Wat sp3c zegt. Verder moeten we natuurlijk ook iets te modden houden.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig, we vegen af en toe de gevolgen weg maar de oorzaak pakken we niet aan instelling ?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig, we vegen af en toe de gevolgen weg maar de oorzaak pakken we niet aan instelling ?
Wat ik al eerder zeiquote:
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenquote:
Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotos en videos uit Gaza en Israel
Is alweer naar de kloten met propaganda en geouwehoer.
Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:
[..]
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenDat is wat rattenvangers ook doen en deden
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:24 schreef sp3c het volgende:
tot op zekere hoogte wel ja en als het krediet op is kan de oorzaak in kwestie weer even op de strafbank zitten
als we iedereen na 2 of 3 notes laten permbannen dan wordt het nogal leeg hier
Ik heb een paar beelden verwijderd en nog even een herinnering geplaatst.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotos en videos uit Gaza en Israel
Is alweer naar de kloten met propaganda en geouwehoer.
Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
Wij gaan niet over bans. Het is echt al vaker uitgelegd, zelfs nog in dit topic, volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenDat is wat rattenvangers ook doen en deden
![]()
Ahum...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.
Die post van Teletubbies staat er echter nog steeds. Kan die dan ook weggehaald worden? Is immers geen foto!
Foto's waarop met kindertjes wordt gezeuld schaar ik trouwens ook onder propaganda. Kan daar ook naar gekeken worden?
We zijn het achter de schermen even aan het bespreken. Relax. Neem een biertje, of een kopje koffie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet dat Israel en gaza en zo heeeeeeeeeeel belangrijk is, maar er wordt ook nog steeds Fb over andere topics gedaan. Zou leuk zijn als mods ook daarop reageren...
[NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS
Eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:
Stalin is al 50 jaar dood (C&H)
Het gaat over een gebeurtenis uit 1920 of zo (C&H)
Het staat in een boek (TTK)
Maar ja. De koninkrijkjes gedachte leeft hier nog steeds. Men leeft nog steeds in de veronderstelling, dat het weggeven van een topic de belangrijkheid van het eigen subforum vermindert, dus houdt men krampachtig topics vast, ook al ziet een blinde met braille-leesblindheid, dat het ergens anders hoort.
Of je gaat er inhoudelijk op in?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
laat je ons weten of dat aspirientje effect heeft of niet?
Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
laat je ons weten of dat aspirientje effect heeft of niet?
Wat zijn de argumenten daarvoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS
nou je mag me idd ook wel god noemen ja, niet helemaal correct maar dat vind ik niet zo heel ergquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.
op zijn koninkrijkjes vol aspirientjes?quote:
Het is een nieuw historisch onderzoek, ja. Het heeft totaal geen impact op de wereld van vandaag, uitsluitend op de geschiedschrijving van de communistische / stalinistische USSR.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar goed, persoonlijk is het me om het even ... ik heb niet zo heel veel problemen met dat topic in NWS aangezien het een nieuw onderzoek lijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |