abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 02:03:38 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65195894
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_65197573
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:31 schreef voyeur het volgende:
Er is een verschil tussen een een hartstochtelijk beleden standpunt en puur trollen. Het zou goed zijn als dat ook in de moderatie meegenomen werd.
We houden rekening met emotie.. We maken er geen drama van, maar laten userbash niet staan. Voor jou zijn de posts van Meki misschien weer emotieposts en voor een ander die van ZHI (als voorbeeld).

Dus we begrijpen het wel, maar modereren het wel gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 19-01-2009 08:45:58 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:07:43 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65202935
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat een zeldzame hoop mannelijke koeiepoep...
moeten we jouw eigenlijk niet eens god gaan noemen??
quote:
Dit is echt zoeken, hoor. Met deze redenatie kunnen we topics over Julius Caesar gvd nog wel in NWS openen, want ja, de Romeinen hebben toch best een grote invloed gehad op Europa en een heleboel van hun wetten, uitvindingen en instituten bestaan nog steeds.
ja maar vind maar is een bestaand onderwerp in NWS waar de romeinen, hun wetten, uitvindingen en instituten nog wat mee te maken hebben

het is overigens ook niet dat ik het per se in NWS wil hebben, het doet me niet zoveel. Van mij mag het in NWS maar het hoeft niet per se, daar kan ik hele boeken over volschrijven maar dan heb ik nog steeds nix gezegd ... had ik eigenlijk meteen moeten doen want met minder dan 'ja meester' neem jij toch geen genoegen

post je die vraag nog een keer of 10 en dan zal het topic wel gezakt zijn
quote:
Maar je zoekt het maar uit. De knopjes zijn je blijkbaar naar je hoofd gestegen.
dus omdat ik niet het bij het minste geringste op mijn extra knopjes begin te drukken zijn ze naar mijn hoofd gestegen?

raar verhaal ... en Geert Wilders is zeker dol op moslims
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:38:59 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65203870
staat nu iig in C&H

edit: erm ... geen argumentatie of motivatie!!!!
Ik heb dat topic over Stalin dus idd naar het subforum Cultuur & Historie verplaatst dit ondanks het feit dat het wat mij betreft ook best in NWS past. Maar aangezien ik een beetje twijfelde of het daar niet beter op zijn plek was heb ik het toch even achter de schermen besproken en de conclusie was dat we het beter konden verplaatsen.
Vanwege de matige OP van de TS zelf en de magere reacties die er in NWS op werden gegeven hebben we in C&H ook even gevraagd of er uberhaupt behoefte is aan dat topic waar men het licht op groen heeft gezet voor het verplaatsen ervan.

Vervolgens heb ik de magerste berichten verwijderd ofwel geedit om verschillende redenen die ik hier niet allemaal uit de doeken wil gaan doen maar in 1 geval ging het om een scheldpartijtje waar we nooit zo blij van worden en ook de steek naar linksen is uit de OP gehaald omdat wij vinden dat je daarmen de mogelijke discussie meteen al in de verkeerde hoek drukt.

Ik hoop wederom dat ik u allen voldoende op de hoogte gesteld te hebben van mijn doen en laten en als er nog meer vragen zijn dan houden wij ons aanbevolen

met vriendelijke groet,

sp3c, zijn knopjes en het NWS team

[ Bericht 42% gewijzigd door sp3c op 19-01-2009 12:49:50 ]
pi_65203873
Na overleg met een aantal mods is het Stalin-topic verplaatst naar C&H. We moesten onder meer even nagaan of ze er in C&H überhaupt op zaten te wachten. De volgende keer zouden we wel graag wat minder felle en aanvallende reacties willen, als we hier aangeven dat we nog even over een topic aan het overleggen zijn.
pi_65203895
En nu is sp3c mij eens voor
  maandag 19 januari 2009 @ 15:23:23 #157
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65210258
Maar dan nu wel consequent elke toespeling op Mohammed's jeugdzondes rucksichlos naar C&H graag!
Here we are now, entertain us.
pi_65210497
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef voyeur het volgende:
Maar dan nu wel consequent elke toespeling op Mohammed's jeugdzondes rucksichlos naar C&H graag!
Bijna alles wat nieuws is, heeft ook een geschiedenis, of iets wat eraan vooraf ging. En een groot deel van het nieuws heeft ook een directe link met politiek. Met een beetje argumentatie houden we een leeg NWS-forum over. En dat waren we toch niet van plan.
pi_65210585
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef voyeur het volgende:
Gaat druk worden daar zeg. Heeft Selang Mohammed trouwens al gelabeld als links?
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 16:23:39 #160
230491 Zith
pls tip
pi_65212814
Elfletterig, ik klaag niet maar ben wel positief benieuwd, wat heb je bij deze post veranderd?

Fotos en videos uit Gaza en Israel

Ik zie namelijk niets anders dan wat ik schreef toch staat er 40% veranderd!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 16:26:23 #161
8781 crew  Frutsel
pi_65212918
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:23 schreef Zith het volgende:
Elfletterig, ik klaag niet maar ben wel positief benieuwd, wat heb je bij deze post veranderd?

Fotos en videos uit Gaza en Israel

Ik zie namelijk niets anders dan wat ik schreef toch staat er 40% veranderd!
Weet niet of Elf er is, maar zal je even antwoord geven
Hij heeft de quote in jouw post ge-edit. Dat zal die 40% zijn
pi_65216498
Wat Frutsel zegt, klopt. Ik heb de tekst van KoosVogels verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 18:14:46 ]
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 18:48:36 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65217835
Je voorkomt een hoop gezever als je in de posting de reden van de edit zet (quote verwijderd, off-topic, op de man, scheldpartijen dulden we niet meer etc etc) Dan weten de mensen die de thread ná de edit openen ook waarom een posting weg is en heb je hier verder geen vragen meer, uitzonderingen daargelaten)

Dit is een tip, geen kritiek.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 18:56:01 #164
8781 crew  Frutsel
pi_65218047
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Wat Frutsel zegt, klopt. Ik heb de tekst van KoosVogels verwijderd.
en wat heb je nou voor 3% ge-edit?
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 19:04:08 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65218334
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Loedertje het volgende:
Je voorkomt een hoop gezever als je in de posting de reden van de edit zet (quote verwijderd, off-topic, op de man, scheldpartijen dulden we niet meer etc etc) Dan weten de mensen die de thread ná de edit openen ook waarom een posting weg is en heb je hier verder geen vragen meer, uitzonderingen daargelaten)

true!!!

maar dat was de laatste tijd (Israel/Gaza) wat overbodig
ik zal er iig weer aan beginnen want de grootste drukte lijkt een beetje voorbij
pi_65222563
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Loedertje het volgende:
Bedankt voor de tip. In 99 van de 100 gevallen meld ik ook wel een reden, maar aangezien de verwijderde post pal boven de post stond waar het hier om ging, leek het me wel duidelijk.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:56 schreef Frutsel het volgende:
en wat heb je nou voor 3% ge-edit?
Het woordje 'voor' moest 'van' zijn... Sorry, meester Frutsel...
pi_65231647
Sowwy, paddy.. Ik liet me even op de kast jagen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 05:51:57 #168
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65233831
Uit topic: Fotos en videos uit Gaza en Israel
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef Bier.en.schieten het volgende:

[..]

Beste moderator,

Dit is redelijk achterlijk, of niet? Hoe kun je wel foto's met een politieke lading toestaan én met politiek commentaar erbij, en tegelijk zeggen dat mensen er niet op mogen reageren?
Wil FOK! hier soms een propaganda/foto oorlog toestaan?
Als je consequent bent verwijder je ook alle foto's met daaronder politieke commentaren en/of racistische opmerkingen.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor dit soort opmerkingen hebben we een feedbacktopic: [NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Beste moderator,

Deze post was meer gericht aan de TS. TS heeft als subtitel "Insurgent" en heeft als avatar een Palestijnse vlag.
Er worden foto's geplaatst van dode Palestijnen met bijbehorend betoog. Dit is duidelijk niet een topic voor "feiten" en "beelden" maar een verzamelplaats van Hamas propaganda.

De eisen die de TS zelf stelt worden stuk voor stuk geschonden, en de mensen die daar vervolgens commentaar op hebben worden "gemod" en de bijschriften van de Hamas aanhangers worden niet gemod.
(Kijk nog eens naar pagina 1)

Dit was mijn feedback (overigens post ik niet in het feedback topic want dat gaat al over heel ander zaken)
Je begint je post met "beste moderator" maar dat is meer gericht aan mij? Nee, duidelijk.

TS heeft als subtitel Insurgent idd. Dat heeft TS al sinds de Amerikaanse inval in Irak, dat is straks zes jaar.
TS heeft ook een avatar van de Palestijnse vlag idd. Iedereen mag zien aan welke kant ik sta.

Het heeft echter allemaal niks te maken met je klacht.

Je klacht verwoord je hier heel mooi met "Hoe kun je wel foto's met een politieke lading toestaan"

Foto's die de aangerichte ellende laten zien worden beschouwd als propaganda. Een foto oorlog wordt het zelfs genoemd. "Wil FOK! hier soms een propaganda/foto oorlog toestaan?"

Je zit niet ver van een oproep tot censuur af. Los van alles onderstreept je juist de noodzaak van dergelijke topics waarin de realiteit, hoe gruwelijk ook, kan worden getoond.

Anyhoe, je schrijft kennelijk aan mij als TS.

In de openingspost staan een aantal richtlijnen primair bedoeld om te voorkomen dat het op een tweede discussietopic uitloopt of volgepost wordt met propagandamateriaal.

De richtlijnen zijn zo neutraal als het maar kan.

Het is waarschijnlijk over het randje van wat je op een open forum als Fok kunt vragen. De verleiding om toch opinie en propaganda te plaatsen, commentaar te leveren en in discussie te gaan is voor een aantal veel te groot. Van de mods wordt vervolgens het onmogelijke gevraagd en het topic 24/7 te bewaken en daarbij zo objectief als raadsheren te zijn. De uitkomst staat dus al min of meer vast.

Moet je het dan maar laten en maar niet aan zo'n topic beginnen? Helemaal niet! We doen wat we kunnen en proberen het toch omdat we geloven dat het de moeite waard is.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 06:50:30 #169
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65233953
Mwah...Propoganda (BNW) en NWS liggen redelijk dicht bij elkaar.
Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau. Maar anderzijds kunnen die foto's ook weer nieuwe nieuwsinzichten opleveren.
Stel dat de concentratiekampen foto's bekend waren gemaakt in 1943.... en de destructieve schaal hiervan.
De oorlog zou voor Duitsland (binnenlands gezien) heel erg gevoelig liggen.

Wat is erger.... de 'gore' foto's of de ontvlambare discussie ? Denk het laatste.

Eigenlijk zou je alleen maar [,img] // [./img] tags moeten toelaten. Maar ik vermoed dat je voorbij de grenzen van een discussiesite aan het bewegen bent. Heeft het zin ?!.... Denk het wel, Net zoveel toen na veel gemiep de jewtube clipjes voor de users waren vrijgegeven.

Er is schijnbaar een niche markt voor... om een willekeurige oorlog in al zijn facetten in beeld te kunnen brengen.

Maar tricky is het zeker.... heel tricky zelfs.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 07:33:31 #170
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65234149
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:50 schreef Drugshond het volgende:

Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau. Maar anderzijds kunnen die foto's ook weer nieuwe nieuwsinzichten opleveren.
Stel dat de concentratiekampen foto's bekend waren gemaakt in 1943.... en de destructieve schaal hiervan.
De oorlog zou voor Duitsland (binnenlands gezien) heel erg gevoelig liggen.

Wat is erger.... de 'gore' foto's of de ontvlambare discussie ? Denk het laatste.

Eigenlijk zou je alleen maar [,img] // [./img] tags moeten toelaten. Maar ik vermoed dat je voorbij de grenzen van een discussiesite aan het bewegen bent. Heeft het zin ?!.... Denk het wel, Net zoveel toen na veel gemiep de jewtube clipjes voor de users waren vrijgegeven.

Er is schijnbaar een niche markt voor... om een willekeurige oorlog in al zijn facetten in beeld te kunnen brengen.

Maar tricky is het zeker.... heel tricky zelfs.
Er waren klachten over het plaatsen van (teveel) foto's in het discussietopic.

Oplossing: maak een topic dat parallel aan het discussietopic loopt voor alleen fotos en videos.

Tijdens grote conflicten zoals de Irak oorlog destijds heb je de luxe van een heel subforum. Die ruimte is er nu niet maar het in zo'n geval verdelen over twee topics of reeksen, eentje voor discussie en eentje voor beeldmateriaal is geen gekke oplossing. Dus ook met het oog op toekomstige conflicten.

Als je zoiets toestaat dan verlaag je je wel op blog niveau.

Ik zie het meer als integratie van multimedia. Het medium "forum" stamt uit de tijd dat internet louter of voornamelijk uit tekst bestond. Het zoeken naar nieuw evenwicht tussen beeld en tekst duikt ook voortdurend en in allerlei vormen op. Painttopics in ONZ bijvoorbeeld.

Topics zo in kunnen stellen dat er enkel fotos en/of videos gepost kunnen worden is een idee waar best naar gekeken zou kunnen worden imo.

Verschillende "forms" die je kunt gebruiken of uit kunt kiezen bij het openen van een topic.

Zo had er bij NWS bijvoorbeeld ook een extra veld kunnen zijn voor de bron. Die vul je dan in, net als de topictitel nu, bij het openen van een topic en wordt dan automatisch aan de OP toegevoegd.

Maar goed je roeit met de riemen die je hebt en dan vind ik op dit moment een oplossing van twee topics redelijk aan alle behoeften voldoen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 09:04:13 #171
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65235046
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 06:50 schreef Drugshond het volgende:
Propaganda plaatjes gedurende de afgelopen eeuw ( C&H )
Of als het NWS is en NU is dan plaats je het in NWS (De media is érg belangrijk voor propaganda )

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 20-01-2009 09:32:58 (De *p* vergeten :o) ]
pi_65236700
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:33 schreef NorthernStar het volgende:
Er waren klachten over het plaatsen van (teveel) foto's in het discussietopic.
Oplossing: maak een topic dat parallel aan het discussietopic loopt voor alleen fotos en videos.
Klopt. Meerdere users wilden dat graag. Komt er zo'n topic, zijn er weer users die daar over gaan klagen. Alsof ze verplicht zijn om dat topic te bekijken en alsof er geen inhoudelijke discussietopics zijn.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:33 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zie het meer als integratie van multimedia. Het medium "forum" stamt uit de tijd dat internet louter of voornamelijk uit tekst bestond. Het zoeken naar nieuw evenwicht tussen beeld en tekst duikt ook voortdurend en in allerlei vormen op. Topics zo in kunnen stellen dat er enkel fotos en/of videos gepost kunnen worden is een idee waar best naar gekeken zou kunnen worden imo.
Vind ik niet. Je moet wel kunnen toelichten waar foto's en video's over gaan. In dit geval was het zo dat de discussietopics werden verstoord door lange rijen foto's en video's. Daarom was een afzonderlijk topic voor foto's en video's de beste oplossing, zodat er in de discussietopics minder zouden worden gepost. Maar, mits in beperkte mate, hebben ze daar wel degelijk een functie. Ze helpen om de discussie op gang te houden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:50:41 #173
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65240873
Kunnen jullie even kijken naar het Israël-Hamas topic? Er wordt weer geflamed bij t leven, zelfs door MODERATOR Mylene.

SCHANDE!
Huichelarij ten top.

Typisch Fok!
Dasvidanja
pi_65241293
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Verluste het volgende:
Kunnen jullie even kijken naar het Israël-Hamas topic? Er wordt weer geflamed bij t leven, zelfs door MODERATOR Mylene.

SCHANDE!
Huichelarij ten top.

Typisch Fok!
Je hebt het een beetje overdreven weergegeven, maar het is wel ongewenst dat een mod zich persoonlijk richt tot iemand, waarbij het niet duidelijk is of deze het in de hoedanigheid van moderator doet of niet. Als het in de hoedanigheid als moderator is gebeurd is mijn vraag: sinds wanneer toetsen mods alle posts op hypocrisie?

Mylene had net zo goed een PM kunnen gebruiken.

edit: dit is de post waar het om gaat:
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Mylene het volgende:
Verluste, doe niet zo hypocriet. Ik heb jou ook diverse malen op de man zien spelen in deze reeks.
Er is trouwens wel een mod actief geweest in dat topic, die het nodig vond om mijn reactie te wissen, maar smiles vrolijk te laten staan. Ik gok in de naam van gezelligheid.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:39:33 #175
8781 crew  Frutsel
pi_65242588
Het is ook ongewenst om alleen de post van Mylene nu aan te grijpen omdat ze 'toevallig blauw' is?
(daar draait het toch om?) Er zijn ook andere mensen die het weer 'geweldig' vinden dat een 'blauwe' zich even laat gaan en door middel van een smiley laten weten. Die vinden het geen probleem en melden zich niet. (Uiteraard waren die hier komen posten, als het niet in hun straatje past)

Het topic loopt volledig uit koers door zowel voor- en tegenstanders van welke partij dan ook.
Ik word er echt moe van als ik dat moet lees. Soms begint het leuk maar door weet ik wat voor reactie begint het ineens weer persoonlijk te worden... aan welke kant je staat... het selectief lezen of antwoorden etc etc etc etc... Dat gejank heen en weer Ongelofelijk...

Ik gooi alles er gewoon uit...
Kom op zeg... kan het een beetje normaal daar
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:43:26 #176
8781 crew  Frutsel
pi_65242740
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef Meh7 het volgende:
Er is trouwens wel een mod actief geweest in dat topic, die het nodig vond om mijn reactie te wissen, maar smiles vrolijk te laten staan. Ik gok in de naam van gezelligheid.
Ik weet niet of ik dat was... of iemand anders. Nadeel voor mij is dat ik overdag vaak niet in de positie ben om minuten-(uren)lang achter elkaar te fokken. En dan kom ik pas een kwartier later om alsnog wat aan te passen. Sorry als dat zo over kwam, maar volgens mij heb ik jouw post niet verwijderd

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 13:49:16 ]
pi_65242800
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Het is ook ongewenst om alleen de post van Mylene nu aan te grijpen omdat ze 'toevallig blauw' is?
(daar draait het toch om?) Er zijn ook andere mensen die het weer 'geweldig' vinden dat een 'blauwe' zich even laat gaan en door middel van een smiley laten weten.
Bedankt voor de bevestiging.
quote:
Het topic loopt volledig uit koers door zowel voor- en tegenstanders van welke partij dan ook.
Ik word er echt moe van als ik dat moet lees. Soms begint het leuk maar door weet ik wat voor reactie begint het ineens weer persoonlijk te worden... aan welke kant je staat... het selectief lezen of antwoorden etc etc etc etc... Dat gejank heen en weer Ongelofelijk...

Ik gooi alles er gewoon uit...
Het is inderdaad geen vruchtbare discussie. Dat topic heeft een sterk polariserend effect.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 13:51:54 #178
8781 crew  Frutsel
pi_65243057
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging.
[..]

Het is inderdaad geen vruchtbare discussie. Dat topic heeft een sterk polariserend effect.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

(Om maar even te reageren op jouw niveau.)
Je helpt zelf ook prima mee met dit soort opmerkingen. Prima als je dat vindt, maar waarom er perse inwrijven? Zo vraag je om reacties en zo ontspoort het topic gauw genoeg opnieuw. Stop daar eens mee aub!
pi_65243176
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

Je helpt zelf ook prima mee met dit soort opmerkingen. Prima als je dat vindt, maar waarom er perse inwrijven? Zo vraag je om reacties en zo ontspoort het topic gauw genoeg opnieuw. Stop daar eens mee aub!
Het is inderdaad moeilijk om een inhoudelijk kwalitatieve discussie te houden als er over en weer niet serieus gereageerd wordt. Ik maak daarbij ook weleens de fout om offtopic te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:04:13 #180
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65243566
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Frutsel het volgende:

Ik weet niet of ik dat was... of iemand anders. Nadeel voor mij is dat ik overdag vaak niet in de positie ben om minuten-(uren)lang achter elkaar te fokken. En dan kom ik pas een kwartier later om alsnog wat aan te passen.

EDIT
En daarnaast weet je natuurlijk nooit of je baas het op prijs stelt als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 14:23:13 #181
8781 crew  Frutsel
pi_65244339
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En daarnaast weet je natuurlijk nooit of je baas het op prijs stelt als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken
Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs stelt En ik heb een stressjob Dus dan af en toe is het fijn om even te 'ontspannen en wat knopjes te gebruiken'
Moest vanochtend nog aan je denken We kregen cake bij de koffie hier
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:25:40 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65244438
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ie dat niet op prijs stelt En ik heb een stressjob Dus dan af en toe is het fijn om even te 'ontspannen en wat knopjes te gebruiken'
Moest vanochtend nog aan je denken We kregen cake bij de koffie hier
Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 14:31:53 #183
8781 crew  Frutsel
pi_65244697
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk je doet maar als het modden van NWS ontspanning is vergeleken met je baan dan moet het idd een behoorlijke stressjob zijn.
Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot Elke afleiding is dan even welkom

Waarom werkt de SC hier wel en niet als ik in het SC topic een schreeuw om aandacht geef
pi_65244708
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goed punt
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 14:43:48 #185
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65245173
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot Elke afleiding is dan even welkom

Waarom werkt de SC hier wel en niet als ik in het SC topic een schreeuw om aandacht geef
Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.

Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot... Je hebt iig een mooie titel!
pi_65245957
Frutsel, prima dat je mijn reactie wegedit maar doe die van Meki (waar het een reactie op is) ook meteen.
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 15:06:11 #187
8781 crew  Frutsel
pi_65246068
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef g0dz0r het volgende:
Frutsel, prima dat je mijn reactie wegedit maar doe die van Meki (waar het een reactie op is) ook meteen.
Met een linkje d'r bij zou het makkelijker gaan

EDIT: gevind
Gedaan (althans, ik denk dat je die bedoelde)
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 15:16:25 #188
8781 crew  Frutsel
pi_65246471
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Sorry ik ben niet zo van de SC. Zo nu en dan een post kan ik je aan helpen maar dat is het wel.

Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot... Je hebt iig een mooie titel!
Naja, meer dan 'zo nu en dan een post' wordt er op dit moment ook niet gezegd hoor

Leuke titel ja, nu alleen mijn baas nog overtuigen dat bij zon titel een beter salaris moet
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 15:59:07 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65248328
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik was altijd een simpele (Transport)Planner Sinds kort een Admininistratieve Financiele TransportPlanner Voorraadbeheerders Duizendpoot
Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatie )

Je nieuwe functie doet mij meer denken aan *manusje van alles* (Dat duizendpoten hè, zet je ook koffie? )

AFTPVD (kun je geen afko met TVP maken? Transport& Voorraadbeheer Planning? Dat daar administratieve werkzaamheden bij zitten is een logisch gevolg van je functie als TVP''r )
  Moderator dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:00 #190
8781 crew  Frutsel
pi_65248801
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zo simpel is TransportPlanner niet (althans bij een drukke organisatie )

Je nieuwe functie doet mij meer denken aan *manusje van alles* (Dat duizendpoten hè, zet je ook koffie? )

AFTPVD (kun je geen afko met TVP maken? Transport& Voorraadbeheer Planning? Dat daar administratieve werkzaamheden bij zitten is een logisch gevolg van je functie als TVP''r )
Hehe.. Het is zeker geen megabedrijf, met honderden chauffeurs/vrachtwagens. Ook deels seizoensgebonden, nu wat rustiger Voorheen deed ik altijd al planning in de goederen- of reisbranche. Veelal transport-, personeels- of produktplanning. Zit hier nu sinds februari 2008, bevalt me goed. Veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng qua aanpak. Misschien trek ik zelf teveel werk naar me toe en mag ik dus niet klagen. Ik vind het ook vervelend als iemand 'mijn werk doet' Gelukkig hoef ik geen koffie te zetten of weet ik wat voor klusjes op te knappen. Naja, mijn eigen werkplek schoonhouden, maar dat vind ik niet meer dan normaal

Maar goed, back to business (of in SC/PM)
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2009 @ 16:13:23 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65248946
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Frutsel het volgende:

Misschien trek ik zelf teveel werk naar me toe en mag ik dus niet klagen. Ik vind het ook vervelend als iemand 'mijn werk doet'
Herkenbaar
quote:
Maar goed, back to business (of in SC/PM)
....back to business = . ( )
pi_65250390
Ik dacht even echt verkeerd te zitten

Even naar Meki: bron bij je post zetten en wel het hele bericht c/pen en niet enkele stukjes, want nu komt het heel anders over dan in de bron staat.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65263947
Even een vraagje, mogen users eisen dat je alleen maar een bepaalde mening in een topic post?
In Consumentenclubs stappen uit overleg OV-chipkaart #6 wordt iedereen die niet vind dat de OV chipkaart de privacy schaad gevraagd niet in het topic te posten!
quote:
Het onderdeel privacy wordt door sommigen niet als probleem ervaren. Aan die users: blijf buiten deze reeks, jullie voegen niets toe aan het onderwerp zelf, namelijk de chipkaart die nog steeds, na al die jaren en al die honderden miljoenen, beginnersfouten heeft, naast de verkeerde insteek van de kaart. Wat jullie wel doen weet ik niet, jullie zijn overtuigd van jullie gelijk: fijn, geniet er van, schreeuw het van de daken, maar niet hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door snowgoon op 20-01-2009 23:39:18 ]
pi_65267788
Nee, snowgoon, het punt van discussievoeren is juist dat je ook ruimte biedt aan afwijkende meningen.
pi_65267835
Dat dacht ik ook. Duidelijk
pi_65302358
Israel-Hamas #51 Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei

Tiesemans noemt mij lager dan karbonade
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65302458

Tiesemans valt een moderator persoonlijk aan en verwijt enkel leugens op hem.
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 23:41:44 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65302841
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Meki het volgende:

Tiesemans noemt mij lager dan karbonade
Dat mag hij toch vinden?
pi_65303182
Jah maar wat schiet je daarmee op
Ik noem jou toch ook geen Gourmetschotel ofwel ?
pi_65303337
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:
Jah maar wat schiet je daarmee op
Ik noem jou toch ook geen Gourmetschotel ofwel ?
Loedertje is dan ook hooguit 2 slavinkjes en 3 stukjes kipfilet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')