abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65203948
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dit voor raar argument. Je gaat niet in op mijn betoog. Waarom maak jij geen topic over Afrika? Waarom ben jij wel naar dit topic gekomen überhaupt? Dus nu overdrijft ineens de hele wereld? Alleen jij bent de nuance zelve dus kennelijk?
Oke, ik ga in op jouw 'betoog'. Allereerst is de selectieve verontwaardiging in grote mate voorbehouden aan onze moslmbroeders. Als ik interviews lees waarin de Arabische wereld verklaart in tranen uit te barsten na het zien van het leed in Gaza dan vind ik dat overdreven. Waarom gaan zij niet massaal de straat op wegens het leed in Darfur, dat zij ook hun broeders, net als de Palestijnen. Net zoals al die demonstraties in de westerse wereld, wat een lachertje. Omdat Israel een paar duizend Palestijnen afknalt? (wat erg is, maar in relatieve zin stelt het niets voor). Moet ze eens een paar staten verder kijken, in Irak. Daar zijn al ruim een miljoen burgerslachtoffers gevallen. Waarom niet demonstreren tegen de moslimterroristen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Waarom moet ik een topic maken over Afrika? Beweer ik dat ik daarover wil discussieren En mag ik alleen in dit topic posten als ik meedoe aan de tranenwaterval voor de Palestijnen? Dat is het mooie van een forum, je kunt ook een tegengeluid laten horen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65204355
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Grootste bullshit topic ooit.
Het is actueel, duidelijk omschreven en belicht beide zijden (ook foto's van Israelische schade en slachtoffers kunnen hier geplaatst worden. Dus: wat?
quote:
En Meki, jouw selectieve verontwaardiging slaat ook helemaal nergens op. Natuurlijk is het erg, maar jij en je moslimbroeders overdrijven schromelijk.
Ik zie niet in wat er overdreven is aan het tonen van deze slachtoffertjes. Ik vind het zelfs zum kotzen dat dat soort beelden het journaal niet halen zo afgrijselijk vind ik het, niet om aan te zien. Als de Nederlandse/westerse media hun werk naar behoren deden, dan zou iedereen zich eens flink leegkotsen en extra druk uitoefenen op de heren lobbyisten/politici om er godverdomme iets aan te doen.

http://i14.photobucket.com/albums/a315/Mwana1977/gaza_baby6.jpg

En het zal me aan mijn eierstokken roesten of het joodse, islamitische of Eskimo-kindjes zijn daarnaast.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 19-01-2009 12:55:21 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:56:02 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65204462
foto's en/of video's dames en heren

discussie kan elders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65204502
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is actueel, duidelijk omschreven en belicht beide zijden (ook foto's van Israelische schade en slachtoffers kunnen hier geplaatst worden. Dus: wat?
Je hebt gelijk. Topic is niet waardeloos. Maar mn visie blijft hetzelfde
quote:
Ik zie niet in wat er overdreven is aan het tonen van deze slachtoffertjes. Ik vind het zelfs zum kotzen dat dat soort beelden het journaal niet halen zo afgrijselijk vind ik het, niet om aan te zien. Als de Nederlandse/westerse media hun werk naar behoren deden, dan zou iedereen zich eens flink leegkotsen en extra druk uitoefenen op de heren lobbyisten/politici om er godverdomme iets aan te doen.
Ten eerste kan de westerse media haar werk niet naar behoren doen omdat de joden geen journalisten toelaten in Gaza. Verder: goed plan, laten we het journaal volproppen met ellende. Maar laten we dan ook consequent zijn en ALLE ellende erin proppen. Zo kunnen we lekker elke dag protesteren tegen een oorlog en hopen dat iemand aan de andere kant van de wereld zich er wat van aantrekt.
pi_65204537
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef sp3c het volgende:

discussie kan elders
Ja, je hebt eigenlijk gelijk.
pi_65204750
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef sp3c het volgende:

discussie kan elders
Ik zie dat je her en der wat hebt zitten editten maar hoe zit het nou met die plaatjes van Meki?
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 13:13:41 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65205138
ik heb nog helemaal nix gedaan vandaag
dat wordt voor vanmiddag en in het vervolg zie ik dit soort vragen graag in het feedback verschijnen ipv in de topics zelf

dus ... foto's en/of video's graag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65207211
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, ik ga in op jouw 'betoog'. Allereerst is de selectieve verontwaardiging in grote mate voorbehouden aan onze moslmbroeders. Als ik interviews lees waarin de Arabische wereld verklaart in tranen uit te barsten na het zien van het leed in Gaza dan vind ik dat overdreven. Waarom gaan zij niet massaal de straat op wegens het leed in Darfur, dat zij ook hun broeders, net als de Palestijnen. Net zoals al die demonstraties in de westerse wereld, wat een lachertje. Omdat Israel een paar duizend Palestijnen afknalt? (wat erg is, maar in relatieve zin stelt het niets voor). Moet ze eens een paar staten verder kijken, in Irak. Daar zijn al ruim een miljoen burgerslachtoffers gevallen. Waarom niet demonstreren tegen de moslimterroristen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Waarom moet ik een topic maken over Afrika? Beweer ik dat ik daarover wil discussieren En mag ik alleen in dit topic posten als ik meedoe aan de tranenwaterval voor de Palestijnen? Dat is het mooie van een forum, je kunt ook een tegengeluid laten horen.
Je geeft dit topic aandacht door erin te posten. Dus in die zin ben je net zo hypocriet. Waarom al die buitensporige aandacht voor de presidentsverkiezingen in de VS? Waarom al die aandacht voor de paar duizend doden in de VS tijdens 9/11? Die hebben ook veel meer zendtijd gekregen in het Westen dan bepaalde oorlogen en conflicten in Afrika. Maar daar praat jij niet over en ziehier de selectieve verontwaardiging. Waarom geeft Nederland zo veel aandacht aan dit conflict en niet aan de andere conflicten. Kennelijk is de selectieve verontwaardiging dus helemaal niet voorbehouden aan " de moslimbroeders ", maar dat zie je alleen in als je van een afstandje kijkt naar het conflict en niet zo dolgraag een zwart schaap wil aanwijzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65210406
Dit is een foto- en video-topic. Kappen met discussies hier, laatste waarschuwing.
Een aantal posts van Meki zijn aangepast. Foto's van kinderlijkjes kunnen schokkend overkomen. Zulke beelden kunnen beter via een link.
pi_65211243
- edit -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 16:19:05 (lees post hierboven) ]
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 16:09:10 #61
230491 Zith
pls tip
pi_65212229
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
- edit -
Ander topic.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 16:19:20 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65212594

Spaniards protest Sunday in support of Israel's military action in Gaza.

Bron: CNN.com
pi_65212865
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 10:33:38 (commentaar svp naar het FB topic) ]
pi_65216562
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Beste moderator,

Dit is redelijk achterlijk, of niet? Hoe kun je wel foto's met een politieke lading toestaan én met politiek commentaar erbij, en tegelijk zeggen dat mensen er niet op mogen reageren?
Wil FOK! hier soms een propaganda/foto oorlog toestaan?
Als je consequent bent verwijder je ook alle foto's met daaronder politieke commentaren en/of racistische opmerkingen.
Voor dit soort opmerkingen hebben we een feedbacktopic: [NWS FB] feedback en Paddy's magic dance
  maandag 19 januari 2009 @ 18:20:42 #65
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_65216896
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:31 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]

Duizenden foto's gemaakt in Gaza van 3 weken geleden

http://www.islamway.com/gaza/gallery/

Die site is echt indrukwekkend en mijn maag draait echt 3 keer om bij het zien van dergelijke fotos
la taqta il-amal
pi_65217025
edit: Geen discussies hier

[ Bericht 75% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 10:34:05 (commentaar svp naar het FB topic) ]
pi_65217088
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Die site is echt indrukwekkend en mijn maag draait echt 3 keer om bij het zien van dergelijke fotos
Ben blij dat je dat even meldt. Ik heb een vlugge blik geworpen en deel je mening.
Aan de originele post van Meki heb ik een waarschuwing toegevoegd.
pi_65217152
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Dit was mijn feedback (overigens post ik niet in het feedback topic want dat gaat al over heel ander zaken)
De topicstarter hoeft niet op jou te reageren. Dit is geen discussietopic en ook geen feedbacktopic. Als jij niet snapt dat je feedback kwijt kunt in het daarvoor bestemde feedbacktopic, hoef je ook geen reactie te verwachten.
pi_65217273
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De topicstarter hoeft niet op jou te reageren. Dit is geen discussietopic en ook geen feedbacktopic. Als jij niet snapt dat je feedback kwijt kunt in het daarvoor bestemde feedbacktopic, hoef je ook geen reactie te verwachten.
Nogmaals, een topic waarin politiek wordt bedreven en waar vervolgens alle commentaren van pro-Israëlische zijde van "gemod" worden heeft naar mijn idee geen bestaansrecht.
Dat is namelijk geen discussie, maar een propaganda topic.

TS heeft als eis: alleen foto's met bron.
Vervolgens worden er foto's gepost met politieke bijschriften.
TS heeft geen klacht, want TS is pro-Hamas.
Andere users zijn hier het slachtoffer van want worden gemod vanwege de eisen van TS.

Dit is geen feedback, maar een constatering.
pi_65232487
- knip -

Palestinian girl Ayat, 10, cries at her house after finding out that her uncle Billal Nabham (not pictured), missing for 20 days, was found dead underneath the rubble of a house, in Beit Lahiya, in the northern Gaza strip January 19, 2009.

A Palestinian man sits on a bed in his destroyed house on the outskirts of Jabalya in the northern Gaza Strip January 19, 2009.

Palestinians wait to receive food distributed by Hamas on the outskirts of Jabalya in the northern Gaza Strip January 19, 2009.

Mahmoud Saeed Khadar, 7, waits for a kettle of tea to boil, on a fire made using wood salvaged from destroyed buildings, in what is left of his kitchen, in Jebaliya in the northern Gaza strip, Monday, Jan. 19, 2009.

A Palestinian woman from the Suboh family weeps as she is comforted after learning the body of a releative was dug out of the rubble of a house destroyed in recent days in Israeli bombardment in Beit Lahiya, northern Gaza strip, Monday, Jan. 19, 2009.

Palestinian girl Lina Dardonah, 12, carries her teddy bear as she collects her belongings from the rubble of a building destroyed during the Israeli army operation in Gaza, east of Jebaliya refugee camp, northern Gaza Strip, Monday, Jan. 19, 2009.

A Palestinian boy holds a ball as he walks on the rubble of the American International School, which was destroyed by an Israeli air strike January 19, 2009 in Beit Lahia in northern Gaza Strip.

Palestinian children sit amongst the rubble of their family home destroyed by an Israeli airstrike on January 19, 2009 in Jabalia, Gaza Strip.

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 22-01-2009 19:03:41 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65232518
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 15:07:58 (offtopic) ]
pi_65232589

Palestinians react next to a body of a member of the Samoni family killed on January 5, 2009 during the Israeli army operation in Gaza, still trapped under the rubble of the family house in Gaza City, Sunday, Jan. 18, 2009.

Palestinians cry as they return to their destroyed homes in Beit Lahia on the northern Gaza Strip on January 18, 2009.

http://cache.daylife.com/imageserve/0c3P8fOcBP0py/340x.jpg

Palestinians evacuate the body of two year-old Azza Al-Samoni, one of 26 bodies from the Al-Samoni family buried in the rubble of their home on January 18, 2009, in southern Gaza City.

A Palestinian boy walks between a dead cow and a destroyed house in Jebaliya refugee camp, northern Gaza Strip, Sunday, Jan. 18, 2009.

A Palestinian woman and her baby sit in the rubble of buildings left after Israeli operations in Rafah, southern Gaza Strip, Sunday, Jan. 18, 2009.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:15:16 #73
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_65232619
edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 10:30:46 (niet in dit topic - moeilijk he?) ]
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:24:05 #74
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_65232745
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_65236334
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-01-2009 10:31:14 (niet in dit topic - moeilijk he?) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')