Interessant? Heb 'm net ingeschakeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Volgen jullie ook het debat op Politiek24?
Nee, Israël zou inderdaad alle raketaanvallen maar moeten pikken hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Volgen jullie ook het debat op Politiek24?
Is geen teken van beschavingquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef damsco het volgende:
Vooralsnog gaan die wel aan de leiding met een formidabele voorsprongquote:
Hamas zou al dat landje pikken moeten pikken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, Israël zou inderdaad alle raketaanvallen maar moeten pikken he?
Palestijnse producten worden via Israël geëxporteerd...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mmmm, dat betekent dat het omgekeerde ook moet gaan gebeuren.
Oh wacht, Palestina produceert niets.
Oorlog is ook geen teken van beschaving. Ik gun Hamas echt de dood, uit de grond van mijn hart. Zelden zoveel woede voor een partij gevoeld. Hamas is gewoon de belichaming van het kwaadquote:
Gaan we op die tour? Lees maar enkele delen terug, het is namelijk helemaal geen land van de Palestijnen. En zelfs al zou het land zijn van de Palestijnen dan val je nog geen burgers aan. Wij gingen toch ook geen Duitse burgers vermoorden in WOII. Terrorisme goedpraten, ik walg van je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hamas zou al dat landje pikken moeten pikken?
Denk aan je bloeddrukquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef damsco het volgende:
Oorlog is ook geen teken van beschaving. Ik gun Hamas echt de dood, uit de grond van mijn hart. Zelden zoveel woede voor een partij gevoeld. Hamas is gewoon de belichaming van het kwaad
."quote:"Despite public vows by Israeli politicians to destroy Hamas's military capability, Israeli officials said Tuesday that the movement had lost only a fraction of its fighters and retained a large stockpile of rockets and other armaments. A "few hundred" Hamas fighters have been killed, out of a total force of 15,000, according to a senior Israeli military official.
In a briefing for foreign journalists, the senior official said Hamas still has hundreds of rockets and other missiles. "We do not see where they have a shortage of personnel to fight," the official said, speaking on the condition of anonymity because he was discussing intelligence matters
Israël gaf hen de Gazastrook al terug. En dan toch raketten blijven afvuren. Tja, dan vraag je er ook om.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Hamas zou al dat landje pikken moeten pikken?
Heh, wat bombardeerden we dan in Dresden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Gaan we op die tour? Lees maar enkele delen terug, het is namelijk helemaal geen land van de Palestijnen. En zelfs al zou het land zijn van de Palestijnen dan val je nog geen burgers aan. Wij gingen toch ook geen Duitse burgers vermoorden in WOII. Terrorisme goedpraten, ik walg van je.
De Joden vroegen ook om de holocaust?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israël gaf hen de Gazastrook al terug. En dan toch raketten blijven afvuren. Tja, dan vraag je er ook om.
Je walgde al van me voor dit topic, dus dat verbaast mij niets. Ik praat geen terrorisme goed, maar als jij zegt dat je geen burgers mag vermoorden (en nu geef jij een mooi voorbeeld: wij vemoorden ook geen duitse burgers) WAAROM doet israel dat wel... Waarom dood israel wel burgers?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Gaan we op die tour? Lees maar enkele delen terug, het is namelijk helemaal geen land van de Palestijnen. En zelfs al zou het land zijn van de Palestijnen dan val je nog geen burgers aan. Wij gingen toch ook geen Duitse burgers vermoorden in WOII. Terrorisme goedpraten, ik walg van je.
Zoals verwacht lijkt het een even grote (morele) blunder (misdaad) te worden als de Israëlische oorlog tegen Libanon van twee jaar geleden, vooralsnog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef voyeur het volgende:
Een van de weinige publieke inschattingen door het IDF van de effectiviteit van de campagne:
[..]
."
Bron
Leg mij geen woorden in de mond, jij loeder! Ik heb jou gisteren zien posten in KLB, je bent antisemiet. Niks meer, niks minder. Voor de geïnteresseerden onder ons: Kut Israëlquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:
Je moet ook geen ' zwakte' tonen bij deze lieden, dood swaffelen die handelquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israël gaf hen de Gazastrook al terug. En dan toch raketten blijven afvuren. Tja, dan vraag je er ook om.
Die redenatie klopt niet, want wat deden de Joden dan verder tegen Duitsland?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De Joden vroegen ook om de holocaust?
LMAO, mensen houden mij in de gaten. Lees het topic lekker door trouwens, leuke pics staan er in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond, jij loeder! Ik heb jou gisteren zien posten in KLB, je bent antisemiet. Niks meer, niks minder. Voor de geïnteresseerden onder ons: Kut Israël
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers. Hamas gaat echter tussen de burgers zitten. Get your facts straight!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je walgde al van me voor dit topic, dus dat verbaast mij niets. Ik praat geen terrorisme goed, maar als jij zegt dat je geen burgers mag vermoorden (en nu geef jij een mooi voorbeeld: wij vemoorden ook geen duitse burgers) WAAROM doet israel dat wel... Waarom dood israel wel burgers?
Irrelevante vergelijking. Maar Hamas vroeg om oorlog en kreeg oorlog. Ze zijn zelf een dwerg en hebben een reus uitgedaagd.quote:
De redenatie klopt in de zin dat je het kwaad over jezelf afroept.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef Mdk het volgende:
[..]
Die redenatie klopt niet, want wat deden de Joden dan verder tegen Duitsland?
Inderdaad, volgens jou moesten de Joden Hitler gewoon niet dwarszitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Irrelevante vergelijking. Maar Hamas vroeg om oorlog en kreeg oorlog. Ze zijn zelf een dwerg en hebben een reus uitgedaagd.
Ik heb er zelfs in gepostquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LMAO, mensen houden mij in de gaten. Lees het topic lekker door trouwens, leuke pics staan er in.
Tuurlijk vermoorden ze niet bewust burgers, want zo zijn ze niet! Zo zijn alleen die stomme palestijnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers. Hamas gaat echter tussen de burgers zitten. Get your facts straight!
Hoe riepen de Joden dan het kwaad over zichzelf heen van het Duitse rijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De redenatie klopt in de zin dat je het kwaad over jezelf afroept.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je walgde al van me voor dit topic, dus dat verbaast mij niets. Ik praat geen terrorisme goed, maar als jij zegt dat je geen burgers mag vermoorden (en nu geef jij een mooi voorbeeld: wij vemoorden ook geen duitse burgers) WAAROM doet israel dat wel... Waarom dood israel wel burgers?
oh noes! lichtkogels!quote:
Hamas wel ja, of ga je dat ontkennen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk vermoorden ze niet bewust burgers, want zo zijn ze niet! Zo zijn alleen die stomme palestijnen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal geen burgers.
Laat je toch niet zo beinvloeden door links, komop zeg, het gaat ze puur om het feit dat
dat land al decennia lang de lul is. Ze hebben zich meerdere keren al moeten verdedigen op leven en dood, 1 x was het zelfs zo erg dat ze van elke kant werden aangevallen, stel je even voor.
Nu zijn er ook nog eens groeperingen in hun achtertuin die niet ophouden met het beschieten van BURGER, JA BURGER doelen in Israël, dan zou elk land actie ondernemen.
Israël heeft al genoeg ingebonden, heel gaza hebben ze teruggegeven en nog steeds blijft het raketten regenen.
Zodra, mark my words.. zodra Israël begint met het afknallen van simpel ongericht vuur zolang het maar op palestijns grondgebied gaat zonder dat er een daadwerkelijk actief conflict aan de gang is zal mijn standpunt anders zijn.
lolquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hoe riepen de Joden dan het kwaad over zichzelf heen van het Duitse rijk?
Als dit jouw logica is, dan snap ik inderdaad waarom je een terreurorganisatie steunt. Ik ga het geen eens weerleggen, te simpel ditquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij post in zulke "antisemitische" topics? Daarmee keur je de inhoud goed gek!
Raketten? Aanslagen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?
Niet bewust. Wat snap je daar niet aan? Hamas gaat midden in burgerdoelen zitten, welk gedeelte snap je hier niet van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!
Door Hamas te kiezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?
Zou jij wel willen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wil je dan even de moeite nemen om het voluit te typen?
Wat snap je niet aan wat ik had gequote?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Niet bewust. Wat snap je daar niet aan? Hamas gaat midden in burgerdoelen zitten, welk gedeelte snap je hier niet van.
quote:Israël vermoord helemaal geen burgers.
Gevolg van de laffe tactieken van Hamas om zich tussen burgers te verschuilenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!
Ja, want alle Palestijnen schoten raketten af?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Mdk het volgende:
[..]
Raketten? Aanslagen?
Je vergelijking klopt serieus van geen kant.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gevolg van de laffe tactieken van Hamas om zich tussen burgers te verschuilen
Als bijkomende schade. Jammer maar helaas is dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.
Allemachtig he... Ik aanbid niemand verdomme.. Dus stop onzin te roepen, ik vind alleen dat er meerdere kanten zijn aan dit verhaal... En die joden zijn heus niet zo lief als ze lijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat krijg je als die personen die jij aanbid zich ophouden tussen hun eigen burger bevolking met als ENIGE DOEL juist dit soort achterlijke meningen op aarde te brengen.
Hamas is een vuil spelletje aan het spelen, ze weten dat ze niets face2face kunnen winnen..
En een stad guerillia schrikt Israël niet af, dat weten ze ook
hun enige troef en mogelijkheid is om vuile spelletjes als schuilen tussen drukke wijken te gebruiken om zo nog in enige veiligheid te verkeren, ten koste van hun eigen bevolking
Vuillakken zijn het.
Aardige parodie op kortzichtige extremisten met een zwart-wit-visie waarmee je de PVV nog uitgegooid zou worden,quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo beinvloeden door links, komop zeg
Zelfs al zijn het niet alle Palestijnen klopt je vergelijking nog steeds niet, want de Joden hadden ten tijden van de Holocaust geen terroristische organisatie aan de macht die raketten op Duitsland afschoot en daar aanslagen pleegde. Geef het nou maar op, je vergelijking klopte gewoon niet. Is niet erg hoor, maar maak jezelf dan niet belachelijk door het toch proberen te verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, want alle Palestijnen schoten raketten af?
Joden hebben hier niks mee te maken. Niet iedereen in Israël is een Jood, dwaas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Allemachtig he... Ik aanbid niemand verdomme.. Dus stop onzin te roepen, ik vind alleen dat er meerdere kanten zijn aan dit verhaal... En die joden zijn heus niet zo lief als ze lijken.
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK ISquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.
Ze vermoorden wel burgers! 40% van de gevallen doden zijn vrouwen en kinderen! Hoe kan je in een oorlog geen burgers vermoorden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Pumatje het volgende:
en nogmaals Dutcherrorist
Nogmaals:quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Pumatje het volgende:
En niet iedereen in de gazastrook is een terrorist so what?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Joden hebben hier niks mee te maken. Niet iedereen in Israël is een Jood, dwaas.
Iemand (verdediger van kindermoordenaars) is gefrusteerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK IS
wat snap je daar nou niet aan.
Ja capslock staat aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK IS
Rustig, Dutch Errorist is gewoon kortzichtig. Een soort Van Bommel zeg maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dan is nog steeds 20% van de burgers gedood door israelquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Op CNN was net 'iemand' (weet niet wie het was) die zei dat mogelijkerwijs meer dan de helft van de burgerslachtoffers rechtstreeks te wijten is aan Hamas..
-Omdat ze zich verschansen bij vrouwen en kinderen en vandaar uit staan te schieten.
-Wapens verstoppen in Moskee'en en openbare gebouwen, die dus worden aangevallen
-Tunnels onder woonhuizen hebben gegraven, vanwaar ze dus aanvallen en vluchten, waar de IDF eenheden dus op schieten
-Bommen, geworpen door Israelische vliegtuigen of door tanks, die veel zwaardere explosies teweeg brengen dan ze eigenlijk kunnen, vermoedelijk door de aanwezige Hamasexplosieven
-Het opblazen van huizen door Hamas, door ontsteken van geplaatste explosieven om zo IDF mensen te doden, vergetend dat er ook burgers wonen etc etc.
etc etc![]()
ZIEK is het allemaal, wie d'r ook de waarheid spreekt enzo![]()
Hoop dat er gauw een eind aankomt daar
Uiteraard, praat het maar weer zo weg Damsco, we weten dat je daar goed in bent... Sorry dat niet iedereen hetzelfde denkt als jij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Rustig, Dutch Errorist is gewoon kortzichtig. Een soort Van Bommel zeg maar.
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
burgerslachtoffers
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan is nog steeds 20% van de burgers gedood door israel
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef damsco het volgende:
[..]
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersEcht werkelijk waar, steun maar lekker Hamas. Wat zou mij het ook uitmaken inderdaad (KLB is trouwens een deurtje verder).
Wat the fuckquote:
Emoties mijn beste, emoties. Maargoed je hebt een punt, laten we het weer op controleerbare feiten houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef voyeur het volgende:
He, is dit deel 1 weer van deze reeks? Ik dacht dat we al bij 42 zaten, maar het lijkt een repeat loop.
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.
Dat zeggen we toch niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat the fuck! ?!?!!
gozer, please stop.
Ik ben zelf militair.
En ik kan niet wachten als ik in de auto stap om een paar lekkere kleuters af te knallen die lekker in hun schoolbankje zitten...
zo'n 100.000 militairen in Nederland, every man a rifle man is de code
1 magazijn met 29 patronen, 1 al in de kamer.
dat zijn 30 kinderen per persoon x 100.000 = 3.000 000 kinderen per dag.
jep, we wetn al niet meer waar we ze verbranden moeten..
die lijkjes dan
van de kinderen die we elke dag vermoorden
- knip -
Waarvan akte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
QFT.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
ALS ALS ALS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
Wat een volslagen idiote vergelijking toch iedere keer weer. Hitler was bezig met het systematisch en volledig uitroeien van een bevolkingsgroep. Israël voert gewoon wat zelfverdediging uit. Die is niet gericht tegen de burgers zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef Meh7 het volgende:
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.
Dat is echter wel de werkelijkheid. Ik stel mij bewust ongenuanceerd op omdat de balans anders zoek raakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
er zijn christenen in Palestina. Burgers, die ook lijden onder deze aanval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Das nog geen eens kort door de bocht, je zit gewoon in de bermquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
Israel kan roepen wat ze wil, uiteindelijk zijn zij in mijn ogen wel bezig met een systematische uitroeing van de Palestijnen. Ze doen het op een minder opvallende manier door het te verspreiden over een langere periode.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat een volslagen idiote vergelijking toch iedere keer weer. Hitler was bezig met het systematisch en volledig uitroeien van een bevolkingsgroep. Israël voert gewoon wat zelfverdediging uit. Die is niet gericht tegen de burgers zelf.
Ik erken. Liet mij even gaan. Excuus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Das nog geen eens kort door de bocht, je zit gewoon in de berm
Dank uquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik erken. Liet mij even gaan. Excuus.
Dat doe ik ook wel eens hoor, zorgt vaak ook voor een wat levendigere discussie. Maar af en toe mag er ook wel een serieus gedaan worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is echter wel de werkelijkheid. Ik stel mij bewust ongenuanceerd op omdat de balans anders zoek raakt.
Als het doel uitroeien was, was dat al in één dag bereikt. Paar atoombommen erop en het is gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Meh7 het volgende:
Israel kan roepen wat ze wil, uiteindelijk zijn zij in mijn ogen wel bezig met een systematische uitroeing van de Palestijnen. Ze doen het op een minder opvallende manier door het te verspreiden over een langere periode.
Dat had echter een te sterke reactie opgeroepen in de wereld. Zolang ze de Palestijnse gebieden op lange termijn kunnen annexeren, vinden de Joden het wel best denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het doel uitroeien was, was dat al in één dag bereikt. Paar atoombommen erop en het is gedaan.
Met zo'n geavanceerde luchtmacht zo relatief weinig doden veroorzaken laat wel zien dat echt specifieke doelen worden vernietigd.
Iedereen steunt nu toch ook de Palestijnen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Alle burgerslachtoffers zijn een probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Pumatje het volgende:
Wat jij in principe hier zegt is dat de slachtoffers van Raketten geen probleem zijn, die zijn er namelijk niet zo veel.. maar de slachtoffers van de Palestijnse burgers zijn wel een probleem..
lol ik mag wel hopen dat ze als ze een geavanceerde luchtmacht hebben dat ze niet veel burgers doden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het doel uitroeien was, was dat al in één dag bereikt. Paar atoombommen erop en het is gedaan.
Met zo'n geavanceerde luchtmacht zo relatief weinig doden veroorzaken laat wel zien dat echt specifieke doelen worden vernietigd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De Joden vroegen ook om de holocaust?
Aanslagenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
De joden pleegden geen uitslagen
Bam... doeg argument
Mag ik vragen wat voor nationaliteit je bent ?
Elk slachtoffer is er één teveel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Pumatje het volgende:
Wat jij in principe hier zegt is dat de slachtoffers van Raketten geen probleem zijn, die zijn er namelijk niet zo veel.. maar de slachtoffers van de Palestijnse burgers zijn wel een probleem..
Als de slachtoffers van de raketten wel een probleem zijn, hoe kunnen de Joden dan instemmen met de veelvuldige burgerslachtoffers als reactie op de raketten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Pumatje het volgende:
Een bevolkingsgroep kan niet vragen om te lijden. Er is altijd een agressor, dat is wat ik duidelijk probeer te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
De joden pleegden geen aaslagen
Bam... doeg argument
Ze moeten helaas wel lijkt me.. Je kan moeilijk zeggen... "eey! Palestijntjes houden jullie eens eem snel op met rakett'n stuur'n ander word'n we nog boos!" (dat werkt namelijk nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als de slachtoffers van de raketten wel een probleem zijn, hoe kunnen de Joden dan instemmen met de veelvuldige burgerslachtoffers als reactie op de raketten?
Rond de tafel zitten en praten. Geweld lost niks op. Beide bevolkingsgroepen zijn enkel en alleen gebaat met een diplomatieke oplossing.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Sargon het volgende:
Ok, wat had Israel als reactie moeten doen op de raket beschietingen van Hamas, Ik zou hier graag een serieus antwoord op willen hebben.
Waarom begon hamas dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Rond de tafel zitten en praten. Geweld lost niks op. Beide bevolkingsgroepen zijn enkel en alleen gebaat met een diplomatieke oplossing.
CNN vind ik niet betrouwbaar, net als de Arabische tak van Al-Jazeera.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Op CNN was net 'iemand' (weet niet wie het was) die zei dat mogelijkerwijs meer dan de helft van de burgerslachtoffers rechtstreeks te wijten is aan Hamas..
-Omdat ze zich verschansen bij vrouwen en kinderen en vandaar uit staan te schieten.
-Wapens verstoppen in Moskee'en en openbare gebouwen, die dus worden aangevallen
-Tunnels onder woonhuizen hebben gegraven, vanwaar ze dus aanvallen en vluchten, waar de IDF eenheden dus op schieten
-Bommen, geworpen door Israelische vliegtuigen of door tanks, die veel zwaardere explosies teweeg brengen dan ze eigenlijk kunnen, vermoedelijk door de aanwezige Hamasexplosieven
-Het opblazen van huizen door Hamas, door ontsteken van geplaatste explosieven om zo IDF mensen te doden, vergetend dat er ook burgers wonen etc etc.
etc etc![]()
ZIEK is het allemaal, wie d'r ook de waarheid spreekt enzo![]()
Hoop dat er gauw een eind aankomt daar
Goede opmerking, actie geeft reactie, wat weer leid tot reacties. En zo word het van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Meh7 het volgende:
Als de slachtoffers van de raketten wel een probleem zijn, hoe kunnen de Joden dan instemmen met de veelvuldige burgerslachtoffers als reactie op de raketten?
Als ik aan kortzichtigheid denk is Van Bommel wel de laatste waar ik aan zou denken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
De isolatie van Gaza opheffen, de kolonisatie terugdraaien, de kwart miljoen joodse kolonisten uit Palestina trekken, Palestijnse gevangenen vrijlaten, de Golan terug naar Syrië en het aanbieden van Israëlische nationaliteiten aan de Palestijnen die binnen de muur wonen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Sargon het volgende:
Ok, wat had Israel als reactie moeten doen op de raket beschietingen van Hamas, Ik zou hier graag een serieus antwoord op willen hebben.
Begon Hamas wel? daar is namelijk veel discussie over.quote:
Even los van die onzin over atoombommen op de grens van Israel is het ook de vraag of de luchtmacht wel zo precies is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De isolatie van Gaza opheffen, de kolonisatie terugdraaien, de kwart miljoen joodse kolonisten uit Palestina trekken, Palestijnse gevangenen vrijlaten, de Golan terug naar Syrië en het aanbieden van Israëlische nationaliteiten aan de Palestijnen die binnen de muur wonen.
Ik heb het even aan ze voorgelegd, en ik moest doorgeven dat de kans klein was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
De isolatie van Gaza opheffen, de kolonisatie terugdraaien, de kwart miljoen joodse kolonisten uit Palestina trekken, Palestijnse gevangenen vrijlaten, de Golan terug naar Syrië en het aanbieden van Israëlische nationaliteiten aan de Palestijnen die binnen de muur wonen.
Ja, zestig jaar dead-lock stugheid van alle kanten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Pumatje het volgende:
Zucht, enig idee waarom Israël de Golan vlakte overheersd nu?
Dat heeft een hele goede reden.
Goed, dan gaat de grens tot aan die van '67, ook geen punt.quote:aanbieden van Israëlische nat. is out of the question natuurlijk.
Oh weet je dat wel zo zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Pumatje het volgende:
Elke Palestijn die vastzit zit er echt wel om een reden vast, anders kost het enkel geld en manpower.
Uiteraard. En de Palestijnen zullen hetzelfde zeggen. Dit conflict wordt niet opgelost door zijde x die pas iets doet als zijde y dat doet of laat, daarvoor is het te ver. Maar een uiteindelijke oplossing zal, van Israëlische zijde, uiteindelijk grotendeels lijken op wat ik nu voorstel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het even aan ze voorgelegd, en ik moest doorgeven dat de kans klein was.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nou ja, t enige voordeel daarvan is dat de collateral damage al dood is.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nou ja, t enige voordeel daarvan is dat de collateral damage al dood is.
1e punt zou alleen onder strikte voorwaarden kunnen, bijvoorbeeld geen aanslagen meer. Dat is ook 1 van de belangrijkste punten waarom die grenzen zijn gesloten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je de populatie van Kosovo en de Gaza kan vergelijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even los van die onzin over atoombommen op de grens van Israel is het ook de vraag of de luchtmacht wel zo precies is.
In het Kosovo conflict bijvoorbeeld zijn in 10 weken ongeveer 500 doden gevallen terwijl er iets van 40.000 missies gevlogen zijn. Vergelijk dat met de 2300 missies van Israel en de pak 'm beet 1000 doden.
Blijkbaar wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk vermoorden ze niet bewust burgers, want zo zijn ze niet! Zo zijn alleen die stomme palestijnen
Misschien met Tsjetsjenie... daar vielen 100.000 slachtoffers enzo..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je de populatie van Kosovo en de Gaza kan vergelijken.
So True!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo beinvloeden door links, komop zeg, het gaat ze puur om het feit dat
dat land al decennia lang de lul is. Ze hebben zich meerdere keren al moeten verdedigen op leven en dood, 1 x was het zelfs zo erg dat ze van elke kant werden aangevallen, stel je even voor.
Nu zijn er ook nog eens groeperingen in hun achtertuin die niet ophouden met het beschieten van BURGER, JA BURGER doelen in Israël, dan zou elk land actie ondernemen.
Israël heeft al genoeg ingebonden, heel gaza hebben ze teruggegeven en nog steeds blijft het raketten regenen.
Zodra, mark my words.. zodra Israël begint met het afknallen van simpel ongericht vuur zolang het maar op palestijns grondgebied gaat zonder dat er een daadwerkelijk actief conflict aan de gang is zal mijn standpunt anders zijn.
Dan hoop ik alleen niet dat Gaza die kant op gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien met Tsjetsjenie... daar vielen 100.000 slachtoffers enzo..
Dat is een bekende leugen die door Israël de wereld is ingeslingerd,quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Sargon het volgende:
[..]
De Golan hoogte lijkt me niet een belangrijk punt voor de gaza kwestie, en werd door Syrie meerdere malen gebruikt als uitvalsbasis en artillerie positie. Dus dat is "eerlijk" veroverd uit militair oogpunt.
Zouden die Palestijnen daadwerkelijk Israelisch staatsburger willen zijn?
quote:
Nee, die erkennen dat niet, net zoals Hamas Israel niet erkent.. problemen ermee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef rakotto het volgende:
20:00 The Hague international court prosecutor says has no jurisdiction in Gaza (Reuters)![]()
Waarom niet, omdat Israel het niet erkent?
Dat kan wel. In 1991 woonden er zo'n twee miljoen mensen in Kosovo. Ten tijde van de bombardementen zelfs meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of je de populatie van Kosovo en de Gaza kan vergelijken.
Dat lijkt me nogal wiedes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee, die erkennen dat niet, net zoals Hamas Israel niet erkent.. problemen ermee?
Het is strategisch zeer belangrijk, dat kan je geen leugen noemen. Een buffer is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dat is een bekende leugen die door Israël de wereld is ingeslingerd,
http://www.ihr.org/jhr/v18/v18n5p36_Golan.html
Was een paar dagen geleden ook op NOVA volgens mij, daar bevestigde een gepensioneerde VN waarnemer die het allemaal had meegemaakt de leugen ook.
Klopt, helaas zijn er burgers te betreuren.. echter het verschil is dat Israel niet opzettelijk op burgers schiet en Hamas dat wel doet.. Als ze nou een op een tegen IDF vochten ipv tussen burgers te rennen, wat laf is, was er geen discussie geweest!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Juist.... Niet echt dus... Israel vermoord ook burgers. Dat valt niet te ontkennen... Dat gebeurt gewoon in een oorlog.
Hehehe dat is ook niet zo netjes van die mensjes uit israel die geen burgers kwaad doenquote:
Wie zegt dat de haat niet zo diep zit, dat ze toevallig een keer een burger hebben neergeknald?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef B4CO het volgende:
[..]
Klopt, helaas zijn er burgers te betreuren.. echter het verschil is dat Israel niet opzettelijk op burgers schiet en Hamas dat wel doet.. Als ze nou een op een tegen IDF vochten ipv tussen burgers te rennen, wat laf is, was er geen discussie geweest!
Is dat alles wat je er over te zeggen hebt? Ben kortzichtig dat je niet ziet dat israel ook verkeerde dingen doet?quote:
Je hebt een heel irritante manier van interpunctie waardoor ik al na de eerste zin afhaakquote:
Je mag ook best zonder dikgedrukte letters te gebruiken schrijven... We snappen het dan ook wel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Dwainy het volgende:
Mensenrechten bestaan tegenwoordig ook niet meer… Je weet wel… maar het lijkt er steeds meer op dat het tegenwoordig alleen nog maar voor een bepaalde groep in deze wereld van toepassing is... namelijk ', ter bescherming van blanke mensen en van alle Joodse mensen in deze wereld.... Daar kunnen ze zich lekker achter verschuilen... zo lijkt het wel… zo dat ze allerlei wandaden kunnen gaan plegen en in de schoenen gaan schuiven van andere volkeren op een gemene en slinkse wijze... zoals keihard LIEGEN en bedriegen over de lijken van andere volkeren op deze planeet... Conclusie; er zal zeker nooit geen vrede komen... ja alleen een papieren vrede... om deze weer te kunnen verbreken door een andere papieren vrede... enzovoorts...
Nou, dit is een discussie topic niet met ongecontroleerde filmpjes en foto's komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dat alles wat je er over te zeggen hebt? Ben kortzichtig dat je niet ziet dat israel ook verkeerde dingen doet?
Waarom post jij al je berichten in bold?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:07 schreef Dwainy het volgende:
Mensenrechten bestaan tegenwoordig ook niet meer… Je weet wel… maar het lijkt er steeds meer op dat het tegenwoordig alleen nog maar voor een bepaalde groep in deze wereld van toepassing is... namelijk ', ter bescherming van blanke mensen en van alle Joodse mensen in deze wereld.... Daar kunnen ze zich lekker achter verschuilen... zo lijkt het wel… zo dat ze allerlei wandaden kunnen gaan plegen en in de schoenen gaan schuiven van andere volkeren op een gemene en slinkse wijze... zoals keihard LIEGEN en bedriegen over de lijken van andere volkeren op deze planeet... Conclusie; er zal zeker nooit geen vrede komen... ja alleen een papieren vrede... om deze weer te kunnen verbreken door een andere papieren vrede... enzovoorts...
OKquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat kan wel. In 1991 woonden er zo'n twee miljoen mensen in Kosovo. Ten tijde van de bombardementen zelfs meer.
Yeah right, al die vastgehoude kleuters die kunnen een aanslag plegen met een speen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zucht, enig idee waarom Israël de Golan vlakte overheersd nu?
Dat heeft een hele goede reden.
Elke Palestijn die vastzit zit er echt wel om een reden vast, anders kost het enkel geld en manpower.
en aanbieden van Israëlische nat. is out of the question natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nou, dit is een discussie topic niet met ongecontroleerde filmpjes en foto's komen.
Maar zodra jij zegt zonder bron dat de soldaten van israel nog niet op burgers hebben geschoten is dat niet ongecontroleerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nou, dit is een discussie topic niet met ongecontroleerde filmpjes en foto's komen.
In groepen zijn het net piranha's!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah right, al die vastgehoude kleuters die kunnen een aanslag plegen met een speen.
Mijn definitie van laf is met een van de meest geavanceerde legers ter wereld een bevolking aanvallen die niks heeft om zichzelf mee te beschermen of te verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef B4CO het volgende:
[..]
Klopt, helaas zijn er burgers te betreuren.. echter het verschil is dat Israel niet opzettelijk op burgers schiet en Hamas dat wel doet.. Als ze nou een op een tegen IDF vochten ipv tussen burgers te rennen, wat laf is, was er geen discussie geweest!
Het gaat hier niet om laf of dapper, begrijp dat strijders dat zo graag willen zien. Het gaat hier om een staat die zichzelf beschermt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn definitie van laf is met een van de meest geavanceerde legers ter wereld een bevolking aanvallen die niks heeft om zichzelf mee te beschermen of te verdedigen.
ze vallen geen bevolking aan , ze pakken Hamas aan die schiet namelijk raketten op willekeurige doelen in Israël af. Dat Hamas zich verschuilt ( Opzettelijk ) tussen de vrouwen en kinderen maakt het zo'n Ellende.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn definitie van laf is met een van de meest geavanceerde legers ter wereld een bevolking aanvallen die niks heeft om zichzelf mee te beschermen of te verdedigen.
Die gemene journalisten toch!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Pumatje het volgende:
in ieder geval, hadden ze dat kind moeten negeren of in veiligheid moeten brengen, daar ben ik het volledig mee eens, maar als menselijk schild......
Dat maken de Journalisten ervan
Welnee, is veel groter. Die bombardementen zijn natuurlijk niet echt te vegelijken; er waren bijvoorbeeld veel meer zujiver militaire doelen etc.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
OKmaar is Kosovo net zo groot als de Gaza strip, ik zou het echt niet weten
daaromquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Dwainy het volgende:
Israel is ook een irritant land..... die hebben het voor alle goedwillende mensen allang verpest... Israel kan in mijn ogen niets meer goed doen... terwijl ik zelf Semmiet ben.... het geduld met israel is op... het voordeel van de twijfel geef ik z3e niet meer....... zij zijn daar in die regio de grote militaire power.... dus moeten zij ook de vrede opdringen.... maar zelfs dat zit er niet in.... nee...ze gaan boven elke wet in de wereld staan... WAAAROM...?????... Israel is een voor uitstrevend volk... WAAROM...???
1 simpel antwoord: Omdat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Dwainy het volgende:
Israel is ook een irritant land..... die hebben het voor alle goedwillende mensen allang verpest... Israel kan in mijn ogen niets meer goed doen... terwijl ik zelf Semmiet ben.... het geduld met israel is op... het voordeel van de twijfel geef ik z3e niet meer....... zij zijn daar in die regio de grote militaire power.... dus moeten zij ook de vrede opdringen.... maar zelfs dat zit er niet in.... nee...ze gaan boven elke wet in de wereld staan... WAAAROM...?????... Israel is een voor uitstrevend volk... WAAROM...???
GMTAquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarom
welke wet staan ze precies boven?
denk dat ze niet herkend willen worden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Mr_Memory het volgende:
@ Mutant01
Waarom hebben al die strijders, millitanten altijd zo'n soort bivakmuts op.
(je weet wel als in die propaganda filmpjes)
Heeft dat een rede, iets religieus ofzo?
Mmm dit zou de mensen die de hele tijd roepen dat alleen palesteinen dit doen aan het denken zettenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die gemene journalisten toch!
Dat zie je overal op de wereld; zelfs de Nederlandse krakers droegen bivakmutsen. Het heeft twee redenen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Mr_Memory het volgende:
@ Mutant01
Waarom hebben al die strijders, millitanten altijd zo'n soort bivakmuts op.
(je weet wel als in die propaganda filmpjes)
Heeft dat een rede, iets religieus ofzo?
Nee het gaat om komende verkiezingen in Israel en een Amerikaanse president die opstapt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Sargon het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om laf of dapper, begrijp dat strijders dat zo graag willen zien. Het gaat hier om een staat die zichzelf beschermt.
Suggestief, iedereen denkt dat Obama een geheel andere koers gaat varen, dat gaat ze nog tegenvallen. Zal zoiets als de koers van Bill Clinton worden, die ook Israel niet is afgevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee het gaat om komende verkiezingen in Israel en een Amerikaanse president die opstapt.
Als je nu eens diep ademhaalt en als een militair denkt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ze vallen geen bevolking aan , ze pakken Hamas aan die schiet namelijk raketten op willekeurige doelen in Israël af. Dat Hamas zich verschuilt ( Opzettelijk ) tussen de vrouwen en kinderen maakt het zo'n Ellende.
Waren het echte mannen gingen ze de strijd aan zonder zich te verstoppen tussen onschuldige lui.
maargoed, aan de andere kant hebben ze allemaal zelf voor Hamas gekozen daarzo.. en de stemmen in Gaza waren enorm hoog... ze konden een offensief verwachten dus tjah
Collectieve verantwoordelijkheid mag je hier wel gebruiken, zuigt helaas voor de Palestijnen.Hadden ze maar geen Hamas moeten kiezen ? Kregen ze deze ellende niet..
en dit was echt het laatste wat ik erover zeg.
Israël is op hamas uit.
Je klinkt als iemand die net een propaganda film van Hitler heeft gekeken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Dwainy het volgende:
Triest maar waarrr>>>>>>>>>>DEJA VU>>>>>>>>>>>>>>Herhaling>>>>>>>>>>>>>VERHAAL
Jullie kletsen allemaal maar een stuk in het rond..... luister....
Er zal NOOIT geen vrede komen in het midden oosten... Voor Libanon / Jordanie / Syrie / Irak en alle Pallesteinen… daar ben ik 99,9% zeker van... WAAROM..??? Omdat israel nog geen GROOT Israel is...
Het gaat helemaal niet om geloof…wat sommigen willen beweren en proberen te beargumenteren.
Maar om ideologische zaken… en daar wordt geloof bij gebruikt…om mee te besmeuren / kleineren / vernederen / vermoorden.… Voor alle duidelijk heid…
Luister…. Waarom ik dat denk….
In america zijn er een paar grote joodse families... die in alles de dienst uitmaken… zei zijn de echte grote bazen… en niet de president van america of israel “”Lobbyisten”” over al het beleid van Israel en america… ook op internationaal vlak... en die steunen en beslissen alle plannen voor Israel en america... daar zit de echte leiding van Israel.... Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…
Mensen die het bovenstaande niet kunnen lezen en of niet willen BEGRIJPEN… Die moeten haast wel zijn besmet met het UBER menschen Syndroom… zoals in die sci-film… War of the Worlds met Tom Cruise.
Leer normaal typen gozer, ik heb geen eens zin om dit te lezen, en met mij zijn velen denk ik. Je brabbelt maar wat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Dwainy het volgende:
Er zal NOOIT geen vrede komen in het midden oosten... Voor Libanon / Jordanie / Syrie / Irak en alle Pallesteinen… daar ben ik 99,9% zeker van... WAAROM..??? Omdat israel nog geen GROOT Israel is...
Het gaat helemaal niet om geloof…wat sommigen willen beweren en proberen te beargumenteren.
Maar om ideologische zaken… en daar wordt geloof bij gebruikt…om mee te besmeuren / kleineren / vernederen / vermoorden.… Voor alle duidelijk heid…
In america zijn er een paar grote joodse families... die in alles de dienst uitmaken… zei zijn de echte grote bazen… en niet de president van america of israel “”Lobbyisten”” over al het beleid van Israel en america… ook op internationaal vlak... en die steunen en beslissen alle plannen voor Israel en america... daar zit de echte leiding van Israel.... Het echte DOEL is het STICHTEN van het grote israelitisch rijk...zo staat het geschreven in de JOODSE boeken....en daar zetten ze alles voor opzij... dat is al lang hun grootste wens… hun grootste ideologie... en daar houden ze verbitterd hard aan vast... het is hun ideologie... ze willen trouwens al sinds mensen heugenis de Koningen zijn van alle volkeren van deze aarde... zo zien zei zichzelf Alle volkeren van deze de aarde zijn volgens de echte orthodoxe joden allen “” HEIDENEN van deze aarde”” (untermenschen) ""grootheidswaan""??? in mijn ogen wel…
Mensen die het bovenstaande niet kunnen lezen en of niet willen BEGRIJPEN… Die moeten haast wel zijn besmet met het UBER menschen Syndroom… zoals in die sci-film… War of the Worlds met Tom Cruise.
Zijn jouw ouders broer en zus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Dwainy het volgende:
Denkt iedereen dat? Goh dat is dan voor het eerst dat alle mensen hetzelfde denken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:27 schreef Sargon het volgende:
[..]
Suggestief, iedereen denkt dat Obama een geheel andere koers gaat varen, dat gaat ze nog tegenvallen. Zal zoiets als de koers van Bill Clinton worden, die ook Israel niet is afgevallen.
Dat dacht ik al, vooral dat laatste, maak het wel makkelijker om de juiste doelen te vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Welnee, is veel groter. Die bombardementen zijn natuurlijk niet echt te vegelijken; er waren bijvoorbeeld veel meer zujiver militaire doelen etc.
Die one-liners lees ik al niet eens meer, veel te vermoeiend.quote:Ik wilde alleen wat handen en voeten geven aan al die one-liners. Ik weet niet of het IDF weinig slachtoffers maakt op het aantal vluchten, maar sommige Israel fans gaan daar blindelings van uit. Door een vergelijking te maken met een ander conflict met een moderne luchtmacht wordt het in ieder geval iets concreter.
Nou, met het nu gevoerde aantal raids kunnen ze het niet eens stoppen, 0 raketten is volgens mij een utopie.quote:Het lijkt mij dat je met minder bommen ook de raketten uit de Gaza wel had kunnen stoppen, dus disproportioneel vind ik het in ieder geval.
OK MAN!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dwainy het volgende:
jullie willen het niet begrijpen..... daarom is er in de wereld altijd zoveel ellende geweest met foute semmieten.
Ik vraag me af WAAROM..???? . >>>>> vroeger de EGYPTENAREN ""farao’s"" en de ROMEINEN en later de SPANJAARDEN en de FRANSEN en ook nog de POLEN en de RUSSEN… + die gekke duitsers ""vroeger"" de joden grotendeels toen hebben verdreven / vervolgt / uitgebannen / vermoordt... WAAROM????? en nu alweer bijna 100 jaar lang… zitten ze in deze tragedie met de PALESTIJNEN.... wat moet ik als mens daar nou van denken? Is het joodse volk gedoemd tot ellende en verdraaiing van woorden en historie???? hellaas heb ik momenteel geen enkele begrip voor Israel maar ik gun ze wel een eigen STAAT…!!!
De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid heeft islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Golf van antisemitisme in Groot-Brittannië
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot-Brittannie__.html
LONDEN - Britse parlementariërs constateren een golf van antisemitisme tegen Joden in Groot-Brittannië sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Een synagoge was het doelwit van een aanslag, andere joodse gebedshuizen werden beschadigd.
Ook zouden enkele Joden zijn uitgescholden en bedreigd, aldus de afgevaardigden woensdag. Zij riepen op tot verdraagzaamheid.
Joodse organisaties in Frankrijk meldden dinsdag dat zich daar sinds de Israëlische operatie 55 anti-Joodse aanvallen hebben voorgedaan. In een week waren drie synagoges het doelwit van een aanval. Ook worden antisemitische sms'jes en e-mails verspreid.
Drugs en alcohol zijn slecht voor je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dwainy het volgende:
jullie willen het niet begrijpen..... daarom is er in de wereld altijd zoveel ellende geweest met foute semmieten.
Ik vraag me af WAAROM..???? . >>>>> vroeger de EGYPTENAREN ""farao’s"" en de ROMEINEN en later de SPANJAARDEN en de FRANSEN en ook nog de POLEN en de RUSSEN… + die gekke duitsers ""vroeger"" de joden grotendeels toen hebben verdreven / vervolgt / uitgebannen / vermoordt... WAAROM????? en nu alweer bijna 100 jaar lang… zitten ze in deze tragedie met de PALESTIJNEN.... wat moet ik als mens daar nou van denken? Is het joodse volk gedoemd tot ellende en verdraaiing van woorden en historie???? hellaas heb ik momenteel geen enkele begrip voor Israel maar ik gun ze wel een eigen STAAT…!!!
NOU DAT IS MOOI VOOR JE MAN, MAAR GA NU MAAR WEER WEG!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Dwainy het volgende:
In Frankrijk zullen ze het nu ook niet al te plezierig hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.
maar is Hamas wel diegene die hiervoor heeft gezorgd, hoe zit dat dan met het verhaal over die Joodse inval begin November ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef Mr_Memory het volgende:
En trouwens na Libanon, had Hamas kunnen weten dat Israel zo reageerd, of het goed is of niet, maar ze wisten het wel.
Maar dan zou niemand iets kunnen doen tegen burger milities.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je nu eens diep ademhaalt en als een militair denkt...
Vind je dat het IDF als echte kerels al die bombardementen had moeten overslaan, de tanks had moeten laten staan en gewoon die Hamas kerels neer hadden moeten slaan in een echte strijd?
Vast niet. Waarom verwacht je dan dat Hamas strijders in een veld gaan staan wachten naast een grote vlag totdat de Israelische luchtmacht een paar clusterbommen gooit?
Collectieve verantwoordelijkheid die leidt tot collectieve straf is verboden in oorlogsrecht; dat heb je toch wel geleerd als militair?
Vraagje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De joodse gemeenschap in GB is flink te klos. De Britse overheid islamitische radicalen jarenlang hun gang laten gaan, met dit als voorlopig resultaat.
Gaat er niet om dat het leuk moet zijn voor iedereen, gaat erom hoe je het zegt... dus doe die caps maar uit, maak fatsoenlijke en normale zinnen en onderbouw je mening aub. En niet van die loze one-liners waar de fosfor vanaf druipt enzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Dwainy het volgende:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer.....
Ik gun Vrede voor iedereen.
Vertel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef moussie het volgende:
[..]
maar is Hamas wel diegene die hiervoor heeft gezorgd, hoe zit dat dan met het verhaal over die Joodse inval begin November ?
Dat hangt er natuurlijk af wat de motieven van Israël zijn. Ik denk dat de behandeling van Joodse mensen buiten Israël naar aanleiding van de acties van Israël een ingecalculeerd risico is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vraagje.
Is Israel er wel of niet blij mee dat joden wereldwijd de dupe worden van wat Israel uitspookt?
Dat was een korte banquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef damsco het volgende:
Heren, ik ben er weer. Is de discussie al wat afgekoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zei ik dat dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar zodra jij zegt zonder bron dat de soldaten van israel nog niet op burgers hebben geschoten is dat niet ongecontroleerd?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat was een korte ban
Verkeerde knopje gedrukt![]()
Ja het loopt weer normaal, naja als dat uberhaupt gaat in zon conflict...
We willen het graag zo houdenIk was even wat anders gaan doen om die reden inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog belangrijke ontwikkelingen de afgelopen uren?
Beschouwen ze het uberhaupt als een risico?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk af wat de motieven van Israël zijn. Ik denk dat de behandeling van Joodse mensen buiten Israël naar aanleiding van de acties van Israël een ingecalculeerd risico is.
quote:French Jews 'must move to Israel
Israeli Prime Minister Ariel Sharon has urged all French Jews to move to Israel immediately to escape anti-Semitism.
He told a meeting of the American Jewish Association in Jerusalem that Jews around the world should relocate to Israel as early as possible.
But for those living in France, he added, moving was a "must" because of rising violence against Jews there.
BBC
quote:"It is essential that the sufferings of Jews become worse. The anti-semites will assist us thereby in that they will strengthen the persecution and oppression of Jews. The anti-semites shall be our best friends"
Theodor Herzl (grondlegger van het Zionisme)
even te herinnering .. dat waren 7 burgers in 10 jaar tijd ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar dan zou niemand iets kunnen doen tegen burger milities.
Dus Hamas of Hezbolla zou raketten kunnen afvuren op Israel, maar Israel zou niets mogen ondernemen, omdat ze zich dan gelijk onder de burgerbevolking schaart.
Immers collectieve straf is verboden
say what ? Zich zelf aan alle kanten niets aantrekken van resoluties etc etc en nu een onderzoek eisen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:
Laatste nieuws:
23:15 Israel demands UN launch probe into rocket fire from Lebanon into Israel (Haaretz)
De UN zou het inderdaad gewoon moeten negeren, net zoals Israel dat doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef moussie het volgende:
[..]
say what ? Zich zelf aan alle kanten niets aantrekken van resoluties etc etc en nu een onderzoek eisen ?
Je hoeft mij niet te vertellen dat de Palastijnen het slecht hebben onder het joods bewind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef moussie het volgende:
[..]
even te herinnering .. dat waren 7 burgers in 10 jaar tijd ..
en nee, natuurlijk is het niet leuk om met de gedachte te leven dat je ieder moment zo'n ding op je kop kan krijgen, en dat ergens schuilen ook niet echt helpt omdat die zelfbouw-pakketten nogal grillig zijn in hun vluchtroute ..
maar hoe is het om te leven als Palestijn, wiens huis ieder moment gesloopt kan worden voor een of ander joods project, die ieder moment van de straat geplukt kan worden en voor jaren zonder proces opgesloten, die nog niet eens meer durft te demonstreren tegen het onrecht dat hem aan wordt gedaan omdat het Israëlische leger de 'broken bones' methode toepast, waarvan filmpies te vinden op youtube, en andere intimidatie-tactieken (zak over je hoofd en op korte afstand beschieten met rubberen kogels) , ook daarvan filmpies te vinden op youtube ..
om nog maar te zwijgen over de provocaties van de settlers, onder het wakende en beschermende oog van de IDF
en tja, feit is nu eenmaal dat de Palestijnen die nu bij elkaar gepropt zitten in Gaza en op de Westbank vroeger verspreid woonden over de grond die nu Israël heet .. ergens kan je de situatie van de Palestijnen vergelijken met die van de Indianen, of de Aboriginals, en nogal primitieve beschaving die van de kaart geveegd wordt door een modernere ..
dat ze onderhand zouden moeten inzien dat ze dit gevecht niet kunnen winnen is een ander verhaal, maar in beginsel hebben ze wel degelijk het recht om zich met alle beschikbare middelen te verzetten tegen het inpikken van hun grond
http://news.yahoo.com/s/a(...)mertusrice_newsmlmmdquote:US Secretary of State Condoleezza Rice was left shame-faced after President George W. Bush ordered her to abstain in a key UN vote on the Gaza war, Israeli Prime Minister Ehud Olmert said on Monday.
"She was left shamed. A resolution that she prepared and arranged, and in the end she did not vote in favour," Olmert said in a speech in the southern town of Ashkelon.
(...)
"In the night between Thursday and Friday, when the secretary of state wanted to lead the vote on a ceasefire at the Security Council, we did not want her to vote in favour," Olmert said.
"I said 'get me President Bush on the phone'. They said he was in the middle of giving a speech in Philadelphia. I said I didn't care. 'I need to talk to him now'. He got off the podium and spoke to me.
"I told him the United States could not vote in favour. It cannot vote in favour of such a resolution. He immediately called the secretary of state and told her not to vote in favour."
quote:
Nogmaals bevestigend dat Olmert en en de Westerse politici en de "vrienden van Israël" en de kennelijke "^O^ Israelquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)mertusrice_newsmlmmd
Olmert pumpt up the goodwill, jeweetz,. Wat een hufter.
Jij negeert de waarschuwingen en de berichten die aan jouw adres zijn gestuurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Dwainy het volgende:
Heel Orthodox hier bij Fok.niet praten met vreemden...negeer ze en kijk ze niet aan....
Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schopje BNWquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat had echter een te sterke reactie opgeroepen in de wereld. Zolang ze de Palestijnse gebieden op lange termijn kunnen annexeren, vinden de Joden het wel best denk ik.
Een Jodenstreek?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.
Wat ik dan wel weer een jodenstreek van Olmert vind, is dat hij Condoleeza achteraf belachelijk maakt.
Ik vind dat Olmert en Israel veel last van machtsvertoon hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Salvad0R het volgende:
"I said 'get me President Bush on the phone'. They said he was in the middle of giving a speech in Philadelphia. I said I didn't care. 'I need to talk to him now'. He got off the podium and spoke to me.
Die Olmert zegt gewoon Bush is my bitch & he knows it.
Waarom niet gewoon antwoord geven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Dwainy het volgende:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer..... zij hebben de POWER om vrede te stichten.... en niet die armoedige mensjes om israel..... domme FOKKERS zijn jullie toch niet...????
Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...
Hij moet maar wat tijd in zijn interpunctie stoppen... Dan ben ik bereid het te lezen. Hij doet dat niet, heel mooi, maar dan ga ik het ook niet lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon antwoord geven?
Het is erg lastig zijn uitermate slechte Nederlands te begrijpen, maar wat is er eigenlijk mis met zijn argumentatie? Ik heb wel slechtere gezien. En zolang je een argument niet kunt ontzenuwen, zul je het moeten aanvaarden.
Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee, die erkennen dat niet, net zoals Hamas Israel niet erkent.. problemen ermee?
Nee valt mee nu, Karrsquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Karrs het volgende:
Effe een paar delen gemist.
Nog steeds aanhangers van de haat-kant die hier de boventoon voeren?
Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
Niet dan?quote:
Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.quote:
Wat staat er dan in?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar dat weerlegt niet zijn argument. Als ik het een beetje gevolgd heb, ging dat meer over zijn optreden en taalgebruik. Dus zijn punt staat nog.
Nou ja die argumentatie gaat niet verder dan dat Israël de wereld wil veroveren en dat ook nog eens in stratenmakers nederlands. Ik vind het heel fijn voor jou dat jouw standpunten daarin terugkomen maar serieus kan ik het niet nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Kees22 het volgende:
Waarom niet gewoon antwoord geven?
Het is erg lastig zijn uitermate slechte Nederlands te begrijpen, maar wat is er eigenlijk mis met zijn argumentatie? Ik heb wel slechtere gezien. En zolang je een argument niet kunt ontzenuwen, zul je het moeten aanvaarden.
Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Komt ze slecht uit hoogstwaarschijnlijk.
Om dezelfde redenen als de VSvA het hof in 's-Gravenhage niet erkennen en om dezelfde reden als Israel het non-proliferatieverdrag (atoombommen) niet getekend hebben: ze willen zich gewoon aan geen enkele regel houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat Hamas Israel niet erkent is te verklaren als je het via de oogpunt van Hamas bekijkt, maar waarom zou Israel dat in DenHaag niet erkennen?
Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)quote:
ach, het maakt wel even duidelijk hoe de machtsverhoudingen echt liggen volgens de Joden .. Olmert die de Amerikaanse president op het matje roept en hem verteld wat die heeft te doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja: hij doet gewoon zijn werk. Bush is de echte hufter. En ik zou, als ik Condoleeza was en toch binnenkort werkeloos, gewoon zelf stemmen.
Wat ik dan wel weer een jodenstreek van Olmert vind, is dat hij Condoleeza achteraf belachelijk maakt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)
Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.
Ik denk, dat hij in feite een punt heeft, zij het niet in principe.
De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
Zoals ik al eerder zei: de haviken hebben het veel makkelijker dan de duiven. Mensen laten zich nou eenmaal makkelijker op stang jagen dan tot rust en vrede brengen.
Tot nu toe heeft Israel voortdurend zijn grondgebied uitgebreid, ten koste van de Palestijnen. En zolang de Palestijnen de zwakkere partij zijn, zal het dat blijven doen.
Kortom: vrede is niet snel te verwachten.
De Palestijnen hebbn boven de indianen, aboriginals en Maori het voordeel van een getalsmatig gunstiger verhouding.
Hoe past het teruggeven van de Sinai aan Egypte hierin ? Een list van die sluwe joden om het later weer in te pikken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vertaal het naar mijn eigen mate van extremiteit en mijn eigen woorden. (En ik heb niet alle berichten van hem gelezen, eigenlijk alleen de eerste twee of drie en het laatste die de moderators hebben laten staan.)
Zijn punt is, dat Israel op verovering belust is en niet eerder zal rusten dan dat het de grenzen van een of ander historisch Groot-Israel bereikt zal hebben. En dat reikt van Egypte tot aan de Eufraat en de Tigris, volgens sommigen. Hij vergelijkt het land daarin met de VSvA, dat immers ook het land van de indianen afgepakt heeft, eveneens met grof geweld. Of met Australië, dat de aboriginals nogal fors onderdrukt heeft.
Ik denk, dat hij in feite een punt heeft, zij het niet in principe.
De afgelopen 100 jaar, en zeker de afgelopen 60 jaar, hebben we gezien dat de kolonisten en de staat Israel elke gelegenheid te baat hebben/heeft genomen om het joodse/Israelische gebied uit te breiden.
dus je pikt andermans land in, met geweld, en daarna ontzeg je hem het recht om zichzelf tegen die bezetting te verdedigen, met oneigenlijke argumenten zoals 'er bestaat geen Palestina' terwijl de huizen van al die families er toch echt al een paar 100 jaar staan ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat moet Israël erkennen als hamas Israël niet erkent?![]()
Sorry hoor maar er valt echt geen chocola meer van te maken.
De synopsis:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh! Er staat een artikel in de Time over de oorlog (doh!) zal ik vanavond eens even lezen![]()
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1870314,00.html
Hij staat ook online
Dwainy met jou valt er te pratenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Dwainy het volgende:
Ik begrijp dat wat ik allemaal schrijf niet leuk is maar ik kijk regelmatig TV... en dan lopen de tranen me over de wangen...... Israel geef ik geen respijt meer..... zij hebben de POWER om vrede te stichten.... en niet die armoedige mensjes om israel..... domme FOKKERS zijn jullie toch niet...????
Israel wil hetzelfde doen wat Amerika heeft gedaan met de INDIANEN... nl ...uitroeien en verhongeren en vernietigen... Daar lijkt het op… Dus zal er nooit geen vrede komen in het midden oosten.
Prioriteit blijft voor israel het; kleineren / kort houden / treiteren / boycotten… net zolang tot de verovering van alle Pallestijnse / Libaneese / syrische / Iraakse / jordaanse gebieden een feit is tot aan de Eufraath aan toe... Het Stichten van het Grote Joodse Koninkrijk met behulp van america. Daarom is er in het midden oosten nooit vrede... Israel wil alle opties voor zichzelf open houden tot het stichten van deze staat... zo is het in het joodse geloof... voorbestemd... Dus israel heeft geen belang in vrede maar ongebreidelde excuses om maar te kunnen escaleren en om alles krom te praten… om het dan ook nog eens in de schoenen te schuiven van 1 van deze landen... Klinkt dat verrot of klinkt dat echt verrot… JA precies… zodat israel in actie kan komen met hun politieke spelletjes... om alles daar te smoren en klein aangebonden te houden van deze gehele regio daarzooo... DAAR WORDT IK ALS MENS ERG DROEVIG EN MOEDELOOS VAN...ARME WERELD...
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14012009_174&ref=nieuwsoverzichtquote:Gaza: klacht bij Strafhof uitgesteld
Meer dan 100, vooral Franse, organisaties die woensdag een klacht wilden indienen bij het Internationaal Strafhof in Den Haag voor oorlogsmisdaden tijdens het Israëlisch offensief in Gaza, hebben hun actie met een week uitgesteld.
"Het dossier zal volgende week ingediend worden, waarschijnlijk maandag", aldus meester Gilles Devers die het document heeft opgesteld. Volgens de advocaat heeft het uitstel te maken met de vele informatie uit alle hoeken van de wereld die nog verwerkt moet worden en de contacten die gelegd zijn met de Palestijnse Autoriteit.
Nadat tienduizenden mensen in Frankrijk hebben betoogd sinds het begin van het offensief, willen de organisaties nu mobiliseren "op het vlak van het recht en de justitie", zei Mouloud Aounit van de Beweging tegen Racisme en voor Vriendschap tussen de Volkeren.
Het begrip "oorlogsmisdaad" wordt gekarakteriseerd door de "buitenproportionele" aard van het Israëlische optreden, het aantal slachtoffers en burgerdoelwitten die worden geviseerd, zei de advocaat uit Lyon. bvb
Nou, of er te praten valt met hem is maar de vraag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Dwainy met jou valt er te praten
Je hebt helemaal gelijk.
goh, dat zal zoden aan de dijk zetten .. alsof we niet weten wat Israël doet met uitspraken van dit gerechtshof, resoluties van de VN etcquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14012009_174&ref=nieuwsoverzicht
Ik ben een Palestijn. ik ben voor de Palestijnse volk, terwijl andere mensen voor IDF zijn het moordmachines des duivelsquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef Robijn1961 het volgende:
Meki, ben jij zelf een Palestijn of heb je er op de een of andere manier mee te maken?
De Sinaï. Was dat niet die zandbak waar niet eens delfstoffen in te vinden waren?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Hoe past het teruggeven van de Sinai aan Egypte hierin ? Een list van die sluwe joden om het later weer in te pikken ?
Vandaar je eenzijdige berichtgeving. Heb je er wel eens over nagedacht om de terreurorganisatie en moordend regime genaamd Hamas te steunen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben een Palestijn. ik ben voor de Palestijnse volk, terwijl andere mensen voor IDF zijn het moordmachines des duivels
Okee, dat maakt je houding wat duidelijker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben een Palestijn. ik ben voor de Palestijnse volk, terwijl andere mensen voor IDF zijn het moordmachines des duivels
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055188.htmlquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je denkt dat je hiermee de als een mens overkomt heb je het mis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Meki het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=b5e_1231961051
Video waarin Israeliers in de val worden gelokt
Absoluut eenzijdig en daar ben ik blij om. want de 1000 doden en 5000 gewonden zijn in Gaza gevallen een heel complete volk wordt geterroriseerd in Gaza niet Israel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Vandaar je eenzijdige berichtgeving. Heb je er wel eens over nagedacht om de terreurorganisatie en moordend regime genaamd Hamas te steunen?
Jij bent toch een geboren Nederlander met ouders van Marokkaanse afkomst?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef me een manier hoe ik dat zou moeten doen als er humantaire ramp plaats vindt in Gaza.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee, dat maakt je houding wat duidelijker.
Ik vraag me echter af of je niet beter wat genuanceerder te werk kunt gaan, dit zet geen zoden aan de dijk...en alsjeblieft, scheer niet iedereen over een kam, ik bijvoorbeeld heb ook meer genoeg van het machtsvertoon van Israel. En velen met mij, denk ik.
Hoe dan ook, haat jegens een ander helpt niet.
Jah doet dat er wat aan toe. Ik leef voor de vrede en rechtvaardigheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij bent toch een geboren Nederlander met ouders van Marokkaanse afkomst?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Meki het volgende:
quote:...de profeet -zegen en vrede zij met hem- heeft gezegd: „De jongste dag zal niet komen voordat de moslims tegen de Joden strijden (en de Joden doden) en de Jood zich achter stenen en bomen verstopt. De stenen en bomen zullen zeggen: O moslim, een Jood verstopt zich achter mij, kom en dood hem. Maar de Gharqad boom zal niets zeggen, omdat het een boom van de joden is.”
Veroordeel dan al het geweld van Hamas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut eenzijdig en daar ben ik blij om. want de 1000 doden en 5000 gewonden zijn in Gaza gevallen een heel complete volk wordt geterroriseerd in Gaza niet Israel.
Ik steun geen terroristische organisatie. ik steun de humantaire tak van Hamas , andere takken niet. ik haat geweld en oorlog integendeel tot jou waarin je openlijk voor geweld uitsprak
Ik ben een Turk maar ook Palestijn. We zijn allemaal broeders!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Er zijn zat Turken die daar anders over denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Ik ben een Turk maar ook Palestijn. We zijn allemaal broeders!
Ik ga niet op die teksten in die jou onwetenheid enkel groter maakt. je kent de koran niet en haalt enkel teksten uit google meer niet.quote:
Het verschil waaraan jij voorbij gaat is dat Kosovo iets meer dan 2.000.000 inwoners heeft op een totaal oppervlakte van ruim 10.000 km² en dat de Gazastrook 150 km² en daar 1.400.000 burgers wonen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even los van die onzin over atoombommen op de grens van Israel is het ook de vraag of de luchtmacht wel zo precies is.
In het Kosovo conflict bijvoorbeeld zijn in 10 weken ongeveer 500 doden gevallen terwijl er iets van 40.000 missies gevlogen zijn. Vergelijk dat met de 2300 missies van Israel en de pak 'm beet 1000 doden.
Ik weet dat er een hoop inteelt is in die culturen, maar dat is echt niet gezond jongens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Ik ben een Turk maar ook Palestijn. We zijn allemaal broeders!
Meki, staat dit in de Koran of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet op die teksten in die jou onwetenheid enkel groter maakt. je kent de koran niet en haalt enkel teksten uit google meer niet.
en plus is de topic er niet voor.
Ik heb alle talmoed-teksten hier buiten beschouwing gezet.
Oh, en jij bent jood en dat verklaart je eenzijdige berichtgeving?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Vandaar je eenzijdige berichtgeving. Heb je er wel eens over nagedacht om de terreurorganisatie en moordend regime genaamd Hamas te steunen?
Was ik maar een Jood. Ik zou het als een compliment zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, en jij bent jood en dat verklaart je eenzijdige berichtgeving?
Ik denk dat je beter kan accepteren dat het op het moment zo is. Ik zie je vaak hier helemaal over de rooie gaan, en jezelf en de Palestijnen verdedigen, maar dit doe je hier op een extreme manier, waardoor je anderen tegen je in het harnas jaagt. Ik denk dat jou dat niet helpt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef me een manier hoe ik dat zou moeten doen als er humantaire ramp plaats vindt in Gaza.
Moet ik ook me ogen dicht maken en enkel luisteren naar CIDI ?.
Hoe moet ik het volgens jou doen.
Heb ik al gedaan, ik veroordeel geweld bloed en verderf. ik steun vrede en rechtvaardigheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Veroordeel dan al het geweld van Hamas.
Ook ik steun vrede en rechtvaardigheid, maar toch staan we lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ik veroordeel geweld bloed en verderf. ik steun vrede en rechtvaardigheid.
Als Hamas burgers als schild gebruikt veroordeel ik dat en ontloopt Hamas zijn straf niet. enkel is het verboden in de Islaam om burgers als schild te gebruiken en Hamas voer dus de Islamitische jihaad uit in Gaza. dus vandaar dat ik de burgersschild als onzin en bullshit beschouw want dat is strikt verboden.
geweld op onschuldige burgers is verboden ook terzake in Zuid-Israel waar die kleine rakketten is slecht voor de rechtvaardigheid.
Dag des Oordeels.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Meki, staat dit in de Koran of niet?
Ze schieten met RPGs op woonhuizen! Moordenaars! Moord! Brand!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:59 schreef Meki het volgende:
Dan beschouw ik dat als een ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Dag des Oordeels.
verdiep je meer daarin.
voor de rest verwijs ik je naar levensbeschouwing en geloofsovertuiging.
Tja, als het er op aankomt de Joden het leven zuur te maken maakt dat voor Moslims niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zal nooit en met 100 % nooit alle vormen steunen die leidt tot geweld , kwaad en verderf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan accepteren dat het op het moment zo is. Ik zie je vaak hier helemaal over de rooie gaan, en jezelf en de Palestijnen verdedigen, maar dit doe je hier op een extreme manier, waardoor je anderen tegen je in het harnas jaagt. Ik denk dat jou dat niet helpt.
Deze wereld IS niet rechtvaardig helaas, en je kan dat beter accepteren, denk ik.
"we zijn broeders"quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, als het er op aankomt de Joden het leven zuur te maken maakt dat voor Moslims niet uit.
Mja jij had m al eerder gepost.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055188.html
Enkel heb jij gezegd dat alle doden in Gaza eigen schuld is en ze maar geen Hamas als democratische regering moesten kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook ik steun vrede en rechtvaardigheid, maar toch staan we lijnrecht tegenover elkaar.
Ah, je bent eenzijdig uit volledig vrije keuze?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Was ik maar een Jood. Ik zou het als een compliment zien.
Negeer de "pro-Israëliërs" dan, dit heeft toch geen zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal nooit en met 100 % nooit alle vormen steunen die leidt tot geweld , kwaad en verderf.
Ik ben openlijk voor de Palestijnse volk en voor de burgersbevolking in Gaza, ik kom er openlijk uit en er vele pro-Israeliers kunnen daar zeer moeilijk tegen.
ik schaam me atm voor iedere druppel die door mijn aderen stroomt .. ik zie hier de ene slimme jodenstreek op de ander gestapeld worden en de sullen hier hebben het nog niet eens door hoe ze bespeelt wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Was ik maar een Jood. Ik zou het als een compliment zien.
Inderdaad, alle doden zijn schuld van Hamas. En als dit betekent dat er geen weg is naar vrede, dan zij het zo. Ik zie Hamas echter als het kwaad, ik zou het ook wel "the devil in disguise" willen noemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Enkel heb jij gezegd dat alle doden in Gaza eigen schuld is en ze maar geen Hamas als democratische regering moesten kiezen.
dat is geen weg voor vrede maar een zeer slechte kant van het kwaad.
Veroordeel dan al het geweld van Israel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Veroordeel dan al het geweld van Hamas.
Doe ik ook. maar zij willen graag discussie en ik geef ze ook een discussie ook al weet ik dat we nooit op een lijn komen. kan wel maar ze willen nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Negeer de "pro-Israëliërs" dan, dit heeft toch geen zin
Wauw Damsco, ook al zo extremistisch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Inderdaad, alle doden zijn schuld van Hamas. En als dit betekent dat er geen weg is naar vrede, dan zij het zo. Ik zie Hamas echter als het kwaad, ik zou het ook wel "the devil in disguise" willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |