Mening? Een mening is ergens gebaseerd. Jij bent onzinnige suggesties aan het doen om je moslim en islamhaat weer eens te ventileren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, erg vervelend voor je dat andere mensen hun mening uiten op een discussieforum.
Ik snap nooit waarom jij als homo zo'n fan bent van de Islam?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mening? Een mening is ergens gebaseerd. Jij bent onzinnige suggesties aan het doen om je moslim en islamhaat weer eens te ventileren.
Als je niet tegen de islam bent, ben je er fan van ofzo? Ik ben fan van David Bowie, niet van welke religie of stroming dan ook. En ik snap die idioterie niet waarom mijn geaardheid er zo vaak moet worden bijgesleept. Ik heb geen idee in wie jij hem steekt of of je uberhaupt een kut of een piemel hebt, dus val mij er ook niet mee lastigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom jij als homo zo'n fan bent van de Islam?
What the fuck? Hoe is dit Feedback?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom jij als homo zo'n fan bent van de Islam?
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mening? Een mening is ergens gebaseerd. Jij bent onzinnige suggesties aan het doen om je moslim en islamhaat weer eens te ventileren.
Nee, jij bent niet in de mening van anderen geinteresseerd, dat was allang wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is goed hoor.
Wat interesseert mij dat nou verder, wat jij van mijn mening vindt.
Ik ben niet meer in jouw mening geïnteresseerd, dat is wat anders. En jij overduidelijk ook niet meer in de mijne, dus zie ik het hele probleem niet. Geen enkele reden voor jou om weer Chris Crocker uit te hangen in het FB-topic.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet in de mening van anderen geinteresseerd, dat was allang wel duidelijk
Je bent in geen enkele mening geinteresseerd. Je post slechts je haatzaaiende anti-islam propaganda en gelukkig hebben we deze week gezien dat er wat dat betreft grenzen in onze rechtsstaat zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben niet meer in jouw mening geïnteresseerd, dat is wat anders. En jij overduidelijk ook niet meer in de mijne, dus zie ik het hele probleem niet. Geen enkele reden voor jou om weer Chris Crocker uit te hangen in het FB-topic.
donequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:48 schreef buachaille het volgende:
Graag even het gezeik van Lord_Vetinari verwijderen uit: Veel minder doden in Gaza dan gemeld
Wat is nu eigenlijk het probleem? Blijkbaar beviel de discussie in het andere topic velen niet en die hebben dus besloten een ander, parallel topic te vullen waarin de discussie een kant opgaat die hun beter bevalt. Prima toch? Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:15 schreef voyeur het volgende:
Waartoe bestaat dit topic? Alle andere pogingen zijn steeds gesloten omdat er al een centraal Gaza topic was. Nu start iemand een topic met een puur propagandische inzet gebaseerd op een nieuwsbericht dat aantoonbaar kletskoek is volgens alle partjen en loopt het parallel aan een discussie die al in het centrale topic liep.
Het is beleid van de moderators om al dit soort topics te sluiten dus het is wel een terechte vraag waarom er in dit geval van afgeweken wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het probleem? Blijkbaar beviel de discussie in het andere topic velen niet en die hebben dus besloten een ander, parallel topic te vullen waarin de discussie een kant opgaat die hun beter bevalt. Prima toch? Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.
Mwah... als je postgetallen als leidraad neemt heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:30 schreef Lemmeb het volgende:
Lijkt me juist goed voor de sfeer op dit forum.
Mjah... lemming to be or not to be.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef SCH het volgende:
Dubbele agenda dus. Zoals ik al zei.
Geweldig, met drogen ogen de boel weer verdraaien
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef SCH het volgende:
Dubbele agenda dus. Zoals ik al zei.
Geweldig, met drogen ogen de boel weer verdraaien
Dus we gaan nu weer over ieder los Gaza bericht topics openen in plaats van het centraal te houden om dat sp3c zijn hakken in het zand zet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
goed voor de sfeer is het zeker niet... maar goed tis inerdaad aankijken hoe t verder loopt zoals spec zegt.
Ik schat dat het afgewenteld wordt op moderator niveau.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
goed voor de sfeer is het zeker niet... maar goed tis inerdaad aankijken hoe t verder loopt zoals spec zegt.
Hierboven. Smileys in plaats van je werk te doen en het beleid te handhaven waar je eerst zo druk over deed.quote:
Niet als foks eigen Chris Crocker dit topic weer komt volzaniken nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
goed voor de sfeer is het zeker niet...
het topic zelf is niet erg van een hoog niveau qua inhoud. eerder de standaard discussie die we gewend zijn. en daar is echt niet 1 persoon schuldig aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet als foks eigen Chris Crocker dit topic weer komt volzaniken nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |