Als dit jouw logica is, dan snap ik inderdaad waarom je een terreurorganisatie steunt. Ik ga het geen eens weerleggen, te simpel ditquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij post in zulke "antisemitische" topics? Daarmee keur je de inhoud goed gek!
Raketten? Aanslagen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?
Niet bewust. Wat snap je daar niet aan? Hamas gaat midden in burgerdoelen zitten, welk gedeelte snap je hier niet van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!
Door Hamas te kiezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe riepen alle Palestijnen zich het kwaad van de idf hoeren over zichzelf af dan?
Zou jij wel willen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wil je dan even de moeite nemen om het voluit te typen?
Wat snap je niet aan wat ik had gequote?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Niet bewust. Wat snap je daar niet aan? Hamas gaat midden in burgerdoelen zitten, welk gedeelte snap je hier niet van.
quote:Israël vermoord helemaal geen burgers.
Gevolg van de laffe tactieken van Hamas om zich tussen burgers te verschuilenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat doen ze zeker niet daarom zijn 40% van de slachtoffers vrouwen en kinderen! Ze stonden vast allemaal met granaatjes en AK's te zwaaien!
Ja, want alle Palestijnen schoten raketten af?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Mdk het volgende:
[..]
Raketten? Aanslagen?
Je vergelijking klopt serieus van geen kant.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gevolg van de laffe tactieken van Hamas om zich tussen burgers te verschuilen
Als bijkomende schade. Jammer maar helaas is dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.
Allemachtig he... Ik aanbid niemand verdomme.. Dus stop onzin te roepen, ik vind alleen dat er meerdere kanten zijn aan dit verhaal... En die joden zijn heus niet zo lief als ze lijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat krijg je als die personen die jij aanbid zich ophouden tussen hun eigen burger bevolking met als ENIGE DOEL juist dit soort achterlijke meningen op aarde te brengen.
Hamas is een vuil spelletje aan het spelen, ze weten dat ze niets face2face kunnen winnen..
En een stad guerillia schrikt Israël niet af, dat weten ze ook
hun enige troef en mogelijkheid is om vuile spelletjes als schuilen tussen drukke wijken te gebruiken om zo nog in enige veiligheid te verkeren, ten koste van hun eigen bevolking
Vuillakken zijn het.
Aardige parodie op kortzichtige extremisten met een zwart-wit-visie waarmee je de PVV nog uitgegooid zou worden,quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Israël vermoord helemaal geen burgers.
Laat je toch niet zo beinvloeden door links, komop zeg
Zelfs al zijn het niet alle Palestijnen klopt je vergelijking nog steeds niet, want de Joden hadden ten tijden van de Holocaust geen terroristische organisatie aan de macht die raketten op Duitsland afschoot en daar aanslagen pleegde. Geef het nou maar op, je vergelijking klopte gewoon niet. Is niet erg hoor, maar maak jezelf dan niet belachelijk door het toch proberen te verdedigen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, want alle Palestijnen schoten raketten af?
Joden hebben hier niks mee te maken. Niet iedereen in Israël is een Jood, dwaas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Allemachtig he... Ik aanbid niemand verdomme.. Dus stop onzin te roepen, ik vind alleen dat er meerdere kanten zijn aan dit verhaal... En die joden zijn heus niet zo lief als ze lijken.
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK ISquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan vermoorden ze nog wel burgers.
Ze vermoorden wel burgers! 40% van de gevallen doden zijn vrouwen en kinderen! Hoe kan je in een oorlog geen burgers vermoorden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Pumatje het volgende:
en nogmaals Dutcherrorist
Nogmaals:quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Pumatje het volgende:
En niet iedereen in de gazastrook is een terrorist so what?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Joden hebben hier niks mee te maken. Niet iedereen in Israël is een Jood, dwaas.
Iemand (verdediger van kindermoordenaars) is gefrusteerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK IS
wat snap je daar nou niet aan.
Ja capslock staat aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
JA HALLO DAT LAND MOET ZICH TOCH BESCHERMEN ALS HET DE GANSE DAG RAKETTEN OP HUN DAK KRIJGT EN PRATEN MET DIE ACHTERLIJKE GROEPERING NIET MOGELIJK IS
Rustig, Dutch Errorist is gewoon kortzichtig. Een soort Van Bommel zeg maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dan is nog steeds 20% van de burgers gedood door israelquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Op CNN was net 'iemand' (weet niet wie het was) die zei dat mogelijkerwijs meer dan de helft van de burgerslachtoffers rechtstreeks te wijten is aan Hamas..
-Omdat ze zich verschansen bij vrouwen en kinderen en vandaar uit staan te schieten.
-Wapens verstoppen in Moskee'en en openbare gebouwen, die dus worden aangevallen
-Tunnels onder woonhuizen hebben gegraven, vanwaar ze dus aanvallen en vluchten, waar de IDF eenheden dus op schieten
-Bommen, geworpen door Israelische vliegtuigen of door tanks, die veel zwaardere explosies teweeg brengen dan ze eigenlijk kunnen, vermoedelijk door de aanwezige Hamasexplosieven
-Het opblazen van huizen door Hamas, door ontsteken van geplaatste explosieven om zo IDF mensen te doden, vergetend dat er ook burgers wonen etc etc.
etc etc![]()
ZIEK is het allemaal, wie d'r ook de waarheid spreekt enzo![]()
Hoop dat er gauw een eind aankomt daar
Uiteraard, praat het maar weer zo weg Damsco, we weten dat je daar goed in bent... Sorry dat niet iedereen hetzelfde denkt als jij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Rustig, Dutch Errorist is gewoon kortzichtig. Een soort Van Bommel zeg maar.
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Frutsel het volgende:
burgerslachtoffers
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan is nog steeds 20% van de burgers gedood door israel
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus de IDF maken burgerslachtoffers en vermoorden burgers, einde discussie.
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef damsco het volgende:
[..]
In elke oorlog vallen burgerslachtoffersEcht werkelijk waar, steun maar lekker Hamas. Wat zou mij het ook uitmaken inderdaad (KLB is trouwens een deurtje verder).
Wat the fuckquote:
Emoties mijn beste, emoties. Maargoed je hebt een punt, laten we het weer op controleerbare feiten houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef voyeur het volgende:
He, is dit deel 1 weer van deze reeks? Ik dacht dat we al bij 42 zaten, maar het lijkt een repeat loop.
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ja met als verschil dat de Joden toen geen raketten afvuurden en aanslagen pleegden. Punt, laatste keer dat ik hierop inga.
Dat zeggen we toch niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat the fuck! ?!?!!
gozer, please stop.
Ik ben zelf militair.
En ik kan niet wachten als ik in de auto stap om een paar lekkere kleuters af te knallen die lekker in hun schoolbankje zitten...
zo'n 100.000 militairen in Nederland, every man a rifle man is de code
1 magazijn met 29 patronen, 1 al in de kamer.
dat zijn 30 kinderen per persoon x 100.000 = 3.000 000 kinderen per dag.
jep, we wetn al niet meer waar we ze verbranden moeten..
die lijkjes dan
van de kinderen die we elke dag vermoorden
- knip -
Waarvan akte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik steun geen hamas. En ik zit niet alleen in KLB Damsco. Stop met het roepen van one-liners als je er niet tegen kan dat niet iedereen het eens is met de acties van israel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hitler zag de Joden als gevaar voor zijn eigen land en greep in met extreme middelen, hetzelfde als wat de Joden nu doen.
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dat doet hamas ook. Beide zijn schuldig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
QFT.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
ALS ALS ALS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Als de Palestijnen Christenen waren geweest, dan had iedereen Palestina gesteund.
Wat een volslagen idiote vergelijking toch iedere keer weer. Hitler was bezig met het systematisch en volledig uitroeien van een bevolkingsgroep. Israël voert gewoon wat zelfverdediging uit. Die is niet gericht tegen de burgers zelf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef Meh7 het volgende:
Het aantal slachtoffers dat die raketten maakten zijn verwaarloosbaar. In het verkeer zullen meer doden gevallen zijn in Israel. Het gaat om het beschermen van de staat Israel. De Joden vinden het daarbij prima om burgerslachtoffers te maken. In die optiek zijn ze vergelijkbaar met Hitler.
Dat is echter wel de werkelijkheid. Ik stel mij bewust ongenuanceerd op omdat de balans anders zoek raakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He klojo, nuance is hier niet toegestaan, dat lijkt me toch wel duidelijk!? Nou kies een kant en plaats foto's van dode baby's!
er zijn christenen in Palestina. Burgers, die ook lijden onder deze aanval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef detulp050 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |