quote:
quote:Palestinian doctor Ezzeldeen Abu al-Aish was giving Israel's Channel 10 his daily account from inside the war zone in Gaza when three of his daughters were killed in an Israeli attack.
In his report, he called for help as his house was attacked.
Al Jazeera's Roza Ibragimova reports.
quote:Gaza-stad, 17 jan. Israël heeft vanochtend een gebouw van de Verenigde Naties in de Gazastrook beschoten. Bij de aanval op een school [in Beit Lahia] kwamen zeker zes mensen om het leven, aldus Palestijnse medische bronnen.
In de door de VN beheerde school waren burgers gaan schuilen voor de gevechten. Een vrouw en een kind kwamen om toen een tankgranaat het gebouw raakte. De overige mensen zouden vervolgens naar buiten zijn gevlucht, waar nog enkele granaten ontploften. Daardoor stierven volgens de bronnen minstens vier mensen.
Het Israëlische tuig gooide blijkbaar ook fosforbommen op vluchtende vluchtelingen [sic] en artsen. Is het nou nog niet duidelijk wat Israël werkelijk aan het doen is? Moet dit een ’strijd tegen Hamas’
Kun je dan ook even naar Meki's bijdrages kijken?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Geen cartoons, geen propaganda. Alleen foto's van de oorlog zelf. Bloederige, schokkende foto's alleen via link en met waarschuwing erbij.
Had hem niet letterlijk moeten quoten misschien maar foto's van lijken mogen wel achter een linkje zoals gevraagd. Ik maak me er niet druk om verder maar je kan er nu niet omheen op de vroege morgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
Waar zie jij cartoons of overduidelijke propaganda? Oh laat maar, ik zie al waar je last van hebt.
Ik tel ruim 30 lijken in je bijdrages, naast dat ik het smakeloos vind hoe er rondgesjouwd wordt met die lijken voor de foto's mag het van mij best achter een linkje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Meki het volgende:
Bloedige foto's moeten met links en waarschuwingen.
niet zulke foto's ..
Nee ik hou me aan de policy, enkel bij bloedige foto's en foto's waar iedereen slecht tegen kan doe ik met links en waarschuwing..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik tel ruim 30 lijken in je bijdrages, naast dat ik het smakeloos vind hoe er rondgesjouwd wordt met die lijken voor de foto's mag het van mij best achter een linkje.
Ik kan me goed voorstellen dat zoveel lijkjes achter elkaar door sommigen als schokkend gezien kan worden, ik vraag me ook af waarom je nou juist dergelijke foto's plaatst. Vind je ze mooi? Technisch goed? Wat wil je ermee zeggen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik hou me aan de policy, enkel bij bloedige foto's en foto's waar iedereen slecht tegen kan doe ik met links en waarschuwing..
Eensch.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Grootste bullshit topic ooit. En Meki, jouw selectieve verontwaardiging slaat ook helemaal nergens op. Natuurlijk is het erg, maar jij en je moslimbroeders overdrijven schromelijk.
Ook het eerste waar ik aan denk als mijn dochter dood zou zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo verdrietig
Inderdaad, er zijn heul geen kinderen dood, dit zijn slechts poppen! Neergezet door Hamas, om Israël zwart te maken! Net als die huizen, die hebben ze gewoon zelf opgeblazen, zodat ze daar een foto van konden maken. En die fosfor-regens, dat zijn feitelijk vuurpijlen!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
Grootste bullshit topic ooit. En Meki, jouw selectieve verontwaardiging slaat ook helemaal nergens op. Natuurlijk is het erg, maar jij en je moslimbroeders overdrijven schromelijk.
Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is wanneer je bent verblind door verdriet over het conflict. Waar zijn alle tranen voor de talloze conflicten in Afrika waar kindsoldaten elkaar voor de flikker knallen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn heul geen kinderen dood, dit zijn slechts poppen! Neergezet door Hamas, om Israël zwart te maken! Net als die huizen, die hebben ze gewoon zelf opgeblazen, zodat ze daar een foto van konden maken. En die fosfor-regens, dat zijn feitelijk vuurpijlen!
Aha, en die selectieve verontwaardiging is alleen voorbehouden aan "moslimbroeders" of aan Meki? Sowieso gaat dit topic niet over de conflicten in Afrika en Meki is hier ook niet de TS van. Ik vraag mij nu werkelijk af wie er selectief verontwaardigd is.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is wanneer je bent verblind door verdriet over het conflict. Waar zijn alle tranen voor de talloze conflicten in Afrika waar kindsoldaten elkaar voor de flikker knallen.
Bovendien beweer ik ook niet dat het niet erg is wat er in Gaza gebeurt. Er is alleen sprake van selectieve verontwaardiging.
Wat is dit voor raar argument. Je gaat niet in op mijn betoog. Waarom maak jij geen topic over Afrika? Waarom ben jij wel naar dit topic gekomen überhaupt? Dus nu overdrijft ineens de hele wereld? Alleen jij bent de nuance zelve dus kennelijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil jou ook best verwijten van selectieve verontwaardiging als jij je daar prettiger bij voelt. Tip: verdiep je eens een beetje in het nieuws en oordeel dan of de wereld niet een beetje overdrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |