Ik loop zelfs nog veel langer rond dan SCH, maar dat lijkt me irrelevant. Er is nu al flink in gepost en ik ben er een voorstander van dat ook de onderbuik gehoord mag worden, edoch een apart topic is het hek van de dam. Het was een propagandistisch bedoeld foutief nieuwtje dat als OP functioneerde. Als je dat toelaat kun je er donder op zeggen dat er nog vele topics zullen volgen. Een aspect uit dat conflict tot topic bombarderen zorgt immers voor extra aandacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als reactie op???
jij zet je hakken in het zand
en niet eens om een of ander verhit onderwerp, nee simpelweg omdat je SCH bent en al langer op fok rondloopt dan sp3c![]()
mag best hoor maar dan krijg je dat soort reacties
Zonder hem zou jij hier allang niet meer rondlopen dus ik snap je verering maar al te goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:12 schreef Lemmeb het volgende:
sp3c je hebt het wederom weer bijzonder goed gedaan!
Jammer dat je één van mijn (overigens serieus bedoelde) reacties moest modden, maar ook dat zal dan wel nodig zijn geweest om het topic de goede kant op te sturen.
Ach gut, wat reageer je toch weer zuur. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder hem zou jij hier allang niet meer rondlopen dus ik snap je verering maar al te goed.
ik ook ... maar je hebt gelijk iddquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik loop zelfs nog veel langer rond dan SCH, maar dat lijkt me irrelevant.
maar die topics over de demonstraties tegen Israel of voor de Palestijnen of wat dan ook hebben we ook laten lopen terwijl dat ook gewoon in de centrale topic besproken is, ik ben van mening dat dit topic of iig het onderwerp wat toe kan voegen want hier gaan we nog flink van horen de komende dagenquote:Er is nu al flink in gepost en ik ben er een voorstander van dat ook de onderbuik gehoord mag worden, edoch een apart topic is het hek van de dam. Het was een propagandistisch bedoeld foutief nieuwtje dat als OP functioneerde. Als je dat toelaat kun je er donder op zeggen dat er nog vele topics zullen volgen. Een aspect uit dat conflict tot topic bombarderen zorgt immers voor extra aandacht.
Er is een centraal topic juist om dit te voorkomen. Dat topic ligt al uren stil, dus als je nu merged geef je iedereen zijn zin. De onderbuik heeft zich geuit en de te verwachten diaspora aan losse topics is gestuit.
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder hem zou jij hier allang niet meer rondlopen dus ik snap je verering maar al te goed.
Merge het gewoon, het zou nauwelijks verwarring veroorzaken.Het topic zelf was al aangekaart in het centrale topic dus het was mosterd na de maaltijd, maar dat is nu eenmaal geschied.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook ... maar je hebt gelijk idd
[..]
maar die topics over de demonstraties tegen Israel of voor de Palestijnen of wat dan ook hebben we ook laten lopen terwijl dat ook gewoon in de centrale topic besproken is, ik ben van mening dat dit topic of iig het onderwerp wat toe kan voegen want hier gaan we nog flink van horen de komende dagen
maar zoals gezegd ik kijk hem nog even aan en als het gewoon meer van hetzelfde is/blijft/wordt dan gaat het gewoon op slot zonder merge
truequote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merge het gewoon, het zou nauwelijks verwarring veroorzaken.Het topic zelf was al aangekaart in het centrale topic dus het was mosterd na de maaltijd, maar dat is nu eenmaal geschied.
Op slot gooien zonder merge is minachting van de posters die er tijd en energie in stoppen om er in ieder geval enige inhoud in te stoppen.
Als je dat doet lok je het uit dat je 'hit en run propaganda topics' krijgt. Snel wat bullshit posten, de vriendjes roepen ach en wee, en als er vervolgens een meer inhoudelijke discussie ontstaat wordt het topic door de plee gespoeld, Mission accomplished voor de TS. Reken maar dat dit kunstje herhaald zal worden als je het nu succesvol maakt.
Zeker, maar dat topic was ook waardeloos omdat het gewoon dezelfde discussie opleverde als het centrale topic. Het ging al helemaal niet over radioactieve munitie, soms over de fosfor granaten, maar meerendeels zwabberde het gewoon wat in een discussie over het algemene Israel-Hamas conflict.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
true
andere mogelijkheid is een nieuwe (neutrale) OP + TT waar ook het andere uiterste aangekaart wordt maar ik ben nog steeds van mening dat er over dit onderwerp wel een apart topic kan bestaan
Het Israelisch leger gebruikt radioactieve munitie
dat kon bv ook gewoon, en dat heeft net zo goed een propagandistische insteek
viel mee hoor vond ik, tegen het einde was het wat minder maar toen zakte het ook snel genoeg weer wegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker, maar dat topic was ook waardeloos omdat het gewoon dezelfde discussie opleverde als het centrale topic. Het ging al helemaal niet over radioactieve munitie, soms over de fosfor granaten, maar meerendeels zwabberde het gewoon wat in een discussie over het algemene Israel-Hamas conflict.
nu ja we kunnen hier de hele nacht over door gaan maar uiteindelijk vind ik het aantal doden dat is gevallen een onderwerp dat een eigen topic waard is en ik wil het graag even aankijken of het gaat lopen of nietquote:Een separaat topic met een aangepaste TT +OP zal dat zelfde lot beschoren zijn. Deel 5x.. tm 59 zullen sowieso over de aftermath gaan dus ook het aantal doden en de exacte schade aan een ziekenhuis komen vanzelf ook daar aan de orde.
Ik vond het niet meevallen en als je het nog eens kritisch doorkijkt zie je hetzelfde. Het ging zeker niet over de TT en zelfs nauwelijks over de gebruikte wapens in generieke zin.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
viel mee hoor vond ik, tegen het einde was het wat minder maar toen zakte het ook snel genoeg weer weg
[..]
nu ja we kunnen hier de hele nacht over door gaan maar uiteindelijk vind ik het aantal doden dat is gevallen een onderwerp dat een eigen topic waard is en ik wil het graag even aankijken of het gaat lopen of niet
ik snap niet dat daar zo'n drama over gemaakt moet worden want dit is niets nieuws
soms werkt het wel en soms werkt het niet
Poldermodel!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef Mylene het volgende:
Ik weet niet hoe het loopt, maar een andere optie is om van 'minder doden in Gaza' topic deel #53 te maken als #52 bijna vol is.
Dat heb ik altijd een merkwaardig argument gevonden, dat er al te veel gepost is om te mergen. Het aantal posts zegt niks over de kwaliteit en niks over de afspraken en het beleid tov topicreeksen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een ophef om niks weer. Er zijn echt wel meer topics over Israël en Gaza geweest die los stonden van de centrale topicreeks. Soms neemt een topic zo snel een vlucht qua aantal posts dat mergen geen zin meer heeft. Dat sommige users dan van de leg raken, so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |