Leg mij geen woorden in de mond, jij loeder! Ik heb jou gisteren zien posten in KLB, je bent antisemiet. Niks meer, niks minder. Voor de geïnteresseerden onder ons: Kut Israëlquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Meh7 het volgende:
Je moet ook geen ' zwakte' tonen bij deze lieden, dood swaffelen die handelquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israël gaf hen de Gazastrook al terug. En dan toch raketten blijven afvuren. Tja, dan vraag je er ook om.
Die redenatie klopt niet, want wat deden de Joden dan verder tegen Duitsland?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De Joden vroegen ook om de holocaust?
LMAO, mensen houden mij in de gaten. Lees het topic lekker door trouwens, leuke pics staan er in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond, jij loeder! Ik heb jou gisteren zien posten in KLB, je bent antisemiet. Niks meer, niks minder. Voor de geïnteresseerden onder ons: Kut Israël
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers. Hamas gaat echter tussen de burgers zitten. Get your facts straight!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je walgde al van me voor dit topic, dus dat verbaast mij niets. Ik praat geen terrorisme goed, maar als jij zegt dat je geen burgers mag vermoorden (en nu geef jij een mooi voorbeeld: wij vemoorden ook geen duitse burgers) WAAROM doet israel dat wel... Waarom dood israel wel burgers?
Irrelevante vergelijking. Maar Hamas vroeg om oorlog en kreeg oorlog. Ze zijn zelf een dwerg en hebben een reus uitgedaagd.quote:
De redenatie klopt in de zin dat je het kwaad over jezelf afroept.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef Mdk het volgende:
[..]
Die redenatie klopt niet, want wat deden de Joden dan verder tegen Duitsland?
Inderdaad, volgens jou moesten de Joden Hitler gewoon niet dwarszitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Irrelevante vergelijking. Maar Hamas vroeg om oorlog en kreeg oorlog. Ze zijn zelf een dwerg en hebben een reus uitgedaagd.
Ik heb er zelfs in gepostquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LMAO, mensen houden mij in de gaten. Lees het topic lekker door trouwens, leuke pics staan er in.
Tuurlijk vermoorden ze niet bewust burgers, want zo zijn ze niet! Zo zijn alleen die stomme palestijnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers. Hamas gaat echter tussen de burgers zitten. Get your facts straight!
Hoe riepen de Joden dan het kwaad over zichzelf heen van het Duitse rijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De redenatie klopt in de zin dat je het kwaad over jezelf afroept.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je walgde al van me voor dit topic, dus dat verbaast mij niets. Ik praat geen terrorisme goed, maar als jij zegt dat je geen burgers mag vermoorden (en nu geef jij een mooi voorbeeld: wij vemoorden ook geen duitse burgers) WAAROM doet israel dat wel... Waarom dood israel wel burgers?
oh noes! lichtkogels!quote:
Hamas wel ja, of ga je dat ontkennen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk vermoorden ze niet bewust burgers, want zo zijn ze niet! Zo zijn alleen die stomme palestijnen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal niet bewust burgers.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal geen burgers.
Laat je toch niet zo beinvloeden door links, komop zeg, het gaat ze puur om het feit dat
dat land al decennia lang de lul is. Ze hebben zich meerdere keren al moeten verdedigen op leven en dood, 1 x was het zelfs zo erg dat ze van elke kant werden aangevallen, stel je even voor.
Nu zijn er ook nog eens groeperingen in hun achtertuin die niet ophouden met het beschieten van BURGER, JA BURGER doelen in Israël, dan zou elk land actie ondernemen.
Israël heeft al genoeg ingebonden, heel gaza hebben ze teruggegeven en nog steeds blijft het raketten regenen.
Zodra, mark my words.. zodra Israël begint met het afknallen van simpel ongericht vuur zolang het maar op palestijns grondgebied gaat zonder dat er een daadwerkelijk actief conflict aan de gang is zal mijn standpunt anders zijn.
lolquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hoe riepen de Joden dan het kwaad over zichzelf heen van het Duitse rijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |