abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:04:31 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64809524
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Juist, terwijl die beelden al die rumoer zouden kunnen stoppen.
of sensatiezoekers

die beelden zijn helemaal niet interessant voor het algemene publiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64809538
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef MP1917 het volgende:

[..]

maar dat vind ik een andere discussie, een aparte discussie. Misschien slim om, als je het daar over wilt hebben, een ander topic te openen?
was jij zelf ook bij het ongeval?
een jongen uit mijn voetbalteam was een vriend van de verongelukte jongen. hij was er zelf ook getuige van. Jij had het over een Timo, maar die jongen die ik ken was er ook bij. Klopt dat?
wie zaait zal oogsten.....
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 14:15:40 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64810033
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:58 schreef MP1917 het volgende:
nee ik bedoel...wanneer het nog gerelateerd is aan het ongeluk heb ik er geen problemen mee, maar wanneer we weer terugvallen op wat marrokanen al dan niet veroorzaken en wat we daaraan moeten doen kun je beter bij een ander topic hierover verdergaan.. in principe hebben marrokanen neits te maken met dit ongeluk..
Nee nee, dat was niet mijn gedachte

Kijk, er is alweer een dag of wat overheen, er zijn meer feiten, de scherpte van de eerste dagen is er wel uit.
Maar de vraag blijft waarom we met z'n allen, dus ook pers etc zo vreselijk lijken te wachten op die ene fatale misstap.
Het gaat dus niet over de schuldvraag maar waarom wij zo " graag" een bepaalde groep als schuldigen willen gaan zien.

Ik merkte dat ik mezelf daar ook schuldig aan maakte en dat stoort me en bevreemd me.
Ongelukken zoals deze, en de bijhorende berichtgeving lijken er wel op gericht ergens naartoe te werken en waar naartoe boeit me mateloos, dus imho nog passend binnen dit onderwerp
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64810050
ja dat kan...timo was er sowieso bij...
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 14:17:32 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64810121
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap dat je die posts zo ervaart, ik vond het zelf eigenlijk ook heel hard als het er zo stond en het was ook geenszins de bedoeling er mensen mee te kwetsen. Het waren opmerkingen in de context van een discussie waarbij jouw laatste opmerking ook zeker van belang is.
Mijn posts waren in de meeste gevallen een reactie op mensen die zeker wisten dat de jongens gedwongen waren daar op het spoor te staan, dat het allemaal de schuld was van anderen terwijl de politie in ieder geval al had verklaard dat alles op een ongeluk wees.

Natuurlijk had deze jongen nooit zo aan zijn eind moeten komen en of het zijn eigen schuld was, was in die zin ook helemaal niet relevant. Behalve als anderen maar doorgaan met beweren dat er keihard schuldigen waren aan te wijzen. In die zin is het opvallen dat JohnDope hier niet meer post, of heb je die met vakantie gestuurd.

Ik ben altijd als de dood voor dit soort ongelukken, ik hang altjid aan armen en mouwen en grijp mensen vast als ze naar mijn zin iets te lang op een weg blijven dralen terwijl er een auto aankomt. Ik kan me er in die zin ook heel weinig bij voorstellen dat je op het spoor gaat lopen.
Dank je voor je antwoord!
Ben soms wel blij dat na heel heftige onderwerpen iedereen toch weer min of meer een goed gesprek met elkaar kan aangaan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 15:30:49 #106
236264 crew  capricia
pi_64813345
Hier weer zo'n bericht, gelukkig geen gewonden of erger:
quote:
Bron
UTRECHT - Op meerdere plaatsen in Nederland gaan klunende schaatsers over de spoorwegen. Een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail waarschuwde donderdag voor deze levensgevaarlijke praktijken.

ProRail kreeg van diverse kanten meldingen over schaatsers die over een spoorweg klunen. Dit gebeurde onder meer op het Naardermeer waar de spoorlijn Amsterdam-Amersfoort loopt. ,,Het is niet alleen verboden, maar vooral ook levensgevaarlijk,’’ aldus de woordvoerster.
[..]
Over het spoor klunen..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64813563
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef capricia het volgende:
Hier weer zo'n bericht, gelukkig geen gewonden of erger:
[..]

Over het spoor klunen..
Helemaal een lijn Amersfoort-Amsterdam. Dat is gewoon haast slalommen tussen de treinen door
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64815072
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Als die beelden er zouden zijn, dan had ik ze eigenlijk wel op Geenstijl verwacht...
Zie het al voor me.
pi_64824022
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verder nog even verder denkend, wat opvalt, aan kranten, aan fora, aan mezelf is dat het erop begint te lijken dat we ahw gretig wachten op die ene fatale misstap die een hoop los zal maken door een groep marokkanen..
Lijkt me een beetje overdreven, wat je hier op Fok! zag in dit topic is een groepje usuals die bij alles wat verkeerd gaat Marokkanen als schuldigen betrekt, ook al is de connectie uiterst vaag en/of onbewezen. Deze neiging is niet heviger of bestaat bij meer personen dan pakweg 5, 6 jaar geleden, zoals je ook lijkt te suggereren.
I´m back.
pi_64824765
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje overdreven, wat je hier op Fok! zag in dit topic is een groepje usuals die bij alles wat verkeerd gaat Marokkanen als schuldigen betrekt, ook al is de connectie uiterst vaag en/of onbewezen. Deze neiging is niet heviger of bestaat bij meer personen dan pakweg 5, 6 jaar geleden, zoals je ook lijkt te suggereren.
Ik heb dat gevoel toch wel. En dan vooral op langere termijn (laatste tijd lijkt het weer wat bij te trekken). Janmaat zou dezer dagen goede kansen hebben bij de verkiezingen. Dat is eng, heel eng.
pi_64825065
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel toch wel. En dan vooral op langere termijn (laatste tijd lijkt het weer wat bij te trekken). Janmaat zou dezer dagen goede kansen hebben bij de verkiezingen. Dat is eng, heel eng.
De usuals hebben misschien een wat grotere mond, maar dit komt vooral omdat alles wat ze al jarenlang lopen te verkondigen (hier en op andere discussiefora) juist geen werkelijkheid wordt.
I´m back.
pi_64826022
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 21:25:37 #113
236264 crew  capricia
pi_64827231
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat is nou eens een mooie inhoudelijke reactie...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:39:37 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64831413
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap dat je die posts zo ervaart, ik vond het zelf eigenlijk ook heel hard als het er zo stond en het was ook geenszins de bedoeling er mensen mee te kwetsen.
Oh please...

Alsof je de die posts niet bewust zo opgeschreven hebt, waarschijnlijk met als doel anderen over de zeik te krijgen en bannetjes aan te smeren. Dat je daarbij ook betrokkenen en nabestaanden kwetst interesseert je gewoon geen ruk, zover ben je al afgedaald. Wat dat betreft ben je gewoon heel voorspelbaar geworden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64832100
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 25-01-2009 18:58:10 (schelduh) ]
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 22:57:22 #116
236264 crew  capricia
pi_64832280
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh please...

Alsof je de die posts niet bewust zo opgeschreven hebt, waarschijnlijk met als doel anderen over de zeik te krijgen en bannetjes aan te smeren. Dat je daarbij ook betrokkenen en nabestaanden kwetst interesseert je gewoon geen ruk, zover ben je al afgedaald. Wat dat betreft ben je gewoon heel voorspelbaar geworden.
Tijd voor je excuses Lemmeb, eens kijken of we hier de jongens van de mannen kunnen onderscheiden...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:31:51 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64833864
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Tijd voor je excuses Lemmeb, eens kijken of we hier de jongens van de mannen kunnen onderscheiden...
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan mij moet aanbieden. En SCH ook.
  Admin donderdag 8 januari 2009 @ 23:34:10 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64833951
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik had het niet alleen over FOK! en ik suggereerde al helemaal niets over een al dan niet bestaande neiging bij personen. Je leest dingen die er niet staan hoor.

Admin donderdag 8 januari 2009 @ 23:41:19 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64834245
Oh hou toch op

pi_64834319
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef yvonne het volgende:
Oh hou toch op
Lees je nog wel eens mee in NWS FB trouwens ?
  Admin vrijdag 9 januari 2009 @ 06:51:36 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64838895
Ja, hoezo?

pi_64846925
wat is NWS FB?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:29:57 #123
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64847030
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

En toch, beetje reflectie kan geen kwaad.
Ik vond je posts over het ongeluk soms erg harteloos, het eigen schuld gehalte en had ie dat maar niet moeten doen vond ik niet prettig.
Tuurlijk lezen we dit beide anders, ik als moeder en werkend in de softe sector, dus leef me anders in, jij met meer afstand.
Maar toch denk ik, want gebleken is dat ouders, familie, vrienden achteraf en/of tijdens alles lezen wat los en vast zit, dat dit soort posts als een mes kunnen werken zo hard.
Geen enkel mens vraagt erom op deze manier te eindigen, dat het dom is, ondoordacht daar zijn we wel over uit, maar niemand is bij de laatste ogenblikken geweest en niemand weet hoe hij bij deze vergissing is gekomen.
Wilde ik nog even kwijt, nofi.
Geldt voor bijna iedereen die sterft, ook keiharde criminelen.

Ik persoonlijk word onpasselijk van de gedachte dat we hier iets te maken hebben met de nabestaanden van wie dan ook. Het is niet zo dat er wordt gedanst op iemands graf ofzo.

(Waarmee ik niet zozeer doel op je reactie... is ook maar een mening. Maar die is niet beter dan de mening waar je tegen ageert)
quote:
Verder nog even verder denkend, wat opvalt, aan kranten, aan fora, aan mezelf is dat het erop begint te lijken dat we ahw gretig wachten op die ene fatale misstap die een hoop los zal maken door een groep marokkanen..
Triest he? En hier zoeken ze elkaar op om hun afkeurenswaardige kortzichtigheid goed te praten voor henzelf en elkaar.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64874134
er wordt waarschijnlijk een rechtzaak aangespannen van ouders van betrokken vrienden van bas en kevin tegen de groep marrokanen en bulgaren...
pi_64874261
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef MP1917 het volgende:
er wordt waarschijnlijk een rechtzaak aangespannen van ouders van betrokken vrienden van bas en kevin tegen de groep marrokanen en bulgaren...
En hoe willen ze die pakken.
pi_64874262
quote:
Maar wat deden die Bulgaren dan?
En hoe dan, als het om een ongeluk gaat kun je geen rechtzaak beginnen of wel?
pi_64874329
Ah, het krijgt nog een staartje.
pi_64874359
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Maar wat deden die Bulgaren dan?
En hoe dan, als het om een ongeluk gaat kun je geen rechtzaak beginnen of wel?
Inderdaad. Beide groepen zijn spoorloos verdwenen.
pi_64884223
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik had het niet alleen over FOK! en ik suggereerde al helemaal niets over een al dan niet bestaande neiging bij personen. Je leest dingen die er niet staan hoor.
Volgens mij stond er dat we met zijn allen zitten te wachten op het moment dat een groep Marokkanen echt iets mispeutert toch?
I´m back.
pi_64884305
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef D-Flying het volgende:

[..]

En hoe willen ze die pakken.
Goed zoeken.
***** Kraak.....
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:40:01 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64896924
quote:
En terecht. Aanpakken dat tuig.
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 22:47:02 #132
236264 crew  capricia
pi_64900568
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En terecht. Aanpakken dat tuig.
Wat zouden ze ten laste kunnen leggen dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:46:25 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64902456
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat zouden ze ten laste kunnen leggen dan?
Dood door schuld.

Waar heb jij gezeten deze hele topicreeks? Of las je echt alleen maar je eigen berichten en die van SCH?
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 00:01:39 #134
236264 crew  capricia
pi_64902914
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dood door schuld.

Waar heb jij gezeten deze hele topicreeks? Of las je echt alleen maar je eigen berichten en die van SCH?
Ik heb de hele topic reeks gelezen, net als jij vermoed ik.
Maar ik zie even niet in wat bijv. die Bulgaren er mee te maken hebben.
Kennelijk is voor jou alles duidelijk...dus ik zou zeggen vertel het ons maar...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 januari 2009 @ 00:29:15 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_64903839
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dood door schuld.
Een beetje kortzichtig lijkt me, op het moment dat iemand verzuipt aan de andere kant van het spoor en jij wil met je heldhaftige gedrag die vent redden en stormt het spoor over zonder uit te kijken en er komt toch een trein aan die jou in stukken rijdt. Dan is dat toch ook geen reden om die vent die achteraf toch niet verzopen is aan te klagen voor "dood door schuld"?
  zondag 11 januari 2009 @ 01:22:22 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64905222
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb de hele topic reeks gelezen, net als jij vermoed ik.
Maar ik zie even niet in wat bijv. die Bulgaren er mee te maken hebben.
Voor die Bulgaren zie ik het ook nog niet helemaal, met de informatie tot nu toe, maar voor die Marokkanen lijkt het me een duidelijke zaak.
quote:
Kennelijk is voor jou alles duidelijk...dus ik zou zeggen vertel het ons maar...
Zie eerder in deze topicreeks.
  zondag 11 januari 2009 @ 01:23:38 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64905241
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een beetje kortzichtig lijkt me, op het moment dat iemand verzuipt aan de andere kant van het spoor en jij wil met je heldhaftige gedrag die vent redden en stormt het spoor over zonder uit te kijken en er komt toch een trein aan die jou in stukken rijdt. Dan is dat toch ook geen reden om die vent die achteraf toch niet verzopen is aan te klagen voor "dood door schuld"?
Nee, maar dit een een beroerde vergelijking. Je zou dan hooguit het water willen aanklagen waardoor die vent bijna was verzopen. Maar water aanklagen, dat kan nu eenmaal niet.
pi_64905286
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Voor die Bulgaren zie ik het ook nog niet helemaal, met de informatie tot nu toe, maar voor die Marokkanen lijkt het me een duidelijke zaak.
[..]

Zie eerder in deze topicreeks.
Misschien waren zij wel de oorzaak van het probleem......... Dat weet je niet. Voor de marokkanen(of whatever ze zijn) is het wel duidelijk.
De tijd zal het ons leren.
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 01:40:04 #139
236264 crew  capricia
pi_64905545
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:26 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Misschien waren zij wel de oorzaak van het probleem......... Dat weet je niet. Voor de marokkanen(of whatever ze zijn) is het wel duidelijk.
De tijd zal het ons leren.
Ik weet inderdaad niets over de aanleiding van die vechtpartij.
Daarom vind ik het zo kortzichtig dat mensen hier beginnen te roepen "dood door schuld" e.d.
Wat weten we nu daadwerkelijk? Dat er Bulgaren, Nederlanders en Marokkanen bij betrokken waren.
En meer ook niet...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 januari 2009 @ 01:46:32 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64905668
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Daarom vind ik het zo kortzichtig dat mensen hier beginnen te roepen "dood door schuld" e.d.
Wat weten we nu daadwerkelijk? Dat er Bulgaren, Nederlanders en Marokkanen bij betrokken waren.
En meer ook niet...
We weten ook wat die Marokkanen andere mensen allemaal aandeden.
pi_64905723
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:40 schreef capricia het volgende:

[..]

En meer ook niet...
Ja... Inderdaad. De media heeft het beeld totaal verandert. We gingen van een heksenjacht naar een ongeluk.... Niemand weet de aanleiding van die ongeluk.
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 01:51:03 #142
236264 crew  capricia
pi_64905738
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

We weten ook wat die Marokkanen andere mensen allemaal aandeden.
We weten de verhalen van een 3tal mensen die allemaal bevriend waren met de slachtoffers of in hun groep verkeerden. Het verhaal van de andere partijen hebben we nooit gehoord. Opeens is er sprake van een rechtzaak ook tegen die Bulgaren...

Zou graag de versie willen horen van de andere partijen voordat ik ook maar 1 conclusie trek.
Dat zou jou ook sieren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 11 januari 2009 @ 01:54:42 #143
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64905801
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef capricia het volgende:

[..]

We weten de verhalen van een 3tal mensen die allemaal bevriend waren met de slachtoffers of in hun groep verkeerden. Het verhaal van de andere partijen hebben we nooit gehoord. Opeens is er sprake van een rechtzaak ook tegen die Bulgaren...

Zou graag de versie willen horen van de andere partijen voordat ik ook maar 1 conclusie trek.
Dat zou jou ook sieren.
Aan wat mij volgens jou zou sieren hecht ik niet zoveel waarde. Ik vind dat een non-argument en tevens een doortrapte, onderhuidse poging om iemand langzaam maar zeker zwart te maken.

En het verhaal van de Marokkanen hoef ik sowieso niet te horen. Dit soort Marokkanen liegen toch altijd, dat weet je op voorhand.
pi_64905884
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Aan wat mij volgens jou zou sieren hecht ik niet zoveel waarde. Ik vind dat een non-argument en tevens een doortrapte, onderhuidse poging om iemand langzaam maar zeker zwart te maken.

En het verhaal van de Marokkanen hoef ik sowieso niet te horen. Dit soort Marokkanen liegen toch altijd, dat weet je op voorhand.
Probeer ze eerst maar te pakken. Dan komt de rest wel.
pi_64906309
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef AchJa het volgende:

Dat is de vraag niet. De vraag is of je de vent die hem moedwillig in het water gooide zou moeten vervolgen.

Het is een algemeen principe van recht, en van moraal en beschaving, dat wanneer iemand in groot gevaar verkeert, en jij in de gelegenheid bent om hem te helpen, je dat moet doen.

Daaruit volgt logischerwijze ook, dat als jij zomaar mensen in elkaar gaat meppen of met stenen op hun hoofd slaan, je uitlokt dat andere mensen zullen willen proberen om jouw slachtoffers bij te staan. Als die andere mensen vervolgens in de consternatie een ongeluk overkomt, heb jij dat als uitlokker van de situatie mede op je geweten.

Die Marokkanen (of whatever) hadden wellicht slechts de intentie om voor de lol een paar mensen af te rossen, maar door dat in het openbaar te doen (in plaats van discreet in een donker steegje), op een gevaarlijk perron waar met grote snelheid treinen kunnen passeren, namen zij het risico dat er door hun toedoen heel ernstige ongelukken zouden kunnen gebeuren.
pi_64910430
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:54 schreef Lemmeb het volgende:
Over welk soort Marokkanen heb je het dan? Hoe weet jij hun soort en waar haal jij die wijsheid over deze soort vandaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64930909
mooi gezegd dvr..

het gaat nu trouwens niet goed met kevin, de doktoren betwijfelen ernstig of hij zijn benen nog kan houden..

ook heeft kevins moeder op de begrafenis van bas gesproken en gezegd dat het verhaal nog anders in elkaar steekt, anders zelf dan wat de politie als statements naar buiten heeft gebracht. ik weet nog niet precies wat dat inhoud maar ik ben goed bevriend met de beste vriend van kevin(die dus ook af en toe langsgaat) dus tzt weet ik meer...
pi_64931371
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:50 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Ja... Inderdaad. De media heeft het beeld totaal verandert. We gingen van een heksenjacht naar een ongeluk.... Niemand weet de aanleiding van die ongeluk.
Die heksenjacht is een door de media gecreerde fabel.
pi_64934442
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef MP1917 het volgende:
mooi gezegd dvr..

het gaat nu trouwens niet goed met kevin, de doktoren betwijfelen ernstig of hij zijn benen nog kan houden..

ook heeft kevins moeder op de begrafenis van bas gesproken en gezegd dat het verhaal nog anders in elkaar steekt, anders zelf dan wat de politie als statements naar buiten heeft gebracht. ik weet nog niet precies wat dat inhoud maar ik ben goed bevriend met de beste vriend van kevin(die dus ook af en toe langsgaat) dus tzt weet ik meer...
Sterkte.
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
pi_64934543
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Die heksenjacht is een door de media gecreerde fabel.
Meer gecreëerd door de enige echte Fabeltjeskrant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')