanwege de matige OP van de TS zelf en de magere reacties die er in NWS op werden gegeven hebben we in C&H ook even gevraagd of er uberhaupt behoefte is aan dat topic waar men het licht op groen heeft gezet voor het verplaatsen ervan.

Vervolgens heb ik de magerste berichten verwijderd ofwel geedit om verschillende redenen die ik hier niet allemaal uit de doeken wil gaan doen maar in 1 geval ging het om een scheldpartijtje waar we nooit zo blij van worden en ook de steek naar linksen is uit de OP gehaald omdat wij vinden dat je daarmen de mogelijke discussie meteen al in de verkeerde hoek drukt.

Ik hoop wederom dat ik u allen voldoende op de hoogte gesteld te hebben van mijn doen en laten en als er nog meer vragen zijn dan houden wij ons aanbevolen

met vriendelijke groet,

sp3c, zijn knopjes en het NWS team

[ Bericht 42% gewijzigd door sp3c op 19-01-2009 12:49:50 ]
pi_65203873
Na overleg met een aantal mods is het Stalin-topic verplaatst naar C&H. We moesten onder meer even nagaan of ze er in C&H überhaupt op zaten te wachten. De volgende keer zouden we wel graag wat minder felle en aanvallende reacties willen, als we hier aangeven dat we nog even over een topic aan het overleggen zijn.
pi_65203895
En nu is sp3c mij eens voor
  maandag 19 januari 2009 @ 15:23:23 #157
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65210258
Maar dan nu wel consequent elke toespeling op Mohammed's jeugdzondes rucksichlos naar C&H graag!
pi_65210497
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef voyeur het volgende:
Maar dan nu wel consequent elke toespeling op Mohammed's jeugdzondes rucksichlos naar C&H graag!
Bijna alles wat nieuws is, heeft ook een geschiedenis, of iets wat eraan vooraf ging. En een groot deel van het nieuws heeft ook een directe link met politiek. Met een beetje argumentatie houden we een leeg NWS-forum over. En dat waren we toch niet van plan.
pi_65210585
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef voyeur het volgende:
Gaat druk worden daar zeg. Heeft Selang Mohammed trouwens al gelabeld als links?
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 16:23:39 #160
230491 Zith
pls tip
pi_65212814
Elfletterig, ik klaag niet maar ben wel positief benieuwd, wat heb je bij deze post veranderd?

Ik zie namelijk niets anders dan wat ik schreef toch staat er 40% veranderd!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 16:26:23 #161
8781 crew  Frutsel
pi_65212918
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:23 schreef Zith het volgende:
Elfletterig, ik klaag niet maar ben wel positief benieuwd, wat heb je bij deze post veranderd?

Ik zie namelijk niets anders dan wat ik schreef toch staat er 40% veranderd!
Weet niet of Elf er is, maar zal je even antwoord geven
Hij heeft de quote in jouw post ge-edit. Dat zal die 40% zijn
pi_65216498
Wat Frutsel zegt, klopt. Ik heb de tekst van KoosVogels verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 18:14:46 ]
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 18:48:36 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65217835
Je voorkomt een hoop gezever als je in de posting de reden van de edit zet (quote verwijderd, off-topic, op de man, scheldpartijen dulden we niet meer etc etc) Dan weten de mensen die de thread ná de edit openen ook waarom een posting weg is en heb je hier verder geen vragen meer, uitzonderingen daargelaten)

Dit is een tip, geen kritiek.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:56:01 #164
8781 crew  Frutsel
pi_65218047
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Wat Frutsel zegt, klopt. Ik heb de tekst van KoosVogels verwijderd.
en wat heb je nou voor 3% ge-edit?
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 19:04:08 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65218334
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Loedertje het volgende:
Je voorkomt een hoop gezever als je in de posting de reden van de edit zet (quote verwijderd, off-topic, op de man, scheldpartijen dulden we niet meer etc etc) Dan weten de mensen die de thread ná de edit openen ook waarom een posting weg is en heb je hier verder geen vragen meer, uitzonderingen daargelaten)

true!!!

maar dat was de laatste tijd (Israel/Gaza) wat overbodig
ik zal er iig weer aan beginnen want de grootste drukte lijkt een beetje voorbij
pi_65222563
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Loedertje het volgende:
Bedankt voor de tip. In 99 van de 100 gevallen meld ik ook wel een reden, maar aangezien de verwijderde post pal boven de post stond waar het hier om ging, leek het me wel duidelijk.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef Frutsel het volgende:
en wat heb je nou voor 3% ge-edit?
Het woordje 'voor' moest 'van' zijn... Sorry, meester Frutsel...
pi_65231647
Sowwy, paddy.. Ik liet me even op de kast jagen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 05:51:57 #168
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65233831
Uit topic: Fotos en videos uit Gaza en Israel
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef Bier.en.schieten het volgende:

[..]

Beste moderator,

Dit is redelijk achterlijk, of niet? Hoe kun je wel foto's met een politieke lading toestaan én met politiek commentaar erbij, en tegelijk zeggen dat mensen er niet op mogen reageren?
Wil FOK! hier soms een propaganda/foto oorlog toestaan?
Als je consequent bent verwijder je ook alle foto's met daaronder politieke commentaren en/of racistische opmerkingen.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor dit soort opmerkingen hebben we een feedbacktopic: [NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Beste moderator,

Deze post was meer gericht aan de TS. TS heeft als subtitel "Insurgent" en heeft als avatar een Palestijnse vlag.
Er worden foto's geplaatst van dode Palestijnen met bijbehorend betoog. Dit is duidelijk niet een topic voor "feiten" en "beelden" maar een verzamelplaats van Hamas propaganda.

De eisen die de TS zelf stelt worden stuk voor stuk geschonden, en de mensen die daar vervolgens commentaar op hebben worden "gemod" en de bijschriften van de Hamas aanhangers worden niet gemod.
(Kijk nog eens naar pagina 1)

Dit was mijn feedback (overigens post ik niet in het feedback topic want dat gaat al over heel ander zaken)
Je begint je post met "beste moderator" maar dat is meer gericht aan mij? Nee, duidelijk.

TS heeft als subtitel Insurgent idd. Dat heeft TS al sinds de Amerikaanse inval in Irak, dat is straks zes jaar.
TS heeft ook een avatar van de Palestijnse vlag idd. Iedereen mag zien aan welke kant ik sta.

Het heeft echter allemaal niks te maken met je klacht.

Je klacht verwoord je hier heel mooi met "Hoe kun je wel foto's met een politieke lading toestaan"

Foto's die de aangerichte ellende laten zien worden beschouwd als propaganda. Een foto oorlog wordt het zelfs genoemd. "Wil FOK! hier soms een propaganda/foto oorlog toestaan?"

Je zit niet ver van een oproep tot censuur af. Los van alles onderstreept je juist de noodzaak van dergelijke topics waarin de realiteit, hoe gruwelijk ook, kan worden getoond.

Anyhoe, je schrijft kennelijk aan mij als TS.

In de openingspost staan een aantal richtlijnen primair bedoeld om te voorkomen dat het op een tweede discussietopic uitloopt of volgepost wordt met propagandamateriaal.

De richtlijnen zijn zo neutraal als het maar kan.

Het is waarschijnlijk over het randje van wat je op een open forum als Fok kunt vragen. De verleiding om toch opinie en propaganda te plaatsen, commentaar te leveren en in discussie te gaan is voor een aantal veel te groot. Van de mods wordt vervolgens het onmogelijke gevraagd en het topic 24/7 te bewaken en daarbij zo objectief als raadsheren te zijn. De uitkomst staat dus al min of meer vast.

Moet je het dan maar laten en maar niet aan zo'n topic beginnen? Helemaal niet! We doen wat we kunnen en proberen het toch omdat we geloven dat het de moeite waard is.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 06:50:30 #169
89730 Drugshond
pi_65233953
Mwah...Propoganda (BNW) en NWS liggen redelijk dicht bij elkaar.
Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau. Maar anderzijds kunnen die foto's ook weer nieuwe nieuwsinzichten opleveren.
Stel dat de concentratiekampen foto's bekend waren gemaakt in 1943.... en de destructieve schaal hiervan.
De oorlog zou voor Duitsland (binnenlands gezien) heel erg gevoelig liggen.

Wat is erger.... de 'gore' foto's of de ontvlambare discussie ? Denk het laatste.

Eigenlijk zou je alleen maar [,img] // [./img] tags moeten toelaten. Maar ik vermoed dat je voorbij de grenzen van een discussiesite aan het bewegen bent. Heeft het zin ?!.... Denk het wel, Net zoveel toen na veel gemiep de jewtube clipjes voor de users waren vrijgegeven.

Er is schijnbaar een niche markt voor... om een willekeurige oorlog in al zijn facetten in beeld te kunnen brengen.

Maar tricky is het zeker.... heel tricky zelfs.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 07:33:31 #170
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65234149
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:50 schreef Drugshond het volgende:

Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau. Maar anderzijds kunnen die foto's ook weer nieuwe nieuwsinzichten opleveren.
Stel dat de concentratiekampen foto's bekend waren gemaakt in 1943.... en de destructieve schaal hiervan.
De oorlog zou voor Duitsland (binnenlands gezien) heel erg gevoelig liggen.

Wat is erger.... de 'gore' foto's of de ontvlambare discussie ? Denk het laatste.

Eigenlijk zou je alleen maar [,img] // [./img] tags moeten toelaten. Maar ik vermoed dat je voorbij de grenzen van een discussiesite aan het bewegen bent. Heeft het zin ?!.... Denk het wel, Net zoveel toen na veel gemiep de jewtube clipjes voor de users waren vrijgegeven.

Er is schijnbaar een niche markt voor... om een willekeurige oorlog in al zijn facetten in beeld te kunnen brengen.

Maar tricky is het zeker.... heel tricky zelfs.
Er waren klachten over het plaatsen van (teveel) foto's in het discussietopic.

Oplossing: maak een topic dat parallel aan het discussietopic loopt voor alleen fotos en videos.

Tijdens grote conflicten zoals de Irak oorlog destijds heb je de luxe van een heel subforum. Die ruimte is er nu niet maar het in zo'n geval verdelen over twee topics of reeksen, eentje voor discussie en eentje voor beeldmateriaal is geen gekke oplossing. Dus ook met het oog op toekomstige conflicten.

Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau.

Ik zie het meer als integratie van multimedia. Het medium "forum" stamt uit de tijd dat internet louter of voornamelijk uit tekst bestond. Het zoeken naar nieuw evenwicht tussen beeld en tekst duikt ook voortdurend en in allerlei vormen op. Painttopics in ONZ bijvoorbeeld.

Topics zo in kunnen stellen dat er enkel fotos en/of videos gepost kunnen worden is een idee waar best naar gekeken zou kunnen worden imo.

Verschillende "forms" die je kunt gebruiken of uit kunt kiezen bij het openen van een topic.

Zo had er bij NWS bijvoorbeeld ook een extra veld kunnen zijn voor de bron. Die vul je dan in, net als de topictitel nu, bij het openen van een topic en wordt dan automatisch aan de OP toegevoegd.

Maar goed je roeit met de riemen die je hebt en dan vind ik op dit moment een oplossing van twee topics redelijk aan alle behoeften voldoen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 09:04:13 #171
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65235046
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:50 schreef Drugshond het volgende:
Propaganda plaatjes gedurende de afgelopen eeuw ( C&H )
Of als het NWS is en NU is dan plaats je het in NWS (De media is érg belangrijk voor propaganda )

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 20-01-2009 09:32:58 (De *p* vergeten :o) ]
pi_65236700
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:33 schreef NorthernStar het volgende:
Er waren klachten over het plaatsen van (teveel) foto's in het discussietopic.
Oplossing: maak een topic dat parallel aan het discussietopic loopt voor alleen fotos en videos.
Klopt. Meerdere users wilden dat graag. Komt er zo'n topic, zijn er weer users die daar over gaan klagen. Alsof ze verplicht zijn om dat topic te bekijken en alsof er geen inhoudelijke discussietopics zijn.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:33 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zie het meer als integratie van multimedia. Het medium "forum" stamt uit de tijd dat internet louter of voornamelijk uit tekst bestond. Het zoeken naar nieuw evenwicht tussen beeld en tekst duikt ook voortdurend en in allerlei vormen op. Topics zo in kunnen stellen dat er enkel fotos en/of videos gepost kunnen worden is een idee waar best naar gekeken zou kunnen worden imo.
Vind ik niet. Je moet wel kunnen toelichten waar foto's en video's over gaan. In dit geval was het zo dat de discussietopics werden verstoord door lange rijen foto's en video's. Daarom was een afzonderlijk topic voor foto's en video's de beste oplossing, zodat er in de discussietopics minder zouden worden gepost. Maar, mits in beperkte mate, hebben ze daar wel degelijk een functie. Ze helpen om de discussie op gang te houden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:50:41 #173
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65240873
Kunnen jullie even kijken naar het Israël-Hamas topic? Er wordt weer geflamed bij t leven, zelfs door MODERATOR Mylene.

SCHANDE!
Huichelarij ten top.

Typisch Fok!
Dasvidanja
pi_65241293
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Verluste het volgende:
Kunnen jullie even kijken naar het Israël-Hamas topic? Er wordt weer geflamed bij t leven, zelfs door MODERATOR Mylene.

SCHANDE!
Huichelarij ten top.

Typisch Fok!
Je hebt het een beetje overdreven weergegeven, maar het is wel ongewenst dat een mod zich persoonlijk richt tot iemand, waarbij het niet duidelijk is of deze het in de hoedanigheid van moderator doet of niet. Als het in de hoedanigheid als moderator is gebeurd is mijn vraag: sinds wanneer toetsen mods alle posts op hypocrisie?

Mylene had net zo goed een PM kunnen gebruiken.

edit: dit is de post waar het om gaat:
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Mylene het volgende:
Verluste, doe niet zo hypocriet. Ik heb jou ook diverse malen op de man zien spelen in deze reeks.
Er is trouwens wel een mod actief geweest in dat topic, die het nodig vond om mijn reactie te wissen, maar smiles vrolijk te laten staan. Ik gok in de naam van gezelligheid.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:39:33 #175
8781 crew  Frutsel
pi_65242588
Het is ook ongewenst om alleen de post van Mylene nu aan te grijpen omdat ze 'toevallig blauw' is?
(daar draait het toch om?) Er zijn ook andere mensen die het weer 'geweldig' vinden dat een 'blauwe' zich even laat gaan en door middel van een smiley laten weten. Die vinden het geen probleem en melden zich niet. (Uiteraard waren die hier komen posten, als het niet in hun straatje past)

Het topic loopt volledig uit koers door zowel voor- en tegenstanders van welke partij dan ook.
Ik word er echt moe van als ik dat moet lees. Soms begint het leuk maar door weet ik wat voor reactie begint het ineens weer persoonlijk te worden... aan welke kant je staat... het selectief lezen of antwoorden etc etc etc etc... Dat gejank heen en weer Ongelofelijk...

Ik gooi alles er gewoon uit...
Kom op zeg... kan het een beetje normaal daar
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:43:26 #176
8781 crew  Frutsel
pi_65242740
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef Meh7 het volgende:
Er is trouwens wel een mod actief geweest in dat topic, die het nodig vond om mijn reactie te wissen, maar smiles vrolijk te laten staan. Ik gok in de naam van gezelligheid.
Ik weet niet of ik dat was... of iemand anders. Nadeel voor mij is dat ik overdag vaak niet in de positie ben om minuten-(uren)lang achter elkaar te fokken. En dan kom ik pas een kwartier later om alsnog wat aan te passen. Sorry als dat zo over kwam, maar volgens mij heb ik jouw post niet verwijderd

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 13:49:16 ]
pi_65242800
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Het is ook ongewenst om alleen de post van Mylene nu aan te grijpen omdat ze 'toevallig blauw' is?
(daar draait het toch om?) Er zijn ook andere mensen die het weer 'geweldig' vinden dat een 'blauwe' zich even laat gaan en door middel van een smiley laten weten.
Bedankt voor de bevestiging.
quote:
Het topic loopt volledig uit koers door zowel voor- en tegenstanders van welke partij dan ook.
Ik word er echt moe van als ik dat moet lees. Soms begint het leuk maar door weet ik wat voor reactie begint het ineens weer persoonlijk te worden... aan welke kant je staat... het selectief lezen of antwoorden etc etc etc etc... Dat gejank heen en weer Ongelofelijk...

Ik gooi alles er gewoon uit...
Het is inderdaad geen vruchtbare discussie. Dat topic heeft een sterk polariserend effect.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:51:54 #178
8781 crew  Frutsel
pi_65243057
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging.
[..]

Het is inderdaad geen vruchtbare discussie. Dat topic heeft een sterk polariserend effect.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

(Om maar even te reageren op jouw niveau.)
Je helpt zelf ook prima mee met dit soort opmerkingen. Prima als je dat vindt, maar waarom er perse inwrijven? Zo vraag je om reacties en zo ontspoort het topic gauw genoeg opnieuw. Stop daar eens mee aub!
pi_65243176
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

Je helpt zelf ook prima mee met dit soort opmerkingen. Prima als je dat vindt, maar waarom er perse inwrijven? Zo vraag je om reacties en zo ontspoort het topic gauw genoeg opnieuw. Stop daar eens mee aub!
Het is inderdaad moeilijk om een inhoudelijk kwalitatieve discussie te houden als er over en weer niet serieus gereageerd wordt. Ik maak daarbij ook weleens de fout om offtopic te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:04:13 #180
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65243566
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Frutsel het volgende:

Ik weet niet of ik dat was... of iemand anders. Nadeel voor mij is dat ik overdag vaak niet in de positie ben om minuten-(uren)lang achter elkaar te fokken. En dan kom ik pas een kwartier later om alsnog wat aan te passen.

EDIT
En daarnaast weet je natuurlijk nooit of je baas het op prijs stelt als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 14:23:13 #181
8781 crew  Frutsel
pi_65244339
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En daarnaast weet je natuurlijk nooit of je baas het op prijs stelt als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken
Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs stelt En ik heb een stressjob Dus dan af en toe is het fijn om even te 'ontspannen en wat knopjes te gebruiken'
Moest vanochtend nog aan je denken We kregen cake bij de koffie hier
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:25:40 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65244438
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs stelt En ik heb een stressjob Dus dan af en toe is het fijn om even te 'ontspannen en wat knopjes te gebruiken'
Moest vanochtend nog aan je denken We kregen cake bij de koffie hier
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 14:31:53 #183
8781 crew  Frutsel
pi_65244697
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot Elke afleiding is dan even welkom

Waarom werkt de SC hier wel en niet als ik in het SC topic een schreeuw om aandacht geef
pi_65244708
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goed punt
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:43:48 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65245173
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot Elke afleiding is dan even welkom

Waarom werkt de SC hier wel en niet als ik in het SC topic een schreeuw om aandacht geef
Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.

Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot... Je hebt iig een mooie titel!
pi_65245957
Frutsel, prima dat je mijn reactie wegedit maar doe die van Meki (waar het een reactie op is) ook meteen.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 15:06:11 #187
8781 crew  Frutsel
pi_65246068
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef g0dz0r het volgende:
Frutsel, prima dat je mijn reactie wegedit maar doe die van Meki (waar het een reactie op is) ook meteen.
Met een linkje d'r bij zou het makkelijker gaan

EDIT: gevind
Gedaan (althans, ik denk dat je die bedoelde)
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 15:16:25 #188
8781 crew  Frutsel
pi_65246471
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.

Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot... Je hebt iig een mooie titel!
Naja, meer dan 'zo nu en dan een post' wordt er op dit moment ook niet gezegd hoor

Leuke titel ja, nu alleen mijn baas nog overtuigen dat bij zon titel een beter salaris moet
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 15:59:07 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65248328
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot
Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatie )

Je nieuwe functie doet mij meer denken aan *manusje van alles* (Dat duizendpoten hè, zet je ook koffie? )

AFTPVD (kun je geen afko met TVP maken? Transport& Voorraadbeheer Planning? Dat daar administratieve werkzaamheden bij zitten is een logisch gevolg van je functie als TVP''r )
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:00 #190
8781 crew  Frutsel
pi_65248801
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatie )

Je nieuwe functie doet mij meer denken aan *manusje van alles* (Dat duizendpoten hè, zet je ook koffie? )

AFTPVD (kun je geen afko met TVP maken? Transport& Voorraadbeheer Planning? Dat daar administratieve werkzaamheden bij zitten is een logisch gevolg van je functie als TVP''r )
Hehe.. Het is zeker geen megabedrijf, met honderden chauffeurs/vrachtwagens. Ook deels seizoensgebonden, nu wat rustiger Voorheen deed ik altijd al planning in de goederen- of reisbranche. Veelal transport-, personeels- of produktplanning. Zit hier nu sinds februari 2008, bevalt me goed. Veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng qua aanpak. Misschien trek ik zelf teveel werk naar me toe en mag ik dus niet klagen. Ik vind het ook vervelend als iemand 'mijn werk doet' Gelukkig hoef ik geen koffie te zetten of weet ik wat voor klusjes op te knappen. Naja, mijn eigen werkplek schoonhouden, maar dat vind ik niet meer dan normaal

Maar goed, back to business (of in SC/PM)
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 16:13:23 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65248946
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Frutsel het volgende:

Misschien trek ik zelf teveel werk naar me toe en mag ik dus niet klagen. Ik vind het ook vervelend als iemand 'mijn werk doet'
Herkenbaar
quote:
Maar goed, back to business (of in SC/PM)
....back to business = . ( )
pi_65250390
Ik dacht even echt verkeerd te zitten

Even naar Meki: bron bij je post zetten en wel het hele bericht c/pen en niet enkele stukjes, want nu komt het heel anders over dan in de bron staat.
pi_65263947
Even een vraagje, mogen users eisen dat je alleen maar een bepaalde mening in een topic post?
In Consumentenclubs stappen uit overleg OV-chipkaart #6 wordt iedereen die niet vind dat de OV chipkaart de privacy schaad gevraagd niet in het topic te posten!
quote:
Het onderdeel privacy wordt door sommigen niet als probleem ervaren. Aan die users: blijf buiten deze reeks, jullie voegen niets toe aan het onderwerp zelf, namelijk de chipkaart die nog steeds, na al die jaren en al die honderden miljoenen, beginnersfouten heeft, naast de verkeerde insteek van de kaart. Wat jullie wel doen weet ik niet, jullie zijn overtuigd van jullie gelijk: fijn, geniet er van, schreeuw het van de daken, maar niet hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door snowgoon op 20-01-2009 23:39:18 ]
pi_65267788
Nee, snowgoon, het punt van discussievoeren is juist dat je ook ruimte biedt aan afwijkende meningen.
pi_65267835
Dat dacht ik ook. Duidelijk
pi_65302358
Israel-Hamas #51 Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei

Tiesemans noemt mij lager dan karbonade
pi_65302458

Tiesemans valt een moderator persoonlijk aan en verwijt enkel leugens op hem.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 23:41:44 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65302841
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Meki het volgende:

Tiesemans noemt mij lager dan karbonade
Dat mag hij toch vinden?
pi_65303182
Jah maar wat schiet je daarmee op
Ik noem jou toch ook geen Gourmetschotel ofwel ?
pi_65303337
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:
Jah maar wat schiet je daarmee op
Ik noem jou toch ook geen Gourmetschotel ofwel ?
Loedertje is dan ook hooguit 2 slavinkjes en 3 stukjes kipfilet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_65303409
van het merk euroshopper ?
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 00:42:43 #202
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65304569
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Loedertje is dan ook hooguit 2 slavinkjes en 3 stukjes kipfilet.

Biefstuk! Plakjes rosbief maar géén slavinken.
  donderdag 22 januari 2009 @ 01:01:59 #203
89730 Drugshond
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 01:05:31 #204
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65304938
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 01:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zullen we maar weer gaan draaien ?
Meki's lievelingseten?
pi_65305604
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:31 schreef Meki het volgende:
Tiesemans valt een moderator persoonlijk aan en verwijt enkel leugens op hem.
Post zijn bewerkt en genote. Maar wat onnodig is, is dat je eerst in het topic gaat reageren op hem en daarna hier komt klagen. Laat dat eerste achterwege.
pi_65323335
Politie veroorzaakt 14km op de A12

Kan dit worden Politie veroorzaakt 14km file op de A12
pi_65323627
Aangepast, Fastmatti.
pi_65335200
Israel-Hamas #52 - Hier verder

Tiesemans begint weer bashen.
pi_65335249
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:

En wat noemt ie je nu? Een gehaktbal kiekeboe?
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 01:42:15 #210
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65337405
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:

Het is altijd de schuld van iemand anders hè Meki, anderen beginnen áltijd toch?
- edit -

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2009 03:14:47 (Kappen met dat gebash hier) ]
pi_65340958
5 doden (3 kinderen) bij steekpartij in kinderdagverblijf

TT even aanpassen want dodenaantal is nogal onduidelijk. Doden en gewonden bij steekpartij op Vlaams kinderdagverblijf
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:37:35 #212
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65341238
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef SCH het volgende:
5 doden (3 kinderen) bij steekpartij in kinderdagverblijf

TT even aanpassen want dodenaantal is nogal onduidelijk. Doden en gewonden bij steekpartij op Vlaams kinderdagverblijf
Idd, *steekpartij op kinderdagverblijf* lijkt mij correcter.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:38:38 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65341276
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:42 schreef Loedertje het volgende:
Bericht 10% gewijzigd door Elfletterig op 23-01-2009 03:14 (Kappen met dat gebash hier
- edit -
Het is gewoon een boek met feiten hoor elfletterig, FB voor meki dus.
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 12:48:43 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65341666
done
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 12:52:22 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65341807
Hey een actieve oplettende mod !

Uitsmijtertje met rosbief sp3c?
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 13:11:01 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65342516
turkse pizza met vleesjes erop
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 13:11:27 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65342535
maar het is helaas allang op
pi_65345985
Ik open een topic in het verkeerde subforum, kickje naar SHO graag: [EO] Korenslag: de EO zoekt het beste koor van Nederland (2)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:53:48 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_65358730
Davy (17), opgesloten en doodgehongerd

Een dubbel topic. Is daar al aangegeven, maar er gebeurt niets, dus ik meld het maar even.
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 22:16:02 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65359529
dank u
pi_65360530
Graag even het gezeik van Lord_Vetinari verwijderen uit: Veel minder doden in Gaza dan gemeld
pi_65360645
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef buachaille het volgende:
Graag even het gezeik van Lord_Vetinari verwijderen uit: Veel minder doden in Gaza dan gemeld
En het gezeik van Lemmeb?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:58:28 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65360809
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:52 schreef SCH het volgende:

[..]

En het gezeik van Lemmeb?
Waar heb je het in godsnaam over?
pi_65360899
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over?
Jij bent daar dommer en grover dan die paar opmerkingen van L_V.
Suggereren dat er geen doden zijn gevallen. Er zijn zeker ook geen babies in Belgie vermoord vandaag.
Hoe durf je dat toch allemaal weer te posten
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:03:24 #225
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65360959
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent daar dommer en grover dan die paar opmerkingen van L_V.
Suggereren dat er geen doden zijn gevallen. Er zijn zeker ook geen babies in Belgie vermoord vandaag.
Hoe durf je dat toch allemaal weer te posten
Tsja, erg vervelend voor je dat andere mensen hun mening uiten op een discussieforum.

De reacties van L_V interesseren me overigens geen ruk (grijsgedraaide plaat die ik niet meer beluister). Die mogen wmb dus best blijven staan.
pi_65361297
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, erg vervelend voor je dat andere mensen hun mening uiten op een discussieforum.
Mening? Een mening is ergens gebaseerd. Jij bent onzinnige suggesties aan het doen om je moslim en islamhaat weer eens te ventileren.
pi_65361315
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Mening? Een mening is ergens gebaseerd. Jij bent onzinnige suggesties aan het doen om je moslim en islamhaat weer eens te ventileren.
Ik snap nooit waarom jij als homo zo'n fan bent van de Islam?
pi_65361374
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je niet tegen de islam bent, ben je er fan van ofzo? Ik ben fan van David Bowie, niet van welke religie of stroming dan ook. En ik snap die idioterie niet waarom mijn geaardheid er zo vaak moet worden bijgesleept. Ik heb geen idee in wie jij hem steekt of of je uberhaupt een kut of een piemel hebt, dus val mij er ook niet mee lastig
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:17:34 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_65361380
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

What the fuck? Hoe is dit Feedback?

LemmeB geeft zijn mening, wat je er ook van vindt, L_V is topicverziekend bezig door niet inhoudelijk te reageren. Dat vind ik ervan iig
Laffe huichelaar
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:19:05 #230
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65361429
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Is goed hoor.

Wat interesseert mij dat nou verder, wat jij van mijn mening vindt.
pi_65361531
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Is goed hoor.

Wat interesseert mij dat nou verder, wat jij van mijn mening vindt.
Nee, jij bent niet in de mening van anderen geinteresseerd, dat was allang wel duidelijk
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:27:52 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65361761
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet in de mening van anderen geinteresseerd, dat was allang wel duidelijk
Ik ben niet meer in jouw mening geïnteresseerd, dat is wat anders. En jij overduidelijk ook niet meer in de mijne, dus zie ik het hele probleem niet. Geen enkele reden voor jou om weer Chris Crocker uit te hangen in het FB-topic.
pi_65361869
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ben niet meer in jouw mening geïnteresseerd, dat is wat anders. En jij overduidelijk ook niet meer in de mijne, dus zie ik het hele probleem niet. Geen enkele reden voor jou om weer Chris Crocker uit te hangen in het FB-topic.
Je bent in geen enkele mening geinteresseerd. Je post slechts je haatzaaiende anti-islam propaganda en gelukkig hebben we deze week gezien dat er wat dat betreft grenzen in onze rechtsstaat zijn.
  Moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 23:40:00 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65362130
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef buachaille het volgende:
done
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:15:24 #235
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65363235
Waartoe bestaat dit topic? Alle andere pogingen zijn steeds gesloten omdat er al een centraal Gaza topic was. Nu start iemand een topic met een puur propagandische inzet gebaseerd op een nieuwsbericht dat aantoonbaar kletskoek is volgens alle partjen en loopt het parallel aan een discussie die al in het centrale topic liep.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:30:49 #236
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65363653
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:15 schreef voyeur het volgende:
Waartoe bestaat dit topic? Alle andere pogingen zijn steeds gesloten omdat er al een centraal Gaza topic was. Nu start iemand een topic met een puur propagandische inzet gebaseerd op een nieuwsbericht dat aantoonbaar kletskoek is volgens alle partjen en loopt het parallel aan een discussie die al in het centrale topic liep.
Wat is nu eigenlijk het probleem? Blijkbaar beviel de discussie in het andere topic velen niet en die hebben dus besloten een ander, parallel topic te vullen waarin de discussie een kant opgaat die hun beter bevalt. Prima toch? Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.
pi_65363721
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk het probleem? Blijkbaar beviel de discussie in het andere topic velen niet en die hebben dus besloten een ander, parallel topic te vullen waarin de discussie een kant opgaat die hun beter bevalt. Prima toch? Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.
Het is beleid van de moderators om al dit soort topics te sluiten dus het is wel een terechte vraag waarom er in dit geval van afgeweken wordt.

Mijn ervaring is dat het een tijd open blijft en dat het argument dan vervolgens is dat er al zoveel in gepost is.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:35:28 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65363782
de discussie in het Libanon/Gaza gaat over het conflict zelf ... dit puur om het aantal doden
dat vind ik wel een apart topic waard, ook als het aantal toch hoger blijkt te liggen als verwacht

althans zo zou het moeten zijn, ik kijk het nog even aan
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:36:12 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65363804
er is trouwens al teveel in gepost om hem te mergen
pi_65363843
Dubbele agenda dus. Zoals ik al zei.

Geweldig, met drogen ogen de boel weer verdraaien
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:38:12 #241
89730 Drugshond
pi_65363867
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef Lemmeb het volgende:
Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.
Mwah... als je postgetallen als leidraad neemt heb je wel een punt.
Typisch rode lap stier (FOK!) effect
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:39:35 #242
89730 Drugshond
pi_65363898
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef SCH het volgende:

Mjah... lemming to be or not to be.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:41:53 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65363942
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef SCH het volgende:

pi_65363972
goed voor de sfeer is het zeker niet... maar goed tis inerdaad aankijken hoe t verder loopt zoals spec zegt.
pi_65364013
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
goed voor de sfeer is het zeker niet... maar goed tis inerdaad aankijken hoe t verder loopt zoals spec zegt.
Dus we gaan nu weer over ieder los Gaza bericht topics openen in plaats van het centraal te houden om dat sp3c zijn hakken in het zand zet?

Jullie zeggen het maar.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:47:12 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364047
mijn hakken in het zand??????

waar?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:48:22 #247
89730 Drugshond
pi_65364075
quote:
Ik schat dat het afgewenteld wordt op moderator niveau.
Willen ze die extra mile lopen... go for it.
Anders is mergen wel zinvol. (zou ik wel hebben gedaan, omdat ik lui ben). Lekker alles gecentraliseerd.
Dit is niet zwart-wit... zelfs verre van.. Beide oplossingen zijn mogelijk.
pi_65364098
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef sp3c het volgende:
mijn hakken in het zand??????

waar?
Hierboven. Smileys in plaats van je werk te doen en het beleid te handhaven waar je eerst zo druk over deed.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:49:43 #249
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65364102
quote:
goed voor de sfeer is het zeker niet...
Niet als foks eigen Chris Crocker dit topic weer komt volzaniken nee.
pi_65364194
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

het topic zelf is niet erg van een hoog niveau qua inhoud. eerder de standaard discussie die we gewend zijn. en daar is echt niet 1 persoon schuldig aan.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 00:54:28 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364197
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Hierboven. Smileys in plaats van je werk te doen en het beleid te handhaven waar je eerst zo druk over deed.
als reactie op???

jij zet je hakken in het zand
en niet eens om een of ander verhit onderwerp, nee simpelweg omdat je SCH bent en al langer op fok rondloopt dan sp3c
mag best hoor maar dan krijg je dat soort reacties
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:54:36 #252
89730 Drugshond
pi_65364200
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach qua spanningsveld leeft het. Sterker nog het leeft geweldig....Je moet er maar zin an hebben.
pi_65364247
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

het topic zelf is niet erg van een hoog niveau qua inhoud. eerder de standaard discussie die we gewend zijn. en daar is echt niet 1 persoon schuldig aan.
Waarom niet gewoon in het centrale topic. Moet ik straks dan weer een topic openen met een ander gerucht?
Dat is toch niet zinvol?
pi_65364286
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

als reactie op???

en niet eens om een of ander verhit onderwerp, nee simpelweg omdat je SCH bent en al langer op fok rondloopt dan sp3c
Als ik reageer, doe jij precies het tegenovergestelde
Je bent echt een enorm waardevolle mod op die manier.
Je gaat niet in op wat er gezegd is, je negeert voyeurs argumenten volledig en denkt het met wat non-argumenten en smileys af te moeten doen. En dan durf je vervolgens niet meer terug, dat is hakken in het zand.

Word toch eens volwassen, moderatorretje van me
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:01:43 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364356
in dit geval vind ik het gezien de lawaai die er de afgelopen dagen over de aantallen slachtoffers is gemaakt wel nuttig om een apart topic te hebben ja

en als jij strax een topic opent met een ander gerucht dan maak ik dezelfde afweging maar de kans is groot dat het gesloten wordt met een link naar het centrale topic
pi_65364412
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:01 schreef sp3c het volgende:
in dit geval vind ik het gezien de lawaai die er de afgelopen dagen over de aantallen slachtoffers is gemaakt wel nuttig om een apart topic te hebben ja

en als jij strax een topic opent met een ander gerucht dan maak ik dezelfde afweging maar de kans is groot dat het gesloten wordt met een link naar het centrale topic
Precies, dat zijn die 2 maten. Ineens is het nuttig om een apart topic te openen omdat het de moderator wel aanstaat. Het gaat verdomme vrijwel altijd over het aantal doden, waarom zou je daar in godsnaam een aprt topic voor open laten? Omdat je nieuwe hakken hebt ofzo.

En de afgelopen dagen? Het gaat er al weken over. Misschien moet je anders de discussie even volgen lieverd.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:03:56 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364416
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik reageer, doe jij precies het tegenovergestelde
Je bent echt een enorm waardevolle mod op die manier.
Je gaat niet in op wat er gezegd is, je negeert voyeurs argumenten volledig en denkt het met wat non-argumenten en smileys af te moeten doen. En dan durf je vervolgens niet meer terug, dat is hakken in het zand.

Word toch eens volwassen, moderatorretje van me
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:06:12 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364462
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies, dat zijn die 2 maten. Ineens is het nuttig om een apart topic te openen omdat het de moderator wel aanstaat. Het gaat verdomme vrijwel altijd over het aantal doden, waarom zou je daar in godsnaam een aprt topic voor open laten? Omdat je nieuwe hakken hebt ofzo.

En de afgelopen dagen? Het gaat er al weken over. Misschien moet je anders de discussie even volgen lieverd.
omdat het me aanstaat??

waar haal je dat nu weer vandaan, ik geloof uberhaupt niet dat het aantal doden onder de 2000 ligt
je moet je fantasie niet zo de vrije loop laten
pi_65364464
Je neemt het echt voor geen milimeter serieus he.

Ik vind het daarom ook zo geweldig dat je maar moderator mag blijven, dat je ervoor zorgt dat Lemmeb nog altijd zijn strafbare teksten kan posten terwijl paddy hem er af wilde hebben, je doet dat wel heel aardig allemaal.

Sluit gewoon dat topic. Dan ben je weer serieus te nemen.
pi_65364507
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat het me aanstaat??

waar haal je dat nu weer vandaan, ik geloof uberhaupt niet dat het aantal doden onder de 2000 ligt
je moet je fantasie niet zo de vrije loop laten
Waarom doorbreek je dan ineens je eigen policy? Je hamert steeds op het centrale topic en ineens is het weer logisch om losse topics te openen. Leg het maar uit

Je kunt het allemaal op mij schuiven en SCH weer belachelijk gaan maken. Prima hoor. Maar je kan toch ook gewoon bedenken dat het volstrekt in tegenspraak is met je eigen beleid.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:09:27 #261
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65364550
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

als reactie op???

Ik loop zelfs nog veel langer rond dan SCH, maar dat lijkt me irrelevant. Er is nu al flink in gepost en ik ben er een voorstander van dat ook de onderbuik gehoord mag worden, edoch een apart topic is het hek van de dam. Het was een propagandistisch bedoeld foutief nieuwtje dat als OP functioneerde. Als je dat toelaat kun je er donder op zeggen dat er nog vele topics zullen volgen. Een aspect uit dat conflict tot topic bombarderen zorgt immers voor extra aandacht.

Er is een centraal topic juist om dit te voorkomen. Dat topic ligt al uren stil, dus als je nu merged geef je iedereen zijn zin. De onderbuik heeft zich geuit en de te verwachten diaspora aan losse topics is gestuit.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:12:57 #262
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65364644
sp3c je hebt het wederom weer bijzonder goed gedaan!

Jammer dat je één van mijn (overigens serieus bedoelde) reacties moest modden, maar ook dat zal dan wel nodig zijn geweest om het topic de goede kant op te sturen.
pi_65364662
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:12 schreef Lemmeb het volgende:
sp3c je hebt het wederom weer bijzonder goed gedaan!

Jammer dat je één van mijn (overigens serieus bedoelde) reacties moest modden, maar ook dat zal dan wel nodig zijn geweest om het topic de goede kant op te sturen.
Zonder hem zou jij hier allang niet meer rondlopen dus ik snap je verering maar al te goed.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:19:27 #264
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65364796
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Zonder hem zou jij hier allang niet meer rondlopen dus ik snap je verering maar al te goed.
Ach gut, wat reageer je toch weer zuur. Jammer hoor.

Volgens mij zou een vrijwillige fok-break van enkele maanden voor jou helemaal niet zo'n verkeerd idee zijn. Dan kun je hetgeen op dit forum gebeurt weer een beetje relativeren en in het juiste perspectief plaatsen.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:19:58 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364805
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik loop zelfs nog veel langer rond dan SCH, maar dat lijkt me irrelevant.
ik ook ... maar je hebt gelijk idd
quote:
Er is nu al flink in gepost en ik ben er een voorstander van dat ook de onderbuik gehoord mag worden, edoch een apart topic is het hek van de dam. Het was een propagandistisch bedoeld foutief nieuwtje dat als OP functioneerde. Als je dat toelaat kun je er donder op zeggen dat er nog vele topics zullen volgen. Een aspect uit dat conflict tot topic bombarderen zorgt immers voor extra aandacht.

Er is een centraal topic juist om dit te voorkomen. Dat topic ligt al uren stil, dus als je nu merged geef je iedereen zijn zin. De onderbuik heeft zich geuit en de te verwachten diaspora aan losse topics is gestuit.
maar die topics over de demonstraties tegen Israel of voor de Palestijnen of wat dan ook hebben we ook laten lopen terwijl dat ook gewoon in de centrale topic besproken is, ik ben van mening dat dit topic of iig het onderwerp wat toe kan voegen want hier gaan we nog flink van horen de komende dagen

maar zoals gezegd ik kijk hem nog even aan en als het gewoon meer van hetzelfde is/blijft/wordt dan gaat het gewoon op slot zonder merge
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:22:34 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65364885
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef SCH het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:27:57 #267
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65365021
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ook ... maar je hebt gelijk idd
[..]

maar die topics over de demonstraties tegen Israel of voor de Palestijnen of wat dan ook hebben we ook laten lopen terwijl dat ook gewoon in de centrale topic besproken is, ik ben van mening dat dit topic of iig het onderwerp wat toe kan voegen want hier gaan we nog flink van horen de komende dagen

maar zoals gezegd ik kijk hem nog even aan en als het gewoon meer van hetzelfde is/blijft/wordt dan gaat het gewoon op slot zonder merge
Merge het gewoon, het zou nauwelijks verwarring veroorzaken.Het topic zelf was al aangekaart in het centrale topic dus het was mosterd na de maaltijd, maar dat is nu eenmaal geschied.

Op slot gooien zonder merge is minachting van de posters die er tijd en energie in stoppen om er in ieder geval enige inhoud in te stoppen.
Als je dat doet lok je het uit dat je 'hit en run propaganda topics' krijgt. Snel wat bullshit posten, de vriendjes roepen ach en wee, en als er vervolgens een meer inhoudelijke discussie ontstaat wordt het topic door de plee gespoeld, Mission accomplished voor de TS. Reken maar dat dit kunstje herhaald zal worden als je het nu succesvol maakt.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:31:10 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65365100
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef voyeur het volgende:

[..]

Merge het gewoon, het zou nauwelijks verwarring veroorzaken.Het topic zelf was al aangekaart in het centrale topic dus het was mosterd na de maaltijd, maar dat is nu eenmaal geschied.

Op slot gooien zonder merge is minachting van de posters die er tijd en energie in stoppen om er in ieder geval enige inhoud in te stoppen.
Als je dat doet lok je het uit dat je 'hit en run propaganda topics' krijgt. Snel wat bullshit posten, de vriendjes roepen ach en wee, en als er vervolgens een meer inhoudelijke discussie ontstaat wordt het topic door de plee gespoeld, Mission accomplished voor de TS. Reken maar dat dit kunstje herhaald zal worden als je het nu succesvol maakt.
true

andere mogelijkheid is een nieuwe (neutrale) OP + TT waar ook het andere uiterste aangekaart wordt maar ik ben nog steeds van mening dat er over dit onderwerp wel een apart topic kan bestaan

Het Israelisch leger gebruikt radioactieve munitie
dat kon bv ook gewoon, en dat heeft net zo goed een propagandistische insteek
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:39:17 #269
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65365301
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

true

andere mogelijkheid is een nieuwe (neutrale) OP + TT waar ook het andere uiterste aangekaart wordt maar ik ben nog steeds van mening dat er over dit onderwerp wel een apart topic kan bestaan

Het Israelisch leger gebruikt radioactieve munitie
dat kon bv ook gewoon, en dat heeft net zo goed een propagandistische insteek
Zeker, maar dat topic was ook waardeloos omdat het gewoon dezelfde discussie opleverde als het centrale topic. Het ging al helemaal niet over radioactieve munitie, soms over de fosfor granaten, maar meerendeels zwabberde het gewoon wat in een discussie over het algemene Israel-Hamas conflict.

Een separaat topic met een aangepaste TT +OP zal dat zelfde lot beschoren zijn. Deel 5x.. tm 59 zullen sowieso over de aftermath gaan dus ook het aantal doden en de exacte schade aan een ziekenhuis komen vanzelf ook daar aan de orde.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 01:46:54 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65365449
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:39 schreef voyeur het volgende:

[..]

Zeker, maar dat topic was ook waardeloos omdat het gewoon dezelfde discussie opleverde als het centrale topic. Het ging al helemaal niet over radioactieve munitie, soms over de fosfor granaten, maar meerendeels zwabberde het gewoon wat in een discussie over het algemene Israel-Hamas conflict.
viel mee hoor vond ik, tegen het einde was het wat minder maar toen zakte het ook snel genoeg weer weg
quote:
Een separaat topic met een aangepaste TT +OP zal dat zelfde lot beschoren zijn. Deel 5x.. tm 59 zullen sowieso over de aftermath gaan dus ook het aantal doden en de exacte schade aan een ziekenhuis komen vanzelf ook daar aan de orde.
nu ja we kunnen hier de hele nacht over door gaan maar uiteindelijk vind ik het aantal doden dat is gevallen een onderwerp dat een eigen topic waard is en ik wil het graag even aankijken of het gaat lopen of niet

ik snap niet dat daar zo'n drama over gemaakt moet worden want dit is niets nieuws

soms werkt het wel en soms werkt het niet
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:07:32 #271
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65365847
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

viel mee hoor vond ik, tegen het einde was het wat minder maar toen zakte het ook snel genoeg weer weg
[..]

nu ja we kunnen hier de hele nacht over door gaan maar uiteindelijk vind ik het aantal doden dat is gevallen een onderwerp dat een eigen topic waard is en ik wil het graag even aankijken of het gaat lopen of niet

ik snap niet dat daar zo'n drama over gemaakt moet worden want dit is niets nieuws

soms werkt het wel en soms werkt het niet
Ik vond het niet meevallen en als je het nog eens kritisch doorkijkt zie je hetzelfde. Het ging zeker niet over de TT en zelfs nauwelijks over de gebruikte wapens in generieke zin.

Ik ga er niet de hele nacht over door. Ik ga naaar bed, maar ben teleurgesteld dat je niet ingaat op de argumenten, maar terugvalt op de vraag of 'het gaat lopen'. Morgen open ik 'Gaza bewoners blijken meerendeels moslims' en dat gaat vast ook 'lopen'. Wat een argument na een serieuze discussie die wmb in het belang van NWS was.
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 02:17:11 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65366022
ja ga nu niet doen alsof ik niet op je argumenten ingegaan ben zeg ...

dit is alleen geen discussie, jullie hebben gelijk en wat ik zeg is onzin
ik heb helemaal geen zin om daar uren over door te gaan en ik heb ook geen zin om hierom voor rotte vis uitgemaakt te worden door SCH want zo heel bijzonder is het allemaal niet

er zijn meer topics over Israel en Palestijnen en wat dan ook die ook gewoon open blijven omdat wij denken dat het wat toevoegt aan het subforum zo ook met deze, als dat werkelijk zo'n enorm probleem is dan snap ik niet waarom er geen klachten waren over dat topic over die door Israel gebruikte wapens.

en als je dat topic maakt gaat hij gewoon dicht met als sluitpost 'duh'
pi_65366083
Ik weet niet hoe het loopt, maar een andere optie is om van 'minder doden in Gaza' topic deel #53 te maken als #52 bijna vol is.
pi_65366105
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoe het loopt, maar een andere optie is om van 'minder doden in Gaza' topic deel #53 te maken als #52 bijna vol is.
Poldermodel!
  Moderator zaterdag 24 januari 2009 @ 02:33:14 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65366265
die vind ik wel mooi

maar ik wacht nog even af of het daadwerkelijk een kloon wordt van de centrale topics maar dat zal tegen die tijd wel duidelijk zijn neem ik aan, hoeft er iig nix gesloten/gemerged te worden
pi_65366440
Wat een ophef om niks weer. Er zijn echt wel meer topics over Israël en Gaza geweest die los stonden van de centrale topicreeks. Soms neemt een topic zo snel een vlucht qua aantal posts dat mergen geen zin meer heeft. Dat sommige users dan van de leg raken, so be it.
pi_65370264
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een ophef om niks weer. Er zijn echt wel meer topics over Israël en Gaza geweest die los stonden van de centrale topicreeks. Soms neemt een topic zo snel een vlucht qua aantal posts dat mergen geen zin meer heeft. Dat sommige users dan van de leg raken, so be it.
Dat heb ik altijd een merkwaardig argument gevonden, dat er al te veel gepost is om te mergen. Het aantal posts zegt niks over de kwaliteit en niks over de afspraken en het beleid tov topicreeksen.

Het veranderen van de TT is erg okay ieg
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:34:59 #278
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65370548
Ik had even de stille hoop dat je naar mijn advies geluisterd had.
pi_65372725
Het topic gaat over een krantenartikel dat inmiddels onderuitgehaald is door betrouwbaarder cijfers. Met instemming van drie pro-Israel-gebruikers.
TS weet dat en opent dus een topic met een OP waarvan bij voorbaat al bekend is dat die onzin is.
Lijkt me geen bijdrage en zeker geen nr 53 van een andere reeks. Die bovendien bijna opgedroogd is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 25 januari 2009 @ 00:12:28 #280
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_65373624
Je hoeft niet de suggestie te wekken, met die tussenzin, alsof er van tevoren beraad is geweest over deze topicstart. Daar is geenszins sprake van.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65373742
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef Mylene het volgende:
Hoeze minder doden
je gaat van een bron van nog een onbekende krant nog vanuit dat get minder doden is.

Je wantrouwt instellingen o.a. rode kruis. HRW etc. maar een onbekende Italiaanse krant die enkel als telegraaf wordt overspoeld met propogandische bullshit die ze krijgen vanuit de Israelishe ambassade. ? en jij gelooft dat direct
pi_65375604
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:12 schreef damian5700 het volgende:
Je hoeft niet de suggestie te wekken, met die tussenzin, alsof er van tevoren beraad is geweest over deze topicstart. Daar is geenszins sprake van.
TS wist dat dat zijn OP weerlegd was. Dus heeft hij met voorbedachte rade een topic hierover geopend. Of hij is imbeciel en niet in staat tot voorbedachte rade.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 25 januari 2009 @ 09:18:45 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65377802
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
Of hij is imbeciel en niet in staat tot voorbedachte rade.
Volgens mij ben je zelf behoorlijk imbeciel, maar dat even terzijde.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 11:33:07 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65379381
ja zo kan die wel weer he?
pi_65380424
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En dat SCH walgelijke uitlatingen heeft gedaan in deze topicreeks en zich daarvoor diep zou moeten schamen. Als ik hem was zou ik me nu van kant maken.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als er iemand zich al diep moest schamen voor ongefundeerde onderbuikuitlatingen is het lemmeb zelf, daarnaast is dat een doodverwensing.
  zondag 25 januari 2009 @ 12:33:45 #286
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65380852
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als er iemand zich al diep moest schamen voor ongefundeerde onderbuikuitlatingen is het lemmeb zelf, daarnaast is dat een doodverwensing.
Nee en nee.

SCH is in die topicreeks degene die het erg bont maakt met z'n "ongefundeerde onderbuikuitlatingen". Dodelijke slachtoffers van zinloos geweld de schuld in de schoenen schuiven en er zelfs grappen over maken, te walgelijk voor woorden.

Van een doodverwensing is helemaal geen sprake. Ik geef alleen maar aan wat ik in zijn geval zou doen. En dat mag.
  zondag 25 januari 2009 @ 12:51:55 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65381393
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef Lemmeb het volgende:
SCH is in die topicreeks degene die het erg bont maakt met z'n "ongefundeerde onderbuikuitlatingen". Dodelijke slachtoffers van zinloos geweld de schuld in de schoenen schuiven en er zelfs grappen over maken, te walgelijk voor woorden.
En dan heb ik het nog niet eens over de schunnige uitlatingen van SCH in die topicreeks aan mijn adres, en die gewoon mochten blijven staan.
pi_65382051
quote:
Van een doodverwensing is helemaal geen sprake. Ik geef alleen maar aan wat ik in zijn geval zou doen. En dat mag.
Het zit op één lijn met de doodsverwensing. Het is net zoiets als tegen een agent zegt: "ik vind dat jij een varken bent", dat zal toch als een belediging gezien worden. Zelfs als je zou zeggen: "als ik jou was zou ik mijzelf een varken vinden", zou het op het zelfde neerkomen.

Zeggen dat iemand zich van kant moet maken of zeggen dat je jezelf van kant zou maken als je hem was, komen beide erop neer dat je die persoon nare dingen toewenst. Die houding in een forum is het ongewenste, niet de manier waarop je het beschrijft (omzeilt).
pi_65382115
quote:

Moderator zondag 25 januari 2009 @ 14:03:36 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65383720
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En dan heb ik het nog niet eens over de schunnige uitlatingen van SCH in die topicreeks aan mijn adres, en die gewoon mochten blijven staan.
ik zie er 0
  zondag 25 januari 2009 @ 17:02:25 #291
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65390262
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie er 0
Dan heb je vast niet de hele reeks doorgekeken.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 17:13:10 #292
236264 crew  capricia
pi_65390650
Kan Lemmeb wat inhoudelijker reageren ipv op de persoon te spelen?
Jongen uit Oegstgeest onder trein #4 post 233 en 240.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 25 januari 2009 @ 17:15:59 #293
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65390762
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef capricia het volgende:
Kan Lemmeb wat inhoudelijker reageren ipv op de persoon te spelen?
Jongen uit Oegstgeest onder trein #4 post 233 en 240.

Ik doe alleen jou maar na. Eerder in die topicreeks ben je ook een aantal keren op de man gegaan. Gezeik over excuses enzo, en over hoe walgelijk ik zogenaamd bezig was. Terwijl jij, samen met SCH, juist degene was die het erg bont maakte t.o.v. de slachtoffers.
  zondag 25 januari 2009 @ 17:21:16 #294
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65390957
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Jij was toch die droplul die hem van alles en nogwat beschuldigde?
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Tijd voor je excuses Lemmeb, eens kijken of we hier de jongens van de mannen kunnen onderscheiden...
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar, die jongen is het niet waard. Het gaat vandaag om de jongen die begraven wordt maar dat interesseert mensen zonder gevoel natuurlijk niet.
Dit gebeuren dus, en daar zeurde ik destijds ook niet over. En nog meer, in eerdere delen van die topicreeks.

Dus nu niet mekkeren dat ik je wereldvreemd noem, capricia. Als dat alles is...
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 18:59:31 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65394265
dat van capricia vind ik nog niet zo erg, die eerste wel en die laatste is een reactie op die eerste dus die zijn weg
volgende keer graag wat eerder melden en dan komen we ergens

maar ik vind het wel een beetje een anticlimax hoor ik dacht dat die hele topics vol stonden met schunnige opmerkingen richting jouw ... ik vind het wel meevallen allemaal
  zondag 25 januari 2009 @ 19:14:01 #296
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65394712
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:59 schreef sp3c het volgende:
dat van capricia vind ik nog niet zo erg,
Is het ook niet, maar dat is suggereren dat iemand wereldvreemd zou zijn natuurlijk ook niet.
quote:
die eerste wel en die laatste is een reactie op die eerste dus die zijn weg
volgende keer graag wat eerder melden en dan komen we ergens
Ja, maar je hoeft het van mij niet weg te halen hoor! Ik zit hier niet om jou werk te bezorgen. Laat dus maar lekker staan.

Ik heb veel liever dat al die andere users ook eens op zouden houden met zeuren over ieder wissewasje, dan hoef ik me hier ook niet meer te verdedigen.
quote:
maar ik vind het wel een beetje een anticlimax hoor ik dacht dat die hele topics vol stonden met schunnige opmerkingen richting jouw ... ik vind het wel meevallen allemaal
HAHAHA In één of twee van de eerdere deeltjes uit die reeks staat volgens mij ook nog het één en ander, maar laat dat maar lekker staan.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 19:17:26 #297
236264 crew  capricia
pi_65394838
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik heb veel liever dat al die andere users ook eens op zouden houden met zeuren over ieder wissewasje, dan hoef ik me hier ook niet meer te verdedigen.
[..]
Het lijkt mij gewoon prettig om inhoudelijk te kunnen discusseren zonder allerlei persoonlijke aanvallen en/of Marokkanen-bash-gepraat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 25 januari 2009 @ 19:29:24 #298
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65395278
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Het lijkt mij gewoon prettig om inhoudelijk te kunnen discusseren zonder allerlei persoonlijke aanvallen en/of Marokkanen-bash-gepraat.
Tsja, wat jij "Marokkanen-bash-gepraat" noemt, vind ik gewoon een fatsoenlijke, oprechte mening. Mijn mening. Ik kan het ook niet helpen dat andere users daar steeds zo stekelig en persoonlijk op reageren.

Ik snap het ook niet helemaal. Ik bedoel, ik heb het over het vervelende en voorspelbare gedrag van criminele Marokkaantjes, en prompt beginnen een aantal users te zeuren, te zieken en te schelden, alsof ik het over hen persoonlijk had. Doe toch normaal, en accepteer gewoon dat er op dit forum ook users zijn die het met Wilders eens zijn.
pi_65397518
Zijn jullie in het dagelijks leven ook bevriend Lemmeb en sp3c?

Er stonden tientallen walgelijke opmerkingen, insinuaties en beledigingen over Marokkanen en moslims in diezelfde reeks maar die heb je vast niet allemaal weggehaald? Terecht hoor, maar het verbaast me dat je nu nog reacties van 2 weken geleden gaat weghalen omdat Lemmeb een huilbui heeft

Ik wil ook graag paddy weer eens horen over Lemmeb, die is een stuk minder coulant dan sp3c maar heeft de moed wellicht een beetje opgegeven, logischerwijze. Wat Lemmeb een fatsoenlijke, oprechte mening noemt zou bij veel instanties als abject en ontoelaatbaar worden gezien en FOK! zou er problemen mee krijgen. Dat is toch niet wat we willen?
  zondag 25 januari 2009 @ 20:39:14 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65397755
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie in het dagelijks leven ook bevriend Lemmeb en sp3c?

Er stonden tientallen walgelijke opmerkingen, insinuaties en beledigingen over Marokkanen en moslims in diezelfde reeks maar die heb je vast niet allemaal weggehaald? Terecht hoor, maar het verbaast me dat je nu nog reacties van 2 weken geleden gaat weghalen omdat Lemmeb een huilbui heeft

Ik wil ook graag paddy weer eens horen over Lemmeb, die is een stuk minder coulant dan sp3c maar heeft de moed wellicht een beetje opgegeven, logischerwijze. Wat Lemmeb een fatsoenlijke, oprechte mening noemt zou bij veel instanties als abject en ontoelaatbaar worden gezien en FOK! zou er problemen mee krijgen. Dat is toch niet wat we willen?
ik was neutraal in dat topic en zei al vanaf het begin dat ik nog even wilde wachten op werkelijke feiten van het des tijds gebeurde. en toen nog vond je reden genoeg om mij persoonlijk aan te vallen met je zelfbedachte genoegdoeningen.

jij hebt, over de rug van een slachtoffer en zijn nabestaanden, heel erg ranzig gebagatelliseerd. echt te vies om aan te pakken. maar dat weet je zelf ook. je was nog erger dan de mensen die meteen riepen dat het de schuld van marokkanen was.
  Moderator zondag 25 januari 2009 @ 20:39:49 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65397771
moet ik hier echt op in gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')