Het verleden heeft geleerd van niet. Maar goed, we wachten het wel weer af. Ik heb wel weer zo'n donkerbruin vermoeden wat er hier op korte termijn gaat gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, Lemmeb, dat kun je beter over je kant laten gaan.
Viel bijna niet tegenaan te modden inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef voyeur het volgende:
Het niveau in deel 42 is weer terug op af en zelfs modjes doen er hard aan mee.
Ik zie dat jullie hard gewerkt hebben. Volgens mij kan je al die edits wel laten en gewoon zo nu en dan wat mensen een bulk pm sturen met een waarschuwing. Lijkt mij minder werk en effectiever. De heethoofden die doorposten merken niet eens dat hun posts geedit zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Viel bijna niet tegenaan te modden inderdaad
Meeste is er nu weer tussenuit, ongelofelijk hoe dat daar kan ontsporen
Danny vragen of er een speciaal one-way pm adres kan komen. Alle reacties die daarop binnenkomen worden automatisch als note toegevoegd, maar bereiken nooit een mensquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef sp3c het volgende:
ja dat werkt alleen helaas niet
mensen gaan erop reageren en dan gaat het weer van kwaad tot erger, en dan kunnen mensen die wel normaal doen er niet meer tussenkomen
Als het op andere foruma niet beter gaat, zijn wij dus het beste forumquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ach, jullie doen je best en ter troost zij opgemerkt dat het op andere forums in de wereld niet beter gaat. De emoties lopen kennelijk nog veel hoger op dan bij het gemiddelde M-bashen.
Zeg het eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Israel - Hamas de oorlog deel 42 - Waar IDF Hamas elimineert
Moet ik nog zeggen wat er mis mee is of snappen jullie het zo ook wel?
Wat zeg je het NETJES!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Topickapen met overduidelijke posts die enkel de bedoeling lijken te hebben om aandacht te trekken.
En ik erger me uiteraard aan de schrijfstijl.
Guttegut, zeker geen bier gehad van Dwayniequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef sp3c het volgende:
topickapen vind ik niet maar dat laatste begint me ook wat te hinderen
Ik was er al bang voor, gelukkig betreft het een usual suspect.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef voyeur het volgende:
Ik weet dat het geen houden is, maar al dat op de man/vrouw spelen in de Gaza topics verziekt de sfeer zo. Met een leuke postsmiley wordt het niet beter als je mensen associeert met NSB families. Zeker users die het VMBO wel afgemaakt hebben, zouden zich moeten onthouden van dit soort getroll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor, gelukkig betreft het een usual suspect.Er kunnen studenten psychologie op haar afstuderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor, wiedewiedewiet, het is goede raad, om niet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Bash maar weer raak voor een knaak
Tja, je laat het hier nu weer leuk staan, met het risico dat er weer andere mensen op gaan reageren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Bash maar weer raak voor een knaak
Het is weg hoor. Blijft staan dat ik moussie een zeer eenzijdige user met m.i. onfrisse opvattingen vind, welnu dat mag toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, je laat het hier nu weer leuk staan, met het risico dat er weer andere mensen op gaan reageren.
Klopt. Ik heb geen zin om kleuterjuf te spelen. Als users hele topics willen volbaggeren met persoonlijke flames en ons werk willen bemoeilijken, moeten ze dat maar mooi doen. Moeten ze alleen niet van mij verwachten dat ik tussen die bagger nog ga zoeken naar echte klachten of daar op ga reageren. Als NWS een slagveld moet worden in plaats van een discussieforum, dan is dat maar zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, je laat het hier nu weer leuk staan, met het risico dat er weer andere mensen op gaan reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |