Wat zij zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Geweldig, we vegen af en toe de gevolgen weg maar de oorzaak pakken we niet aan instelling ?
Wat ik al eerder zeiquote:
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenquote:
Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotos en videos uit Gaza en Israel
Is alweer naar de kloten met propaganda en geouwehoer.
Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:
[..]
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenDat is wat rattenvangers ook doen en deden
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:24 schreef sp3c het volgende:
tot op zekere hoogte wel ja en als het krediet op is kan de oorzaak in kwestie weer even op de strafbank zitten
als we iedereen na 2 of 3 notes laten permbannen dan wordt het nogal leeg hier
Ik heb een paar beelden verwijderd en nog even een herinnering geplaatst.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotos en videos uit Gaza en Israel
Is alweer naar de kloten met propaganda en geouwehoer.
Users die het tekens verkankeren doen schade aan fok btw. Ze voorkomen dat zo'n topic de moeite waard wordt om als link door te geven en zo dus nieuwe mensen naar fok brengt.
Wij gaan niet over bans. Het is echt al vaker uitgelegd, zelfs nog in dit topic, volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Verluste het volgende:
Jullie creëren gewoon je eigen werk door wanposters door te laten postenDat is wat rattenvangers ook doen en deden
![]()
Ahum...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat van die cartoons had ik overheen gelezen.
Die post van Teletubbies staat er echter nog steeds. Kan die dan ook weggehaald worden? Is immers geen foto!
Foto's waarop met kindertjes wordt gezeuld schaar ik trouwens ook onder propaganda. Kan daar ook naar gekeken worden?
We zijn het achter de schermen even aan het bespreken. Relax. Neem een biertje, of een kopje koffie.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet dat Israel en gaza en zo heeeeeeeeeeel belangrijk is, maar er wordt ook nog steeds Fb over andere topics gedaan. Zou leuk zijn als mods ook daarop reageren...
[NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS
Eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh, wat een verrassing. Nou, nou, dat had ik niet verwacht, zeg. Nee, nu moet ik toch echt even een aspirientje nemen. Het is ook zo'n NWS-topic:
Stalin is al 50 jaar dood (C&H)
Het gaat over een gebeurtenis uit 1920 of zo (C&H)
Het staat in een boek (TTK)
Maar ja. De koninkrijkjes gedachte leeft hier nog steeds. Men leeft nog steeds in de veronderstelling, dat het weggeven van een topic de belangrijkheid van het eigen subforum vermindert, dus houdt men krampachtig topics vast, ook al ziet een blinde met braille-leesblindheid, dat het ergens anders hoort.
Of je gaat er inhoudelijk op in?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
laat je ons weten of dat aspirientje effect heeft of niet?
Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef sp3c het volgende:
laat je ons weten of dat aspirientje effect heeft of niet?
Wat zijn de argumenten daarvoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef sp3c het volgende:
we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS
nou je mag me idd ook wel god noemen ja, niet helemaal correct maar dat vind ik niet zo heel ergquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mogen we je wel gewoon sp3c blijven noemen of heb jezelf naast het air ook al de naam van God aangemeten? Het zou, bijvoorbeeld, helpen als je even zou beargumenteren waarom dit topic volgens jou / jullie in NWS thuishoort. Ik ben uitermate benieuwd naar de motivatie, namelijk.
op zijn koninkrijkjes vol aspirientjes?quote:
Het is een nieuw historisch onderzoek, ja. Het heeft totaal geen impact op de wereld van vandaag, uitsluitend op de geschiedschrijving van de communistische / stalinistische USSR.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar goed, persoonlijk is het me om het even ... ik heb niet zo heel veel problemen met dat topic in NWS aangezien het een nieuw onderzoek lijkt te zijn
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zijn koninkrijkjes vol aspirientjes?
lijkt me niet nodig
Als je dat de eerste keer nou had gezegd dan had je waarschijnlijk die reactie ook niet gekregen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef sp3c het volgende:
wat de rest ervan vind is nog niet 100% duidelijk en aangezien jij zat te trappelen om een antwoord vond ik het wel handig om je te laten weten dat het topic voorlopig even blijft waar het is ... misschien wordt later nog besloten het te verplaatsen, misschien niet
mij maakt het in dit geval iig niet zo heel veel uit
Sterker nog: Als C&H mod had ik dat topic waarschijnlijk zelf al gehaald, met een PM naar de NWS-modsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Als je dat de eerste keer nou had gezegd dan had je waarschijnlijk die reactie ook niet gekregen.
En sinds wanneer moet een heel mod team een mening geven voor een topic verplaatsen? Ik nam die beslssing toch wel zelfstandig aangezien de aarde echt niet vergaat.
beetje de omgekeerde wereld, als hij uitleg wil dan kan hij daar normaal om vragen en dan krijgt hij dat ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Als je dat de eerste keer nou had gezegd dan had je waarschijnlijk die reactie ook niet gekregen.
nou als ik geen mening heb dan vraag ik het liever aan de rest ipv te gaan lopen gokkenquote:En sinds wanneer moet een heel mod team een mening geven voor een topic verplaatsen? Ik nam die beslssing toch wel zelfstandig aangezien de aarde echt niet vergaat.
ik vind Stalin toch wat groter dan de USSR eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een nieuw historisch onderzoek, ja. Het heeft totaal geen impact op de wereld van vandaag, uitsluitend op de geschiedschrijving van de communistische / stalinistische USSR.
Niks omgekeerde wereld. Ik heb aangegeven dat het topic volgens mij een schopje naar C&H verdiende. Niks meer, niks minder. De enige reactie, het enige antwoord dat ik kreeg is 'We hebben besloten, dat het voorlopig in NWS blijft'. DAAR had je dus gewoon een motivatie bij kunnen zetten, dan was de hele opvolgende discussie niet nodig geweest. Nogmaals: Ik heb verder in mijn oorspronkelijke vraag geen gekke dingen gezegd. Het antwoord daarentegen getuigde van een minachting van de mods voor de users van ongekende omvang, door er een zinnetje van 9 woorden aan te wijden, met als ondertoon 'en wij weten het beste wat goed is voor NWS en die arme usertjes'.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje de omgekeerde wereld, als hij uitleg wil dan kan hij daar normaal om vragen en dan krijgt hij dat ook.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind Stalin toch wat groter dan de USSR eerlijk gezegd
nee het antwoord was " we laten dat Stalin topic voorlopig even in NWS "quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niks omgekeerde wereld. Ik heb aangegeven dat het topic volgens mij een schopje naar C&H verdiende. Niks meer, niks minder. De enige reactie, het enige antwoord dat ik kreeg is 'We hebben besloten, dat het voorlopig in NWS blijft'.
lol!quote:DAAR had je dus gewoon een motivatie bij kunnen zetten, dan was de hele opvolgende discussie niet nodig geweest.
minachting van de users???quote:Nogmaals: Ik heb verder in mijn oorspronkelijke vraag geen gekke dingen gezegd. Het antwoord daarentegen getuigde van een minachting van de mods voor de users van ongekende omvang, door er een zinnetje van 9 woorden aan te wijden, met als ondertoon 'en wij weten het beste wat goed is voor NWS en die arme usertjes'.
0w ik vind dat je best een goed punt hebt hoor, anders had ik het uberhaupt niets meegedaanquote:Je mag best vinden dat een user geen goed punt heeft met een FB-opmerking, maar ik heb altijd geleerd (en dat ook in de praktijk gebracht, ook toen ik zelf mod was) om mijn beslissingen te motiveren in de richting van degene die de issue aanbracht.
neeeee echt?????quote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Het is misschien een schok voor je, maar Stalin is al 55 jaar dood, hoor. En de USSR bestaat ook al een paar maandjes niet meer. Wat voor nut heeft een topic dan in NWS?
Zo bedoel je?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou fijn zijn als een mod ook even op mijn posts kan reageren
donequote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou fijn zijn als een mod ook even op mijn posts kan reageren
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
done
ik heb die post verwijderd omdat dat topic (zoals ook beschreven in de OP) puur en alleen is bedoelt voor foto's en video's, er staat ook duidelijk in de OP dat er geen cartoons gepost moeten worden.
nu was dit technisch gezien geen cartoon maar een logo van een of andere hulporganisatie maar het is ook geen foto dus om een ietwat gladde weg bergafwaarts te voorkomen heb ik het toch maar verwijderd
in de hoop U allen voldoende geinformeerd te hebben met vriendelijke groet,
sp3c
notes zetten? hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef sp3c het volgende:
maakt verder niet uit hoor, ik heb voorlopig nog geen notes gezet want het is best een nieuw ding voor NWS
maar repeat offenders krijgen er van langs!
Verleden tijd zoals je zelf al aangeeft en geen NWS in dit geval.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef sp3c het volgende:
een onderwerp over iemand die aan de wieg heeft gestaan van het communisme best belangrijk ja
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
communisme bestaat nog en dat heeft nogal wat te maken met een aantal lopende onderwerpen in NWS, dan vind ik dat een onderwerp over iemand die aan de wieg heeft gestaan van het communisme best belangrijk ja
Anders doe je even normaal ofzo. Zoals al aangegeven, hebben we nog even overleg over het topic. Dus als sp3c hier meldt dat het voorlopig in NWS blijft, is er geen reden om meteen hysterisch te gaan doen. Of om te gaan schelden op mods.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar je zoekt het maar uit. De knopjes zijn je blijkbaar naar je hoofd gestegen.
Fijn voor je. In dit geval wilden we even met elkaar overleggen, erg hè? Zoals je zelf al zegt: de wereld vergaat niet. De wereld vergaat dus ook niet als dat Stalin-topic nog een dag of wat in NWS overnacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef Godtje het volgende:
En sinds wanneer moet een heel mod team een mening geven voor een topic verplaatsen? Ik nam die beslssing toch wel zelfstandig aangezien de aarde echt niet vergaat.
Ik heb het nodige opgeruimd, maar je doet zelf ook volop mee. Jullie jutten elkaar op. Dat moet van beide kanten stoppen, door minder op de man te spelen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:56 schreef Meki het volgende:
Israël - Hamas #49 - Hamas staakt het vuren!
Sarqon probeert steeds leugens te vespreiden
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
We houden rekening met emotie.. We maken er geen drama van, maar laten userbash niet staan. Voor jou zijn de posts van Meki misschien weer emotieposts en voor een ander die van ZHI (als voorbeeld).quote:Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
moeten we jouw eigenlijk niet eens god gaan noemen??quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een zeldzame hoop mannelijke koeiepoep...
ja maar vind maar is een bestaand onderwerp in NWS waar de romeinen, hun wetten, uitvindingen en instituten nog wat mee te maken hebbenquote:Dit is echt zoeken, hoor. Met deze redenatie kunnen we topics over Julius Caesar gvd nog wel in NWS openen, want ja, de Romeinen hebben toch best een grote invloed gehad op Europa en een heleboel van hun wetten, uitvindingen en instituten bestaan nog steeds.
dus omdat ik niet het bij het minste geringste op mijn extra knopjes begin te drukken zijn ze naar mijn hoofd gestegen?quote:Maar je zoekt het maar uit. De knopjes zijn je blijkbaar naar je hoofd gestegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |